SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 31-10-2013 13:55:51 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hoe bevalt dat Nike jack? Ben ook nog op zoek naar eentje, maar weet niet goed waar ik op moet letten. Het bijvoorbeeld wel een beetje ademenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:51 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Aanschouw mijn fotografeerkunsten:Maar deze is dan weer niet waterproof soort van toch?
[/quote]
Ik heb hem net binnen, dus nog niet getestUit wat reviews begreep ik dat hij niet waterproof genoeg is voor een flinke bui (wat er letterlijk in de tekst stond was douche), maar wat kleinere buitjes schijnt hij prima aan te kunnen
In de zakken zit ook nog een kleiner zakje, denk voor een telefoon/mp3 ofzo. Maar ik weet niet of ik dat zou aandurven in de regen![]()
![]()
Te waterdicht lijkt me ook niet fijn. De andere kant op moet het zweet er ook wel een beetje uit kunnen natuurlijk.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik zal ook maar eens wat posten
Ben ongeveer twee weken geleden weer begonnen met hardlopen. Heb in het verleden wat pogingen gedaan maar het nooit echt lang volgehouden. Merk nu dat ik er echt plezier in heb en m'n motivatie is groter dan ooit
Om voor mezelf een doel te stellen heb ik me ingeschreven voor de Circuit Run op Zandvoort (12 km). Als liefhebber van autosport, en dus ook regelmatig bezoeker van het circuit, lijkt het me erg tof om te doen.
Helaas zit ik nu met de veel voorkomende vliesonsteking aan het scheenbeen dus ik moet nu helaas even wat rust pakken. Heb zojuist wel een informatief document gevonden over dit soort blessures:
http://www.bvhoofddorp.n(...)eenbeenirritatie.doc
Misschien handig voor mensen met soortgelijke klachten!![]()
Ok! Haha niet aan gedacht. Ik heb toevallig deze week een enorme stortbui over me heen gehad, had alleen 'n tshirtje aan en was helemaal doorwéékt.. Tijd voor een jack dus nu in het najaar. Ik had overigens wel al de bui aan zien komen, en daarom m'n iPod in een boterhammenzakje gewikkeld in m'n broekzak. Dat was z'n redding bleek laterquote:Ik heb hem net binnen, dus nog niet getestUit wat reviews begreep ik dat hij niet waterproof genoeg is voor een flinke bui (wat er letterlijk in de tekst stond was douche), maar wat kleinere buitjes schijnt hij prima aan te kunnen
In de zakken zit ook nog een kleiner zakje, denk voor een telefoon/mp3 ofzo. Maar ik weet niet of ik dat zou aandurven in de regen
steck bratwurst in dein sauerkraut :)![]()
Haha verstandigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:48 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Ok! Haha niet aan gedacht. Ik heb toevallig deze week een enorme stortbui over me heen gehad, had alleen 'n tshirtje aan en was helemaal doorwéékt.. Tijd voor een jack dus nu in het najaar. Ik had overigens wel al de bui aan zien komen, en daarom m'n iPod in een boterhammenzakje gewikkeld in m'n broekzak. Dat was z'n redding bleek later
Vorig jaar liep ik alleen maar met een longsleeve en dat vond ik (vooral in het begin van de training) toch wat koud. Dus besloten een jasje erbij te doen, die kan makkelijk weer uit als ik het te warm krijg.![]()
opspelden he?, niet opeten...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:57 schreef Zwabberhark het volgende:
Startnummer LVML is binnen. Heerlijk.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Even niet gepost, ik werd een beetje depri van de storm en het werk stapelde zich daardoor op waardoor 's avonds te weinig puf.
Niet miepen maar lopen, jaja. Dus vanavond, les 14 met Evy!Dus. Dat.![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:00 schreef GoWithIt het volgende:
Even niet gepost, ik werd een beetje depri van de storm en het werk stapelde zich daardoor op waardoor 's avonds te weinig puf.
Niet miepen maar lopen, jaja. Dus vanavond, les 14 met Evy!. Jeej!
Ik heb zelf zo geen zin om te lopen vandaag.. maar ga zo ook gewoon.Baby darling doll face honey![]()
Hmm, ik had nog wat nagellak op mijn teennagels en dat heb ik er vandaag afgehaald... Maar daaronder waren 2 paarse nagels verstopt...Op mijn "wijsteen" en "middelteen" (
).
Nouja, heb ik dat ook eens meegemaakt![]()
![]()
Vanavond zou ik les 7 van Evy doen, maar ik heb belangerijkere dingen op het programma staan. Op kraamvisite bij m'n zus en mijn kersverse, allerliefste, favoriete neefje bewonderen die gisteren geboren is
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Ik vrees voor hetzelfde. Blijven lakken dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:09 schreef Miezziej het volgende:
Hmm, ik had nog wat nagellak op mijn teennagels en dat heb ik er vandaag afgehaald... Maar daaronder waren 2 paarse nagels verstopt...Op mijn "wijsteen" en "middelteen" (
).
Nouja, heb ik dat ook eens meegemaakt![]()
Leuk jack trouwens hoor![]()
![]()
Ik háát in het donker lopenGa even kijken of ik vanavond een route kan uitstippelen langs verlichting
En moet toch maar eens winterkleding aanschaffen nu... Het wordt wat te koud om in korte broek te blijven lopen
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Straks maar even een nieuw kleurtje uitkiezenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik vrees voor hetzelfde. Blijven lakken dus![]()
Leuk jack trouwens hoor
En thanks![]()
![]()
Overigens, over in het donker lopen: ik heb een reflectievestje, reflectie op m'n petje en op m'n broek. Maar geen lampjes. Zou dit genoeg zijn? Ik ren meestal op de stoep, heel af en toe op straat.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Ik heb ook niet bijzonder veel zin vandaag, misschien heb ik een licht herfstdipjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:02 schreef Crack_ het volgende:
. Jeej!
Ik heb zelf zo geen zin om te lopen vandaag.. maar ga zo ook gewoon.![]()
Maar toch gaan, want anders schop ik mijn schema in de war en dat wil ik niet
Dus. Dat.![]()
Wat leukquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:09 schreef Etcetera het volgende:
Vanavond zou ik les 7 van Evy doen, maar ik heb belangerijkere dingen op het programma staan. Op kraamvisite bij m'n zus en mijn kersverse, allerliefste, favoriete neefje bewonderen die gisteren geboren isGefeliciteerd.
Wanneer ga je nu les 7 doen?Ik vind in het donker engquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ik háát in het donker lopenGa even kijken of ik vanavond een route kan uitstippelen langs verlichting
En moet toch maar eens winterkleding aanschaffen nu... Het wordt wat te koud om in korte broek te blijven lopen![]()
Loop je echt nog in korte broek?Ik heb zelfs al een dik vest aan! Ik ben dan ook een koukleum en een aansteller.
Als het binnen bebouwde kom is, moet het kunnen, als je langs een weg komt waar ze 80 rijden, is het misschien handig er een lampje bij te doen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:14 schreef Etcetera het volgende:
Overigens, over in het donker lopen: ik heb een reflectievestje, reflectie op m'n petje en op m'n broek. Maar geen lampjes. Zou dit genoeg zijn? Ik ren meestal op de stoep, heel af en toe op straat.Dus. Dat.![]()
Dank je welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:17 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Wat leukGefeliciteerd.
Wanneer ga je nu les 7 doen?
Vrijdag of zaterdagBinnen de bebouwde komquote:Als het binnen bebouwde kom is, moet het kunnen, als je langs een weg komt waar ze 80 rijden, is het misschien handig er een lampje bij te doen?als ik langer ga lopen dan verhuis ik waarschijnlijk naar buiten de bebouwde kom voor een deel, en dan is een lampje inderdaad wel verstandig denk ik
With four other people
And aliens![]()
Een lampje is fijn voor fietsers en wandelaars. Auto's zien die toch niet, daar is je hesje voor. Juist binnen de bebouwde kom en/of op het fietspad zou ik lampjes aanraden.![]()
zo even profiteren dat ik lekker op tijd weg kon op mijn werk.
Nog even met een ondergaand zonnetje kunnen lopen, in kort-kort natuurlijk6 x 800 m gedaan.
Op de cooperbaan, want daar is lekker handig om de 100 meter een paaltje.
Was de bedoeling om het een beetje op te bouwen, maar zoals gebruikelijk was ik weer Edje Raket uit de startblokken, dus dan maar alle 6 intervals vol doorblazen. die laatste 800 is dan ver![]()
Maar was weer heelijk. Zaterdag nog een duurloop met mijn zus, en dan de volgende training op Aruba
Ik ga straks maar eens de spieren loslopen. Spierpijn is zo goed als weg maar voel nog wel wat zware benen.
Misschien nog een leuk idee voor een loopje hier: http://www.20vanalphen.nl/evenementIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Van Zwabberhark moest ik ter voorbereiding op de LVML nog een 15x200 doen. Nu vooruit dan maar.
O ja, vandaag was het nog heerlijk weer. Korte broek en mouwloos shirt ging nog prima.Je zou het dus ook mauwloos weer kunnen noemen, en tegenstelling tot wat de topic-titel doet vermoeden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Hoe is het gekomen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:37 schreef ChuckBartowski het volgende:
Ik zal ook maar eens wat posten
Ben ongeveer twee weken geleden weer begonnen met hardlopen. Heb in het verleden wat pogingen gedaan maar het nooit echt lang volgehouden. Merk nu dat ik er echt plezier in heb en m'n motivatie is groter dan ooit
Om voor mezelf een doel te stellen heb ik me ingeschreven voor de Circuit Run op Zandvoort (12 km). Als liefhebber van autosport, en dus ook regelmatig bezoeker van het circuit, lijkt het me erg tof om te doen.
Helaas zit ik nu met de veel voorkomende vliesonsteking aan het scheenbeen dus ik moet nu helaas even wat rust pakken. Heb zojuist wel een informatief document gevonden over dit soort blessures:
http://www.bvhoofddorp.n(...)eenbeenirritatie.doc
Misschien handig voor mensen met soortgelijke klachten!
Mooi doel en redelijk ver weg nog. Kun je mooi rustig opbouwen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nou ik ben iig nog niet hersteld van de HM afgelopen zondagSpierpijn leek redelijk over dus ik dacht maar weer s een klein rondje te gaan doen. Dat ging 100 meter pijnloos, daarna bleek ik toch nog wel wat spierpijn te hebben op 36 plekken ofzo
![]()
Na ruim 2 km in 17 minuten was het wel weer genoeg![]()
![]()
Ok. Verkeerde topic dus?quote:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
*Sjaap neemt mopperstokje over van Quoi*
Vanavond moeten stoppen met bootcamp want krampende pijn in kuiten, voel het nog steeds. Maar een weekje rust houden ofzo.
Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Helemaal niet ontevreden
Ik moest een herstelloopje doen maar wilde eigenlijk ook week 1 starten van 10K in 60 minuten en moest dan een 15 minuten versnellingsloopje doen. Dit wat gecombineerd dus werd een loopje in een D2 met korte versnellingen van 100 of 200 meter en dan weer terug in D2 komen.
http://www.endomondo.com/workouts/263990561/6503018
Deze maand mijn best gemiddelde tempo gelopen, en de meeste klim kortom, vooruitgang
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik denk dat ik iets te fanatiek ben begonnenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoe is het gekomen?
Mooi doel en redelijk ver weg nog. Kun je mooi rustig opbouwen.deze blessure komt vaak voor als je in het begin te vaak gaat lopen en je lichaam te weinig rust geeft.
Daarnaast waren mijn hardloop schoenen veel te hard (nauwelijks demping). Ik heb daarom gisteren nieuwe schoenen laten aanmeten.![]()
Goedzoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:30 schreef ChuckBartowski het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets te fanatiek ben begonnendeze blessure komt vaak voor als je in het begin te vaak gaat lopen en je lichaam te weinig rust geeft.
Daarnaast waren mijn hardloop schoenen veel te hard (nauwelijks demping). Ik heb daarom gisteren nieuwe schoenen laten aanmeten.Goeie schoenen + Rustig opbouwen is het beste. Succes
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Elke keer dat je de hardloopkleren en schoenen aandoet en eruit gaat, ook al valt het rondje tegen, is vooruitgang.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:22 schreef De_kluizenaar het volgende:
Helemaal niet ontevreden
Ik moest een herstelloopje doen maar wilde eigenlijk ook week 1 starten van 10K in 60 minuten en moest dan een 15 minuten versnellingsloopje doen. Dit wat gecombineerd dus werd een loopje in een D2 met korte versnellingen van 100 of 200 meter en dan weer terug in D2 komen.
http://www.endomondo.com/workouts/263990561/6503018
Deze maand mijn best gemiddelde tempo gelopen, en de meeste klim kortom, vooruitgang
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ah thanks. Estafettequote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:15 schreef Sjaapje het volgende:
*Sjaap neemt mopperstokje over van Quoi*
Vanavond moeten stoppen met bootcamp want krampende pijn in kuiten, voel het nog steeds. Maar een weekje rust houden ofzo.
![]()
Maar: balen voor je, hopelijk geen nachtelijke kuitkrampen voor de boeg.![]()
The best!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Hattrick.
Mooie "motivational"
[ afbeelding ]Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Les 17 zit er opwat een fijn weer om te lopen
toch maar lange trainingsbroek aangedaan, maar moet dringend gepaste winterloopkleren en goeie schoenen aanschaffen.
ouwe tennisschoenen zijn toch niet ideaal
Aangezien ik met runkeeper loop (voorlopig), dan maar even zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tevreden
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Ik heb hem ook binnen! Startnummer 26!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:57 schreef Zwabberhark het volgende:
Startnummer LVML is binnen. Heerlijk.![]()
Relaxed hoor, dat ze die LVML startnummers opsturen. Hebben ze idd wat van geleerd, die wachtrijen vorig jaar![]()
Logisch dat ik mijn linkerkuit/knie/hamstring voel, ik me verdammt schnelle stukjes gelopen gisteren zie ik nu. Ik moet me maar geen zorgen maken. Vrijdag 10 km "hobbelen" en dan een weekje taperen![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:48 schreef PriemGirl het volgende:
toch maar lange trainingsbroek aangedaan, maar moet dringend gepaste winterloopkleren en goeie schoenen aanschaffen.
Aangezien ik met runkeeper loop (voorlopig), dan maar even zo:Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tevreden![]()
Wat voor schema loop je?![]()
Het is donker-donker en ik kan niet eens na het werk haasten naar huis om in het schemerlicht nog een rondje te rennen. Grrrr.Maarrr, we zullen doorrrrrgaan, als ik nu al ga miepen dan wordt dat natuurlijk niets in de winter.
Dus thuisgekomen m'n ongelofelijk charmante fluor-hesje aangetrokken en een rondje opgezocht. Ik begon met een blokje om en dat bleek bijna exact een kilometer lang te zijn. En het was nog eens dicht bij huis. Zodoende heb ik 5 rondjes dolgedraaid om dat blokje en zomaar m'n tijd verbeterd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aangezien ik met runkeeper loop (voorlopig), dan maar even zo:En terecht dat je tevreden bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tevreden![]()
![]()
Aangezien ik met runkeeper loop (voorlopig), dan maar even zo:Wauw, goed hoor! En nu als de wiedeweerga goede schoenen kopen potverdorie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tevreden![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:11 schreef Cee het volgende:
Het is donker-donker en ik kan niet eens na het werk haasten naar huis om in het schemerlicht nog een rondje te rennen. Grrrr.Maarrr, we zullen doorrrrrgaan, als ik nu al ga miepen dan wordt dat natuurlijk niets in de winter.
Dus thuisgekomen m'n ongelofelijk charmante fluor-hesje aangetrokken en een rondje opgezocht. Ik begon met een blokje om en dat bleek bijna exact een kilometer lang te zijn. En het was nog eens dicht bij huis. Zodoende heb ik 5 rondjes dolgedraaid om dat blokje en zomaar m'n tijd verbeterd.En hoe toepasselijk, over de sportweg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie verbetering
Dus thuisgekomen m'n ongelofelijk charmante fluor-hesje aangetrokken en een rondje opgezocht. Ik begon met een blokje om en dat bleek bijna exact een kilometer lang te zijn. En het was nog eens dicht bij huis. Zodoende heb ik 5 rondjes dolgedraaid om dat blokje en zomaar m'n tijd verbeterd.Lekker bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit gewoon op de bank en opeens begint die blaar verschrikkelijk te jeukenHet leidt me zo af!
In de parken waar ik vaak loop staan nu al borden dat er bij gladheid niet wordt gestrooid. Hopelijk hebben we niet zoveel last van ijzel dit jaar![]()
![]()
Ja, ik zag het pas toen ik het straatnaambord zag.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:13 schreef Guard het volgende:
[..]
En hoe toepasselijk, over de sportweg.
Goeie verbeteringHet is wel saai om 5x het zelfde rondje te doen maar voor versnellings-loopjes doordeweeks echt ideaal. Brede, vlakke stoep, weinig tot geen verkeer, goed verlicht.
![]()
![]()
Aangezien ik met runkeeper loop (voorlopig), dan maar even zo:Kun je nog flink wat sneller met fatsoenlijke schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tevreden
Kom er ook wel eens langs, weinig spannend idd, maar zo'n rondje van een km is wel ideaal, hoeft niet over te steken en zoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik zag het pas toen ik het straatnaambord zag.Het is wel saai om 5x het zelfde rondje te doen maar voor versnellings-loopjes doordeweeks echt ideaal. Brede, vlakke stoep, weinig tot geen verkeer, goed verlicht.
Oude Evy schema, maar dan zelf in runkeeper met eigen muziek (want ik word echt niet gemotiveerd van iemand die in mijn oor zegt dat ik goed bezig benquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:08 schreef ChuckBartowski het volgende:
[..]
Netjes!![]()
Wat voor schema loop je?![]()
)
Alleen schat ik mijn rondjes telkens wat te ruim, dus doe altijd wel iets extra.... Toch maar eens beter gaan uitmeten.
Dit weekend gaan we hardloopspullen shoppen![]()
En thx allen
Dus thuisgekomen m'n ongelofelijk charmante fluor-hesje aangetrokken en een rondje opgezocht. Ik begon met een blokje om en dat bleek bijna exact een kilometer lang te zijn. En het was nog eens dicht bij huis. Zodoende heb ik 5 rondjes dolgedraaid om dat blokje en zomaar m'n tijd verbeterd.Ja echt vreselijk hè ! Zo snel donkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier dus ook overal het straatlicht opgezocht, maar ik ben verder echt een schijtend in het donker
![]()
Maar het voelt zo goed als je dan weer thuis bent en je het toch maar gedaan hebt![]()
Goeie tijd ook![]()
Jeetje Priem, jij gaat hard!! Goed bezig.
Ik heb vanmorgen weer een rondje gedaan, les 7 (ik hou van die les) en het ging goed, wel nog wat pijntjes maar niet meer zo erg. En kan alle minuten nog gewoon op "gemak" uitlopen
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/263821916/7208949
Mijn endomondo deed wel weer raar. Ik had het hem stopgezet op 3.9km en 39 minuten. Toen gaf ie ineens nog maar 3.3km aan en 30minnu heeft ie de afstand weer bijgesteld, alleen de tijd niet....vaag ding.
![]()
*moppermopper*
Ik had al geen zin om te gaan lopen, had ik ook nog m'n trein gemistkom ik thuis, met veel tegenzin m'n renkleding aan. Sta ik helemaal klaar, kerstboom en alles, zegt m'n Garmin "doe het zelf maar
" Ook geen zin, kennelijk...
Dus ben ik maar gaan lopen met good old Endomondo. Met m'n chagrijnige hoofd. En dan moet ik schorvoetend toegeven dat het lopen eigenlijk wel heel lekker ging. Het was koud, en ik had heerlijk koude lucht in m'n longen. Ik voelde me lichtvoetig en het ging bijna vanzelf. En ik kreeg eenpeptalk
van Bonobo
![]()
Duseigenlijk was het best wel lekker. En m'n Garmin doet het volgens mij ook weer.
Gedoe.
Wie wil nu het mopper-stokje...?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ahaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oude Evy schema, maar dan zelf in runkeeper met eigen muziek (want ik word echt niet gemotiveerd van iemand die in mijn oor zegt dat ik goed bezig ben![]()
)
Alleen schat ik mijn rondjes telkens wat te ruim, dus doe altijd wel iets extra.... Toch maar eens beter gaan uitmeten.
Dit weekend gaan we hardloopspullen shoppen![]()
En thx allenDe 0-5 km van 2006 is dat dan? Die loop ik nu ook
Valt me wel op dat die 5 km al vaak behoorlijk ver voor het einde van alle lessen gehaald wordt!![]()
Toch nog lekker gelopen Gup!
*mopper*
Ik moet morgen op de vu eten wil ik op tijd gegeten hebben om te trainen. En eten op de vu is vies.![]()
Ja die inderdaadquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:31 schreef ChuckBartowski het volgende:
[..]
AhaDe 0-5 km van 2006 is dat dan? Die loop ik nu ook
Valt me wel op dat die 5 km al vaak behoorlijk ver voor het einde van alle lessen gehaald wordt!ik vind em erg fijn qua opbouw/tempo
in het begin dacht ik dood te gaan na 3min. aan 1 stuk lopen en nu baal ik als ik na 7 min. weer eens 2min. moet wandelen
![]()
Alternatiefje:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:33 schreef hatsaflats het volgende:
Toch nog lekker gelopen Gup!
*mopper*
Ik moet morgen op de vu eten wil ik op tijd gegeten hebben om te trainen. En eten op de vu is vies.
Julia's - Adam Zuid
The Basket
![]()
![]()
Julia'squote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Alternatiefje:
Julia's - Adam Zuid
The Basket
gewoon doen Hats!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Julia's vind ik vaak niet zo heel lekker en the Basket heb ik geen tijd voorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Alternatiefje:
Julia's - Adam Zuid
The Basket
ik heb max een minuut of 20. Volgende keer maar pastasalade oid maken en dat meenemen, maar daar heb ik nu echt geen energie meer voor.
![]()
Het is dat mijn pindasoep vandaag bijzonder mislukt is, anders had je daar wel een bakje van kunnen krijgen. (en je krijgt er pindakaas boertjes van als je gaat hardlopen, moet je ook van houden).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
pindasoep?? *ril*quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:52 schreef slacker_nl het volgende:
Het is dat mijn pindasoep vandaag bijzonder mislukt is, anders had je daar wel een bakje van kunnen krijgen. (en je krijgt er pindakaas boertjes van als je gaat hardlopen, moet je ook van houden).Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nooit gegeten zeker?quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Waarom laat je dat dan ook mislukken? Maar ik heb tot kwart over 5 vergadering en begin om kwart over 7 met trainen, dus ik moet echt wel asap eten. En na trainen nog eten gaan koken...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:52 schreef slacker_nl het volgende:
Het is dat mijn pindasoep vandaag bijzonder mislukt is, anders had je daar wel een bakje van kunnen krijgen. (en je krijgt er pindakaas boertjes van als je gaat hardlopen, moet je ook van houden).![]()
Omdat... het was. Ik faal dagelijks, ditmaal met koken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Waarom laat je dat dan ook mislukken? Maar ik heb tot kwart over 5 vergadering en begin om kwart over 7 met trainen, dus ik moet echt wel asap eten. En na trainen nog eten gaan koken...
Het is maar een idee, maar ik heb begrepen dat je op een whopper best goed kan lopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Niet hardgelopen (laat thuis beide), morgenochtend maar inhalen.
Wel hardloopspullen gekochtallebei een 'val-op-vestje', voor m'n moeder een setje handschoenen, sokken en ook een vestje, en allebei een mooi dry-fit ondershirt met lange mouwen van Nike in de aanbieding
voor onder ons club vest gedurende de wintermaanden.
![]()
Ja doei.![]()
nee, vind ook pindakaas viesquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
satehsaus vind ik dan wel weer lekker, in combi met mayo, maar daar houdt het bij mij ook wel op ookquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Pindas!![]()
![]()
![]()
Heerlijk gelopen![]()
Vrijdag voor het eerst weer gelopen na de marathon, dit ging voor geen meter, alles deed pijn. maandag nog een keer geprobeerd, dit deed nog meer pijn... Maar vandaag voelde ik me een stuk beter, eindelijk weer wat energie. Klein rondje gelopen, wat versnellingen aan het eind, totaal pijnvrij. Erg blij mee, deze week en volgende week nog gebruiken als herstelweken. Dan kan ik daarna weer een trainingsschema oppakken.
http://www.endomondo.com/workouts/264040425/11291298![]()
Hehe.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Pijn is niet erg, zolang je nog zin hebt om te lopen en dat het ook lukt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:56 schreef Tarahumara het volgende:
Heerlijk gelopen![]()
Vrijdag voor het eerst weer gelopen na de marathon, dit ging voor geen meter, alles deed pijn. maandag nog een keer geprobeerd, dit deed nog meer pijn... Maar vandaag voelde ik me een stuk beter, eindelijk weer wat energie. Klein rondje gelopen, wat versnellingen aan het eind, totaal pijnvrij. Erg blij mee, deze week en volgende week nog gebruiken als herstelweken. Dan kan ik daarna weer een trainingsschema oppakken.
![]()
pindasausMaar niet goed voor mij lijn, dus ik probeer eraf te blijven
![]()
Ik had tussen het dagwerk en het avondwerk vandaag 2 uurtjes tijd. Dus heb me na een afspraak in een ander gemeentehuis omgekleed en ben van daaruit gaan lopen. Daarna bij mijn ouder even gedouched en gegeten en bij het aankleden kwam ik tot de ontdekking dat mijn nette schoenen nog in dat gemeentehuis stonden.. Oeps.. Dus vanavond in nette kleding en hardloopschoenen aan naar een bijeenkomst gegaan (gelukkig was het niemand opgevallen)
Maar over het lopen, dat ging wel lekker http://www.endomondo.com/workouts/264043394/8270328
Heb een km warmgelopen even kort gerekt want ik voelde wat stijf en daarna zalig 3 km gelopen. Toen was het ineens pikdonker in het bos en ben ik maar vlug omgedraaid en naar de auto gehobbeld.
8:11, 8:21 en 8:00 waren de km tijden en ik denk dat die vierde km net niet meer was gelukt in die km tijd. Ik heb hartstikke veel moeite om tempo vast te houden. Het doel was eigenlijk ook om 8:30 per km te lopen vandaag.. Volgens garmin heb ik nu een TE van 5.0, wat te intensief betekend. Maar ik moet toch echt zeggen dat ik het zelf niet als te intensief heb ervaren. Natuurlijk was mijn hartslag hoog (175 op het einde waar 188 maximaal is), maar grenzen verleggen om mezelf een hoger tempo gewoon te maken is niet verkeerd denk ik. Ik ben tevreden![]()
![]()
Als YUR reageert op pinda, krijgt die pindasaus wel een apart bijsmaakje
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
kom je m'n beeldscherm even schoonmaken??quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:16 schreef _MvN_ het volgende:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:16 schreef _MvN_ het volgende:
F means you're fucked![]()
Topquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:56 schreef Tarahumara het volgende:
Heerlijk gelopen![]()
Waar wil je heen gaan trainen?"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Naar de finishquote:
Bijdehandjequote:
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Het mag en kan nog niet. En ik heb zo'n ontzettende drang om weer eens een lange afstand te doen, i.p.v simpele 200/ 400 metertjes.quote:
Pijntjes zijn nog steeds niet 100% weg. Tijdens het lopen weinig tot geen last, maar de dag na het lopen is het toch nog wat gevoelig/ gespannen. Nog niet zeker of ik vanavond wat intervalletjes ga doen. Morgen sowieso terug naar de fysio om alles weer even na te kijken enzo. Ben er nu toch wel ECHT klaar mee..![]()
Maak asjeblieft niet die fout.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Het mag en kan nog niet. En ik heb zo'n ontzettende drang om weer eens een lange afstand te doen, i.p.v simpele 200/ 400 metertjes.
Pijntjes zijn nog steeds niet 100% weg. Tijdens het lopen weinig tot geen last, maar de dag na het lopen is het toch nog wat gevoelig/ gespannen. Nog niet zeker of ik vanavond wat intervalletjes ga doen. Morgen sowieso terug naar de fysio om alles weer even na te kijken enzo. Ben er nu toch wel ECHT klaar mee..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kunnen jullie dit zien? Heb ik vandaag gelopen en ging lekker!
http://connect.garmin.com/activity/397552341Baby darling doll face honey![]()
Je loopt snel!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:34 schreef Crack_ het volgende:
http://connect.garmin.com/activity/397552341Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat is nog een vraagteken! Ik zit te denken aan de midwinter marathon, de sallandtrail, wat snelle 10/15/HM, etc.quote:
Even kijken hoe het loopt en hoeveel tijd ik heb. Er staan een aantal grote projecten in planning op het werk (en ook thuis, eerste kindje in maart)
![]()
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:39 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Dat is nog een vraagteken! Ik zit te denken aan de midwinter marathon, de sallandtrail, wat snelle 10/15/HM, etc.
Even kijken hoe het loopt en hoeveel tijd ik heb. Er staan een aantal grote projecten in planning op het werk (en ook thuis, eerste kindje in maart)
http://www.marathondumedoc.com/index.html
dit is ook wel een leuke btw
Beetje vreemde interval. Je warm up gaat net zo hard als dat je je interval doet. Mooi dat het lekker ging.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:34 schreef Crack_ het volgende:
http://connect.garmin.com/activity/397552341![]()
Ik vind 4:55 minuut/km toch wel een verschil met 4:28 hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:44 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Beetje vreemde interval. Je warm up gaat net zo hard als dat je je interval doet. Mooi dat het lekker ging.Baby darling doll face honey![]()
Staan ne instellingen bewust op mijlen? Vind dat zelf wat onhandig, maar het ziet er goed uit. Lekker snel en redelijk constant tempo. Wel hoge hartslag, wat is je max?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:34 schreef Crack_ het volgende:
http://connect.garmin.com/activity/397552341![]()
Grappig die Medoc marathon, collega wil m gaan lopen volgend jaar. Niets voor mij, ik houd niet van die obstacle runs etcquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
http://www.marathondumedoc.com/index.html
dit is ook wel een leuke btw![]()
![]()
Nee, bij mij staat het zelf ook niet in mijlen wanneer ik ingelogd ben. Alleen op deze manier, snap niet waarom en ook niet hoe ik het weg krijgquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:47 schreef Nirak het volgende:
[..]
Staan ne instellingen bewust op mijlen? Vind dat zelf wat onhandig, maar het ziet er goed uit. Lekker snel en redelijk constant tempo. Wel hoge hartslag, wat is je max?.
Eh, weet niet precies maar ik denk 193-5 ongeveerBaby darling doll face honey![]()
Oja omdat hier ook zoveel speciaalbier liefhebbers zitten.
Ik drink een Orval... GATVERREDAMME!
Dat haal ik nooit weer.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ah, dan loop je jezelf redelijk leeg tijdens zo'n loopje. Probeer wel wat te doseren en niet alleen op je max te lopen, je verzuurt dan alleen maar en op termijn heb je daar volgens mij niet veel aan.. Op korte termiin natuurlijk wel dat heerlijke voldane gevoelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, bij mij staat het zelf ook niet in mijlen wanneer ik ingelogd ben. Alleen op deze manier, snap niet waarom en ook niet hoe ik het weg krijg.
Eh, weet niet precies maar ik denk 193-5 ongeveer![]()
![]()
Wat voor hartslag zou jij aanraden dan om ook op te lopen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:53 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ah, dan loop je jezelf redelijk leeg tijdens zo'n loopje. Probeer wel wat te doseren en niet alleen op je max te lopen, je verzuurt dan alleen maar en op termijn heb je daar volgens mij niet veel aan.. Op korte termiin natuurlijk wel dat heerlijke voldane gevoelBaby darling doll face honey![]()
Vind je? Zelf loop ik eerst relaxed warm met ongeveer 6:00 om vervolgens ongeveer in hetzelfde tempo als te intervallen. Zoiets als dit: http://connect.garmin.com/activity/397148493quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind 4:55 minuut/km toch wel een verschil met 4:28 hoor.![]()
Oh zo bedoel je.. maar die 10 minuten waren niet mn warming up. Die horen er gewoon los bij op tempo 1 zeg maar en die intervallen moesten op tempo 2quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Vind je? Zelf loop ik eerst relaxed warm met ongeveer 6:00 om vervolgens ongeveer in hetzelfde tempo als te intervallen. Zoiets als dit: http://connect.garmin.com/activity/397148493.
Baby darling doll face honey![]()
Hoeveel tempo's heb je?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je.. maar die 10 minuten waren niet mn warming up. Die horen er gewoon los bij op tempo 1 zeg maar en die intervallen moesten op tempo 2.
Het klopt dat het in mijlen staat, dat heb je als iemand een linkje plaatst. Bovenin de hoek kan je hem naar metrisch om laten zetten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:47 schreef Nirak het volgende:
[..]
Staan ne instellingen bewust op mijlen? Vind dat zelf wat onhandig, maar het ziet er goed uit. Lekker snel en redelijk constant tempo. Wel hoge hartslag, wat is je max?![]()
Omdat ik stiekem geen tempo 2 liepquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar als tempo 2 al zo dicht bij je max hartslag is....hoe kan dat dan?!
Ahaaaaaaaaaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ik stiekem geen tempo 2 liep!
Met wat voor schema loop je eigenlijk? Ben wel nieuwsgierig
http://www.hardlooponderzoek.nl/images/upload/File/Schema_8.pdfquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Ahaaaaaaaaa
Met wat voor schema loop je eigenlijk? Ben wel nieuwsgierig
Vandaag was week 2, training 2.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
http://www.hardlooponderzoek.nl/images/upload/File/Schema_8.pdf
Ik hou voor mezelf deze hartslagzones aan:
http://www.runnersweb.nl/(...)on/ZoladzMethode.htmF means you're fucked![]()
Hoe bepaal je wat je snelheden zijn bij de verschillende tempo's?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
http://www.hardlooponderzoek.nl/images/upload/File/Schema_8.pdf
![]()
Zal eens doorlezen morgenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik hou voor mezelf deze hartslagzones aan:
http://www.runnersweb.nl/(...)on/ZoladzMethode.htm.
Nou tempo 1 moet je gewoon lang vol kunnen houden.. Gewoon je normale hardlooptempo. En tempo 2 ietsie korter en tempo 3 echt super kort.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Hoe bepaal je wat je snelheden zijn bij de verschillende tempo's?
Weet niet, dat voel je.Baby darling doll face honey![]()
Je hebt geen Garmin account, daarom. Rechtsboven staat view in metric. Klik daar eens op.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:47 schreef Nirak het volgende:
Staan ne instellingen bewust op mijlen? Vind dat zelf wat onhandig, maar het ziet er goed uit. Lekker snel en redelijk constant tempo. Wel hoge hartslag, wat is je max?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wie heeft er ervaring met met hoofdlampjes? Ik zoek een lampje dat niet alleen mijn zichtbaarheid vergroot, maar ook de weg/pad voor me fatsoenlijk kan verlichten. Hoeveel lumens heb je minimaal nodig? Ook draagcomfort is uiteraard belangrijk.
Ik zag bij Decathlon een paar lampjes voor weinig. Iemand ervaring mee?![]()
Ik kreeg deze tip van onze Runnersworldmeneer:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:20 schreef Tarahumara het volgende:
Wie heeft er ervaring met met hoofdlampjes? Ik zoek een lampje dat niet alleen mijn zichtbaarheid vergroot, maar ook de weg/pad voor me fatsoenlijk kan verlichten. Hoeveel lumens heb je minimaal nodig? Ook draagcomfort is uiteraard belangrijk.
Ik zag bij Decathlon een paar lampjes voor weinig. Iemand ervaring mee?
http://www.bever.nl/black-diamond-hoofdlamp-spot-2511d00003
Ik heb die van hem ff op mijn hoofd gehad, en dat zat in principe prima
het schijnt best wel moeilijk te zijn om een startnr te krijgen. het is dat ik geen woord frans lul, anders had ik me zo ingeschreven voor volgend jaar of het jaar ernaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:48 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Grappig die Medoc marathon, collega wil m gaan lopen volgend jaar. Niets voor mij, ik houd niet van die obstacle runs etc
Wellusquote:
Maar niet ingelogd op mn mobiel. Ik dacht dat de instellingen van de gebruiker automatisch meegingen in zo'n link.![]()
Het komt op mij een beetje over als een carnavals-optocht op een (iets) hogere snelheid...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
het schijnt best wel moeilijk te zijn om een startnr te krijgen. het is dat ik geen woord frans lul, anders had ik me zo ingeschreven voor volgend jaar of het jaar erna
Tenminste de tijden van de eersten zien er heel behoorlijk uit, daarna is het er ludiek bijlopen belangrijker dan het lopen, zo lijkt het. Niet mijn dingMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die marathon du Medoc is ook echt niets voor mij. Ik hou niet van verkleden en ik hou niet van wijn...F means you're fucked![]()
Daar moet je wel een medisch ding overhandigen he. Dat zal die vast wel weten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:48 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Grappig die Medoc marathon, collega wil m gaan lopen volgend jaar. Niets voor mij, ik houd niet van die obstacle runs etcJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
oke....dan ook hier maar even mopperen.
1ste wereldprobleem van een ultra wanna be, finding trainingsbuddies
Als je begin over 40km of meer dan is het al snel een "if's and but's fest"
Mooi weekendloopje gepland maar opeens is het allemaal Sjaak Afhaak of ze willen gewoon niet met me lopen ongeacht de afstand
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Regel dan 2 buddies die beide 20 meelopenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke....dan ook hier maar even mopperen.
1ste wereldprobleem van een ultra wanna be, finding trainingsbuddies
Als je begin over 40km of meer dan is het al snel een "if's and but's fest"
Mooi weekendloopje gepland maar opeens is het allemaal Sjaak Afhaak of ze willen gewoon niet met me lopen ongeacht de afstand
Overdaad schaadt. Gewoon gevarieerd eten doet voor ons recreanten al voldoendequote:Op donderdag 31 oktober 2013 06:49 schreef mosselmossel het volgende:
Wie veel bietensap drinkt 'speelt Russische roulette' met gezondheid
That said: Mogge!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dit is zo ontzettend waar dat ik het gewoon even moet quoten. Zet tussen gevarieerd en eten nog het woord gezond en je bent er.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 06:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Overdaad schaadt. Gewoon gevarieerd eten doet voor ons recreanten al voldoendeZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja hallo, als je roze gaat pissen van het spul kun je zelf ook wel bedenken dat je wellicht teveel ervan drinkt.
Hier in dit topic ('legale doping' wijs als we zijn) weten we natuurlijk allang dat het continue bietensap shots slammen de positieve werking van het goedje ondermijnt.
Gewoon de aloude SIRE wijsheid aanhouden: "Geniet", maar hachel met mate.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Omnomnomorval. Ik vind dat een van de lekkerste Belgische bierenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Oja omdat hier ook zoveel speciaalbier liefhebbers zitten.
Ik drink een Orval... GATVERREDAMME!
Dat haal ik nooit weer.![]()
![]()
Als je met gezond zonder die "E nummers" bedoeld, ga ik helemaal hierin mee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 06:58 schreef mosselmossel het volgende:
Dit is zo ontzettend waar dat ik het gewoon even moet quoten. Zet tussen gevarieerd en eten nog het woord gezond en je bent er.
Sinds wij (lees mijn vrouw) echt bewust kijkt wat voor troep er in eten wordt gegooid, ging mijn gezondheid met sprongen vooruit.
Wij weten niet zeker of dit echt met elkaar te maken heeft maar het kan nooit kwaad om bewust te kijken wat voor ingrediënten er in een product zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:13 schreef streamnl het volgende:
[..]
Als je met gezond zonder die "E nummers" bedoeld, ga ik helemaal hierin mee.
Sinds wij (lees mijn vrouw) echt bewust kijkt wat voor troep er in eten wordt gegooid, ging mijn gezondheid met sprongen vooruit.
Wij weten niet zeker of dit echt met elkaar te maken heeft maar het kan nooit kwaad om bewust te kijken wat voor ingrediënten er in een product zit.Daar proberen wij inderdaad ook op te letten. Zoveel mogelijk ècht eten en zo. Vroeger at ik minstens elke week wel een kant en klaar maaltijd uit de magnetronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu was ik al nooit ziek, maar echt gezond is dat natuurlijk ook niet. Gewoon zelf eten maken, scheelt echt veel. Al is het maar in conserveringsmiddelen en zout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
veel succes met je nieuwe carriere!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
[..]Bus inleveren en wegwezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de mensen die niet geabonneerd zijn op de Runnersworld newsletter:
http://shop.runnersworld.(...)chrijf-je-nu-in.html
Klinkt wel leuk...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Meteen maar ingeschreven...
dus Slacker if you would be so kind...
1
2[b] 29 december 2013 - [url=http://shop.runnersworld.nl/acties/13043-runnersworld-night-run-schrijf-je-nu-in.html] Runnersworld Nightrun (Landelijk)[/url][/b]
[*] Guard - TilburgMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Als je iets niet zoekt dan vind je het. Ik heb m'n Ant-stick weer gevonden. Hij lag onder een handdoek die ik naast m'n bed heb liggen zodat ik geen koude voeten krijg als ik net uit bed stap.. en plots lag ie ernaast. En ik sta op en ... voila.
Bizar, Endomondo zegt dat ik m'n snelste 10k heb gelopen op de VuMC gebouwenloop. 51:45In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Leuk, succes!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook succes!
![]()
Mja, als je een fles normale bietensap drinkt in de 2 dagen voor een wedstrijd zal dat echt niet zoveel kwaad kunnen. Die van zonnatura is ook gewoon zonder toevoegingen enzo. En ja, van 2 glazen krijg je al roze urine trouwensquote:Op donderdag 31 oktober 2013 06:49 schreef mosselmossel het volgende:
Wie veel bietensap drinkt 'speelt Russische roulette' met gezondheid
That said: Mogge!.
Die beet-it geconcentreerde zooi zit tig keer zoveel nitraat in als een normale sap. Ik snap dat dat inderdaad niet goed is, maar dat is wel meer als je ergens teveel van neemt.
Maar iedereen moet het lekker zelf weten inderdaad. Ik heb wel het idee dat het iets helpt, maar ik gebruik het niet heel veel.
![]()
Daarom drinkt ik ook maar een glas per dagquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mja, als je een fles normale bietensap drinkt in de 2 dagen voor een wedstrijd zal dat echt niet zoveel kwaad kunnen. Die van zonnatura is ook gewoon zonder toevoegingen enzo. En ja, van 2 glazen krijg je al roze urine trouwens.
Die beet-it geconcentreerde zooi zit tig keer zoveel nitraat in als een normale sap. Ik snap dat dat inderdaad niet goed is, maar dat is wel meer als je ergens teveel van neemt.
Maar iedereen moet het lekker zelf weten inderdaad. Ik heb wel het idee dat het iets helpt, maar ik gebruik het niet heel veel.
![]()
Dan is het wel weer genoeg voor die dag.
En nooit meer dan 1 fles in die paar dagen voor een wedstrijd (en niet eens iedere wedstrijd).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vanwege plannen morgen, vanavond weer lopen. En zaterdag ook - is in elk geval de bedoeling
With four other people
And aliens![]()
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zonnatura gaat uit van ongeveer 200mg nitraat per liter (bron: https://sites.google.com/(...)elnietnitraathoudend), dat is idd wel heel wat anders dan de 800mg in een paar slokken waar ze het in het artikel in de Volkskrant over hebben. Dus.![]()
Dan maak je de dagen voor de wedstrijd, tijdens het consumeren van de sap, die combinatie toch gewoon niet. Carbloading! Vlees en vis even laten zijn voor wat het is. En wellicht ook 2 dagen erna nog niet.quote:Via reacties in het maag-darmkanaal kan nitraat - vooral in combinatie met vis of rood vlees - reageren tot kankerverwekkende nitrosamines.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:59 schreef slacker_nl het volgende:
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wij eten heel vaak bietjes met vis....In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:19 schreef Guard het volgende:
[..]Ik wil die discussie niet voeren, echt niet. Daar heb ik al facebook voor. De NOS gebruikt structureel Nederlander, het AD niet bijvoorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het wordt zwoegen en buffelen van het weekend tijdens (o.a.) de LVML:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_weekeinde__.html
Ik vrees voor een goede tijd...![]()
Oh ooow...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:19 schreef slacker_nl het volgende:
Wij eten heel vaak bietjes met vis....
Effe heul erg offtopic:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:19 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik wil die discussie niet voeren, echt niet. Daar heb ik al facebook voor. De NOS gebruikt structureel Nederlander, het AD niet bijvoorbeeld.
Het viel mij gewoon op, maar goed, dat is wel vaker zo bij sporten die populair zijn in the america's, als je maar enigsinds een minieme link hebt met NL, kun je voor "Oranje" uitkomen...
Is je familie al generaties lang Canadees, maar zijn ze voor de oorlog uit NL geemigreerd? Dan kun je best voor het NL icehockeyteam uitkomen...
Valt nog mee dat ze geen Yankees of Mets players hebben gevraagd voor Oranje, New York was vroeger immers ook New Amsterdam....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Same! Krootjes ... Heerlijk, haha.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:19 schreef slacker_nl het volgende:
Wij eten heel vaak bietjes met vis....
Vandaag weer een km of 12 lopen na een paar dagen rust, weer even op gang komen. Alleen kijken wanneer/hoelaat want weer teveel te doen vandaag haha.![]()
Dat artikel in de Volkskrant heeft het ook alleen maar over geconcentreerd bietensap en over glazen concentraat drinken...
Volgens mij wordt hier alleen Zonnatura gedronken? Dat is gewoon puur 'vol' sap en niet geconcentreerd..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Right.... Voor je voeten....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:38 schreef slacker_nl het volgende:
Als je iets niet zoekt dan vind je het. Ik heb m'n Ant-stick weer gevonden. Hij lag onder een handdoek die ik naast m'n bed heb liggen zodat ik geen koude voeten krijg als ik net uit bed stap.. en plots lag ie ernaast. En ik sta op en ... voila.
Bizar, Endomondo zegt dat ik m'n snelste 10k heb gelopen op de VuMC gebouwenloop. 51:45![]()
![]()
Uhm. Als je een NL paspoort kunt krijgen mag je voor NL uitkomen. Volgens mij hebben ze mensen met dubbele paspoorten gevraagd, en dat is met honkbal ook gebeurd hoor. Wees maar niet bang.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Effe heul erg offtopic:
Het viel mij gewoon op, maar goed, dat is wel vaker zo bij sporten die populair zijn in the america's, als je maar enigsinds een minieme link hebt met NL, kun je voor "Oranje" uitkomen...
Is je familie al generaties lang Canadees, maar zijn ze voor de oorlog uit NL geemigreerd? Dan kun je best voor het NL icehockeyteam uitkomen...
Valt nog mee dat ze geen Yankees of Mets players hebben gevraagd voor Oranje, New York was vroeger immers ook New Amsterdam....
Zoals bij voetbal er een hoop Surinamers in het NL-elftal zitten zitten er bij honkbal een hoop spelers uit de Antillen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je hebt me door. Ik ga op de grond liggen draaien tot ik droog ben als ik onder de douche vandaan kom.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
hier vandaan zijn er veel rugbyspelers die niet goed genoeg zijn voor The Mighty All Blacks en daardoor er voor kiezen om, via hun familieverleden (volgens mij gaat het tot grootouders) uitkomen voor bijv. Schotland, Samoa of Walesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Uhm. Als je een NL paspoort kunt krijgen mag je voor NL uitkomen. Volgens mij hebben ze mensen met dubbele paspoorten gevraagd, en dat is met honkbal ook gebeurd hoor. Wees maar niet bang.
Zoals bij voetbal er een hoop Surinamers in het NL-elftal zitten zitten er bij honkbal een hoop spelers uit de Antillen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
The MIGHTY All Blacks ook echtquote:![]()
Oké, ik mag eigenlijk niks zeggen. Volgens hebben de Wallabies al 10 jaar niet meer gewonnen van de All Blacks![]()
![]()
3 x 15 minuten. Ik ben blij![]()
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:59 schreef slacker_nl het volgende:
Tot en met de zevende inning zitten kijken, toen hield ik t niet meerSPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij denkt dat de Yankees hun dure spelers laat gaan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Effe heul erg offtopic:
Valt nog mee dat ze geen Yankees of Mets players hebben gevraagd voor Oranje, New York was vroeger immers ook New Amsterdam....Niet voor niets doet de USA het over het algemeen niet mega mega goed landen-tournooien want de beste spelers gaan daar over het algemeen niet naar toe, terwijl ze toch een aardig dream-team samen zouden moeten kunnen stellen.
[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 31-10-2013 11:45:51 ]***![]()
dat was natuurlijk sarcasmequote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En jij denkt dat de Yankees hun dure spelers laat gaan?Niet voor niets doet de USA het over het algemeen mega mega goed landen-tournooien want de beste spelers gaan daar over het algemeen niet naar toe, terwijl ze toch een aardig dream-team samen zouden moeten kunnen stellen.
En de beste MLB-ers komen niet uit Noord-Amerika, maar uit Latijns-AmerikaMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Foei mijn benen zijn nog steeds half hersteld van de diepe hel loop. Ik wou "mijn rondje" in het bos doen (al met al 7km) maar ik moest een aantal keer best bijkomen en de laatste km heb ik naar huis gewandeld.
Wel heb ik een bonte koe geaaid. Die stond ineens midden op het pad waardoor we elkaar even verbaasd zaten aan te kijken.
Ja. Kijk maar naar de WBC.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En jij denkt dat de Yankees hun dure spelers laat gaan?Niet voor niets doet de USA het over het algemeen mega mega goed landen-tournooien want de beste spelers gaan daar over het algemeen niet naar toe, terwijl ze toch een aardig dream-team samen zouden moeten kunnen stellen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hmz, ik zag het jasje op dit plaatje:
En toen wilde ik weten wat het jasje kost, want reflecterende dingen zijn awesome, en jasje is dus helemaal niet zo duur bij Wiggle:
http://www.wiggle.nl/adid(...)n=nl&kpid=5360589207
En nu wil ik jasje, maar ik mag geen jasje. Drama's.![]()
Mooi jasje! Ik heb de gele variantquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:14 schreef hatsaflats het volgende:
Hmz, ik zag het jasje op dit plaatje:
[ afbeelding ]
En toen wilde ik weten wat het jasje kost, want reflecterende dingen zijn awesome, en jasje is dus helemaal niet zo duur bij Wiggle:
http://www.wiggle.nl/adid(...)n=nl&kpid=5360589207
En nu wil ik jasje, maar ik mag geen jasje. Drama's.![]()
![]()
Waarom mag je geen jasje?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ah ok, sorry.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:07 schreef Guard het volgende:
[..]
dat was natuurlijk sarcasme
En de beste MLB-ers komen niet uit Noord-Amerika, maar uit Latijns-Amerika
En er miste een 'niet' daar.
***![]()
dat is mijn fout, ik denk doorgaans sneller dan dat ik tiep, waardoor dat soort vouten nogal vaak voorkomenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah ok, sorry.
En er miste een 'niet' daar.
[..]
Als je met gezond zonder die "E nummers" bedoeld, ga ik helemaal hierin mee.
Wij weten niet zeker of dit echt met elkaar te maken heeft maar het kan nooit kwaad om bewust te kijken wat voor ingrediënten er in een product zit.Mocht je hierover nog leesvoer zoeken is deze site zeker een aanrader:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.groenevrouw.nl/blog/echte-voeding/
Ik heb een beetje een vreemde week qua lopen, loop maar 2 keer, maar wel lekker wat kilometers, ben benieuwd hoe mijn lijf erop reageert...
En gister nog even een uurtje wat zitten zoeken naar mogelijke wedstrijden... mijn shortlist is een longlist geworden
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Show your longlistquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mocht je hierover nog leesvoer zoeken is deze site zeker een aanrader:
http://www.groenevrouw.nl/blog/echte-voeding/
Ik heb een beetje een vreemde week qua lopen, loop maar 2 keer, maar wel lekker wat kilometers, ben benieuwd hoe mijn lijf erop reageert...
En gister nog even een uurtje wat zitten zoeken naar mogelijke wedstrijden... mijn shortlist is een longlist geworden![]()
![]()
Maar als ze beide in de was zijn heb je toch echt een extra jasje nodig..quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee, ik wil liever sparen voor een veel te dure afstandsbediening. Ik mocht eigenlijk ook al geen nieuwe sneakers kopen. En ook geen nieuwe spelletjes. Maar dat heb ik ook al gedaan en dat is wel eens genoegquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:05 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Maar als ze beide in de was zijn heb je toch echt een extra jasje nodig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik sla vandaag mijn loopje over. Stond op met hoofdpijn die tegen de tijd dat ik op mijn werk aan kwam zo heftig was dat ik niet eens naar mijn scherm kon kijken. Nu heeft de paracetamol het in zoverre onderdrukt dat ik weer een beetje functioneer, maar nu 5km hardlopen zie ik even niet zitten.
En nu gaan jullie allemaal roepen dat het daar juist vaak beter van wordt hè?
***![]()
Ik ben de laatste tijd ook koopziek. Maar nu ik zonder werk zit is dat niet handig.
Maarja, je zit op het internet en ziet van alles, en dan wil je het hebben......
Bij deze dan...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:09 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, ik wil liever sparen voor een veel te dure afstandsbediening. Ik mocht eigenlijk ook al geen nieuwe sneakers kopen. En ook geen nieuwe spelletjes. Maar dat heb ik ook al gedaan en dat is wel eens genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij deze dan...Holy crap, mijn shortlist is net zo groot als m'n longlist:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Texel 2014
Berlijn 2015In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Achter in de Runnersworld van deze maand staat trouwens een oproep voor het Dreamteam van 2014.
6 marathonlopers die zich voorbereiden op de marathon van Rotterdam.
Misschien iets voor de M'ers hier?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb mij ingeschreven voor marathon van Berlijn. Morgen wordt bekend of ik ben ingeloot, spannend dus!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Holy crap, mijn shortlist is net zo groot als m'n longlist:
Texel 2014
Berlijn 2015![]()
Same here.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:04 schreef AtseBenjamin het volgende:
[..]
Ik heb mij ingeschreven voor marathon van Berlijn. Morgen wordt bekend of ik ben ingeloot, spannend dus!
Ik heb ook meegedaan met de 'ballot' voor Berlijn, ben benieuwd wat het wordt.
Jack does it in real time...![]()
Ik duim voor je en voor DeeBee. Spannend!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:04 schreef AtseBenjamin het volgende:
[..]
Ik heb mij ingeschreven voor marathon van Berlijn. Morgen wordt bekend of ik ben ingeloot, spannend dus!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik ben ook aan het afwachten voor Berlijn 2014...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Same here.
Ik heb ook meegedaan met de 'ballot' voor Berlijn, ben benieuwd wat het wordt.
74.000+ inschrijvingen voor 40.000 plaatsen, geen geweldige odds.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Paar drukke dagen achter de boeg. Had 2 dagen vrij, auto kopen, kijken voor nieuwe badkamer en gisteren de stad in met mijn vriendin.. niet te veel van dit sort dagen hebben, de spaarrekening vind die niet grappig.. Na al die drukte me gisterenavond toch nog naar buiten weten te slepen voor mijn 8km training. Ging redelijk, had het idee dat ik redelijk traag liep, maar zag dat het nog wel meegevallen was met een 5:25 gemiddelde. Zaterdag weer 12km, en dan volgende week weer gaan uitbouwen naar 8/5/16.. ben benieuwd hoe die 16km gaat lopen, 1e keer dat ik zo ver ga lopen.Ooit een keer 15 gedaan door de zeikende regen, en daar had ik achteraf wel wat spierpijn aan overgehouden. Hopelijk volgende week dus droog, heb wel een leuk rondje op het oog om te gaan lopen.
Edit: Slacker, zou je me willen toevoegen aan de CPC loop op 9 maart, ga pogen de HM daar te lopen.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oeh, duimen!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:04 schreef AtseBenjamin het volgende:
[..]
Ik heb mij ingeschreven voor marathon van Berlijn. Morgen wordt bekend of ik ben ingeloot, spannend dus!Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Zeg. Hebben jullie nu al geneukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zo, ik ga vandaag weg uit new york en alle marathon lopers komen aan! Wel jammer dat ik dat niet kan zien, maar ja, nog meer mooie plekken te bekijken..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zeg. Hebben jullie nu al geneukt?
Denk dat hats te druk is met GTA en Pokemonquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zeg. Hebben jullie nu al geneukt?.
![]()
Dat zijn idd belangrijkere zakenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Denk dat hats te druk is met GTA en Pokemon.
![]()
![]()
En AtseBenjamin en DeeBee natuurlijk succes!Lijkt me een erg gave ervaring daar in Berlijn! Mijn vriendin wil dat ik daar ook een keer ga lopen, kan zij gaan shoppen
.
![]()
GTA ok, maar Pokemon?!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat zijn idd belangrijkere zakenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Haha, mijn vriendin zei exact hetzelfde!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:22 schreef Jero_nimo het volgende:
En AtseBenjamin en DeeBee natuurlijk succes!Lijkt me een erg gave ervaring daar in Berlijn! Mijn vriendin wil dat ik daar ook een keer ga lopen, kan zij gaan shoppen
.
![]()
Berlijn wil ik ook eens heen. Niet voor hardlopen maar gewoon de stad bekijken. Lijkt me prachtig. (al gaan de kleren dan mee als ik er een paar dagen zou zijn)
Ze weten het iig spannend te maken in Berlijn. Op de website zeggen ze dat je je mailbox moet checken want vanaf vandaag kun je mail ontvangen, maar die blijft angstvallig leeg (incl spamfolder).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik las net ergens dat je op je bankafschrift kan zien wat je startnr wordt voor de CPC, misschien leuk voor de mensen die zich hebben ingeschreven.![]()
![]()
Ik gok dat ik dan startnummer 10172 hebquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik las net ergens dat je op je bankafschrift kan zien wat je startnr wordt voor de CPC, misschien leuk voor de mensen die zich hebben ingeschreven.![]()
11740quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:39 schreef AtseBenjamin het volgende:
[..]
Ik gok dat ik dan startnummer 10172 heb![]()
![]()
Heeft iemand hier trouwens een goede tip voor een fluoriserend hesje? Mag evt met ledjes zijn, maar is geen must. Zoek iets wat lekker zit en waar je dus geen last van een los wapperend ding hebt.![]()
Wordt nog spannend of de Berenloop dit weekend doorgaat. Er is 48 knopen wind voorspeld, zeg maar 9 - 10 bftEn dan lekker met z'n allen door het bos en over het strand
Nouja, knoop wordt uiterlijk zondagochtend doorgehakt. Zou wel echt heel hard balen zijn, ik heb een half jaar getraind voor deze loop
Zie: https://twitter.com/berenloopWe don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox![]()
Zo'n hardloopding van asics. Met elastiek.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:17 schreef CRX_master het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een goede tip voor een fluoriserend hesje? Mag evt met ledjes zijn, maar is geen must. Zoek iets wat lekker zit en waar je dus geen last van een los wapperend ding hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je bedoelt zoiets neem ik aan:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zo'n hardloopding van asics. Met elastiek.
http://www.wiggle.nl/asics-veiligheidshesje/![]()
Ja die bewegen geloof ik haast niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:22 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Je bedoelt zoiets neem ik aan:
http://www.wiggle.nl/asics-veiligheidshesje/Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Pokémon.
Geen loopje voor mij zondag.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Deze heb ik ook. Zit perfectquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:22 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Je bedoelt zoiets neem ik aan:
http://www.wiggle.nl/asics-veiligheidshesje/
Hmm, wellicht is dit wel iets voor mij als het uitkomt. Zal dan voor Enschede gaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:31 schreef Guard het volgende:
Voor de mensen die niet geabonneerd zijn op de Runnersworld newsletter:
http://shop.runnersworld.(...)chrijf-je-nu-in.html
Klinkt wel leuk...
Voor mij al weer anderhalve week geleden dat ik gelopen heb. Heb afgelopen weekend bijna 2 wedstrijden gevoetbald en kon dit dinsdag nog wel beetje merken tijdens het trainen. Had eerst gedacht om vandaag nog te lopen, maar leek me dus beter van niet en kwam me ivm studie ook niet heel goed uit.![]()
Je moet er mee hardlopen, niet zitten.quote:![]()
[/bijdehand]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat wordt vliegeren met die hondenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:19 schreef YUR het volgende:
Het wordt zondag weer ouderwets LVML hondenweer![]()
![]()
Al die hardloopjasjes zijn voor kleine en smalle mensen gemaakt volgens mij. Ik moet de eerste nog vinden die ik echt pas.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ga nu pas weg bij de vu. Op tijd op de baan zijn is 1 van die dingen die me nevernooit gaat lukken. Nouja, misschien ook beter voor mn keelpijn, ofzo.![]()
He die van mij is precies andersom. Berlijn 2014 en Texel 2015. In Texel ga ik dan voor de 60 van Texel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Holy crap, mijn shortlist is net zo groot als m'n longlist:
Texel 2014
Berlijn 2015
Voor berlijn heb ik mij ingeschreven via runnersworld een georganiseerde reis met gegarandeerde startbewijzen.
Meteen ook reminder om voor volgend nog voor de halve van texel te kijken.![]()
Thx, ook maar eens gaan bestellen.. Zwarte broek en zwart windjackje is niet best voor de zichtbaarheid.. En ik heb een hekel aan mijn ledbandje om mijn arm, irriteert me.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja die bewegen geloof ik haast niet.![]()
Dat zou zuur zijn zeg!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:18 schreef Svyatagor het volgende:
Wordt nog spannend of de Berenloop dit weekend doorgaat. Er is 48 knopen wind voorspeld, zeg maar 9 - 10 bftEn dan lekker met z'n allen door het bos en over het strand
Nouja, knoop wordt uiterlijk zondagochtend doorgehakt. Zou wel echt heel hard balen zijn, ik heb een half jaar getraind voor deze loop
Zie: https://twitter.com/berenloopIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Kak mijn zus is ingeloot in Berlijn, maar die gaat hem niet lopen. ik wil wel maar niets gehoord
weet ze dat nu, bijna een jaar van te voren, al?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:54 schreef Guard het volgende:
Kak mijn zus is ingeloot in Berlijn, maar die gaat hem niet lopen. ik wil wel maar niets gehoord'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan ga jij toch in haar plaats?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:54 schreef Guard het volgende:
Kak mijn zus is ingeloot in Berlijn, maar die gaat hem niet lopen. ik wil wel maar niets gehoord![]()
![]()
Sorry dat het je zus is, maar ik heb een hekel aan mensen die meedoen aan zo'n loting terwijl ze vantevoren al weten dat ze toch niet mee gaan doen als ze worden ingelootF means you're fucked![]()
hear hear!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:01 schreef YUR het volgende:
Sorry dat het je zus is, maar ik heb een hekel aan mensen die meedoen aan zo'n loting terwijl ze vantevoren al weten dat ze toch niet mee gaan doen als ze worden ingeloot'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mag je haar startbewijs niet overnemen dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:54 schreef Guard het volgende:
Kak mijn zus is ingeloot in Berlijn, maar die gaat hem niet lopen. ik wil wel maar niets gehoord[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kan je die dan doorschuiven naar het jaar daarna of zo?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:01 schreef YUR het volgende:
Sorry dat het je zus is, maar ik heb een hekel aan mensen die meedoen aan zo'n loting terwijl ze vantevoren al weten dat ze toch niet mee gaan doen als ze worden ingeloot![]()
ja ze gaat in Madrid de M lopenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
weet ze dat nu, bijna een jaar van te voren, al?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
dat mag dus in niet, helaasquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:57 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Dan ga jij toch in haar plaats?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
de muts had besloten om eerder een M te lopen nadat ze zich ingeschreven had...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:01 schreef YUR het volgende:
Sorry dat het je zus is, maar ik heb een hekel aan mensen die meedoen aan zo'n loting terwijl ze vantevoren al weten dat ze toch niet mee gaan doen als ze worden ingeloot
Kak, mailtje gehad ik ben niet ingeloot... Ik baalMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Volgende keer beterquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:18 schreef Guard het volgende:
Kak, mailtje gehad ik ben niet ingeloot... Ik baalF means you're fucked![]()
tja... Eigenlijk had ik mijn jaar al afgestemd op een marathon in het najaar... Amsterdam dan maar?quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
kan best, maar ik ben er niet mee geholpenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Kan ze niet beide lopen dan?
Er is zo vreselijk veel keuze!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:22 schreef Guard het volgende:
[..]
tja... Eigenlijk had ik mijn jaar al afgestemd op een marathon in het najaar... Amsterdam dan maar?F means you're fucked![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als ik niet naar Berlijn was gegaan dan had ik deze gelopen denk ik. http://www.landgoedtwentemarathon.nl/quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:22 schreef Guard het volgende:
[..]
tja... Eigenlijk had ik mijn jaar al afgestemd op een marathon in het najaar... Amsterdam dan maar?![]()
Vrienden lopen binnenkort http://maratondivinapastoravalencia.com/ . Ook leukquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Als ik niet naar Berlijn was gegaan dan had ik deze gelopen denk ik. http://www.landgoedtwentemarathon.nl/
Thnx, zal ook eens even bij de bever gaan kijken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kreeg deze tip van onze Runnersworldmeneer:
http://www.bever.nl/black-diamond-hoofdlamp-spot-2511d00003
Ik heb die van hem ff op mijn hoofd gehad, en dat zat in principe prima
Iemand ervaring met hoeveel lichtsterkte (lumens) je nodig hebt?![]()
Helaas, ik ben ook niet ingeloot. Baalmomentje!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:18 schreef Guard het volgende:
Kak, mailtje gehad ik ben niet ingeloot... Ik baal![]()
Whoea, dagje werk in Groningen. Mijn wekker ging om 05:00 en ik ben al vanaf 16:00 bezig om in Delft te komen. En daar wacht een hardloopclubborrel op me![]()
De WO3 is uitgebroken tussen Leiden en Den Haag![]()
![]()
Berlijn <> Twente. Nouja, de Achterhoek is ook buitenland. Zoiets zei Daywalker laatst ook als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Als ik niet naar Berlijn was gegaan dan had ik deze gelopen denk ik. http://www.landgoedtwentemarathon.nl/
Als ik niet ingeloot wordt weet ik niet welke ik zou lopen, want ik wil door Brandenburger Tor lopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heb je je aangemeld?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:00 schreef Quoi het volgende:
Ik heb geen Berlijn mail![]()
Zegt dat iets?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oo, bleh. Op het station werd idd al omgeroepen dat er geen treinen reden daar "op last van de politie". Ik had alleen een vertraagde sprinter en een brug met problemen waar de vertraagde sprinter eerst voorzichtig overheen mocht rijden om uit te proberen of het wel goed zatquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:59 schreef Quoi het volgende:
Whoea, dagje werk in Groningen. Mijn wekker ging om 05:00 en ik ben al vanaf 16:00 bezig om in Delft te komen. En daar wacht een hardloopclubborrel op me![]()
De WO3 is uitgebroken tussen Leiden en Den Haag![]()
![]()
Dan is het toch logisch dat jij geen mail hebt?quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Identity theft. Strafbaar feit.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:09 schreef Quoi het volgende:
Ik hem aangemeld op mijn adres. Verrassing. BijdehandjeIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Living on the edgequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:12 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Identity theft. Strafbaar feit.![]()
Zijn gegevens met mijn emailadres trouwens, is niks theftsch aan.
Afijn: dus.![]()
Voor degene die dan toch echt de marathon van berlijn willen lopen.
http://www.hardlopenisleuk.nl/marathonreis-berlijn-2014/![]()
Jij durft.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Living on the edge![]()
Zijn gegevens met mijn emailadres trouwens, is niks theftsch aan.
Afijn: dus.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat lijkt me een puik plan om in 2015 te gaan doen. Betaal je misschien ietsje meer (al heeft een collega van mij dit gedaan vorig jaar en die was heel tevreden ermee. Reis, alles geregeld, dan hoef jij je alleen druk te maken over het hardlopen. Lijkt me ook wel fijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
http://www.hardlopenisleuk.nl/marathonreis-berlijn-2014/In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En je hebt er ook nog eens 3 clinics bij en een schema op maat.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat lijkt me een puik plan om in 2015 te gaan doen. Betaal je misschien ietsje meer (al heeft een collega van mij dit gedaan vorig jaar en die was heel tevreden ermee. Reis, alles geregeld, dan hoef jij je alleen druk te maken over het hardlopen. Lijkt me ook wel fijn.![]()
Ik vind die prijs op zich nog wel meevallen eigenlijkquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
En je hebt er ook nog eens 3 clinics bij en een schema op maat.F means you're fucked![]()
Je hebt ook groepen waar je zelfs elke week samenkomt voor een training, incl schema. En wat YUR zegt, dan is die prijs eigenlijk best kek.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
En je hebt er ook nog eens 3 clinics bij en een schema op maat.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ziet er interessant uit:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Tis gewoon oneerlijkquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:55 schreef AtseBenjamin het volgende:
[..]
Helaas, ik ben ook niet ingeloot. Baalmomentje!
Balen allemaal, jammer dat jullie niet ingeloot zijn! Bij de London Marathon ook al niet, hoop dat het volgend jaar voor iedereen beter gaat!Spelen!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
This weekends playground
[ afbeelding ]Veel plezier daar, maak ook wat mooie plaatjes!
![]()
Ik had vannacht weer eens zin om te kijken hoe mijn hartslag was. En of er al iets mee gebeurd was. Dus vannacht lekker de hartslagband omgehad en net even gekeken. Vorig jaar zat ik vaak op 51/52 per minuut gemiddeld, maar nu kwam ik uit op 46. Met vooral op de helft van de nacht lange tijd stukken met 42/43. Zo merk je goed dat je conditie ook best wat vooruit gaat, wel interessant om te zien vind ik. http://www.endomondo.com/workouts/264328483/2368823
En vanavond een rustig stukje gehobbeld, vorige keer na de intervaltraining kreeg ik tijdens de cooling down wat last van mijn rechterknie, die ochtend daarna voelde ik hem nog steeds wat. Daarom het rondje vanavond geen interval maar een rustig rondje. Was wel lekker in ieder geval, hoofdlampje van 3 eurogetest en die werkte alleen een beetje goed als je hem vasthield
, maar in ieder geval lekker in het donker over de hei kunnen hobbelen
.
http://www.endomondo.com/workouts/264328467/2368823![]()
Die had ik ook al gezien, bij de Runnersworld.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
http://www.hardlopenisleuk.nl/marathonreis-berlijn-2014/
Ik neig naar ja...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Dat vond ik nou ook, dus meteen maar geboekt.![]()
Goed bezig, wordt een mooie trip denk ik!
![]()
Ik moet zeggen dat deze "mindere" ervaring met een grote asfaltrace me meer naar de trails pusht.
Toch maar Cretes de Spa en TdF in 2014?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat zou je dromen op de piekmomenten?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:02 schreef Jero_nimo het volgende:
Balen allemaal, jammer dat jullie niet ingeloot zijn! Bij de London Marathon ook al niet, hoop dat het volgend jaar voor iedereen beter gaat!
[..]
Spelen!Veel plezier daar, maak ook wat mooie plaatjes!
![]()
Ik had vannacht weer eens zin om te kijken hoe mijn hartslag was. En of er al iets mee gebeurd was. Dus vannacht lekker de hartslagband omgehad en net even gekeken. Vorig jaar zat ik vaak op 51/52 per minuut gemiddeld, maar nu kwam ik uit op 46. Met vooral op de helft van de nacht lange tijd stukken met 42/43. Zo merk je goed dat je conditie ook best wat vooruit gaat, wel interessant om te zien vind ik. http://www.endomondo.com/workouts/264328483/2368823
En vanavond een rustig stukje gehobbeld, vorige keer na de intervaltraining kreeg ik tijdens de cooling down wat last van mijn rechterknie, die ochtend daarna voelde ik hem nog steeds wat. Daarom het rondje vanavond geen interval maar een rustig rondje. Was wel lekker in ieder geval, hoofdlampje van 3 eurogetest en die werkte alleen een beetje goed als je hem vasthield
, maar in ieder geval lekker in het donker over de hei kunnen hobbelen
.
http://www.endomondo.com/workouts/264328467/2368823Wel grappig om te zien
![]()
![]()
Dat is ook zo, maar voor warmlopen voor het type training dat je doet, is het wel opmerkelijk. En het is keurig tempo. Zijn best wat mensen (jongetjes en meisjes) die niet voor elkaar boxen in training.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind 4:55 minuut/km toch wel een verschil met 4:28 hoor.
En ik ben ingelogd, en zie alles gewoon in km's en/of min/km.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
+1quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:32 schreef De_kluizenaar het volgende:
Al die hardloopjasjes zijn voor kleine en smalle mensen gemaakt volgens mij. Ik moet de eerste nog vinden die ik echt pas.![]()
LandgoedTWENTE... Das geen Achterhoekquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Berlijn <> Twente. Nouja, de Achterhoek is ook buitenland. Zoiets zei Daywalker laatst ook als ik me niet vergis.
Als ik niet ingeloot wordt weet ik niet welke ik zou lopen, want ik wil door Brandenburger Tor lopen.maar wel tegen de grens ja, net als de Lutte enzo. Lijkt me toffe marathon.
Ah, eindelijk is mijn lengte (of het gebrek daaraan) eens in mijn voordeelquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:32 schreef De_kluizenaar het volgende:
Al die hardloopjasjes zijn voor kleine en smalle mensen gemaakt volgens mij. Ik moet de eerste nog vinden die ik echt pas.![]()
![]()
Dat lijkt me ook iets tofs voor '15 ja!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat lijkt me een puik plan om in 2015 te gaan doen. Betaal je misschien ietsje meer (al heeft een collega van mij dit gedaan vorig jaar en die was heel tevreden ermee. Reis, alles geregeld, dan hoef jij je alleen druk te maken over het hardlopen. Lijkt me ook wel fijn.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ben nog nooit in Berlijn geweest dus kan me er niet echt een voorstelling van maken maar wat maakt de Marathon van Berlijn zo leuk?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Berlijn als stad is sowieso heel erg leuken mooi. En historisch is er heel veel te zien. Ook tijdens de marathon, die voert langs allerlei mooie en belangrijke plekken.
Maar ik denk dat het vooral om het snelle parcours gaat.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb zelf er ook niet echt een idee van berlijn, voornamelijk heel veel mensen gehoorddie er lovend over waren. Mooies stad en route en veel plubliek. Ook een leuke sfeer naar wat ik allemaal heb begrepen.![]()
Persoonlijke redenen vooral voor mij, als is door de Branderburgertor lopen op weg naar de finish toch ook wel echt mooiquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ben nog nooit in Berlijn geweest dus kan me er niet echt een voorstelling van maken maar wat maakt de Marathon van Berlijn zo leuk?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ben ook al niet ingeloot voor Berlijn...
Bad karma in het topic ofzo?!
Jack does it in real time...![]()
Geen idee. Maar Berlijn lijkt me super! En om er dan een keer zo'n grote HM te lopen lijkt me mooi.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Eigenlijk ook wel waardeloos voor mij. Sta ik daar naar de architectuur te kijken midden op de route.![]()
Niks staan en kijken, genieten terwijl je langszoeft
Ik ben al drie dagen in de lappenmand, dus vanavond niet gelopen. Om toch iets hardloopgerelateerds te doen heb ik maar de New York Marathon app geinstalleerd zodat ik zondag mijn bijna 83-jarige hardloopmaatje live kan volgen in haar 7e of 8e zoveelste NY marathon.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2013 21:58:59 ]![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben al drie dagen in de lappenmand, dus vanavond niet gelopen. Om toch iets hardloopgerelateerds te doen heb ik maar de New York Marathon app geinstalleerd zodat ik zondag mijn bijna 83-jarige hardloopmaatje live kan volgen in haar 7e of 8e zoveelste NY marathon.![]()
![]()
Wanneer is die marathon?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben al drie dagen in de lappenmand, dus vanavond niet gelopen. Om toch iets hardloopgerelateerds te doen heb ik maar de New York Marathon app geinstalleerd zodat ik zondag mijn bijna 83-jarige hardloopmaatje live kan volgen in haar 7e of 8e zoveelste NY marathon.
Huh? Mindere ervaring? Toch zeker niet omdat je niet bent ingeloot he?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:12 schreef Guard het volgende:
Ik moet zeggen dat deze "mindere" ervaring met een grote asfaltrace me meer naar de trails pusht.
Toch maar Cretes de Spa en TdF in 2014?F means you're fucked![]()
Zondag. Live op Eurosportquote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mag ik ook bijgeschreven in de wie loopt waar?
In de agenda staan op 8 December de DSW halve in Vlaardingen, 8 Februari Trial by night Bergschenhoek, 2 maart 20 van Alphen, 9 maart CPC halve marathon.If at first you fail, re-define your objective.![]()
Misschien valt het nét mee. Maar als het inderdaad zo is, laat het dan maar komen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:19 schreef YUR het volgende:
Het wordt zondag weer ouderwets LVML hondenweer![]()
Precies. Lekker bikkelenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:25 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Misschien valt het nét mee. Maar als het inderdaad zo is, laat het dan maar komen.
Goeie instelling kearls!
Zoals ze in Twente zeggen: Vake bu'j te bange.
En hoe zeggen ze dat hier?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Goeie instelling kearls!
Zoals ze in Twente zeggen: Vake bu'j te bange.F means you're fucked![]()
Vaak ben je te bang. Oftewel: Niet miepen maar lopen".quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ahaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vaak ben je te bang. Oftewel: Niet miepen maar lopen".
Maar ik doe ook niet moeilijk als het uiteindelijk zonnig en windstil blijkt te zijn. Ik pas me in dat geval zonder problemen aan en ik besef dat ik gezegend ben met zo'n flexibel karakter.![]()
Hmm, ik heb al een week niet gelopen en komend weekend zal het er ook niet van komen, aangezien we morgen de sleutel van ons huis krijgen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het is dat ik niet op like kan klikken hier, anders deed ik dat nu zwabberharkLeuk! Succes morgen, maar vooral veel plezier en geluk samenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:44 schreef mosselmossel het volgende:
Hmm, ik heb al een week niet gelopen en komend weekend zal het er ook niet van komen, aangezien we morgen de sleutel van ons huis krijgen.
[ Bericht 67% gewijzigd door Nirak op 31-10-2013 22:51:18 ]![]()
Mossel en Gogo, veel geluk en liefde samen!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: