Nicequote:
Komt die fanboy weerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Doe dan Vietto of Lanzini of Martunccio op LCAM, zoveel betere opties beschikbaar.
Nee je moet 2 nationaliteitenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Zo kan hij ook:
[ afbeelding ]
Fanboy? Waarom dat nou weer. Ik heb geen enkele van die spelers. Araujo is gewoon geen wide CAM.quote:
Sorry sorry, Araujo lijkt mij daar ook kut.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Fanboy? Waarom dat nou weer. Ik heb geen enkele van die spelers. Araujo is gewoon geen wide CAM.
Jij bent eerder een fanboy met je jarenlange Jara obsessie.
quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sorry sorry, Araujo lijkt mij daar ook kut.
Tim:
[ afbeelding ]
Thanks bazenquote:
Ja, Medel dusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die CDM kan hier volgens mij trouwens elke BPL CDM zijn...
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks bazen
Het is echt lastig, maar er komen nu wel steeds betere teams uitrollen. Die gehele RBS voorhoede lijkt me ook wel echt tof. Lastig, lastig. Thanks voor alle hulp in ieder geval..vannacht maar even in mijn hoofd een hoop teams bouwen
oja iddquote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die CDM kan hier volgens mij trouwens elke BPL CDM zijn...
ook tof. Twijfel alleen over de lcbquote:
We hebben je de perfecte ideeën geboden, make us proudquote:
*verschuildquote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:03 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Gewoon een mocro verschuilt achter de naam Mike.
Wel als ze goede stats hebben, populair zijn, en schaars genoeg zijn. Overigens heb ik er nog een paar op voorraadquote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:28 schreef MeneerLogica het volgende:
Mogguh.
Gaan if silvers voor zo een zieke prijs?
Lekkerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel als ze goede stats hebben, populair zijn, en schaars genoeg zijn. Overigens heb ik er nog een paar op voorraad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |