http://www.utt14.com/ voor actuele laagste BIN prijzen. Als je een Bundesliga team maakt dan gewoon Aubameyang in de spits en LB + Y doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Mogguh!
Is er een site waar actuele prijzen van spelers staan? En hebben mensen ervaringen met een duits team?
Spelers van de bundesliga bedoel ik daarmee
lopen wel een aantal beesten in de BL iddquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Mogguh!
Is er een site waar actuele prijzen van spelers staan? En hebben mensen ervaringen met een duits team?
Spelers van de bundesliga bedoel ik daarmee
Guarinquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lopen wel een aantal beesten in de BL iddmaar meeste zijn redelijk aan de prijs.
Colombiaanse gouden CAMnog best lastig wie zouden jullie er neer zetten?
inmiddels was ik zo verquote:
Je zou het jezelf veel makkelijker maken met Cuadrado op RM. Dan heb je genoeg aan een random Serie A RB, CB en CDM. Nu kom je er niet uit, want er is ook geen fatsoenlijke gold RB.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
inmiddels was ik zo vermaar dan nu de CDM nog.
zit op dit.
ibarbo M.Jackson
Guarin
Armero IF rodriguez
Radu Zapata
ik weet het die klote Rodriguez is niet te linkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je zou het jezelf veel makkelijker maken met Cuadrado op RM. Dan heb je genoeg aan een random Serie A RB, CB en CDM.
Niet beter Cambiasso als CDM?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:14 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon om de problemen heen werken dan maar
stats zagen er wel goed uit dus denk maar eens proberenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet beter Cambiasso als CDM?
Hier is mijn grasmat losgeslagen van de bodemquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hier is een schip losgeslagen van de kade.
lol wut? dan was er ergens toch een kleine opening waar de wind onder kon of niet?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hier is mijn grasmat losgeslagen van de bodem
[ afbeelding ]
Ik snap het ook niet, mijn vrouw stuurt die foto net doorquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
lol wut? dan was er ergens toch een kleine opening waar de wind onder kon of niet?
Wel best lulligquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, mijn vrouw stuurt die foto net door
Ach, gronddoek ligt er nog. Kwestie van terugrollen en deze keer wat beter vastmakenquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:30 schreef Reemi het volgende:
En de opblaashal van Ajax is ingestort
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:30 schreef Reemi het volgende:
En de opblaashal van Ajax is ingestort
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Die liggen overal.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:32 schreef Zhano het volgende:
Ze kunnen volgens mij beter aangeven waar er geen bomen op het spoor liggen.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die liggen overal.
Spoorbomen HIHAHO
Ik moet vanacht met het vliegtuig. Hoop toch dat het dan over is met die wind.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:35 schreef Toefjes het volgende:
Vrouw dood door omvallende boom. Dit is wel het punt dat het niet grappig meer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |