Tussen de 85 en 100k. En ik heb er van de week nog eentje opgepikt voor 120k. Ik denk dat ik er in totaal nu zo'n 3 heb verkocht met 30-60k winst per stuk, en ik heb er nog een paarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Lekkervoor wat heb je ze ingekocht?
Nooit geweten dat silvers zo hoog konden gaan. Wat is het nut van een team silvers?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tussen de 85 en 100k. En ik heb er van de week nog eentje opgepikt voor 120k. Ik denk dat ik er in totaal nu zo'n 3 heb verkocht met 30-60k winst per stuk, en ik heb er nog een paar
Ik vind silvers gewoon heel leuk om mee te spelen. En er is een silver toernooi, en af en toe silver thema toernooien. Overigens waren silvers vorig jaar nog populairder, omdat je met silverteams toen makkelijker van goldteams kon winnen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nooit geweten dat silvers zo hoog konden gaan. Wat is het nut van een team silvers?
Google weet er weinig soeps van te maken...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:56 schreef wonton het volgende:
czesc na ktora godzine.mam byc w wiebodzinie
Er staat:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:56 schreef wonton het volgende:
ik een beetje gek van deze kutppool. Hij belt me sinds gisteravond. Als ik opneem begint hij pools te lullen dus ik hang steeds op. Vannacht heft hij me al 30x proberen te bellen.
En stuurde me net het volgende smsje :
czesc na ktora godzine.mam byc w wiebodzinie
NICEquote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Shit just got real![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ruimte genoeg, ik heb die van mij er expres duur opgezetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
NICE![]()
zal die van mij er ook weer snel op zetten
we zullen het zien. wanneer had je m verkocht ? vannacht ?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ruimte genoeg, ik heb die van mij er met opzet duur opgezet
Nu 3 uur geleden. Uurtje of 5/6 vanochtend dusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
we zullen het zien. wanneer had je m verkocht ? vannacht ?
ah mooi een maffe amerikaan dusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nu 3 uur geleden. Uurtje of 5/6 vanochtend dus
Guess so. Het mooie is dat er die genoeg zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ah mooi een maffe amerikaan dus![]()
IF lukaku is de slechtste investering die ik gedaan heb denk ik
Kom er aanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:01 schreef FCsuarez het volgende:
enige IF die echt gestegen is is IF pelleschiet mij maar lek
wat is IF pelle nu waard?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:01 schreef FCsuarez het volgende:
enige IF die echt gestegen is is IF pelleschiet mij maar lek
In de tijd van dat 4 sterren toernooitje had ik een eredivisie team met IF pelle, best lekker om als spits te hebben hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voor zo'n matige speleren spelers als Lloris zakken als een baksteen
Not bad! Ik vreesde gisteren het ergste voor je, want je verkocht hem niet direct. Maar gelukkig zijn er niet veel Parolo's, en waren er geen echte undercuttersquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:21 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
32.5k winst (tax gaat er nog wel van af)
En ik heb er nog eentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |