SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:
Ja. Een IF Zusi aflopend voor 107k, en vannacht weer direct verkocht voor 125k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hahah handels baasquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja. Een IF Zusi aflopend voor 107k, en vannacht weer direct verkocht voor 125k![]()
ik ga voor de lange termijn denk ikte druk met GTA
![]()
wel voorbij zien komen dat er iemand een IF hazard had.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ga ook voor de lange termijn hoor, maar ik had weinig cash meer...dus dan maar even snelle in- en verkoop, als uitzonderingquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hahah handels baas![]()
ik ga voor de lange termijn denk ikte druk met GTA
![]()
wel voorbij zien komen dat er iemand een IF hazard had.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De laagste bin is nu 137k.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja. Een IF Zusi aflopend voor 107k, en vannacht weer direct verkocht voor 125kIk heb hem in mijn team, kocht 'm een week terug voor 100k ofzo.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb nog een voorraadje in mijn TP...allemaal gekocht voor 90/100kquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De laagste bin is nu 137k.Ik heb hem in mijn team, kocht 'm een week terug voor 100k ofzo.
Hoe speelt hij eigenlijk?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
de mijne voor 90K maar hij kan nog wel naar 170/180Kquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De laagste bin is nu 137k.Ik heb hem in mijn team, kocht 'm een week terug voor 100k ofzo.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Valt niet echt op. Passing is goed. Gebruik 'm als CDM dus heb zijn schot nog niet echt uitgeprobeerd. Verdedigend prima.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nog een voorraadje in mijn TP...allemaal gekocht voor 90/100k
Hoe speelt hij eigenlijk?
je weet toch dat je dit soort post's taaltechnisch binnestebuiten moet keren.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ze heeft een ongeluk gehad en nu zit ze in een rolstoel samen met een paard lachen gieren brullen hahahahaahahaha. Ofzo.quote:![]()
Mogguh!
Is er een site waar actuele prijzen van spelers staan? En hebben mensen ervaringen met een duits team?
Spelers van de bundesliga bedoel ik daarmee![]()
Ultimatedb.nlquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Mogguh!
Is er een site waar actuele prijzen van spelers staan? En hebben mensen ervaringen met een duits team?
Spelers van de bundesliga bedoel ik daarmee
En heb een bl team. Is best leuk!![]()
http://www.utt14.com/ voor actuele laagste BIN prijzen. Als je een Bundesliga team maakt dan gewoon Aubameyang in de spits en LB + Y doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Mogguh!
Spelers van de bundesliga bedoel ik daarmee![]()
lopen wel een aantal beesten in de BL iddquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Mogguh!
Spelers van de bundesliga bedoel ik daarmeemaar meeste zijn redelijk aan de prijs.
Colombiaanse gouden CAMnog best lastig wie zouden jullie er neer zetten?
[ Bericht 11% gewijzigd door FCsuarez op 28-10-2013 10:41:21 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Guarinquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lopen wel een aantal beesten in de BL iddmaar meeste zijn redelijk aan de prijs.
Colombiaanse gouden CAMnog best lastig wie zouden jullie er neer zetten?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
inmiddels was ik zo verquote:maar dan nu de CDM nog.
zit op dit.
ibarbo M.Jackson
Guarin
Armero IF rodriguez
Radu ZapataPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je zou het jezelf veel makkelijker maken met Cuadrado op RM. Dan heb je genoeg aan een random Serie A RB, CB en CDM. Nu kom je er niet uit, want er is ook geen fatsoenlijke gold RB.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
inmiddels was ik zo vermaar dan nu de CDM nog.
zit op dit.
ibarbo M.Jackson
Guarin
Armero IF rodriguez
Radu ZapataNAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik weet het die klote Rodriguez is niet te linkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je zou het jezelf veel makkelijker maken met Cuadrado op RM. Dan heb je genoeg aan een random Serie A RB, CB en CDM.klote Ligue 1
![]()
wilde juist hem wel eens proberen met de king of pop en ibarboPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hier is een schip losgeslagen van de kade.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
gewoon om de problemen heen werken dan maar
#FreeTrapz![]()
Niet beter Cambiasso als CDM?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:14 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon om de problemen heen werken dan maarNAC Breda
Rèsbaarge![]()
stats zagen er wel goed uit dus denk maar eens proberenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet beter Cambiasso als CDM?als hij niet bevalt komt de grote kale meneer er in
![]()
maar vind een beetje voetbal op 1 van de 2 CDM posities wel lekker
En jackson en ibarbo worden omgedraaid natuurlijk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hier is mijn grasmat losgeslagen van de bodemquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hier is een schip losgeslagen van de kade.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
lol wut? dan was er ergens toch een kleine opening waar de wind onder kon of niet?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hier is mijn grasmat losgeslagen van de bodem
[ afbeelding ]![]()
Ik snap het ook niet, mijn vrouw stuurt die foto net doorquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
lol wut? dan was er ergens toch een kleine opening waar de wind onder kon of niet?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel best lulligquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, mijn vrouw stuurt die foto net door![]()
![]()
Ach, gronddoek ligt er nog. Kwestie van terugrollen en deze keer wat beter vastmakenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:30 schreef Reemi het volgende:
En de opblaashal van Ajax is ingestort
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Adidas Miicoach trainingshal![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:30 schreef Reemi het volgende:
En de opblaashal van Ajax is ingestort
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die liggen overal.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:32 schreef Zhano het volgende:
Ze kunnen volgens mij beter aangeven waar er geen bomen op het spoor liggen.
Spoorbomen HIHAHO![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die liggen overal.
Spoorbomen HIHAHO![]()
![]()
Ik moet vanacht met het vliegtuig. Hoop toch dat het dan over is met die wind.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:35 schreef Toefjes het volgende:
Vrouw dood door omvallende boom. Dit is wel het punt dat het niet grappig meer is![]()
Vanmiddag zou het rustiger worden toch?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik moet vanacht met het vliegtuig. Hoop toch dat het dan over is met die wind.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik moet de hond zo uitlaten. Lekker in deze wind
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Onze hond die weigert gewoon als het regentquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:46 schreef over_hedge het volgende:
ik moet de hond zo uitlaten. Lekker in deze wind![]()
![]()
DIe van ons helaas nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Onze hond die weigert gewoon als het regentPlus dat het wel droog is hier.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het waait inderdaad echt hard. Ik moet nog bedenken of ik wel naar de winkel ga of niet.. straks waai ik van de fiets af. Ik heb gisteren trouwens die skill challenge van advanced dribbling gehaald met net iets meer dan 75.000![]()
![]()
Man man man, heb weer stevig gevalletje EAids hier, Benzema werd in strafschopgebied kapot geschopt, bal werd niet eens geraakt, blinde bal naar voren -> cross, keeper duikt er naast, 90e minuut 0-1![]()
![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:46 schreef over_hedge het volgende:
ik moet de hond zo uitlaten. Lekker in deze wind
De ene keer heb je het mee de andere keer tegen. Iedere keer zulke kortsluiting krijgen heeft geen zin, het zit er nou eenmaal in. Accepteer het of speel geen fifa meer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:00 schreef Jorwol het volgende:
Man man man, heb weer stevig gevalletje EAids hier, Benzema werd in strafschopgebied kapot geschopt, bal werd niet eens geraakt, blinde bal naar voren -> cross, keeper duikt er naast, 90e minuut 0-1🍆![]()
Oh het is zo en dus mag je er niet over klagen? Houd toch op ventquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:04 schreef Johnbon het volgende:
[..]
De ene keer heb je het mee de andere keer tegen. Iedere keer zulke kortsluiting krijgen heeft geen zin, het zit er nou eenmaal in. Accepteer het of speel geen fifa meer.![]()
Nieuwe vidquote:'FUT is een soort pokemon'
Waar blijft George buddy son pal?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Klaag lekker tegen een muur.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh het is zo en dus mag je er niet over klagen? Houd toch op vent🍆![]()
Nee, kut spel. Wil eerst in vorm geraken, anders is tegen jou spelen onbegonnen werk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:38 schreef Reemi het volgende:
Zullen wij weer eens een potje FUT Toef?![]()
Ik heb m'n vorm ook nog niet echt gevonden hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, kut spel. Wil eerst in vorm geraken, anders is tegen jou spelen onbegonnen werk.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
pas met next-gen staat op twitterquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nieuwe vid'FUT is een soort pokemon'
Waar blijft George buddy son pal?![]()
![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pas met next-gen staat op twitter
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik kan me met een Pokemon-spel wel vermaken maar met FUT niet echt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nieuwe vid'FUT is een soort pokemon'
Waar blijft George buddy son pal?![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:15 schreef Dudeweiser het volgende:
die opblaastent van Ajax kost 3 miljoen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het is wel grappig natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:17 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Zal wel verzekeringswerk worden neem ik aan.
Niet zo grappig als de rode kaart van Pelle maar het kan er mee door.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nee joh die is veel te langzaamquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, omzetten was zo gedaanMandzukic zeker beter in dit systeem als ST?
![]()
Nou, grapjurk, ik heb toevallig wel Benteke en in mijn Serie A team had ik Gomez. Dus nu serieus: Mandzukic beter als ST?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee joh die is veel te langzaam![]()
Met de punt naar voren spelen lijkt mij eigenlijk een stuk fijner. Probeer 4-3-3 (3) eens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Die had ik in het begin, deze ligt me beter, heb mijn BPL team ook in deze opstelling:quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Met de punt naar voren spelen lijkt mij eigenlijk een stuk fijner. Probeer 4-3-3 (3) eens.![]()
![]()
Nee, omdat high defending work rates.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, grapjurk, ik heb toevallig wel Benteke en in mijn Serie A team had ik Gomez. Dus nu serieus: Mandzukic beter als ST?![]()
Er viel een boom voor mijn bus, net niet er bovenop. Dat zorgde voor wat vertraging.
Vervolgens stond er Zwolle op de trein die naar Groningen reed en waar ik dus niet ben ingestapt.
Gelukkig ben ik vroeg weggegaan.![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Er viel een boom voor mijn bus, net niet er bovenop. Dat zorgde voor wat vertraging.
Vervolgens stond er Zwolle op de trein die naar Groningen reed en waar ik dus niet ben ingestapt.
Gelukkig ben ik vroeg weggegaan.
het is echt een drama overal, ik hoop dat mijn auto niet wegwaait zo![]()
![]()
Ah, heb Aubameyang nu al op de TP gezet, geef de Kroaat wel een kans. Aubameyang had ook maar 7 goals uit 11 wedstrijden. Niet Best.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, omdat high defending work rates.![]()
quote:
Het viel heel erg meeLagen wel overal hele grote takken. Die de hond dan probeert mee te nemen.
Ik ben net even naar de winkel geweest omdat ik wilde kijken hoe erg het was. Nou, het was dus best wel erg. Daarom een toepasselijk nummer:![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Als enige spits vindt ik een spits met H/H gewoon kut. Hij loopt alles behalve in de spits.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nu blijven we een tijdje staan op station Beilen om te wachten op een teken of we mogen doorrijden om dat we terug moeten.![]()
14.00 begint het tentamen.![]()
![]()
succesquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Nu blijven we een tijdje staan op station Beilen om te wachten op een teken of we mogen doorrijden om dat we terug moeten.![]()
14.00 begint het tentamen.![]()
![]()
![]()
Ah, jammer, ik heb m nu al gekocht. Maar weinig betaalbare alternatieven in de bundesliga voor de ST positie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]
[..]
Als enige spits vindt ik een spits met H/H gewoon kut. Hij loopt alles behalve in de spits.![]()
TIK TAK TIK TAK TIK TAK TIK TAKquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:38 schreef Ajacied7 het volgende:
14.00 begint het tentamen.
🍆![]()
Yesyes alles in het noorden ligt plat. Er rijdt helemaal niets meer. Klasse!!!
Vast op station Beilen!
![]()
![]()
Taxi bellen, als je vertrouwen hebt in het halen van je tentamen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:44 schreef Ajacied7 het volgende:
Yesyes alles in het noorden ligt plat. Er rijdt helemaal niets meer. Klasse!!!
Vast op station Beilen!
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
windkracht 11 en mn haar blijft gewoon hetzelfde whehehehhee. Hoop dat ik vanavond nog wel thuis kom.
Young bloods everywhere....![]()
Da's pas kut zegquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:38 schreef Ajacied7 het volgende:
14.00 begint het tentamen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoek, Cambuur en AZ.. valt nog mee dusquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:48 schreef Johnbon het volgende:
Drie duels pelle.
http://www.voetbalprimeur(...)n-en-eist-drie-duels![]()
Lewa OP!quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ah, heb Aubameyang nu al op de TP gezet, geef de Kroaat wel een kans. Aubameyang had ook maar 7 goals uit 11 wedstrijden. Niet Best.![]()
Als je Robben kan betalen, waarom niet dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:59 schreef MeneerLogica het volgende:
Is dit een goed team zo? of betere spelers? Ik twijfel over muller, robben of blasz RM
[ afbeelding ]
Müller vind ik best goed trouwens.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zie net dat ik dat niet kan hahaquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je Robben kan betalen, waarom niet dan?
Müller vind ik best goed trouwens.Muller of blasz word het dus. En mensen ervaring met huntelaar in de spits? of beter aubemayang.
![]()
Lolol dakplaten van station den bosch vallen etc. Zit nu vast bij den bosch en ga terug naar tilburg. Lekker jezus![]()
Zou maar op je hoofd vallen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:03 schreef ThadCastle het volgende:
Lolol dakplaten van station den bosch vallen etc. Zit nu vast bij den bosch en ga terug naar tilburg. Lekker jezus
In dammie zijn er al 2 mensen dood door een boom.Young bloods everywhere....![]()
Huntelaar is bij mij wel een goaltjesdief, meer een finisher dus. Hij voelt op zich best snel en sterk aan. Hij wordt niet echt geneukt door sterke verdedigers ofzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zie net dat ik dat niet kan hahaMuller of blasz word het dus. En mensen ervaring met huntelaar in de spits? of beter aubemayang.
4 wedstrijden, 5 goals.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hmm lastigquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Huntelaar is bij mij wel een goaltjesdief, meer een finisher dus. Hij voelt op zich best snel en sterk aan. Hij wordt niet echt geneukt door sterke verdedigers ofzo
4 wedstrijden, 5 goals.denk dat ik dan voor de hunter ga.
![]()
Die is duur. Heb maar 20K te besteden. En nog 130 shadow kaartjes, maar die hou ik nog eventjes apartquote:Mandzukic eerste wedstrijd gelijk 3 goals
![]()
![]()
is Diouf niks voor jou?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die is duur. Heb maar 20K te besteden. En nog 130 shadow kaartjes, maar die hou ik nog eventjes apartMandzukic eerste wedstrijd gelijk 3 goals
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
'If you can not be there for whatever reason, you need to visit the resit exam'quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hopelijk ook voor Ajacied7..
#cut4ajacied![]()
![]()
![]()
Huntelaar doet het goed, kopt er erg veel in, en kan ook nog aardig schieten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zie net dat ik dat niet kan hahaMuller of blasz word het dus. En mensen ervaring met huntelaar in de spits? of beter aubemayang.
------------------![]()
hoe moet je dat instellen dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:33 schreef Maoist het volgende:
Het is echt veel makkelijker te winnen met custom tactics![]()
Kijk, prijs-kwaliteit verhouding is eigenlijk best wel ziek voor de hunterquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hmm lastigdenk dat ik dan voor de hunter ga.
. Discard value?
Ik pikte 'm op met een Engine chemstyle voor 1200 ofzo.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Als je prijs + kwaliteit wilt pak je Traore en Doumbia.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kijk, prijs-kwaliteit verhouding is eigenlijk best wel ziek voor de hunter. Discard value?
Ik pikte 'm op met een Engine chemstyle voor 1200 ofzo.![]()
Ze zouden puppies voor hun ogen kapot moeten schieten - Pinoquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
'If you can not be there for whatever reason, you need to visit the resit exam'![]()
Ofzoiets![]()
Niet als je een Bundesliga team hebt/wilt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Als je prijs + kwaliteit wilt pak je Traore en Doumbia.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Details, details...quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet als je een Bundesliga team hebt/wilt.![]()
![]()
Fellaini, kutste speler waar ik tot nu toe mee gespeeld heb en zn prijs is in de tussentijd ook nog eens gehalveerd![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Op CDM is hij een eindbaasquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Fellaini, kutste speler waar ik tot nu toe mee gespeeld heb en zn prijs is in de tussentijd ook nog eens gehalveerd![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk omdat veel mensen je mening delenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:47 schreef Hoogstaande het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is een trage lange lul die bij het minste of het geringste gras ligt te happen en erbij loopt als ie een kwartier voor de wedstrijd een dikke blunt zn longen in heeft gezogen.quote:Waarschijnlijk vanwege de happy hours en ik heb het idee dat EA iedereen happy wil maken dus maar met goeie rares aan het strooien is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat veel mensen je mening delenBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Dat laatste is waarheid. Hier zie je veel meer goede pulls dan vorig jaar. Aubameyang die ik een weekje geleden voor 18.75K kocht, is nu voor 13.75K verkocht. Kompany die vorige week voor 47K ging, nu voor 33.5K gekocht. Later voor 36K gekocht, maar het is belachelijk hoe makkelijk je nu al goede spelers kunt halen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is een trage lange lul die bij het minste of het geringste gras ligt te happen en erbij loopt als ie een kwartier voor de wedstrijd een dikke blunt zn longen in heeft gezogen.
[..]
Waarschijnlijk vanwege de happy hours en ik heb het idee dat EA iedereen happy wil maken dus maar met goeie rares aan het strooien is.![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is een trage lange lul die bij het minste of het geringste gras ligt te happen en erbij loopt als ie een kwartier voor de wedstrijd een dikke blunt zn longen in heeft gezogen.
[..]
Waarschijnlijk vanwege de happy hours en ik heb het idee dat EA iedereen happy wil maken dus maar met goeie rares aan het strooien is.![]()
![]()
Ik hou het bij mijn "budget"-teams hoor. Ik speel dusdanig weinig dat het ook geen zin heeft om dure spelers te kopenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat laatste is waarheid. Hier zie je veel meer goede pulls dan vorig jaar. Aubameyang die ik een weekje geleden voor 18.75K kocht, is nu voor 13.75K verkocht. Kompany die vorige week voor 47K ging, nu voor 33.5K gekocht. Later voor 36K gekocht, maar het is belachelijk hoe makkelijk je nu al goede spelers kunt halen.. Gewoon een of twee uur per week SMLENO'en en dan rond TOTY lekker bargain hunten enzo.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb die shadows en hunters gekocht en daarmee wel weer klaar met tradenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik hou het bij mijn "budget"-teams hoor. Ik speel dusdanig weinig dat het ook geen zin heeft om dure spelers te kopen. Gewoon een of twee uur per week SMLENO'en en dan rond TOTY lekker bargain hunten enzo.
Nu 22 discard IF's 130 shadow kaarten. Vind het helemaal goed zo, bij elkaar komt het over een paar maandjes wel op een miljoen neer. Ben nu wel bewuster bezig met welke spelers ik wil. Elke week van team wisselen kost echt bakken vol met coins nu
![]()
![]()
Gewoon bij Team management die sliders aanpassen. Belangrijkste is passing op 100 en high pressure agression op 100quote:
Geeft je wel een gigantisch voordeel ten op zichte van de tegenstander. Heb je het wel is het gevoel of de tegenstander met een man extra speelt of constant dicht op je zit? dan komt het waarschijnlijk door custom tactics en niet alleen door de tacke knoppen in te houden![]()
Oh, chill, ga ik ook gebruiken als ik vermoed dat iemand dat bij mij doetquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:57 schreef Maoist het volgende:
[..]
Gewoon bij Team management die sliders aanpassen. Belangrijkste is passing op 100 en high pressure agression op 100
Geeft je wel een gigantisch voordeel ten op zichte van de tegenstander. Heb je het wel is het gevoel of de tegenstander met een man extra speelt of constant dicht op je zit? dan komt het waarschijnlijk door custom tactics en niet alleen door de tacke knoppen in te houdenOf als ze vervelend juichen. Of veel replays kijken. Tnx
![]()
![]()
Het SMLENO'en gaat de laatste tijd niet meer zo goed. Spelers worden alleen maar minder waardquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik hou het bij mijn "budget"-teams hoor. Ik speel dusdanig weinig dat het ook geen zin heeft om dure spelers te kopen. Gewoon een of twee uur per week SMLENO'en en dan rond TOTY lekker bargain hunten enzo.
Ik heb gisteren mijn Wallyson die ik in het begin voor 22k had verkocht voor iets meer dan 35k. Het gaat echt nergens over.
![]()
Bijna iedereen gebruikt het in divisie 1 helaas,quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, chill, ga ik ook gebruiken als ik vermoed dat iemand dat bij mij doetOf als ze vervelend juichen. Of veel replays kijken. Tnx
![]()
High Pressure is zo simpel om tegen te voetballen.
Alle verdedigers lopen uit positie, je hoeft maar 1 dummy te doen en een LB+Y pass te geven en je bent door....![]()
![]()
Grote boom omgedonderd in de tuin van mijn ouders. (Die wonen bij een bos, lekker is dat met dit weer)
Feyenoord Rotterdam![]()
vandaag maar subway laten bezorgen #gisterengoedmakenrelaxtquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat is helemaal niet handig man, die twee op 100. Je moet een goede balans vinden die goed aansluit bij je team en vooral bij je speelwijze. Zomaar dingen op 100 zetten schiet niet op. Verder wel met je eens dat custom tactics heel veel schelen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:57 schreef Maoist het volgende:
[..]
Gewoon bij Team management die sliders aanpassen. Belangrijkste is passing op 100 en high pressure agression op 100
Geeft je wel een gigantisch voordeel ten op zichte van de tegenstander. Heb je het wel is het gevoel of de tegenstander met een man extra speelt of constant dicht op je zit? dan komt het waarschijnlijk door custom tactics en niet alleen door de tacke knoppen in te houdenBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Als je wat laat bezorgen dan kies je voor subwayquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:01 schreef poker4lifee het volgende:
vandaag maar subway laten bezorgen #gisterengoedmaken
[..]
relaxt![]()
lindgrengirl.gifHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
why notquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je wat laat bezorgen dan kies je voor subway![]()
lindgrengirl.gif'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nja, de marges zijn gewoon klein.. Daar waar ik vorig jaar telkens spelers op pikte voor onder de 1k, die dan meer dan 2k waard waren, pak ik ze nu voor 1600 ofzo op en maak ik telkens 300 coins winst ofzo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het SMLENO'en gaat de laatste tijd niet meer zo goed. Spelers worden alleen maar minder waardIk heb gisteren mijn Wallyson die ik in het begin voor 22k had verkocht voor iets meer dan 35k. Het gaat echt nergens over.
Wat ook wel een verklaring kan zijn, is dat veel mensen nu traden om veel coins/dure spelers te kopen, maar als ze die dan eenmaal hebben dat ze dan stoppen met traden, waardoor er meer voor ons over blijft
Nog even wachten en Casillas zakt onder de 30k
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
UvA tentamens afgelast. Ik weet niet waar Ajacied studeert?
http://www.uva.nl/nieuws-(...)-blijf-binnen.html?1Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Subway is iets te duur als je bekijkt wat je ervoor krijgtquote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ik maak echt nog steeds vrij gemakkelijk winst.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het SMLENO'en gaat de laatste tijd niet meer zo goed. Spelers worden alleen maar minder waardIk heb gisteren mijn Wallyson die ik in het begin voor 22k had verkocht voor iets meer dan 35k. Het gaat echt nergens over.
Vertonghen al 4 x achter elkaar verkocht voor 11Kterwijl ik hem voor 4K ofzo op kon pikken steeds. Zijn geen super grote bedragen maar het telt wel lekker op.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
2,5x je investering is echt wel goed hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik maak echt nog steeds vrij gemakkelijk winst.
Vertonghen al 4 x achter elkaar verkocht voor 11Kterwijl ik hem voor 4K ofzo op kon pikken steeds. Zijn geen super grote bedragen maar het telt wel lekker op.
Doe dit maar 10x, dan heb je 60k winst.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik pak nu inderdaad heel weinig winst per speler. Ik had dit weekend wel een redelijke winst gemaakt op Suarez en Jese Rodriguez, ik had ook 2x een IF Januzaj met winst verkocht maar door de tax was dat ook maar weinig winst.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, de marges zijn gewoon klein.. Daar waar ik vorig jaar telkens spelers op pikte voor onder de 1k, die dan meer dan 2k waard waren, pak ik ze nu voor 1600 ofzo op en maak ik telkens 300 coins winst ofzo.
Wat ook wel een verklaring kan zijn, is dat veel mensen nu traden om veel coins/dure spelers te kopen, maar als ze die dan eenmaal hebben dat ze dan stoppen met traden, waardoor er meer voor ons over blijft![]()
100x 600kquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:18 schreef DuTank het volgende:
,5x je investering is echt wel goed hoor
Doe dit maar 10x, dan heb je 60k winst.
1000x 6 meloen
Hala Madrid !
vind het maar raar dat jij altijd spelers voor heel wat K's meer kwijt kan en spotgoedkoop op weet te pikken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik maak echt nog steeds vrij gemakkelijk winst.
pics or it didn't happen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Er is een reden waarom het origineel is.?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, zo kom ik er dagelijks 3 tegenHala Madrid !
Mijn faggy Fagner met ruggengraat is ook eindelijk verkocht voor 8.5k. Jobson had ik gisteren voor 59k, toen na een paar teleurstellende potjes weer verkocht voor 60k en nu is hij al op te pikken voor 53k.![]()
Je hoeft het natuurlijk niet te geloven. Helaas kan ik de pics van de Vertonghen verkopen niet meer terug zien in mijn FUT webapp. De volgende keer dat ik weer zo'n winst maak stuur ik je wel een DM oke?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind het maar raar dat jij altijd spelers voor heel wat K's meer kwijt kan en spotgoedkoop op weet te pikken.
pics or it didn't happen..
Ja de voorhoede zou ik kunnen begrijpenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Just kidding, ik vind het wel wat hebbenMaar de verdediging totaal niet
![]()
![]()
Gezien de pace
Hala Madrid !
Ik ga denk ik deze week toch maar mijn chemistry kaartjes verkopen.... Ben het wachten toch een beetje zat en ik kan nu al een aardig bedragje ophalen.![]()
Waarom dan niet IF Campagnaro?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja de voorhoede zou ik kunnen begrijpenMaar de verdediging totaal niet
![]()
![]()
Gezien de pace
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
voor het toernooitje hequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Toch mooi Dani Alves erin gezet.![]()
![]()
Alleen die IF Marquinos lijkt me niksquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
1,80 en kut workratesquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom dan niet IF Campagnaro?
Hala Madrid !
een beter alternatief?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen die IF Marquinos lijkt me niks![]()
Ik vind hem anders best aardig spelen in mijn team (de NIF dan), maar ik heb ook Coloccini ernaast voor de luchtduelsquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ahh zo, valt ook nog wel mee denk ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Subway is iets te duur als je bekijkt wat je ervoor krijgtZlatanquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gister gekocht voor 31 om winst te maken, helaas, dan maar gebruiken ipv Lopez.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Nog even wachten en Casillas zakt onder de 30k![]()
De waarde van de teams verdwijnen als sneeuw voor de zonquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:28 schreef byah het volgende:
Ribery vorige week gekocht voor 700k, staat nu al op 625![]()
moet toch haast wel weer een glitch zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De waarde van de teams verdwijnen als sneeuw voor de zon
Nee is gewoon door happy hourquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moet toch haast wel weer een glitch zijn![]()
Alex.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:36 schreef Roypsv het volgende:
iemand een goed alternatief voor Maquinhos if ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Prijzen zijn alweer iets gestegen vandaag hoor (maar nog lang niet op het niveau van voor gisteren, zo'n idiote happy day hakt er flink in)
![]()
DS2, kom er maar in.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:39 schreef Freire het volgende:
Ben inmiddels toch benieuwd wat SMLENO is..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sommige mensen...quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:39 schreef Freire het volgende:
Ben inmiddels toch benieuwd wat SMLENO is..
letten echt niet op.![]()
quote:gr grquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:40 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Sommige mensen...
letten echt niet op.![]()
heeft iemand al eens een speler op 6 chem gehad? Maakt dat veel verschil deze FIFA?Feyenoord Rotterdam![]()
Eto'o op 6 chem is de beste spits.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
heeft iemand al eens een speler op 6 chem gehad? Maakt dat veel verschil deze FIFA?![]()
Je valt in herhaling.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:47 schreef Roypsv het volgende:
Weet iemand een goede vervanger voor marquinhos?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Van Buyten. Snelheidsmaniak.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:47 schreef Roypsv het volgende:
Weet iemand een goede vervanger voor marquinhos?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dante is een baasquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:48 schreef Roypsv het volgende:
Is Dante niet te traag als CV ipv marquinhos IF?
Hala Madrid !
Er zijn op de Xbox nog maar 7 mensen die die free kick skill challenge hebben gehaald50.000 is wel absurd veel als je maar zo weinig punten kan scoren.
![]()
Er zijn waarschijnlijk ook maar 7 mensen geweest die überhaupt die kansloze skill challenge hebben gedaan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn op de Xbox nog maar 7 mensen die die free kick skill challenge hebben gehaald50.000 is wel absurd veel als je maar zo weinig punten kan scoren.
Hij staat als een beer achterin, en je kan soms met hem naar voren dribbelen tijdens een counterquote:
Hala Madrid !
ga hem is proberen thnx!quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij staat als een beer achterin, en je kan soms met hem naar voren dribbelen tijdens een counter![]()
Goedemiddag mensen van het goede leven. Zit lekker bij de openhaard met een pasoa jus en een stuk gebak. Lekker relaxt hiero![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:53 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag mensen van het goede leven. Zit lekker bij de openhaard met een pasoa jus en een stuk gebak. Lekker relaxt hiero
Koning. Hoe is het weer daar?![]()
Custom tactics is gewoon cheaten
Maar herken het wel van een aantal wedstrijden dat het tegen me gedaan is.![]()
Pasoa Jus? Ik wist niet dat jij een meisje was. Al snap ik nu je stemmingswisselingen wat meer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:53 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag mensen van het goede leven. Zit lekker bij de openhaard met een pasoa jus en een stuk gebak. Lekker relaxt hieroWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Jij bent 'neutraal'. Morgen Arsenal Chelsea wat denk je?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij staat als een beer achterin, en je kan soms met hem naar voren dribbelen tijdens een counter![]()
hoe doe je dat en welke tactics?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:54 schreef Toefjes het volgende:
Custom tactics is gewoon cheaten
Maar herken het wel van een aantal wedstrijden dat het tegen me gedaan is.![]()
Dat is serieus lekker. Niks vreemds aan. Maar goed. Het weer is hier wat opgeklaard en het zonnetje schijnt zo af en toequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Pasoa Jus? Ik wist niet dat jij een meisje was. Al snap ik nu je stemmingswisselingen wat meer.![]()
Helemaal niet.. als je alle dozen raakt heb je nog maar 10k ofzo. 50k is gewoon heel moeilijk te halen. En het is zeker niet kansloos.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er zijn waarschijnlijk ook maar 7 mensen geweest die überhaupt die kansloze skill challenge hebben gedaan.![]()
Later leer je pas wat smaak is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat is serieus lekker. Niks vreemds aan. Maar goed. Het weer is hier wat opgeklaard en het zonnetje schijnt zo af en toeWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Haha dit dronken de meisjes op de middelbare school inderdaad.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Pasoa Jus? Ik wist niet dat jij een meisje was. Al snap ik nu je stemmingswisselingen wat meer.![]()
Kom maar met suggesties. Kan hier alles drinken wat ik wil. Ze hebben het allemaalquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Later leer je pas wat smaak is.![]()
Bij team instellingen balkje agression en pressure op 90 a 100 zetten. En op advies van Maoist de passing ook op 100 gedaan. tegenstander heeft geen tijd om te ademen. Lijkt wel of ik Reemi ben, zo weinig tijd had ik vorig jaar altijd tegen hemquote:![]()
![]()
Ron Zacapa rum natuurlijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kom maar met suggesties. Kan hier alles drinken wat ik wil. Ze hebben het allemaal. Al is het nu ook wel weer voor een Laphroaig, al denk ik niet dat jij dat lekker gaat vinden
.
Ik kan 't niet vinden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij team instellingen balkje agression en pressure op 90 a 100 zetten. En op advies van Maoist de passing ook op 100 gedaan. tegenstander heeft geen tijd om te ademen. Lijkt wel of ik Reemi ben, zo weinig tijd had ik vorig jaar altijd tegen hem
Ik weet niet met wie ze gaan beginnen in de basis. League Cup lijkt mij serieuzer genomen te worden door Wenger ''8 jaar geen prijs'' dan door het Chelsea van Mourinho.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij bent 'neutraal'. Morgen Arsenal Chelsea wat denk je?Hala Madrid !
Mwah Arsenal moet tegen Liverpool in het weekend en daarna Dortmund..quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik weet niet met wie ze gaan beginnen in de basis. League Cup lijkt mij serieuzer genomen te worden door Wenger ''8 jaar geen prijs'' dan door het Chelsea van Mourinho.
Chelsea heeft nog wel een goed team als er spelers rust krijgen. Mata, Willian, Luiz, Mikel, Ba of Etoo, De Bruyne en Essien![]()
![]()
Wat zijn het voor drankjes?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ron Zacapa rum natuurlijk. Al is het nu ook wel weer voor een Laphroaig, al denk ik niet dat jij dat lekker gaat vinden
.
![]()
Lekker hoor, geniet ervan!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Preston Palace in Almelo. All inclusive eten en drinken en van alles en nog watFeyenoord Rotterdam![]()
Ron Zacapa rum is zoals de naam al aangeeft, Rum. Laphroaig is een Schotse Whisky die vrij stevig is.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Snap niet dat mensen met verdedigers met high attack work rates kunnen spelen.
Wat is Vidic trouwens goedkoop geworden![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Staat een IF Zusi op voor 100k BIN, maar zoveel coins heb ik niet meerNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk niet dat ik dat lekker ga vinden. Veels te sterkquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ron Zacapa rum is zoals de naam al aangeeft, Rum. Laphroaig is een Schotse Whisky die vrij stevig is.![]()
Ik heb dan geen plaatje van de aankoop (Had hem voor 29K vannacht gewonnen) Maar hier dan een plaatje van de verkoop:quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind het maar raar dat jij altijd spelers voor heel wat K's meer kwijt kan en spotgoedkoop op weet te pikken.
pics or it didn't happen.
Best leuke wedstrijden in de capital one cup. De nr 1 en 2 van Championship tegen nr 14 en 15 van BPL.![]()
Is wel kut man als je hebt geleerd en dan later moet makenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Nou vrijstelling is binnen, ik ben niet weggeblazen en geen bomen op me gehad. Today was a good day![]()
Hala Madrid !
Rijexamen hequote:Op maandag 28 oktober 2013 15:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is wel kut man als je hebt geleerd en dan later moet maken![]()
Gefeliciteerd Kevinquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Nou vrijstelling is binnen, ik ben niet weggeblazen en geen bomen op me gehad. Today was a good day![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lekker hoor!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:10 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
![]()
Ook kutquote:
Hala Madrid !
Nice. Piemelboks.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Nou vrijstelling is binnen, ik ben niet weggeblazen en geen bomen op me gehad. Today was a good day
Waar vind ik die custom dinges? Ik keek al in team management, maar ik kan het niet vinden.![]()
Heb 't sowieso in het Engels staan..
Bij kickoff (gewoon offline dus) vlak voor je de wedstrijd begint.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:13 schreef Lindgren. het volgende:
Waar vind ik die custom dinges? Ik keek al in team management, maar ik kan het niet vinden.![]()
Heb 't sowieso in het Engels staan..
Staat dan onder team management.
Daar kun je m dan saven en bij quck tactics in je lijst zetten. Dan kun je m bij FUT ook gebruiken.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bij kickoff (gewoon offline dus) vlak voor je de wedstrijd begint.
Staat dan onder team management.
Daar kun je m dan saven en bij quck tactics in je lijst zetten. Dan kun je m bij FUT ook gebruiken.
Ty. Even zoeken.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij team instellingen balkje agression en pressure op 90 a 100 zetten. En op advies van Maoist de passing ook op 100 gedaan. tegenstander heeft geen tijd om te ademen. Lijkt wel of ik Reemi ben, zo weinig tijd had ik vorig jaar altijd tegen hem
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nope is al opgelost met ESXI installatie op afstandquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heuj lekker raid arrays fixen die gesloopt zijnje ging toch nog naar Italië?
en een backup terugzetten
Feli, no-life fokken op het werk dusquote:
#FreeTrapz![]()
Passing bij Build up play of die bij Chance Creation?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
gratsquote:
Gewoon allebei gedaanquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Passing bij Build up play of die bij Chance Creation?Net de cup gewonnen
Kwam 0-1 achter, toen ging ik aanvallend spelen. Of ze een mix op hadden van speed, coke en nog veel meer speed
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon allebei gedaanNet de cup gewonnen
Kwam 0-1 achter, toen ging ik aanvallend spelen. Of ze een mix op hadden van speed, coke en nog veel meer speed
![]()
Ik ben benieuwd. Ga het nu proberen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Precies wat ik dacht.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
KlasseLekker, ook met een kleine in huis een beetje zekerheid
Erg fijn dan zoiets.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ga het nu proberen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
waar kan je dan bij UT die tactiek instellen ?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ga het nu proberen.![]()
Ik ga zo met dit team eens spelen:
Dan ga ik in levende lijve ondervinden of chem nou echt iets uitmaakt,Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Draai dan Chiellini en Silva nog om.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ga ik in levende lijve ondervinden of chem nou echt iets uitmaakt,
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ga ik in levende lijve ondervinden of chem pace nou echt iets uitmaakt,Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ff iq testje doen ?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:30 schreef Grandesco het volgende:
[..]
IQ van een aardappel af en toe...
Ik vraag me af of hij het er om doet.![]()
Done.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Draai dan Chiellini en Silva nog om.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik heb alleen Auba als pacehoer. Maar ik ben niet heel erg van de hoge steekballen.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Nee, maar je backs zijn langzamer dan je CB'squote:Op maandag 28 oktober 2013 15:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik heb alleen Auba als pacehoer. Maar ik ben niet heel erg van de hoge steekballen.. Een snelle spits en een (relatief) trage.
Mijn backs hoeven dan ook niet als een dolle naar voren te rennen. Ze mogen wel een beetje positiespel mee mogen doen,.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, maar je backs zijn langzamer dan je CB's. Een snelle spits en een (relatief) trage.
Ja, maar als ze echt kut blijken te zijn, is het dan door de chem of omdat ze gewoon weinig pace hebben?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mijn backs hoeven dan ook niet als een dolle naar voren te rennen. Ze mogen wel een beetje positiespel mee mogen doen,.
Hahah kijk Toefjes min-kudo's scoren op Dumpert.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee, omdat ik er geen klote van kan natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar als ze echt kut blijken te zijn, is het dan door de chem of omdat ze gewoon weinig pace hebben?
.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Bijna nergens.. Amsterdam e.o niet iig:quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:44 schreef wonton het volgende:
Rijden de treinen? Op NS staat alleen maar storingquote:Geen treinverkeer rondom Amsterdam en Zwolle zeker tot na de avondspits![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bijna nergens.. Amsterdam e.o niet iig:
[..]
Young bloods everywhere....![]()
KANKER
Rond Amsterdam en Zwolle rijden maandag tot na de avondspits geen treinen. Ook tussen Den Haag en Rotterdam en tussen Arnhem en Ede Wageningen blijft het treinverkeer platliggen. Dat verwacht de NS. Oorzaak is de schade die de Storm van de Eeuw heeft aangericht.
Er rijden onder meer geen treinen tussen Amsterdam en Lelystad, tussen Amsterdam en Amersfoort, richting Noord-Holland en richting Utrecht. Bij Zwolle ligt het treinverkeer plat "van en naar het noorden en oosten van het land".Young bloods everywhere....![]()
Nohhhh, dat worden 'snel'bussenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:49 schreef wonton het volgende:
KANKER
Rond Amsterdam en Zwolle rijden maandag tot na de avondspits geen treinen. Ook tussen Den Haag en Rotterdam en tussen Arnhem en Ede Wageningen blijft het treinverkeer platliggen. Dat verwacht de NS. Oorzaak is de schade die de Storm van de Eeuw heeft aangericht.
Er rijden onder meer geen treinen tussen Amsterdam en Lelystad, tussen Amsterdam en Amersfoort, richting Noord-Holland en richting Utrecht. Bij Zwolle ligt het treinverkeer plat "van en naar het noorden en oosten van het land".![]()
![]()
Net met de bus van Zwolle naar Heerenveen gegaan, met alle tussenliggende stopsquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:49 schreef wonton het volgende:
KANKER
Er rijden onder meer geen treinen tussen Amsterdam en Lelystad, tussen Amsterdam en Amersfoort, richting Noord-Holland en richting Utrecht. Bij Zwolle ligt het treinverkeer plat "van en naar het noorden en oosten van het land".Mjah, ben thuis
![]()
![]()
Toefjes in de Djeetje variant. Tjoefjesquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar als ze echt kut blijken te zijn, is het dan door de chem of omdat ze gewoon weinig pace hebben?
[ afbeelding ]
Hahah kijk Toefjes min-kudo's scoren op Dumpert.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |