quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Veel meer is je onzinnige geleuter toch niet waard?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Prima. Ben je politieagent met toestemming van de lokale driehoek?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben je politieagent met toestemming van de lokale driehoek? Ja of nee?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom maak je dan zo'n ridicule vergelijking dat je wisselgeld zou hebben?
quote:
quote:
quote:
(nog veel meer op andere pagina's)quote:
Het is ook op de andere pagina's al aan de gang. Voor mods vind ik dit absoluut geen voorbeeldgedrag. Maar dat ligt dus aan mij blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:04 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het allemaal niet zo schokkend, en ook niet eens zo enorm offtopic.
Ze zijn geen NWS mods he?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het is ook op de andere pagina's al aan de gang. Voor mods vind ik dit absoluut geen voorbeeldgedrag. Maar dat ligt dus aan mij blijkbaar.
Klopt, maar 1 van die mods reageert dan wel weer op mijn topicreport, wat dan ook een beetje vreemd is, dat is dus niet zijn functie dan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze zijn geen NWS mods he?
Hier zijn ze in principe gewoon user.
Waar precies?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Klopt, maar 1 van die mods reageert dan wel weer op mijn topicreport, wat dan ook een beetje vreemd is, dat is dus niet zijn functie dan.
Via dmquote:
Een user kan alleen niet in TR's kijken he.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:11 schreef sp3c het volgende:
geen idee over welke mod het gaat maar als een niet NWS mod op je TR reageert dan doet hij of zij dat gewoon als user
Ik heb de TR's afgevinkt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Een user kan alleen niet in TR's kijken he.
De niet-nws mod leest dus mijn TR's, dm't mij. Sluit waarschijnlijk de TR's, (of zijn ze nog zichtbaar voor jullie?) Waardoor de wel-nws mods ze nooit kunnen lezen, dat vind ik een beetje vreemd, naast het offtopic geblaat.
Doe eens wat aan dat trollenquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:08 schreef IntensiveGary het volgende:
Ik stop met je lastigvallen als jij stopt met posten in dit draadje. Zolang jij blijft liegen en de feiten verdraaien blijf ik je in de zeik zetten
Hij zegt openlijk dat zijn bedoeling is een andere user te trollen en te trollen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:17 schreef sp3c het volgende:
zolang het niet tever gaat en het van beide kanten komt ga ik er niet tussen staan
Ja het is echt verschrikkelijk allemaal. Met je Holocaust vergelijkingen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hij zegt openlijk dat zijn bedoeling is een andere user te trollen en te trollen.
Dat is altijd topicontwrichtend.
quote:Op zondag 10 november 2013 18:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Directeur Facebook harkt miljoenen binnen
Geen bron, geen nieuws, Tong humor, topic van likmevessie, dus.
Nee dat moet nietquote:Op maandag 11 november 2013 23:43 schreef Peunage het volgende:
NWS / We zullen zien hoe het loopt//
Iemand heeft het Syrië topic kapot gemaakt. Hij moet weer gekoppeld worden aan de reeks.
was ook niet meteen, dat duurde 102 postsquote:Op maandag 11 november 2013 23:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oke oke, je hoeft niet meteen boos te worden.
Als jij nou eens met Whiskas gezellig een kamer zoekt, ok?quote:Op maandag 11 november 2013 23:43 schreef Peunage het volgende:
NWS / We zullen zien hoe het loopt//
Iemand heeft het Syrië topic kapot gemaakt. Hij moet weer gekoppeld worden aan de reeks.
Ik deed niks. Dit keer.quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij nou eens met Whiskas gezellig een kamer zoekt, ok?
Dat zijn toch 2 totaal verschillende onderwerpen? Ene gaat over samenwonende mensen met een uitkering en fraude en de andere over asociaal of onaangepast gedrag tijdens de sollicitatie.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Woningdelende uitkeringstrekkers gekort op bijstand
NWS / Geen werk door onaangepast gedrag of kleding? 3 maanden geen uitkering
Tong is ook weer eens wakker geworden~~dubbel dus
Ik kijk altijd eerst wat er is gepost in NWS. Ik neem 's ochtends de kranten door. En plaats dan één of twee topics die interessant kunnen zijn voor FOK!. Ik heb de oorspronkelijke Volkskrantkop geplaatst.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Woningdelende uitkeringstrekkers gekort op bijstand
NWS / Geen werk door onaangepast gedrag of kleding? 3 maanden geen uitkering
Tong is ook weer eens wakker geworden~~dubbel dus
Dit dus. Plus ik heb het hele Volkskrantartikel geplaatst.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn toch 2 totaal verschillende onderwerpen? Ene gaat over samenwonende mensen met een uitkering en fraude en de andere over asociaal of onaangepast gedrag tijdens de sollicitatie.
Of gaan we vanaf nu alle moordzaken ook in 1 topic bespreken?
Nee, mijn topic ging over de gewijzigde plannen voor uitkeringsgerechtigden. Daarin zijn gewijzigdequote:Op woensdag 13 november 2013 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn toch 2 totaal verschillende onderwerpen? Ene gaat over samenwonende mensen met een uitkering en fraude en de andere over asociaal of onaangepast gedrag tijdens de sollicitatie.
Of gaan we vanaf nu alle moordzaken ook in 1 topic bespreken?
Blijkt niet uit je TT. Ik maak er geen halszaak van hoor.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, mijn topic ging over de gewijzigde plannen voor uitkeringsgerechtigden. Daarin zijn gewijzigde
kledingvoorschriften en extra gedragseisen voor de uitkeringstrekkers ook onderdeel van. Lees het topic maar door.
De Belgische Vincent Bijlo.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Onvoorstelbaar dat ik de topic nog niet gezien heb over de ramp in de Filipijnen. Of ik ben blindwaar is ie?
Ja, die ging een beetje verkeerd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:37 schreef StateOfMind het volgende:
NWS / Gehandicapte man overvallen in park
Kan dit topic gezuiverd worden van trollen en kleuters?
Dicht.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:56 schreef eight het volgende:
NWS / Chinezen koken honden en frituren katten LEVEND!!
Troll topic + oudnieuws + dubbel topic
Wat is er nou weer met Trouw?quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dicht.
Ik kon het dubbeltopic niet vinden.
Mag niet als bron. Zie OP.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is er nou weer met Trouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |