SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wolve000 op 30-10-2013 12:51:01 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Kwam gisteren trouwens een mede-loper tegen van een of andere blog die met een nieuw model Garmin liep. een FR 620 en de gadget-lover in mij dacht direct ...![]()
Komt blijkbaar eind van het jaar uit met een pittig prijskaartje, net als de PS4.![]()
![]()
Ik ben er wel achter dat de Garmin 410 die ik nu heb al zoveel opties heeft die ik niet gebruik, dat ik eigenlijk de volgende keer wel een goedkoper model kan aanschaffen.
Afstand, tempo, looptijd dat is eigenlijk het enige wat ik gebruik.
en dan kan die Ps4 makkelijkIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Oh, woon je ook in Den Haag?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:42 schreef YUR het volgende:
Wat las ik nou? Nog een stadsgenoot? Welkom CrackLeuk!
Waar loop jij meestal? Ik vind Den Haag maar rot, overal stoplichten!
Baby darling doll face honey![]()
Nee, dat doe ik niet. Ik heb wel een andere tactiek bedacht..quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
StoplichtenZolang je er maar niet als een jogger gaat staan hupsen tot 't groen wordt
Gewoon vóór het stoplicht naar links lopen (of naar rechts.. maar net waar je kunt lopen) en dan vervolgens een stukje verder (waar dus geen stoplichten staan) oversteken
.
Kan dus alleen als het geen mega drukke weg is..Baby darling doll face honey![]()
Uhm, ja op het eind van de Weimarstraat richting het centrum. Dus tegen de elandstraat aan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
Heel goed!Waar in DH woon je ongeveer?
Geen idee hoe bekend je bent in Den Haag.
Ben er opgegroeid en heb er 23 jaar gewoondquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhm, ja op het eind van de Weimarstraat richting het centrum. Dus tegen de elandstraat aan.
Geen idee hoe bekend je bent in Den Haag.
Dus ja, dat ken ik wel..
En ja, dan ben je wel redelijk ingebouwd mbt lopen... Eindje fietsen richting Madestein/Kijkduin/Scheveningen Noord (richting Noordwijk/Katwijk lopen) een optie? Lekker door de duinen enzo?Ja doei.![]()
@Crack_: Welkom. Ik ben geen enorme kenner van de lokale loopjes, maar zowel in Delft als in het Westland (toch redelijk dichtbij) zijn redelijk wat kleinschalige loopjes. Vind ik zelf ook een stuk plezieriger. Aankomende zondag is LVML (Laan van Meerdevoortloop). Die is ég suppûh groot, en je kan alleen nog op de dag zelf inschrijven, maar volgens velen ook tering gaaf!Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Welkom Crack. Goeie tijd voor een eerste wedstrijd!
Op www.hardloopkalender.nl staan heel veel wedstrijdjes. Kun je zoeken op een xxkm straal vanaf je postcode.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik loop meestal in het Westduinpark, Ockenburgh, Madestein, De Uithof en op het strand. En ik ken veel kleine wedstrijdjes in de buurtquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, woon je ook in Den Haag?Leuk!
Waar loop jij meestal? Ik vind Den Haag maar rot, overal stoplichten!
F means you're fucked![]()
De juiste schrijfwijze is supâh. Inhoudelijk: de LVML is niet supergroot, maar wel bovengemiddeld.quote:![]()
@crack_ Of natuurlijk het Scheveningse bos. Is goed bereikbaar zonder al te veel verkeerslichten waar ik ook een schurfthekel aan heb.![]()
Eindelijk een hoekje ingericht voor alle medailles
En de startnummers hangen boven de trap.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Goed zo. Elke dag even een kruisje slaan, anders blijven de effecten alsnog uitquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
En de startnummers hangen boven de trap.
Ik hoop dat ik mijn fietstocht straks overleef door 015 hoogbouw![]()
![]()
Vnavond mezelf maar eens weg laten waaien.. Eerste stuk kijk ik niet tegenop, wind mee, maar ik vrees voor de 2e helft..![]()
De wind is al aardig gaan liggen hier hoor. Valt denk ik mee op straatquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Goed zo. Elke dag even een kruisje slaan, anders blijven de effecten alsnog uit
Ik hoop dat ik mijn fietstocht straks overleef door 015 hoogbouw
Zal er wierook bij branden, 2014 word het jaar van PR's crushen!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
hier hangen ze aan de kastdeur in de woonkamerquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vandaag aangemeld voor de CPC in maart hahahaha!
Wordt vanuit mijn werk weer geregeld, lekker handigNu mezelf niet meer laten afschrikken omdat ik zenuwachtig word hahaha!
edit: ik zal wel dom zijn, maar ik snap de instructie over hoe ik me kan toevoegen aan de CPC in de OP niet. Kan iemand het nog een keer uitleggen voor n00bs? Thank you!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Als het loopje al bestaat:
gewoon zeggen dat je erbij wilt en welke afstand.
Als het loopje nog niet bestaat tussen [code] [ /code] de gegevens zetten:
[b] Datum [url=www.vanhetloopje.nl ]Naam van het loopje[/ url][/ b]
[ * ] Naam - afstand.
Zonder de spaties in de code dan dus.Ja doei.![]()
ok, dank je wel motorbloempje
bij deze, ik zou er graag bij willen bij de city pier city op 9 maart, 10 km
succes met evy jokkebrokje bent al een flink eind!!!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Oh, spannendquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:35 schreef Murmeli het volgende:
Vandaag aangemeld voor de CPC in maart hahahaha!
Wordt vanuit mijn werk weer geregeld, lekker handigNu mezelf niet meer laten afschrikken omdat ik zenuwachtig word hahaha!
edit: ik zal wel dom zijn, maar ik snap de instructie over hoe ik me kan toevoegen aan de CPC in de OP niet. Kan iemand het nog een keer uitleggen voor n00bs? Thank you!Ja, daar ga ik 's avonds wel eens een. Vanuit mn huis naar het bos toe, daar een rondje lopen en weer terug. Fijn rondjequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:56 schreef Manual het volgende:
@crack_ Of natuurlijk het Scheveningse bos. Is goed bereikbaar zonder al te veel verkeerslichten waar ik ook een schurfthekel aan heb.. Kom wel een boel stoplichten tegen maar 's avonds valt springen die vaak automatisch op groen!
Zijn ook meer zij-stoplichten
Chilliebilliequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik loop meestal in het Westduinpark, Ockenburgh, Madestein, De Uithof en op het strand. En ik ken veel kleine wedstrijdjes in de buurtHoi!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:12 schreef Corniel het volgende:
@Crack_: Welkom. Ik ben geen enorme kenner van de lokale loopjes, maar zowel in Delft als in het Westland (toch redelijk dichtbij) zijn redelijk wat kleinschalige loopjes. Vind ik zelf ook een stuk plezieriger. Aankomende zondag is LVML (Laan van Meerdevoortloop). Die is ég suppûh groot, en je kan alleen nog op de dag zelf inschrijven, maar volgens velen ook tering gaaf!Ohh, nou ik hou het in de gaten
. Jaa, De LVML leek mij ook echt een leuke loop maar helaas kan ik niet
.
Oh, ja en zoveel is het niet verandertquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ben er opgegroeid en heb er 23 jaar gewoondDus ja, dat ken ik wel..
En ja, dan ben je wel redelijk ingebouwd mbt lopen... Eindje fietsen richting Madestein/Kijkduin/Scheveningen Noord (richting Noordwijk/Katwijk lopen) een optie? Lekker door de duinen enzo?.
Ja, dat moet wel.. Zo rond de vijf km kan hier in de buurt nog wel maar langere afstanden kan echt niet meer. Moet even goed kijken want ik loop 3x in de week.. en om nou 3x in de week te fietsen. Mwah mwah![]()
Thanks. Nooit gedacht dat ik het leuk zou gaan vinden, maar het is toch gebeurd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:43 schreef Murmeli het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2013 18:46:58 ]![]()
een andere optie (speciaal voor Hatsie)quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
http://www.goneforarun.com/Race_Bib_Coasters_s/979.htm'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Blijf toch maar even binnen vanavond. Beetje rauwe keel en knie met schaafwonden en grotere wond trekt wat. Niet fijn om daarmee (beide) te rennen. Dus dan maar lekker op tijd eten en vroeg naar bed weer. Morgen maar klein rondje hier door de blubber jassen en dan woensdagavond heuveltraining met de club![]()
Ja doei.![]()
Week 50 zag ik net, dan heb ik dus nog even bedenktijd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:42 schreef Lastpost het volgende:
Kwam gisteren trouwens een mede-loper tegen van een of andere blog die met een nieuw model Garmin liep. een FR 620 en de gadget-lover in mij dacht direct ...![]()
Komt blijkbaar eind van het jaar uit met een pittig prijskaartje, net als de PS4.
En ik heb gisteren ingeschreven voor de helicon asselronde.
[ Bericht 8% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 28-10-2013 19:11:14 ]![]()
Oh dat valt mee, is wat makkelijker te verkopen aan m'n achterban hier thuis haha.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Week 50 zag ik net, dan heb ik dus nog even bedenktijd.
En ik heb gisteren ingeschreven voor de helicon asselronde.![]()
![]()
![]()
Hmm dat is wel een mooie halve ja! En zo sneeuw wil ik ook!quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:22 schreef Guard het volgende:
Weer eentje voor op de wishlist voor 2014:
Crêtes de SpaIk bijt!
(Zachtjes)![]()
Ik heb hem ook al voor ¤40 minder gevonden, mocht dat ook nog helpen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Oh dat valt mee, is wat makkelijker te verkopen aan m'n achterban hier thuis haha.![]()
Moblo hoe is het weer aan die kant van het water trouwens?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Storm in een glas water!quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Moblo hoe is het weer aan die kant van het water trouwens?
Nou ja, in het zuiden heeft het aardig gespookt, maar de storm is een aardig stuk zuidelijker aan land gekomen dan aanvankelijk gedacht werd, dus hij heeft Yorkshire niet gered! Wolve is zelfs op de motor naar z'n werk gegaan vanochtend!Ja doei.![]()
Tof! Maar blijf niet aan de gangquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:22 schreef Guard het volgende:
Weer eentje voor op de wishlist voor 2014:
Crêtes de Spa![]()
Ja doei.![]()
Oh ok dan viel het wel mee dus. Gelukkig maarquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Storm in een glas water!
Nou ja, in het zuiden heeft het aardig gespookt, maar de storm is een aardig stuk zuidelijker aan land gekomen dan aanvankelijk gedacht werd, dus hij heeft Yorkshire niet gered! Wolve is zelfs op de motor naar z'n werk gegaan vanochtend!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
hoax, was hier zelfs op het nieuw dat Mother England getroffen was door the Mother of all Storms...en als het op het nieuws is dan is het zo!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je weet toch dat Mother England alleen "London" is? Zodra London niet involved is dan is 't gewoon normaal. Een storm in Schotland of alleen Noord-Engeland krijgt minder zendtijdquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoax, was hier zelfs op het nieuw dat Mother England getroffen was door the Mother of all Storms...en als het op het nieuws is dan is het zo!!![]()
Ja doei.![]()
same here... there is Auckland and there is the rest.... maar ja, 1/3 van de gehele bevolking woont ook in Aucklandquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je weet toch dat Mother England alleen "London" is? Zodra London niet involved is dan is 't gewoon normaal. Een storm in Schotland of alleen Noord-Engeland krijgt minder zendtijd![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Achja zo gaat het ook zo vaak over Holland.![]()
Maar men weet:
Uit de gouden korenaren
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten
de mensen uit het WestenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Staat genoteerd!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:43 schreef Murmeli het volgende:
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Beetje jammer van de prijs, maar wel tof! Morgen ofzo eens oriënteren wat zulks in nl zou gaan kostenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een andere optie (speciaal voor Hatsie)
http://www.goneforarun.com/Race_Bib_Coasters_s/979.htm![]()
![]()
En duimpjes en zweven![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Achja zo gaat het ook zo vaak over Holland.![]()
Maar men weet:
Uit de gouden korenaren
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten
de mensen uit het Westenzo is het!
Ik woon wel in het westen dus ik zeg het nooit hardop
![]()
Damn... dat viel een beetje tegen. Ging lekker van start met 1 x 10 minuten. Toen 1 minuutje wandelen en meteen weer 20 minuten lopen. Krijg ik in de laatste 8 of 9 minuten ineens een stortbui over me heenOp zich niet zo boeiend, behalve dat ik mijn telefoon in mijn hand had en deze al rennend wilde opbergen in mijn spibelt om te voorkomen dat ik hem straks kon weggooien.
Ja, en dat gaat dus niet he...Tasje is elastisch en zodra je het open doet probeert het er uit te wurmen wat er al inzit, wat resulteerde in een gevecht met een heuptasje, een telefoon, oordopjes die in elkaar verstrikt raakten, een briefje van 5 Euro en een bos sleutels, terwijl men emmers koud water over me heen aan het gooien was en ik ook nog door wilde blijven lopen. Grrr...
Besloten om het maar op te geven (het gevecht) en de telefoon in mijn mauw te wurmen. Die 5 Euro ben ik kwijt, by the way, maar mijn telefoon doet het gelukkig nog. Niettemin toch weer gedaan en het voelt goed.![]()
![]()
waar heb je gelopen? dan ga ik wel even zoekenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Damn... dat viel een beetje tegen. Ging lekker van start met 1 x 10 minuten. Toen 1 minuutje wandelen en meteen weer 20 minuten lopen. Krijg ik in de laatste 8 of 9 minuten ineens een stortbui over me heenOp zich niet zo boeiend, behalve dat ik mijn telefoon in mijn hand had en deze al rennend wilde opbergen in mijn spibelt om te voorkomen dat ik hem straks kon weggooien.
Ja, en dat gaat dus niet he...Tasje is elastisch en zodra je het open doet probeert het er uit te wurmen wat er al inzit, wat resulteerde in een gevecht met een heuptasje, een telefoon, oordopjes die in elkaar verstrikt raakten, een briefje van 5 Euro en een bos sleutels, terwijl men emmers koud water over me heen aan het gooien was en ik ook nog door wilde blijven lopen. Grrr...
Besloten om het maar op te geven (het gevecht) en de telefoon in mijn mauw te wurmen. Die 5 Euro ben ik kwijt, by the way, maar mijn telefoon doet het gelukkig nog. Niettemin toch weer gedaan en het voelt goed.![]()
balen van die stortbui
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
huh dat zijn andere bibs, verschillende afstanden of zo?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:52 schreef Daywalk3r het volgende:
En nog 1. Met trailertrash erbij.
[ afbeelding ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Denk dat ie ronddwarrelt in de weilanden nabij Nieuwerkerk aan den IJssel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
waar heb je gelopen? dan ga ik wel even zoeken![]()
balen van die stortbui
DM me maar als je hem gevonden hebt. Je mag hem houden.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2013 20:57:04 ]![]()
Trailertrash??quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
nah.. laat maarquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Denk dat ie ronddwarrelt in de weilanden nabij Nieuwerkerk aan den IJssel.
DM me maar als je hem gevonden hebt. Je mag hem houden.is me iets te ver weg vanaf alkmaar.. kost me meer aan openbaar vervoer dan dat het me oplevert
Zou je denken?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
nah.. laat maaris me iets te ver weg vanaf alkmaar.. kost me meer aan openbaar vervoer dan dat het me oplevert
![]()
![]()
Kun je een Runnersworld kopenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
waar heb je gelopen? dan ga ik wel even zoeken![]()
balen van die stortbui![]()
![]()
dag lieverdsHet was heerlijk vanavond! Gelukkig ben ik geen ¤5,- kwijtgeraakt en niet nat geworden, en de wind was eigenlijk ook helemaal niet meer zo erg als vanmiddag
@daywalker, goede foto's, ik vind die man eigenlijk wel een leuk shirt aanhebben
Ik wil jullie een vraag voorleggen. De vakanties zijn voorbij en ik wil ook weer wat regelmatiger gaan lopen. Ik wil me concentreren op 6 km en die afstand gaan verbeteren, want ik heb in maart 2014 een loopje met collega's en ondanks mij goed gevulde figuur wil ik daar toch graag goed voor de dag komen
Ik liep vandaag 3 x 1 km:
1e - 8:52 min/km, HS 154 gemiddeld
2e - 8:21 min/km, HS 161 gemiddeld
3e - 7:17 min/km, HS 169 gemiddeld
Ik denk dat ik het tempo van de tweede km wel een langere tijd vol moet kunnen houden. Mijn langste duurloop was 6,5 km en daar heb ik een uur over gedaan. Dat wil ik dus gaan verbeteren, maar hoe pak ik dat nu aan? Ik doe nu maar wat, met name met km intervallen. Kunnen jullie helpen om een schematje in elkaar te knutselen voor de komende weken? Ik zou graag om en om 2x per week en 3x per week willen trainen. En als dat goed gaat later gewoon iedere week 3x..
Hoe start ik met het maken van zo'n schema? En hoe weet ik op welk tempo ik intervallen moet lopen om te verbeteren?![]()
Paar foto'tje van gisteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zag trouwens dat ik een negatieve split gelopen hebde laatste 1, 3, 5 en 10 km waren allemaal mn snelste. Ik loop nooit een negatieve normaal gesproken
![]()
![]()
Neen. Allen 10EM. Geen idee waarom verschillende.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef Guard het volgende:
[..]
huh dat zijn andere bibs, verschillende afstanden of zo?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
whehequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
Na ongeveer 6 mijl met de wind vol tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van schema's heb ik totaal nog geen verstand, maar kun je niet net als ik met de MP3's van Evy gaan lopen? Bevalt op zich prima en je hoeft zelf niet na te denken over een schema. Het is dan wel afgestemd op c.a. 5 KM, afhankelijk van je snelheid natuurlijk, maar van daaruit zit je zonder al teveel moeite aan de 6, lijkt me.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:06 schreef Nirak het volgende:
dag lieverdsHet was heerlijk vanavond! Gelukkig ben ik geen ¤5,- kwijtgeraakt en niet nat geworden, en de wind was eigenlijk ook helemaal niet meer zo erg als vanmiddag
@daywalker, goede foto's, ik vind die man eigenlijk wel een leuk shirt aanhebben
Ik wil jullie een vraag voorleggen. De vakanties zijn voorbij en ik wil ook weer wat regelmatiger gaan lopen. Ik wil me concentreren op 6 km en die afstand gaan verbeteren, want ik heb in maart 2014 een loopje met collega's en ondanks mij goed gevulde figuur wil ik daar toch graag goed voor de dag komen
Ik denk dat ik het tempo van de tweede km wel een langere tijd vol moet kunnen houden. Mijn langste duurloop was 6,5 km en daar heb ik een uur over gedaan. Dat wil ik dus gaan verbeteren, maar hoe pak ik dat nu aan? Ik doe nu maar wat, met name met km intervallen. Kunnen jullie helpen om een schematje in elkaar te knutselen voor de komende weken? Ik zou graag om en om 2x per week en 3x per week willen trainen. En als dat goed gaat later gewoon iedere week 3x..
Hoe start ik met het maken van zo'n schema? En hoe weet ik op welk tempo ik intervallen moet lopen om te verbeteren?![]()
Ik kan die 6 al lopen, maar ik wil die gaan verbeteren, en flink ook. Dus ik ben zoekende naar een schema om mijn km-tijden omlaag te krijgen in een duurloopje.![]()
Oh..Ik begreep je verkeerd inderdaad en dat terwijl je toch duidelijk bent..quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:26 schreef Nirak het volgende:
Ik kan die 6 al lopen, maar ik wil die gaan verbeteren, en flink ook. Dus ik ben zoekende naar een schema om mijn km-tijden omlaag te krijgen in een duurloopje.![]()
![]()
![]()
Erg goede foto's allemaal Daywalk3r, Stevanovic, Moblo en Wolve!![]()
Je kan goed zien dat jullie veel hebben gegeven
. Behalve moblo, die is te blij..
Al ziet DW er ook nog wel redelijk fit uit, dat kan best harder de volgende keer!
![]()
![]()
![]()
1x in de week 1 van de volgende:quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:06 schreef Nirak het volgende:
Hoe start ik met het maken van zo'n schema? En hoe weet ik op welk tempo ik intervallen moet lopen om te verbeteren?
10 x 200 op 6'00
5 x 500 op 7'00
3 x 1000 op 7'45
1x
4k op 8'00
1x
6k op 8'30 met 5x 100m strides (versnellingen tot aan sprinten, starten als je weer iets bijgekomen bent en beginnen op ongeveer 4km)
Zoiets? En dan de 4k af en toe weglaten als je een weekje 'rustig' wilt. Dus de 2x per week. Als het goed gaat kan je ook nog elke week 10 seconden van de tijden afhalen om de snelheid steeds meer te krijgen.![]()
Doel je op die eerste foto? Die was nog voor het keerpunt. En die tweede bij de start.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Al ziet DW er ook nog wel redelijk fit uit, dat kan best harder de volgende keer!
![]()
Maar ik zie er altijd fris uitKeep on shinin brotha!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Daar kan ik denk ik wel wat mee, want met die eerste trainingsoptie heb ik al 3 variaties. Heb je de snelheid zomaar wat ingevuld of denk je dat ik dat ook echt zou moeten kunnen? 6' km is voor mij echt sprinten volgens mijquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:38 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
1x in de week 1 van de volgende:
10 x 200 op 6'00
5 x 500 op 7'00
3 x 1000 op 7'45
1x
4k op 8'00
1x
6k op 8'30 met 5x 100m strides (versnellingen tot aan sprinten, starten als je weer iets bijgekomen bent en beginnen op ongeveer 4km)
Zoiets? En dan de 4k af en toe weglaten als je een weekje 'rustig' wilt. Dus de 2x per week. Als het goed gaat kan je ook nog elke week 10 seconden van de tijden afhalen om de snelheid steeds meer te krijgen.Ik ben daar een beetje onzeker over, maar ik kan natuurlijk gewoon een eerste week proberen en dan kijken hoe het gaat en daar het schema oor de vervolgweken op aanpassen
![]()
![]()
Nu we het toch over schema's hebben.. Voor als mijn hamstring weer leven; hoe kan ik in de toekomst het beste trainen om mijn HM-tijd naar beneden te krijgen? Op zich kan ik een tempo van 5.10 o.i.d. wel aan, maar nog niet langer dan een half uurtje. Moet ik dan meer focus leggen op snelheid, of duur? Ik zou denken het laatste?![]()
Bij elke marshal kwam ik lachend en met duimpjes voorbij. Maar net bij de cameraman was het wind en zon tegen. Was op dat moment nog best in orde. Dus stiekem was ik ook te blij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:33 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
Ow, en dank natuurlijk![]()
Kun jij mij ook vertellen toevallig of die stapfrequentie van 180 heel heilig is? Want dat gaat net een tikje te snel en 178 lijk ik wel redelijk goed vol te houden..![]()
^^quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, 180 is heilig, bij 178 ben je gedoemd om in het vagevuur te branden. Voor eeuwig.![]()
Dat dus, loopmaatje liep op 174 en is nooit meer thuisgekomen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, 180 is heilig, bij 178 ben je gedoemd om in het vagevuur te branden. Voor eeuwig.![]()
![]()
RIP aan de nabestaande.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat dus, loopmaatje liep op 174 en is nooit meer thuisgekomen.Ja doei.![]()
trailertrash ?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]![]()
grappig tshirt trouwens niet janken maar rennen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, 180 is heilig, bij 178 ben je gedoemd om in het vagevuur te branden. Voor eeuwig.ik dacht al dat het een stomme vraag was. Maar ik dacht heel even dat het op de lange termijn mischien wel uit zou maken.
Btw, ik zal toch wel eeuwig branden in het vagevuur aangezien ik een heidense lesbienne ben. So fuck it, ik loop op 178![]()
![]()
Beide. Je zal je duurvermogen moeten laten groeien en daarnaast ook je snelheid. Maar het is wel of het een of het ander. Je kan niet en je snelheid en je duurvermogen gaan vergroten. Het kan wel, maar dat is recipe for disaster.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:49 schreef Stefanovic83 het volgende:
Nu we het toch over schema's hebben.. Voor als mijn hamstring weer leven; hoe kan ik in de toekomst het beste trainen om mijn HM-tijd naar beneden te krijgen? Op zich kan ik een tempo van 5.10 o.i.d. wel aan, maar nog niet langer dan een half uurtje. Moet ik dan meer focus leggen op snelheid, of duur? Ik zou denken het laatste?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
en ondanks dat ben je toch een lekker wijf ..quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:18 schreef Nirak het volgende:
[..]ik dacht al dat het een stomme vraag was. Maar ik dacht heel even dat het op de lange termijn mischien wel uit zou maken.
Btw, ik zal toch wel eeuwig branden in het vagevuur aangezien ik een heidense lesbienne ben. So fuck it, ik loop op 178
oh wacht ....Ik heb er één en ik ben er trots op
Er zal een groot deel persoonlijke voorkeur in zitten. Maar er is een interessant artikel waarin wordt gezegd dat het niet eens precies 180 is.
http://www.treadlightlybo(...)80-cadence-none.html
en hij heeft zichzelf doorgemeten:
http://www.runblogger.com(...)variability-and.html
Maar wij zijn natuurlijk geen elite lopers, dus in hoeverre dat zo voor ons geldt is maar de vraag. Maar het geeft wel aan dat het niet de precieze 180 hoeft te zijn.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
178 is een hele mooie pasfrequentie. Ik loop echt op een veel te lage pasfrequentie. Ik vind het moeilijk om richting de 180 te gaan. (met simpel tellen zit ik ergens tussen de 160-165..)
Een paar weken geleden poste ik hier voor het eerst en sindsdien steeds meer last van mijn achillespees gekregen en daardoor niet meer gepost. Waar het vandaan kwam weet ik niet omdat ik niet meer of intensiever ben gaan trainen. Vanavond na een ruime week rust 30 minuten op het gemak gelopen en het ging goed!![]()
Ik wilde deze winter eigenlijk gaan trainen voor een halve marathon in het voorjaar maar ik probeer de komende maanden eerst maar weer eens 3x per week pijnvrij te kunnen lopen en richting het uur te gaan. Ik ga hier ook weer actiever posten.![]()
Shun! Shun the non-believer!quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:26 schreef RunForestRun het volgende:
178 is een hele mooie pasfrequentie.Ja doei.![]()
Die 200tjes mogen ook best wel snel gaan hoor. Het is ook wel goed voor je lichaam om een beetje te wennen aan echt wat sneller rennen. Sprinten is daarin af en toe ook wel goed. Bij mij gaan de 200'tjes ook veel sneller dan ik normaal loop.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:48 schreef Nirak het volgende:
[..]
Daar kan ik denk ik wel wat mee, want met die eerste trainingsoptie heb ik al 3 variaties. Heb je de snelheid zomaar wat ingevuld of denk je dat ik dat ook echt zou moeten kunnen? 6' km is voor mij echt sprinten volgens mijIk ben daar een beetje onzeker over, maar ik kan natuurlijk gewoon een eerste week proberen en dan kijken hoe het gaat en daar het schema oor de vervolgweken op aanpassen
Qua tijden heb ik procentueel ongeveer gekeken hoe het ongeveer zit voor mij en waar jij nog makkelijk bij loopt. Maar wel uit de duim, dus je kan het ook eerst even zelf proberen natuurlijk. Ik ben natuurlijk ook geen echte trainer ofzo.![]()
![]()
Bij de diepe hel loop kwam er me ook 1 voorbij piepen met een metronoom app.
Lekker dan als je daar bij in de buurt loopt...
Ik heb er ook een!quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Net als je denkt dat je alles hebt gezien/gehoord...._!
![]()
![]()
Ik heb eerlijk gezegd geen idee.. ik wil een Garmin 620!!! Of een losse footpod. Die metronoomapp heb ik alleen de eerste 2 trainingen gebruikt om te kijken hoe je ongeveer moet lopen. Het is in ieder geval makkelijker dan met een nummer met 180bps, alleen redelijk irritant..quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ocherm! Nou ja, hopelijk brand jij dan niet voor eeuwig in 't vagevuur!![]()
![]()
ach alles met mate tochquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Beide. Je zal je duurvermogen moeten laten groeien en daarnaast ook je snelheid. Maar het is wel of het een of het ander. Je kan niet en je snelheid en je duurvermogen gaan vergroten. Het kan wel, maar dat is recipe for disaster.![]()
Misschien een goed plan om gewoon flink te variëren in deze trainingen:
- een 10 km onder de 55 minuten (+ eventueel op het gemakje verlengen naar 12-15km)
- een hobbel-trainingkje (herstel)
- een interval training
- een ldl van minimaal 15 km op 5:45-6:00
In de praktijk kom ik er niet aan toe omdat allemaal in 1 week te doen (en dat zou ook niet verstandig zijn), maar zo pak ik van alles wat mee toch? Ik loop 2-3x per week meestal. 2x doordeweeks na het werk, en in het weekend ldl
Ergens deze week komt mn Garmin van Groupon (met hartslagband) ook binnen dus dat biedt ook nieuwe mogelijkheden, maar das nogal onbekend terrein voor me dus daar zal ik niet meteen helemaal thuis in zijn. Dan is bovenstaande variatie wel een goede houvast voorlopig dacht ik?
Kom er maar in goeroe's![]()
![]()
Tempo en interval afwisselen? Dus de ene week ldl, herstelloopje en tempoloop, de week erna interval ipv tempoloop.
Weet dat dat ook bijvoorbeeld in het schema van mossel staat, bevalt hem wel geloof ik.![]()
Wij doen nu in de winter:
Week 1:
Maandag: club - loopje van een uur
Woensdag: club - heuveltraining
Vrijdag: club - baantraining
Zondag: LDL of cross
Week 2:
Maandag: club - loopje van een uur
Woensdag: club - snelheidstraining
Vrijdag: reserve
Zondag: LDL of cross
Zoeiets : ben iig weer fijn de kms aan het opbouwen! O;Ja doei.![]()
Oh dat is eigenlijk best een leuk hebbeding!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een andere optie (speciaal voor Hatsie)
http://www.goneforarun.com/Race_Bib_Coasters_s/979.htmIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik heb het schema uit de RW van deze maand op de koelkast geplakt. 10K in 60 minuten.
Gemiddeld 1x DL1 loop, 1xDL2 loop en een vaartspel of interval per week.
Om die 60 minuten te halen zal ik nog wel wat meer moeten afvallen maar het houdt mij in ieder geval de komende 12 weken bezig
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Langzaam opbouwen he, blijf ik heelquote:![]()
Hoe gaat het bij jou? Jij ging door naar de HM trainen meen ik?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja ooit. Maar nu niet. Ik richt me nu op die 10 bij de 7^^ een beetje knap weten te lopen, dus ondanks de heuvels toch in de buurt van mijn PR ofzo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:04 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Langzaam opbouwen he, blijf ik heel![]()
Hoe gaat het bij jou? Jij ging door naar de HM trainen meen ik?
Afgelopen weekend 8km gelopen, die gingen wel lekker en vooral na afloop eigenlijk nog een soort van fris, dus er zit ruimte in mijn tempo denk ik.
Ga straks tussen de middag weer lopen en had net vanmorgen al zitten bedenken dat ik maar eens een rondje moet gaan intervallen vandaag.
In een van mijn schema's staat 10 x 3 minuten met 2 minuten wandelpauze, maar dan kom ik in de knel met mijn werktijd dus ik ga denk ik voor 10 x 2 met 2 minuten wandelpauze ofzo. Even kijken hoe ik dat op mijn garmin ingesteld krijg.
En dan ga ik na die 10 eerst maar eens kijken of ik bij de 15 kom. Of mss sws eerst als doel anderhalf uur lopen. Het lijkt me wel tof hoor, maar ik heb doordat de kinderen nog klein zijn gewoon niet superveel tijd om heel vaak lang te lopen, dus ik weet niet of het nu uberhaupt al haalbaar is. Plus dat ik dan echt moet gaan nadenken over dingen als vocht en andere dingen mee bij de loopjes. Zo'n 10 is gewoon nog te doen met alleen mezelf, kleding en een paar schoenen.
***![]()
Daar heb je een heel goed punt wat mij betreft. Doortrainen naar een HM klinkt ook leuk hoor maar er gaat zoveel tijd in zitten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:07 schreef Brighteyes het volgende:
En dan ga ik na die 10 eerst maar eens kijken of ik bij de 15 kom. Of mss sws eerst als doel anderhalf uur lopen. Het lijkt me wel tof hoor, maar ik heb doordat de kinderen nog klein zijn gewoon niet superveel tijd om heel vaak lang te lopen, dus ik weet niet of het nu uberhaupt al haalbaar is. Plus dat ik dan echt moet gaan nadenken over dingen als vocht en andere dingen mee bij de loopjes. Zo'n 10 is gewoon nog te doen met alleen mezelf, kleding en een paar schoenen.![]()
Vindt het zelf ook lekker om in het weekend 4 of 5 kwartier te kunnen hobbelen, en dat gaat prima zonder extra spullen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Leuk om weer bij te lezen hier. Bij mij is het hardloopvirus weer lekker toegeslagen... Ben weer druk loopjes aan het plannen voor het komende half jaar!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ha topper! Welkom terug!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:22 schreef MaleDuck het volgende:
Leuk om weer bij te lezen hier. Bij mij is het hardloopvirus weer lekker toegeslagen... Ben weer druk loopjes aan het plannen voor het komende half jaar!
Welke loopjes heb je al in de agenda staan nu?![]()
Wie is hier nu de topper?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ha topper! Welkom terug!
Welke loopjes heb je al in de agenda staan nu?Jij bent sneller
Ik ben een short list aan het maken en als die klaar is moet ik die thuis nog doorspreken en over het coachschema van de korfbal heen leggen...
Maar ik heb nu staan:
17 nov: 7 HL 15km
15 dec: Kerstloop Barendrecht 10 EM
21 dec: Middelharnis 10 EM
31 dec: Oliebollenloop Schoonhoven 15 km
16 feb: HM Barcelona - erg onder voorbehoud
9 mar: CPC HM
30 mar: Cretes de Spa HM - erg onder voorbehoud<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Even wat minder hier geweest, loopdipje gehad?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:22 schreef MaleDuck het volgende:
Leuk om weer bij te lezen hier. Bij mij is het hardloopvirus weer lekker toegeslagen... Ben weer druk loopjes aan het plannen voor het komende half jaar!
altijd leuk, loopjes uitzoeken! Als je nog leuke weet...
Edit: oh daar zijn ze al, mooi lijstje
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nee was druk laatste maand en had dus geen tijd om wedstrijden te lopen heb juist een goed trainingsblok achter de rug!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Even wat minder hier geweest, loopdipje gehad?
altijd leuk, loopjes uitzoeken! Als je nog leuke weet...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ah ok.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee was druk laatste maand en had dus geen tijd om wedstrijden te lopen heb juist een goed trainingsblok achter de rug!
Helemaal klaar voor wedstrijden dus nu
Brengt me op een idee.. Hoe moeilijk zou het zijn om je eigen onderzetters/ coasters te maken?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 06:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Oh dat is eigenlijk best een leuk hebbeding!
Als je de basis van zo`n coaster kunt maken, een startnummer in vieren knippen en in je coaster verwerken. Zo heb je i.p.v een onderzetter met "NYC Marathon" vier van een loop waar je ook daadwerkelijk hebt gelopen
//Edit
Oh, wacht.. Je kunt gewoon je eigen startnummer uploaden
Dat zou ik best wel eens kunnen gaan doen, van m`n eerste HM startnummer. Cool!![]()
Heeft iemand die site nog met zo'n ophangsysteem voor startnummers en medailles. Heb het een tijdje geleden voorbij zien komen maar helaas vergeten te noteren, stomme ik!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 06:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Oh dat is eigenlijk best een leuk hebbeding!![]()
http://www.etsy.com/shop/runningonthewallquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:06 schreef AtseBenjamin het volgende:
[..]
Heeft iemand die site nog met zo'n ophangsysteem voor startnummers en medailles. Heb het een tijdje geleden voorbij zien komen maar helaas vergeten te noteren, stomme ik!
Deze?
Of is er nog een andere?![]()
![]()
Dat is hem! Mijn dank is groot!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:13 schreef Miezziej het volgende:
[..]
http://www.etsy.com/shop/runningonthewall
Deze?
Of is er nog een andere?![]()
Leuk dat zo iets bestaat! Zoiets zou je denk ik ook redelijk eenvoudig zelf kunnen makenPlankje met een paar haakjes.
![]()
Whehe halverwege je tekst dacht ik al .. "vlgs mij was de opzet van de site dat je ze kon laten maken daar"quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:37 schreef Levitas het volgende:
n zo`n coaster kunt maken, een startnummer in vieren knippen en in je coaster verwerken. Zo heb je i.p.v een onderzetter met "NYC Marathon" vier van een loop waar je ook daadwerkelijk hebt gelopen
//Edit
Oh, wacht.. Je ku
Inderdaad, makkelijk zat!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:25 schreef Manual het volgende:
Leuk dat zo iets bestaat! Zoiets zou je denk ik ook redelijk eenvoudig zelf kunnen makenPlankje met een paar haakjes.
Bij mij heeft de familie iets in elkaar geknutseld, het is een hertenkop met een gewei van karton/papiermache. Die hebben de kinderen beplakt en beschilderd en hangt als trofee aan de muur. Met aan het gewei dus de medailles die ik sinds het lopen heb vergaard.
Leukquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:31 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Inderdaad, makkelijk zat!
Bij mij heeft de familie iets in elkaar geknutseld, het is een hertenkop met een gewei van karton/papiermache. Die hebben de kinderen beplakt en beschilderd en hangt als trofee aan de muur. Met aan het gewei dus de medailles die ik sinds het lopen heb vergaard.Nu ik er wat langer over nadenk (zou ik soms vaker moeten doen
) krijg ik steeds meer inspiratie om wat in elkaar te knutselen
![]()
![]()
Zou je dat schema voor me kunnen scannen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 06:29 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb het schema uit de RW van deze maand op de koelkast geplakt. 10K in 60 minuten.
Gemiddeld 1x DL1 loop, 1xDL2 loop en een vaartspel of interval per week.
Om die 60 minuten te halen zal ik nog wel wat meer moeten afvallen maar het houdt mij in ieder geval de komende 12 weken bezigBen eig wel benieuwd naar die vaartspellen en intervallen.
***![]()
Dan zie ik je bij de 7^^ misschien nog wel in het startvak! HM van Barca is wel erg gaaf!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wie is hier nu de topper?Jij bent sneller
Ik ben een short list aan het maken en als die klaar is moet ik die thuis nog doorspreken en over het coachschema van de korfbal heen leggen...
Maar ik heb nu staan:
17 nov: 7 HL 15km
15 dec: Kerstloop Barendrecht 10 EM
21 dec: Middelharnis 10 EM
31 dec: Oliebollenloop Schoonhoven 15 km
16 feb: HM Barcelona - erg onder voorbehoud
9 mar: CPC HM
30 mar: Cretes de Spa HM - erg onder voorbehoudEn Cretes de Spa is een trailHM? Of hebben ze daar ook weg?
Mooi lijstje zo in ieder geval! Oh ja, je moet in juli nog de ekiden erbij zetten natuurlijk!
![]()
![]()
Zo dat was zowaar een steeplechase vanmorgen, 3 dikke bomen overgesprongen/overgeklommen en heel veel takken moeten ontwijken.know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dan zie ik je bij de 7^^ misschien nog wel in het startvak! HM van Barca is wel erg gaaf!En Cretes de Spa is een trailHM? Of hebben ze daar ook weg?
Mooi lijstje zo in ieder geval! Oh ja, je moet in juli nog de ekiden erbij zetten natuurlijk!
Er is ook een 55 km trail.quote:Decathlon Crêtes 21 km
Parcours: 21 km in bosrijk gebied (25% verhard en 75% onverharde paden) - positieve hoogtemeters: 512 m (bron Garmin)
Ik heb hem stiekem al met potlood opgeschreven
Zo maar 's checken of m'n ouders onze 7^^ nummers al ontvangen hebben.. dan kunnen ze die vanavond meenemen als ze naar deze kant van de plas komen.Ja doei.![]()
Ik zal er vanavond een foto van maken want een scanner heb ik nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zou je dat schema voor me kunnen scannen?Ben eig wel benieuwd naar die vaartspellen en intervallen.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:44 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik zal er vanavond een foto van maken want een scanner heb ik nietTx!
***![]()
De 55km?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:23 schreef Guard het volgende:
[..]
[..]
Er is ook een 55 km trail.
Ik heb hem stiekem al met potlood opgeschreven
Ja doei.![]()
Zit ik op uitslagen.nl te kijken, zie ik:quote:Uitslagenlijst StrontraceloopInkoppertjes, komt u maar...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Bij de 7 HL moet ik eerst nog een startbewijs zien te vindenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dan zie ik je bij de 7^^ misschien nog wel in het startvak! HM van Barca is wel erg gaaf!En Cretes de Spa is een trailHM? Of hebben ze daar ook weg?
Hoop het eventueel nog via de zaak te regelen![]()
HM in Barça is denk meer een droom dan realiteit... en spa heb ik ook vooral als reminder opgeschreven en de ekiden is nog veel te ver weg...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zijn ze al verzonden?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
Zo maar 's checken of m'n ouders onze 7^^ nummers al ontvangen hebben.. dan kunnen ze die vanavond meenemen als ze naar deze kant van de plas komen.Vandaag ff de brievenbus checken
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb geen idee hoor!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zijn ze al verzonden?Vandaag ff de brievenbus checken
Ja doei.![]()
Als die verzonden zijn zijn er vast vele mensen die dat even komen melden.
Ze zouden als ik het goed heb begrepen 10 dagen voor de loop worden verzonden...correct me if I'm wrong.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zijn ze al verzonden?Vandaag ff de brievenbus checken
![]()
Oh, jammer, dan kunnen m'n ouders die dingen nog niet meenemenAch ja! We komen toch eerst daar op de vrijdag voor de loop, dus is net zo makkelijk meenemen.
Ja doei.![]()
Even op de site gekeken bij de abc voor deelnemers:
Ongeveer tien dagen voor de loop ontvang je de deelnemersinformatie. Lees deze goed door. Hierin vind je veel nuttige informatie voor het evenement op de dag zelf.![]()
Ik zou eens een keer zoiets moeten hebben voor als we cross country lopen: http://www.salomon.com/uk/product/trail-gaiters-low.html
Beetje jammer van de prijs alleen. Maar met name bij droge paden komt er nog wel eens een klein steentje in m'n schoen. Iemand toevallig wel eens met zoiets gelopen?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Nog ongeveer een week dus!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:05 schreef AtseBenjamin het volgende:
Even op de site gekeken bij de abc voor deelnemers:
Ongeveer tien dagen voor de loop ontvang je de deelnemersinformatie. Lees deze goed door. Hierin vind je veel nuttige informatie voor het evenement op de dag zelf.![]()
Die hebben ze volgens mij ook goedkoper...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:05 schreef Wolve000 het volgende:
Ik zou eens een keer zoiets moeten hebben voor als we cross country lopen: http://www.salomon.com/uk/product/trail-gaiters-low.html
Beetje jammer van de prijs alleen. Maar met name bij droge paden komt er nog wel eens een klein steentje in m'n schoen. Iemand toevallig wel eens met zoiets gelopen?
http://www.decathlon.co.uk/trail-gaiters-id_8103721.htmlJa doei.![]()
Mijn voorbereidingen voor de 7heuvelen loopt helemaal in de soep: griep (of een soortgelijke ranzige ziekte) heeft me nu al drie dagen in bed gehouden. Verwacht vrijdag op z'n vroegst weer een beetje heel te zijn en dan is het 10 dagen rust. Een paar dagen voor de loop mag ik weer rustig aan gaan sporten. Nu ging ik toch niet voor een toptijd, maar het zuigt behoorlijk.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo dat is dik balen. Veel sterkte iig en snel beter worden!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:12 schreef slacker_nl het volgende:
Mijn voorbereidingen voor de 7heuvelen loopt helemaal in de soep: griep (of een soortgelijke ranzige ziekte) heeft me nu al drie dagen in bed gehouden. Verwacht vrijdag op z'n vroegst weer een beetje heel te zijn en dan is het 10 dagen rust. Een paar dagen voor de loop mag ik weer rustig aan gaan sporten. Nu ging ik toch niet voor een toptijd, maar het zuigt behoorlijk.![]()
Heb echt zo'n zin in de 7^^Onafhankelijk van de tijd die ik ga lopen ga ik er echt een feestje van maken. Enige doel is sneller te zijn dan 5 jaar geleden
En dat moet wel lukken denk ik (1.42.xx)
Ja doei.![]()
Thnx!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:15 schreef AtseBenjamin het volgende:
[..]
Zo dat is dik balen. Veel sterkte iig en snel beter worden!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik kijk net toevallig op marktplaats voor een startbewijs voor de bruggenloop in Rotterdam. Heeft net iemand zijn startbewijs aangeboden. Gelijk een mailtje gestuurd nu maar hopen dat hij het nog kan overdragen!![]()
that sucks, ga je dan nog steeds de 5 en de 15 doen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:12 schreef slacker_nl het volgende:
Mijn voorbereidingen voor de 7heuvelen loopt helemaal in de soep: griep (of een soortgelijke ranzige ziekte) heeft me nu al drie dagen in bed gehouden. Verwacht vrijdag op z'n vroegst weer een beetje heel te zijn en dan is het 10 dagen rust. Een paar dagen voor de loop mag ik weer rustig aan gaan sporten. Nu ging ik toch niet voor een toptijd, maar het zuigt behoorlijk.
Of beetje sparen en alleen de 15?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik zie mensen hun medailles aanbieden trouwensquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:20 schreef AtseBenjamin het volgende:
Ik kijk net toevallig op marktplaats voor een startbewijs voor de bruggenloop in Rotterdam. Heeft net iemand zijn startbewijs aangeboden. Gelijk een mailtje gestuurd nu maar hopen dat hij het nog kan overdragen!![]()
handig, als je er zelf nog niet genoeg hebt om een hele kerstboom mee te versierenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zie mensen hun medailles aanbieden trouwens![]()
De 5 is wandelen, daar ga ik niet lopen. Maar ik ga mezelf wel sparen op de 15, als ik die in 105 minuten doe ben ik blij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:22 schreef Guard het volgende:
[..]
that sucks, ga je dan nog steeds de 5 en de 15 doen?
Of beetje sparen en alleen de 15?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Beterschap slacker
Ik begin de loopkoorts nu ook weer te pakken te krijgen
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 29-10-2013 12:51:45 ]F means you're fucked![]()
Slackerniet ziek worden!
Mijn voorbereiden is ook ruk, en ik ben niet eens ziek. Ik heb gewoon geen motivatie... Ik ga wel, maar het gaat niet van harte[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Thnx yuren gup
maar ik ben het al ... Boeeeee
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, dat had ik gisteravond, was gaan lopen toen de wind ging liggen, maar het is hier allemaal bos en bosrand, zelfs de straten staan vol bomen. Ik vond het niet prettig lopen, ik loop veel onverhard en ben niet bang voor een takje, maar 7km hink-stap-sprong tussen de afgebroken takken door is toch wel vermoeiend.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:05 schreef alors het volgende:
Zo dat was zowaar een steeplechase vanmorgen, 3 dikke bomen overgesprongen/overgeklommen en heel veel takken moeten ontwijken.
Edit: en beterschap Slacker! Hopelijk ben je snel weer op de been!![]()
Dus het was een goede training!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:13 schreef Sheriam het volgende:
7km hink-stap-sprong tussen de afgebroken takken door is toch wel vermoeiend.
Hier nog een startbewijs. Maar ik weet alleen niet of je het startvak nog kan aanpassen, anders wordt het wel een lastiger opdrachtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij de 7 HL moet ik eerst nog een startbewijs zien te vinden
Hoop het eventueel nog via de zaak te regelen![]()
HM in Barça is denk meer een droom dan realiteit... en spa heb ik ook vooral als reminder opgeschreven en de ekiden is nog veel te ver weg....
http://www.chatnrun.nl/mo(...)opic&p=356281#356281
Of had je nog wat van mossel gehoord?![]()
Het bouwt wel kracht en stabiliteit op, wat ook gunstig is voor lopen op een vlakke ondergrond.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:16 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Als ik trainde voor een evenementje hink-stap-sprong, welAch, er staan genoeg mensen in verkeerde vakken. Maar het zal wellicht vervelender zijn om overal voorbij te moeten slalommen dan om voorbij geslalomd te worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:20 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hier nog een startbewijs. Maar ik weet alleen niet of je het startvak nog kan aanpassen, anders wordt het wel een lastiger opdracht.
Of had je nog wat van mossel gehoord?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Intervallen... ik zal er nooit vriendjes mee worden.
Maar goed, wel gedaan net, 10 x 2 met steeds 1,5 minuut wandelpauze ertussen.
http://www.endomondo.com/workouts/263511618/2964036***![]()
Beterschap Slacker!
Mijn voorbereiding bestaat uit volgende week een hele week ........ niet lopen, want een weekje in Schotland. Wel veel wandelen![]()
Kan geen kwaad een keertje![]()
![]()
Ik geloofde gisteren m'n ogen niet.
We hadden het nog over m'n moeder en haar hardlopen, en dat ze nu een paar dagen naar Engeland gaan, dus ik zei: Nou, die gaat natuurlijk even niet lopen, want Engeland.
Lees ik gisteren op facebook: "Ja, en de hardloopspullen gaan ook mee naar Engeland! Woensdag daar m'n rondje lopen!"![]()
![]()
![]()
Ja doei.![]()
fivefingers aan de voetjes en even een uur wandelen. toch wel aardig last van de klote %*# pees.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Geweldig! Mijn hardloopspullen gaan ook overal mee naartoe. London (Hyde Park) en in Rome heb ik mijn rondjes gelopen!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ik geloofde gisteren m'n ogen niet.
We hadden het nog over m'n moeder en haar hardlopen, en dat ze nu een paar dagen naar Engeland gaan, dus ik zei: Nou, die gaat natuurlijk even niet lopen, want Engeland.
Lees ik gisteren op facebook: "Ja, en de hardloopspullen gaan ook mee naar Engeland! Woensdag daar m'n rondje lopen!"![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem ze ook altijd mee als we naar NL gaanen op vakantie ook. Hardlopen op Skye en in Wales
Ja doei.![]()
Mijn 10.55 Km rondje zit er weer op. Jasje was niet nodig geweest.
Is er met de 7^^ iets van een meet ofzo, gezien het grote aantal lopers.
We hadden om groepskorting moeten vragen
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Zo, de CPC ook maar weer mee pakken komend jaar.Weer wat om voor te trainen komende winter, al zou het voor de tijden schelen als het niet 3 graden en windkracht 6 is zoals dit jaar.
Nu tijd voor een rondje 10 x 400 meter.
Jack does it in real time...![]()
Zie al waar het naar toe gaat daarquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Snakedog IPA en Rochefort 8 op de kaart, dus prima![]()
![]()
Zaterdagavond vast beginnen en dan zondag de kater er uit lopen.
O nee, ik drink voor de zondag geen druppelquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:57 schreef Wolve000 het volgende:
Zaterdagavond vast beginnen en dan zondag de kater er uit lopen.Niet voor die magische 15k. Alles erna is meer dan geoorloofd
![]()
![]()
Vanaf nu al niet meer?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
O nee, ik drink voor de zondag geen druppelNiet voor die magische 15k. Alles erna is meer dan geoorloofd
Ja doei.![]()
Met een kater is niet perse funest voor je loopje.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
O nee, ik drink voor de zondag geen druppelNiet voor die magische 15k. Alles erna is meer dan geoorloofd
De avond voor de Ekiden heb ik tot een uur of 03.00 in de kroeg gehangen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Verschilt ook per persoon en het tijdstip waarop je moet lopen. Ik hoef 's ochtends met een kater echt niet te gaan lopen. Dan val ik neerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Met een kater is niet perse funest voor je loopje.
De avond voor de Ekiden heb ik tot een uur of 03.00 in de kroeg gehangen...*plof* zo, voorover *plof*.
Ja doei.![]()
Dit vraagt om een paintquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Verschilt ook per persoon en het tijdstip waarop je moet lopen. Ik hoef 's ochtends met een kater echt niet te gaan lopen. Dan val ik neer*plof* zo, voorover *plof*.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Iets als wat je al op je blog postte:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Verschilt ook per persoon en het tijdstip waarop je moet lopen. Ik hoef 's ochtends met een kater echt niet te gaan lopen. Dan val ik neer*plof* zo, voorover *plof*.
quote:Have mercy!
Weet ik. Toch heb ik besloten dit bewust niet meer te riskeren. Vorig jaar Naaldwijk 10k lopen kon op zich ook wel, maar ik wil dat gewoon niet meer en schaam me er eerlijk gezegd voor. Punt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Met een kater is niet perse funest voor je loopje.
De avond voor de Ekiden heb ik tot een uur of 03.00 in de kroeg gehangen...
Wat hardlopen niet met een mens doet!
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 29-10-2013 15:49:13 ]![]()
Ik moet zeggen dat ik afgelopen vrijdag ook bewust ben thuisgebleven, en het bier in de koelkast heb gelaten, omdat ik zaterdag ook een loopje had.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:09 schreef Quoi het volgende:
[..]Have merci!
[..]
Weet ik. Toch heb ik besloten dit bewust niet meer te riskeren. Vorig jaar Naaldwijk 10k lopen kon op zich ook wel, maar ik wil dat gewoon niet meer en schaam me er eerlijk gezegd voor. Punt.
Hurrah for progress
ook weer zo... ik ben er inmiddels ook wel achter dat het zonder kater een stukkie fijner lopen is, maar een kater is ook weer geen excuus om niet te gaan lopen ('s avonds een vent, 's ochtends een hardloper zeg maarquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
)
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:09 schreef Quoi het volgende:
[..]Have merci!
[..]
Weet ik. Toch heb ik besloten dit bewust niet meer te riskeren. Vorig jaar Naaldwijk 10k lopen kon op zich ook wel, maar ik wil dat gewoon niet meer en schaam me er eerlijk gezegd voor. Punt.
Ja doei.![]()
Iig niet je whatsapp berichten controlerenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:48 schreef Quoi het volgende:
[..]Ik moest echt even denken. Ik ben teveel dingen tegelijk aan het doen denk ik
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:51 schreef streamnl het volgende:
[..]
Iig niet je whatsapp berichten controlerenWerk-werk-werk
Alsjeblieft, gelukkig niet zegquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
Is er al een whatsapptrailgroep?Have merci!
![]()
![]()
Pfoee, wilde vandaag gaan lopen maar voel me echt niet lekker hele dag al. Daar baal ik dan zo van he.
Ik drink trouwens ook een week van te voren niet als ik wedstrijdje heb. Nouja, dat is er dus maar één geweest maar ook toen was ik te bang om te drinken. Zal ook wel in mn hoofd zitten maar ach.. Heb er gene problemen mee om niet te drinken
.
Als ik voor elk wedstrijdje een week niet zou drinken zou ik volgende week een periode van 5 weken geen alcohol in gaan.
Dus hardlopen is een goede manier om van je eventuele alcoholprobleem af te komenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:15 schreef Wolve000 het volgende:
Als ik voor elk wedstrijdje een week niet zou drinken zou ik volgende week een periode van 5 weken geen alcohol in gaan.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:15 schreef Wolve000 het volgende:
Als ik voor elk wedstrijdje een week niet zou drinken zou ik volgende week een periode van 5 weken geen alcohol in gaan., ja.. dan wordt het wat lastiger.
We hebben nog een mooie voorraad staan in de koelkast, dus voorlopig voorzie ik nog geen problemen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:16 schreef AtseBenjamin het volgende:
[..]
Dus hardlopen is een goede manier om van je eventuele alcoholprobleem af te komen
Alcoholprobleem? Probleem? Ik vind 't lekker hoor, totaal geen problemen meequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:16 schreef AtseBenjamin het volgende:
[..]
Dus hardlopen is een goede manier om van je eventuele alcoholprobleem af te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Haha, same here!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:17 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
We hebben nog een mooie voorraad staan in de koelkast, dus voorlopig voorzie ik nog geen problemen.![]()
devil`s trail uitslagen binnen. 34 ste van de 82. not bad!
foto`s zijn ook leuk! alleen jammer dat de echte hellingen van de trail niet op de foto staan.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Fotograaf was ook liever lui dan moe?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:42 schreef winterstorm666 het volgende:
devil`s trail uitslagen binnen. 34 ste van de 82. not bad!
foto`s zijn ook leuk! alleen jammer dat de echte hellingen van de trail niet op de foto staan.All management is Strategic Management.![]()
Da's waarquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:23 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Het bouwt wel kracht en stabiliteit op, wat ook gunstig is voor lopen op een vlakke ondergrond.Zal toch blij zijn als het ergste weer aan de kant gelegd/geveegd/gelopen is, het was wel een beetje veel van het goede! Denk dat het ook zwaarder voelde net na de gebouwenloop waar ook al zoveel scherpe bochten en de trappen in zaten. Heb het gisteren in m'n eentje wel veel rustiger aan gedaan!
![]()
Lol, heb ik hier het ultieme excuus om niet te gaan lopen vandaag, opgesloten in eigen appartement. Nujah eerder, ik kan er wel uit maar erin is wat moeilijker. Elektrische poort is kapot en ik heb geen code (mijn huisbaas is ze vergeten) voor de voordeur... Stom maar ik denk dat de poort voor mij de slimste beslissing maakt, kuiten doen toch nog wat moeilijk. Morgen dan maar bootcamp en wat km erna uitlopen op laag tempo.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Jij wel dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:51 schreef streamnl het volgende:
[..]
Iig niet je whatsapp berichten controleren![]()
![]()
Lekker in het halfdonker een slakkenduurloopje gedaan, pijnloos. LekkerBij circa 11/12 graden. Ideaal hardloopweer.
Ben jaloersquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens: uitzicht van zondag![]()
![]()
[ afbeelding ]
hahaha waarschijnlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:09 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Fotograaf was ook liever lui dan moe?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Gaaf!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens: uitzicht van zondag![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mooie regenboogIk zag er ook eentje vanmorgen (en zat vervolgens de hele dag met Frans Bauer in mijn hoofd
)
Vandaag begint de HM groep "Fit aan de Start: CPC"Eens kijken wie zich hebben aangemeld én zelf lekker trainen!
![]()
Blasphemy!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:05 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb vandaag alleen whatsappjes gekregen dat m'n bierdrinkafspraak van morgen niet doorgaatIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vanmiddag op pad gegaan voor nieuwe schoenen, en ik kwam thuis met slechts nieuwe babyflesjes
Ik kwam thuis met:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:53 schreef YUR het volgende:
Vanmiddag op pad gegaan voor nieuwe schoenen, en ik kwam thuis met slechts nieuwe babyflesjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. omdat ik echt nog lang geen nieuwe hardloopschoenen nodig heb als ik zo weinig blijf lopen.
Dus nu maar op naar de baan, volgens mij is het voorspelde onweer aardig overgewaaid.![]()
Grr (buik)griep![]()
Positief: ik ga naast de donderdagse loopgroep misschien aansluiten bij een groep op dinsdagavond. Dan ben ik twee avonden in de week bij een loopgroep onder de pannen, en in het weekend lekker zelf door de bossen en heuvels rennen.![]()
Vandaag ook een slakkenloopje gedaan van 8km door de duintjes in Kijkduin.
Ik begon de laatste tijd een beetje last te krijgen van mijn scheenbeen. Geen pijn, maar een beetje zeurderig gevoel. Alsof je tegen een verkoudheid aan loopt, maar dat deze niet doorzet. Geen echte blessure naar mijn idee. Deze heb ik vandaag met wat massageolie zelf even "losgekneed" en dat had effect! Na het loopje voel hem minder.
Ik had mij voorgenomen dat het vandaag erop of eronder zou zijn vwb een tijdje minder gaan lopen om de klachten te verhelpen of dat het vanzelf op zou lossen![]()
![]()
Trail des Etolies
Trailen in het donker....
en heerlijk eerlijkquote:Kleedkamers en douches (misschien warm) aan de camping.
Net mijn loopje naar garmin connect geladen. Ze hebben het cadans wat aangepast, een ander grafiekje. Hetgene wat er ook bij stond is dat ik gemiddeld 1,05m per stap heb genomen. Leuk al die data.
http://connect.garmin.com/activity/397148493![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:43 schreef Guard het volgende:
Trail des Etolies
Trailen in het donker....
en heerlijk eerlijk
[..]![]()
![]()
devils trail kilometertijden en hartslagen
tering!! kilometer 4 gemiddelde van 197
1
*Fastest
5:43 -- 5'43"/km N/A
2
11:55 + 0:29 (-9%) 6'12"/km 188bpm
3
17:42 - 0:25 (6%) 5'47"/km 190bpm
4
24:01 + 0:32 (-10%) 6'19"/km 197bpm
5
32:13 + 1:53 (-30%) 8'12"/km 183bpm
6
39:01 - 1:24 (17%) 6'48"/km 187bpm
7
48:34 + 2:45 (-41%) 9'33"/km 170bpm
8
56:10 - 1:57 (20%) 7'36"/km 193bpm
9
1:02:41 - 1:05 (14%) 6'31"/km 193bpmhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik kwam thuis met:Mooi!! Ik wil ook nieuwe! Maar mag niet. Er moet nog een vloer gekocht worden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. omdat ik echt nog lang geen nieuwe hardloopschoenen nodig heb als ik zo weinig blijf lopen.
Dus nu maar op naar de baan, volgens mij is het voorspelde onweer aardig overgewaaid.![]()
Ik wil ook nieuwe, want de mijne zijn vies. Maar Gogo wil per se een vloer...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Puh, die vloer kan later ook nog... Bovendien wie heeft er een vloer nodig als je goeie schoenen hebt?
Ik heb 5km gelopen in 33:23![]()
Alle rondes onder de 7''
Nu nog een manier bedenken om de zestiende 10 km te kunnen lopen... Iemand suggesties? Renate 5-10 km heb ik gedaan maar ik kom nog niet aan 10 km!![]()
Je hoeft natuurlijk niet perse al eens 10 gedaan te hebben, als je ergens rond de negen kunt lopen in de voorbereinding, dan lukt die 10 ook wel in een wedstrid...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:18 schreef Serinde het volgende:
Ik heb 5km gelopen in 33:23![]()
Alle rondes onder de 7''
Nu nog een manier bedenken om de zestiende 10 km te kunnen lopen... Iemand suggesties? Renate 5-10 km heb ik gedaan maar ik kom nog niet aan 10 km!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Aanvulling: verder dan 7,5 heb ik nog niet gelopenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet perse al eens 10 gedaan te hebben, als je ergens rond de negen kunt lopen in de voorbereinding, dan lukt die 10 ook wel in een wedstrid...![]()
De andere kilometers was je hartslag ook niet echt laagquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:52 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]![]()
devils trail kilometertijden en hartslagen
tering!! kilometer 4 gemiddelde van 197
1
*Fastest
5:43 -- 5'43"/km N/A
2
11:55 + 0:29 (-9%) 6'12"/km 188bpm
3
17:42 - 0:25 (6%) 5'47"/km 190bpm
4
24:01 + 0:32 (-10%) 6'19"/km 197bpm
5
32:13 + 1:53 (-30%) 8'12"/km 183bpm
6
39:01 - 1:24 (17%) 6'48"/km 187bpm
7
48:34 + 2:45 (-41%) 9'33"/km 170bpm
8
56:10 - 1:57 (20%) 7'36"/km 193bpm
9
1:02:41 - 1:05 (14%) 6'31"/km 193bpm. Wat is je HRmax eigenlijk?
Oh en ik heb besloten dat ik meer wil trailen dus ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja je hebt nog een of twee keer om wat verder te lopen dan die 7,5.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef Serinde het volgende:
[..]
Aanvulling: verder dan 7,5 heb ik nog niet gelopen
En anders lekker rustig beginnen in je wedstrijd, niet op een tijd weggaan, maar alleen met doel om de finish te halen. Af en toe wandelen mag, is heus geen schande.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 29-10-2013 20:34:49 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat moet lukken. Deze week 8 volgende week 9 en de week erna 10 tijdens je loop.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef Serinde het volgende:
[..]
Aanvulling: verder dan 7,5 heb ik nog niet gelopenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De andere kilometers was je hartslag ook niet echt laag. Wat is je HRmax eigenlijk?
Oh en ik heb besloten dat ik meer wil trailen dus ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
geweldig gedicht!!!
mijn max ligt ongeveer rond die koers ja!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
En zo'n loopje geeft je ook. Nog eens een extra boost.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat moet lukken. Deze week 8 volgende week 9 en de week erna 10 tijdens je loop.![]()
[..]
De andere kilometers was je hartslag ook niet echt laag. Wat is je HRmax eigenlijk?
Oh en ik heb besloten dat ik meer wil trailen dus ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk gedicht!
Ik heb al een Le Creuset braadpan aan de Sint gevraagd...![]()
Niet eens bier?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]Leuk gedicht!
Ik heb al een Le Creuset braadpan aan de Sint gevraagd...![]()
![]()
[..]
[..]
![]()
Geniaal!!!
![]()
Als je nu geen nieuwe trailschoenen krijgt weet ik het ook niet meer!Dat ziet er relaxed uit ja! Zit nog redelijk veel cadansverschil bij jou in je snelheden, dat kan je nu ook duidelijk zien. Wel leuk! Ik wil ook een footpod..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Net mijn loopje naar garmin connect geladen. Ze hebben het cadans wat aangepast, een ander grafiekje. Hetgene wat er ook bij stond is dat ik gemiddeld 1,05m per stap heb genomen. Leuk al die data.
http://connect.garmin.com/activity/397148493Lekker trainingkje trouwens, mooie 400's!
![]()
Zelf ook weer even aan de slag geweest. Na het werken vanavond regende het nog behoorlijk, maar toen ik thuis even rustig had gezeten werd het al weer droog. Kon dus mooi een droog pak houden vanavond. Het was ook eindelijk weer iets frisser buiten, wat ik meteen kon zien in mijn hartslag die in het begin net bij de 130 kwam. Lekker gelopen in ieder geval!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/263684947/2368823![]()
Le Creuset pannen.. Die staan hier ook op het verlanglijstje![]()
En dat m'n darmen weer normaal doen, zodat ik weer kan gaan rennen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Stipstreep, wat een geweldig gedicht! Als ik er over een paar weken niet meer uitkom, ga ik jou inschakelen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik doe niet aan sinterklaas. En ik had ook besloten dat ik niet weer nieuwe schoenen zou kopen bij mijn controle van mijn 4 maand oude schoenen in de hardloopwinkel, maar met de 5 crossloopjes in aantocht en nog wel meer off-road geneuzel ben ik toch in twijfel![]()
![]()
![]()
Dan heb ik 3 paar. LDL schoenen, "snelle" schoenen en trailschoenen.
Heb nog spierpijn van Zaterdag. Al heb ik wel hardgelopen (4km ofzo) en gaat het nu wel wat beter.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Klinkt heel bekend.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik doe niet aan sinterklaas. En ik had ook besloten dat ik niet weer nieuwe schoenen zou kopen bij mijn controle van mijn 4 maand oude schoenen in de hardloopwinkel, maar met de 5 crossloopjes in aantocht en nog wel meer off-road geneuzel ben ik toch in twijfel![]()
![]()
![]()
Dan heb ik 3 paar. LDL schoenen, "snelle" schoenen en trailschoenen.
Heb nog spierpijn van Zaterdag. Al heb ik wel hardgelopen (4km ofzo) en gaat het nu wel wat beter.![]()
Wat klinkt bekend?quote:
Sinterklaas, schoenen, spierpijn?
Mezelf kennende komt er nog een setje schoenen
Die kan ik dan over 3/4 maand weer gratis laten nakijken. Maar dan moet het echt even klaar zijn met schoenen kopen
Ik heb hier inmiddels 4 paar staan waar ik regelmatig op loop, inclusief trailschoenen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat klinkt bekend?
Sinterklaas, schoenen, spierpijn?
Mezelf kennende komt er nog een setje schoenen
Die kan ik dan over 3/4 maand weer gratis laten nakijken. Maar dan moet het echt even klaar zijn met schoenen kopen![]()
Foking veel lastminute aanmeldingen voor HM groep![]()
Vrijdag van start met een enthousiaste groep. Vanavond lekker gefartlekt met slechts 1 min herstel telkens. Kolere dat was zwaar![]()
Et maintenant: une bière.![]()
Bij mij staat de paslengte er niet bijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
http://connect.garmin.com/activity/397148493
Ik heb wel een foodpod icm een FR305. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom het er bij mij niet bij staat, want het is een simpele achterafberekening.![]()
Dit is ook de eerste keer dat ik het zie staan. Bij het loopje van zaterdag had ik wel een andere grafiek en werd mijn spm anders aangegeven. In plaats van 86 gaf hij nu aan 172.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Bij mij staat de paslengte er niet bij
Ik heb wel een foodpod icm een FR305. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom het er bij mij niet bij staat, want het is een simpele achterafberekening.![]()
Het grafiekje is bij mij ook anders geworden, waarschijnlijk geldt dat ook voor alle cadansgrafieken uit het verleden omdat het dezelfde data is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:39 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dit is ook de eerste keer dat ik het zie staan. Bij het loopje van zaterdag had ik wel een andere grafiek en werd mijn spm anders aangegeven. In plaats van 86 gaf hij nu aan 172.![]()
Net thuis, weer bijgelezen (mooje voordracht stipjestreepje) en met dankzegging nog voor de reacties op mijn vraag zeg ik alweer![]()
Morgen lange dag. Tussendoor even naar huis om te rennen, te eten en te douchen en dan weer naar het werk. Maar daarna nog maar een dagje totdat het weekend is![]()
![]()
Oh, wat een luxe...hebben ze de startnummers van de LVML gewoon opgestuurd. Wordt nog eens wat, daar
LVML
• Corniel - 5,2 (of hoever is het)
Die korte variant is me vorig jaar goed bevallen, ik ga het nog een keer proberen.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Is er ergens een site met een beetje reviews enzo over trailrunschoenen?![]()
Heb nog wel een artikeltje voor je in Trailrunmag hier met wat vergelijkingen/beschrijvingen die ik kan inscannenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja doei.![]()
http://www.irunfar.com/category/gear/shoesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:29 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
![]()
Je bent met reageren net zo snel als met rennen. Hulde!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
http://www.irunfar.com/category/gear/shoes
Je staat er bij!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:24 schreef Corniel het volgende:
LVML
Die korte variant is me vorig jaar goed bevallen, ik ga het nog een keer proberen.
@Wolve000: Dank, als enige op de zwakkelingenafstand, maar toch.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Hardlopers zijn geen zwakkelingen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:49 schreef Corniel het volgende:
@Wolve000: Dank, als enige op de zwakkelingenafstand, maar toch.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Omdat de beginnersgroep geen beginners meer bevat, nam onze trainer vandaag afscheid. Hij gaat als er vanuit de loopgroep weer beginners instromen met hun aan de slag. Als afscheid kregen we van hem dit shirt
Erg toepasselijk aangezien ik en een groot aantal anderen van de loopgroep te maken hebben met psychische problemen..![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Leuke aftermovie van de Diepe hel loop.
Het mooiste is wel het einde, waar je de winnaars op het podium ziet staan te klappen voor de laatste vrouw die binnen komt.
Ziet er leuk uit inderdaad, loop je nou bijna de hele weg weer terug eigenlijk? Dus je ziet (bijna) alle andere deelnemers wel? Dat vind ik wel wat hebben eigenlijk! En 2e deel helemaal omlaag? Volgend jaar ook maar eens meedoen denk ikquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Leuke aftermovie van de Diepe hel loop.
Het mooiste is wel het einde, waar je de winnaars op het podium ziet staan te klappen voor de laatste vrouw die binnen komt..
Ook weer even gekeken op die irunfar site, maar toch zou ik deze wel willen. Of in ieder geval even passen en proberen dan.
Kunnen perfect gedragen worden zonder sokken, minimalistisch en licht maar nog wel voldoende veiligheid tegen rotsen enzo. Alleen jammer dat ze relatief duur zijn tov andere trailschoenen. En dat ze maar in 1 kleurstelling komen. Maar qua lopen denk ik alleen positieve punten wat ik nu nog gelezen heb dan. Misschien als ik jarig ben geweest toch maar even langs de Scarabee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat grappig. Phanos heeft ook zo'n groep als ik het goed heb. De koplopers oid heet dat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:59 schreef Bos81 het volgende:
Omdat de beginnersgroep geen beginners meer bevat, nam onze trainer vandaag afscheid. Hij gaat als er vanuit de loopgroep weer beginners instromen met hun aan de slag. Als afscheid kregen we van hem dit shirt
[ link | afbeelding ]
Erg toepasselijk aangezien ik en een groot aantal anderen van de loopgroep te maken hebben met psychische problemen..![]()
Belangrijker, helpt het lopen jullie problemen op te lossen, te relativeren?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Pfft, mijn benen willen nog een rondje, ik heb honger en zit nog vol adrenaline. Goed voor de nachtrustVraag ik me ook af. Mooie initiatieven vind ik!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 02:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat grappig. Phanos heeft ook zo'n groep als ik het goed heb. De koplopers oid heet dat.
Belangrijker, helpt het lopen jullie problemen op te lossen, te relativeren?![]()
Volgend jaar word de loop weer georganiseerd door de gemeente Nijverdal, niet zeker of dan ook de Motieweg in zit of de zelfde route heeft eigenlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:16 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit inderdaad, loop je nou bijna de hele weg weer terug eigenlijk? Dus je ziet (bijna) alle andere deelnemers wel? Dat vind ik wel wat hebben eigenlijk! En 2e deel helemaal omlaag? Volgend jaar ook maar eens meedoen denk ik.
Maar het gaat soieso een mooie loop worden weer, in de herfstkleuren door het bos/hei.
Het ging niet lekker?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 06:55 schreef Levitas het volgende:
Die drang om weer eens 10+ kilometer te lopen.![]()
Ik ga nooit meer eigenwijs zijnMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Even voor mezelf sprekend:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 02:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat grappig. Phanos heeft ook zo'n groep als ik het goed heb. De koplopers oid heet dat.
Belangrijker, helpt het lopen jullie problemen op te lossen, te relativeren?
Ik ben pas begonnen met lopen toen de ergste ellende al voorbij was (ik sloot m'n laatste therapie af met: ik begin volgende week met hardlopen), maar ik ben ervan overtuigd dat het zeker bijdraagt aan dat ik ondertussen weinig last van een terugval hebt gehad. En dat ik nu ook nog steeds niet ben ingestort, terwijl ik af en toe wel het gevoel heb dat het wel weer eens de verkeerde kant op zou kunnen gaan. Hardlopen lost niet per se problemen op, en ik relativeer ook niet zo heel erg tijdens hardlopen, het is meer dat je soms in spiraaltjes kunt raken waarin de hele wereld kut is en alles alleen maar steeds kutter wordt, en met hardlopen word je even uit dat spiraaltje van kutheid gesleurd. Even buiten zijn en bewegen helpt bij mij gewoon om m'n hoofd leger te krijgen, maar problemen oplossen doet het voor mij niet. Het voorkomt denk ik wel erger: als ik zou stoppen met lopen ben ik bang dat ik binnen een maand weer bij m'n therapeut aan mag kloppen met: ik ben gestopt met hardlopen. Maar dat is hoe het voor mij is![]()
![]()
Het is gelukt met het startbewijs voor de Bruggenloop te Rotterdam (15km)
Kan iemand mij in de OP erbij zetten.![]()
Ik ga denk ik volgende week pas echt zoeken, deze week even kijken of het eigenlijk wel uit komtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:20 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hier nog een startbewijs. Maar ik weet alleen niet of je het startvak nog kan aanpassen, anders wordt het wel een lastiger opdracht.
Of had je nog wat van mossel gehoord?
Mossel heeft hem al zo goed als zeker vergeven... Ik sta op de reservelijst voor zijn startnummer
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Misschien dat je je nog bedenkt als je zondagochtend de gordijnen open doet... Misschien wel windkracht 7/8 tegen op het strand, al blijf ik hopen op veel minder wind.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:24 schreef Corniel het volgende:
LVML
Die korte variant is me vorig jaar goed bevallen, ik ga het nog een keer proberen.![]()
Zelf gelukkig geen psychische problemen, maar ik ben er wel van overtuigd dat het hardlopen me in stressvolle situaties overeind houdt. En dat terwijl verreweg mijn meeste trainingen een grote optocht aan zelfmedelijden en frustraties zijn. Hardlopen is goed voor de psyche!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Even voor mezelf sprekend:
Ik ben pas begonnen met lopen toen de ergste ellende al voorbij was (ik sloot m'n laatste therapie af met: ik begin volgende week met hardlopen), maar ik ben ervan overtuigd dat het zeker bijdraagt aan dat ik ondertussen weinig last van een terugval hebt gehad. En dat ik nu ook nog steeds niet ben ingestort, terwijl ik af en toe wel het gevoel heb dat het wel weer eens de verkeerde kant op zou kunnen gaan. Hardlopen lost niet per se problemen op, en ik relativeer ook niet zo heel erg tijdens hardlopen, het is meer dat je soms in spiraaltjes kunt raken waarin de hele wereld kut is en alles alleen maar steeds kutter wordt, en met hardlopen word je even uit dat spiraaltje van kutheid gesleurd. Even buiten zijn en bewegen helpt bij mij gewoon om m'n hoofd leger te krijgen, maar problemen oplossen doet het voor mij niet. Het voorkomt denk ik wel erger: als ik zou stoppen met lopen ben ik bang dat ik binnen een maand weer bij m'n therapeut aan mag kloppen met: ik ben gestopt met hardlopen. Maar dat is hoe het voor mij is![]()
Hardlopen helpt mij ook wel denk ik
Ik ben een rasechte pessimist en ik kon mezelf altijd zo lekker naar beneden halen enzo, maar als ik nu stress heb ofzo ga ik lopen en voel ik me daarna wel beter. Lopen voelt veel lekkerder dan al dat negatieve gedoe de hele tijd
Heb trouwens een hardloopjack gescoordEentje met afritsbare capuchon, hoef ik daar ook niet meer over te twijfelen
![]()
![]()
trouwens een hardloopjack gescoordquote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:49 schreef Miezziej het volgende:
Ik ben een rasechte pessimist en ik kon mezelf altijd zo lekker naar beneden halen enzo, maar als ik nu stress heb ofzo ga ik lopen en voel ik me daarna wel beter. Lopen voelt veel lekkerder dan al dat negatieve gedoe de hele tijd
Heb [quote]Op woensdag 30 oktober 2013 08:49 schreef Miezziej het volgende:
Heb trouwens een hardloopjack gescoordEentje met afritsbare capuchon, hoef ik daar ook niet meer over te twijfelen
Eentje met afritsbare capuchon, hoef ik daar ook niet meer over te twijfelen
[/quote]
pics!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
pics!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
trouwens een hardloopjack gescoordEentje met afritsbare capuchon, hoef ik daar ook niet meer over te twijfelen
[/quote]
Aanschouw mijn fotografeerkunsten:
Komt hier vandaan trouwens: http://all4running.nl/winteractie/
Zag het in de Runner's World staan en mijn handen begonnen te jeukenVind Nike tights alleen niet zo fijn, dus vriendelijk verzocht of ik de asics tight erbij mocht, en dat mocht
Net terug van een rondje lopen. Ging alleen niet van harte, denk dat mijn benen nog een beetje boos zijn van de HM. Vooral mijn rechterbeen, daar heb ik een soms een beetje kramp in mijn bovenbeen tijdens het hardlopen. Mijn knie houdt zich goed! Maakte mij zorgen dat ik mijn knie zou slopen na de HM, maar dat gaat dus eigenlijk gewoon goed
Ik heb wel een driedubbele blaar nu ofzoHij ontstond 2 weken ofzo voor de HM. Leek me toen wel goed genezen dus niet afgeplakt. Na de HM was hij 4 keer zo groot geworden. Hij was goed op weg om te genezen, maarrrr nu zit er weer allemaal vocht in enzo
![]()
![]()
Done!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:53 schreef AtseBenjamin het volgende:
Het is gelukt met het startbewijs voor de Bruggenloop te Rotterdam (15km)
Kan iemand mij in de OP erbij zetten.
Had je maat 7,5?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.sweatshop.co.u(...)ning-shoes-ss13.html
50 pondtempting om nog een paar te halen
Is wel een goede prijs. Zo snel vergaan ze ook niet, en als je kilometers maakt is het ook niet erg om af te wisselen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Neemaar zou dan weer even de winkel moeten contacten. Ze zien me weer komen met m'n vragen
En ach, deze heb ik pas net, en ze hebben volgens mij om de week wel aanbiedingen, dus gewoon even in de gaten houden!
Ja doei.![]()
Da's geen slechte deal zegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.sweatshop.co.u(...)ning-shoes-ss13.html
50 pondtempting om nog een paar te halen
Heuj....da's precies mijn maat! Komen jullie nog snel deze kant op?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:20 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Had je maat 7,5?
Is wel een goede prijs. Zo snel vergaan ze ook niet, en als je kilometers maakt is het ook niet erg om af te wisselen.
7^^quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Heuj....da's precies mijn maat! Komen jullie nog snel deze kant op?
Ik zit niet echt in een groep met puur mensen met psychische problematiek. Ik werk via de sociale werkplaatsvoorziening en via de werkgever is er de loopgroep. Maar mij helpt het wel om even te problemen te vergeten en ik merk wel dat ik beter grip begin te krijgen op mijn problemen. Ik begrijp wel dat het niet het medicijn is om me helemaal "beter" te maken, maar het draagt wel bij aan "mezelf beter voelen"quote:Op woensdag 30 oktober 2013 02:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Belangrijker, helpt het lopen jullie problemen op te lossen, te relativeren?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Als je ze zelf kunt bestellen/betalen daar online en bij ons thuis kunt laten bezorgen dan kunnen we ze meenemen
Ja doei.![]()
Dat gaan we eens ff uitzoekenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
Als je ze zelf kunt bestellen/betalen daar online en bij ons thuis kunt laten bezorgen dan kunnen we ze meenemen
Whoehoe!!
Ik heb me ingeschreven voor mijn eerste HM. Het is nog heel ver weg, maar 1 juni sta ik als het goed is aan de start van de halve van Renesse.
1
2[b]1 juni 2014 - [url=http://www.sportpromotionzeeland.nl/index.php/nl/halve-van-renesse2/hardlopen]Halve van Renesse[/url][/b]
[*] Mascleta - HMCanon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Je staat in de lijst. Nu moet je wel!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:47 schreef Mascleta het volgende:
Whoehoe!!
Ik heb me ingeschreven voor mijn eerste HM. Het is nog heel ver weg, maar 1 juni sta ik als het goed is aan de start van de halve van Renesse.
[ code verwijderd ]
Na de HM van vorig weekend weer voor het eerst de schoenen aangetrokken. Kort rondje van 5 kilometer gedaan. Feestjes van de afgelopen weken (off-week moet je vieren) en wintertijd brak beetje op, maar alsnog weer lekker om weer aan het trainen te zijn.![]()
Ik niet. Maar vanwege de storm heb jij zeker niet gelopen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:58 schreef sararaats het volgende:
iemand weggewaaid met de storm van maandag?"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Morgen ook weer een loopje doen, pootjes voelden iets te zwaar/vermoeid/pijnlijk om dinsdag direct weer een herstelloopje te plannen dus maar lekker wat gewandeld en gefietst.![]()
Awww..... ik ga het er zo wel ff uitlopen voor je, goed?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:00 schreef Quoi het volgende:
He bah, ik voel van alles. Knie, scheenbeen. Stomme fartlekF means you're fucked![]()
Graagquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Awww..... ik ga het er zo wel ff uitlopen voor je, goed?![]()
Fartlek geeft een zekere vrijheid aan elke loper om te doen wat hij/zij wil, maar wat mij betreft mag een trainer best af en toe ingrijpen. Van die fantasieloze loslopende projectielen die zo hard mogelijk gaan rennen of mensen die hakkenbillen-knieenheffen-huppel oefeningen op te hoge snelheid willen doen (=werkt niet!)....![]()
maar goed, ik mopper momenteel een beetje op alles: baas=stom & hardloopclub=stom![]()
Maar wat heeft dat met jou te maken? Hoe anderen het doen heeft toch niks met jouw uitvoering te maken..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Graag![]()
Fartlek geeft een zekere vrijheid aan elke loper om te doen wat hij/zij wil, maar wat mij betreft mag een trainer best af en toe ingrijpen. Van die fantasieloze loslopende projectielen die zo hard mogelijk gaan rennen of mensen die hakkenbillen-knieenheffen-huppel oefeningen op te hoge snelheid willen doen (=werkt niet!)....![]()
maar goed, ik mopper momenteel een beetje op alles: baas=stom & hardloopclub=stomIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het idee is dat de groep dan volgt. Ik als fanatiekeling wil natuurlijk zo goed mogelijk meedoenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met jou te maken? Hoe anderen het doen heeft toch niks met jouw uitvoering te maken..Maar idd, bij het 2e voorbeeld heb ik niet echt meer meegedaan. Maarja, dan is ook het hele idee weg van de fartlek, als de helft niet meedoet
![]()
Ik kies zelf altijd een oefening die ook als doel heeft: bij elkaar blijven lopen. Zoiets als een variant op het "treintje".
Maar goed, laat mij maar mopperen.![]()
Je mag het mopperstokje vast blijven houden.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die ga ik waarschijnlijk ook wel lopen als het lukt. Stond al op m'n planning als tweede HM nadat ik op die afstand debuteer bij de CPC.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:47 schreef Mascleta het volgende:
Whoehoe!!
[ code verwijderd ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:36 schreef Guard het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanschouw mijn fotografeerkunsten:quote:
[/quote]
Hoe bevalt dat Nike jack? Ben ook nog op zoek naar eentje, maar weet niet goed waar ik op moet letten. Het bijvoorbeeld wel een beetje ademenMaar deze is dan weer niet waterproof soort van toch?
steck bratwurst in dein sauerkraut :)![]()
Thanksquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:36 schreef slacker_nl het volgende:
Je mag het mopperstokje vast blijven houden.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: