Je trapt niks, Willy vd Kerkhof hoekt je man no spangquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kom ik je tegen trap ik die kankerstep in elkaar
ah en dat wil een bedrijf hebbenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je aantrekken wat anderen vinden etcWe zijn hier allemaal voor onszelf hoor op planeetje aarde
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je aantrekken wat anderen vinden etcWe zijn hier allemaal voor onszelf hoor op planeetje aarde
Ja manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
ah en dat wil een bedrijf hebben
of je bent een simpele medewerker zeker
Neequote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Jij hebt zeker nooit bitches op zaterdagavond.
hij steek zijn kop boven het maaiveld uit en iedereen gaat weer zeiken..zo Nederlands dit bohhh daar kan ik me zo druk om maken. Machtig mooi dat ondernemen, schitterend.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
ah en dat wil een bedrijf hebben
of je bent een simpele medewerker zeker
sinds ik step lopen de chicks achter me aan (ik wacht op een chick step dan kan ik ze uitlaten)quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Jij hebt zeker nooit bitches op zaterdagavond.
Bohhhh eens. Wa kinderachtig gofferdommequote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hij steek zijn kop boven het maaiveld uit en iedereen gaat weer zeiken..zo Nederlands dit bohhh daar kan ik me zo druk om maken. Machtig mooi dat ondernemen, schitterend.
Meisjes van 6 zijn geen chicks hequote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
sinds ik step lopen de chicks achter me aan (ik wacht op een chick step dan kan ik ze uitlaten)
met je kankerstepquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:11 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je trapt niks, Willy vd Kerkhof hoekt je man no spang
PINO... wel over 12 jaar dan pas maar toch.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Meisjes van 6 zijn geen chicks he
Ja das waar. Gofferdomme wanne baas die Kamikaziequote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
PINO... wel over 12 jaar dan pas maar toch.
haha komen ze voorbijquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
Bohhh dat gaat best hard hoor..zelfs helmpie op en alles. Schitterend.
[ afbeelding ]
Beenspiertjes trainen als een bawsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
Bohhh dat gaat best hard hoor..zelfs helmpie op en alles. Schitterend.
[ afbeelding ]
volges mij gaat hij veel harder als 60 xd
Kun je allemaal leuk gaan doen maar zon hondenstep blijft gewoon een idioot fenomeenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja das waar. Gofferdomme wanne baas die Kamikazie
idd of trek een sprintquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kun je allemaal leuk gaan doen maar zon hondenstep blijft gewoon een idioot fenomeen
Loop gewoon lekker met dat beest.
Tja ik vind zoveel idiootquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kun je allemaal leuk gaan doen maar zon hondenstep blijft gewoon een idioot fenomeen
Loop gewoon lekker met dat beest.
quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Das zijn zus.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Pics van je Eindhovense moeder? Wel type ervoor denk ik
Hij is nog steeds niet instaat mijn vraag te beantwoorden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |