quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:05 schreef Tim86 het volgende:
bohhh dis ook een mooi dingetje he. Schitterend
[ afbeelding ]
konkogeil ouwe reusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:05 schreef Tim86 het volgende:
bohhh dis ook een mooi dingetje he. Schitterend
[ afbeelding ]
Nee loopt mee, jij stept en bent kkmoe na 5 minutenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:06 schreef Kamikazie het volgende:
Maar hoe werkt dat ding dan? Zet je je hond erop en snapt die het of ..?
Nou nou schelden met kk is ook nergens voor nodig. Mijn vader is laatst nog van de trap gekankerd .quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee loopt mee, jij stept en bent kkmoe na 5 minutenVoor de sportieve mensch onder ons
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:06 schreef Kamikazie het volgende:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:06 schreef Kamikazie het volgende:
wat is nou het verschil met een gewone step dan die banden zitten gewoon aan die milf vast, beetje hond trekt haar gewoon ervanafquote:
bohhh mooi beessie zeg. Schitterendquote:
lekker relevant gquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:08 schreef MolFan het volgende:
Er zijn ook een aantal topschaatsers die steppen (zonder hond) in plaats van skeeleren in de zomer voor de beenspieren, zie youtube, gaat hard trouwens
Waarom zou je dat niet doen? Het is goed voor je conditie + voor die van je hond(en). Zelfde als agility training met je hond etc.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet?![]()
![]()
Zijn er echt mensen die dit doen?
Verschil met een gewone step is de kwaliteit van een frame. Als ik mijn hond bijvoorbeeld voor een step van de sportwinkel zet en hij geeft een hengst breekt het stuur af op zeker.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
wat is nou het verschil met een gewone step dan die banden zitten gewoon aan die milf vast, beetje hond trekt haar gewoon ervanaf
Waarom zou je het wel doen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen? Het is goed voor je conditie + voor die van je hond(en). Zelfde als agility training met je hond etc.
Beter neemt Lukaku ook zo'n step dan. Die kan wel wat agility gebruiken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen? Het is goed voor je conditie + voor die van je hond(en). Zelfde als agility training met je hond etc.
Hoeveel steppen verwachten jullie te verkopen komend jaar ?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
kom ik je tegen trap ik die kankerstep in elkaarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom zou je het wel doen?![]()
Je loopt echt voor lul in brabant hoor met zon ding.
Je aantrekken wat anderen vinden etcquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom zou je het wel doen?![]()
Je loopt echt voor lul in brabant hoor met zon ding.
Dat zou ik niet eens erg vindenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kom ik je tegen trap ik die kankerstep in elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |