je moeder is verstandelijk beperkt. je hoort in een gesticht met je kanker stepjesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kan ik nog wel dingen idioot vinden of ben je verstandelijk beperkt dat je dat niet begrijpt?
Ik bedoelde dat ik me er niks van aantrok. Net zoals jouw opmerkingen over mijn verstandelijke beperking. Trek ik me lekker niks van aan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kan ik nog wel dingen idioot vinden of ben je verstandelijk beperkt dat je dat niet begrijpt?
YOLOquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
je moeder is verstandelijk beperkt. je hoort in een gesticht met je kanker stepjes
Zeg het ze.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
je moeder is verstandelijk beperkt. je hoort in een gesticht met je kanker stepjes
Is goed Gquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik me er niks van aantrok. Net zoals jouw opmerkingen over mijn verstandelijke beperking. Trek ik me lekker niks van aan.
Met je step.
je mag alleen G en no spang posten als je je foto laat zien. zodat we weten dat je ekte ekte G bentquote:
www.guushupperts.nlquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
wat moet hier aan kloppen ? :p welke site is het
Zomaar een tip he; Google > Hondenstepsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geef gewoon die link, ik wil ons mam een hondenstep geven voor suprise.
Check zijn homepage naast DMquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
wat moet hier aan kloppen ? :p welke site is het
GEEEN ZIN.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zomaar een tip he; Google > Hondensteps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |