quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jara moet in de spits![]()
[ afbeelding ]
Ben nu hier mee bezig, maar die CDM gaat lastig worden
jetro moet niet zo lui zijn. en LB blijven ipv LVquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:32 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)khorst_s_beauty.html
Dit is toch wel echt belachelijk omdat te doen in een halve finale van het WK.... zie ik Jetro nooit meer doen
Wat vindt jij leuk aan een team ?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:34 schreef Tim86 het volgende:
Iemand die iets leuks weet met Mané en Diame? (silver only)
*vindquote:
Meer detail, voordat je alle squads afkraakt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
*vind
Goede spelers vind ik leuk. Bij voorkeur 11.
Viezerikquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:38 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond deze neger, en nu wil ik m gebruiken
Ik heb ook al zitten kijken maar het is echt lastig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:34 schreef Tim86 het volgende:
Iemand die iets leuks weet met Mané en Diame? (silver only)
Ik kraak nooit iets af als iemand behulpzaam isquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meer detail, voordat je alle squads afkraakt.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kraak nooit iets af als iemand behulpzaam is![]()
Formatie maakt me weinig uit..vanwege zijn shooting stats dacht ik wel aan een LW rol, maar LM kan evt ook wel voor Mane.
Kan zelf amper iets fatsoenlijks bedenken, dus slechter kan het al niet
Ik loop vast manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:48 schreef Tim86 het volgende:
Dan kan ik Diame niet op 9 chem krijgen alleen..verder wel tof ja.
Zuur dat Baldë 2* wf heeft
Ik dacht alleen silversquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:56 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niet eens heel slecht, maar totaal niet wat ik van plan was. En geen enkele 4* spits
Ja, totaal niet wat ik van plan was..ga hem ook niet maken. Begon met een excuus gold en het werd een team vol excuusgoldsquote:
Heel veel jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:59 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje veel negerpower...
Rechterkant heb je nog wel wat speling... Geen ervaring met die spits, maar kwam toevallig zo uit dat hij linkte met die C(D)M.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heel veel ja
Maar opzich wel nice, heb alleen mijn twijfels bij de rechterkant een beetje. Weleens met die spits gespeeld toevallig?
Ik heb emquote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heel veel ja
Maar opzich wel nice, heb alleen mijn twijfels bij de rechterkant een beetje. Weleens met die spits gespeeld toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |