'If you can not be there for whatever reason, you need to visit the resit exam'quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hopelijk ook voor Ajacied7..
#cut4ajacied
Huntelaar doet het goed, kopt er erg veel in, en kan ook nog aardig schieten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zie net dat ik dat niet kan hahaMuller of blasz word het dus. En mensen ervaring met huntelaar in de spits? of beter aubemayang.
hoe moet je dat instellen dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:33 schreef Maoist het volgende:
Het is echt veel makkelijker te winnen met custom tactics
Kijk, prijs-kwaliteit verhouding is eigenlijk best wel ziek voor de hunterquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hmm lastigdenk dat ik dan voor de hunter ga.
Als je prijs + kwaliteit wilt pak je Traore en Doumbia.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kijk, prijs-kwaliteit verhouding is eigenlijk best wel ziek voor de hunter. Discard value?
Ik pikte 'm op met een Engine chemstyle voor 1200 ofzo.
Ze zouden puppies voor hun ogen kapot moeten schieten - Pinoquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
'If you can not be there for whatever reason, you need to visit the resit exam'![]()
Niet als je een Bundesliga team hebt/wilt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Als je prijs + kwaliteit wilt pak je Traore en Doumbia.
Details, details...quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet als je een Bundesliga team hebt/wilt.
Op CDM is hij een eindbaasquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Fellaini, kutste speler waar ik tot nu toe mee gespeeld heb en zn prijs is in de tussentijd ook nog eens gehalveerd![]()
Waarschijnlijk omdat veel mensen je mening delenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Fellaini, kutste speler waar ik tot nu toe mee gespeeld heb en zn prijs is in de tussentijd ook nog eens gehalveerd![]()
Het is een trage lange lul die bij het minste of het geringste gras ligt te happen en erbij loopt als ie een kwartier voor de wedstrijd een dikke blunt zn longen in heeft gezogen.quote:
Waarschijnlijk vanwege de happy hours en ik heb het idee dat EA iedereen happy wil maken dus maar met goeie rares aan het strooien is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat veel mensen je mening delen
Dat laatste is waarheid. Hier zie je veel meer goede pulls dan vorig jaar. Aubameyang die ik een weekje geleden voor 18.75K kocht, is nu voor 13.75K verkocht. Kompany die vorige week voor 47K ging, nu voor 33.5K gekocht. Later voor 36K gekocht, maar het is belachelijk hoe makkelijk je nu al goede spelers kunt halen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is een trage lange lul die bij het minste of het geringste gras ligt te happen en erbij loopt als ie een kwartier voor de wedstrijd een dikke blunt zn longen in heeft gezogen.
[..]
Waarschijnlijk vanwege de happy hours en ik heb het idee dat EA iedereen happy wil maken dus maar met goeie rares aan het strooien is.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is een trage lange lul die bij het minste of het geringste gras ligt te happen en erbij loopt als ie een kwartier voor de wedstrijd een dikke blunt zn longen in heeft gezogen.
[..]
Waarschijnlijk vanwege de happy hours en ik heb het idee dat EA iedereen happy wil maken dus maar met goeie rares aan het strooien is.
Ik hou het bij mijn "budget"-teams hoor. Ik speel dusdanig weinig dat het ook geen zin heeft om dure spelers te kopenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat laatste is waarheid. Hier zie je veel meer goede pulls dan vorig jaar. Aubameyang die ik een weekje geleden voor 18.75K kocht, is nu voor 13.75K verkocht. Kompany die vorige week voor 47K ging, nu voor 33.5K gekocht. Later voor 36K gekocht, maar het is belachelijk hoe makkelijk je nu al goede spelers kunt halen.
Ik heb die shadows en hunters gekocht en daarmee wel weer klaar met tradenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik hou het bij mijn "budget"-teams hoor. Ik speel dusdanig weinig dat het ook geen zin heeft om dure spelers te kopen. Gewoon een of twee uur per week SMLENO'en en dan rond TOTY lekker bargain hunten enzo.
Gewoon bij Team management die sliders aanpassen. Belangrijkste is passing op 100 en high pressure agression op 100quote:
Oh, chill, ga ik ook gebruiken als ik vermoed dat iemand dat bij mij doetquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:57 schreef Maoist het volgende:
[..]
Gewoon bij Team management die sliders aanpassen. Belangrijkste is passing op 100 en high pressure agression op 100
Geeft je wel een gigantisch voordeel ten op zichte van de tegenstander. Heb je het wel is het gevoel of de tegenstander met een man extra speelt of constant dicht op je zit? dan komt het waarschijnlijk door custom tactics en niet alleen door de tacke knoppen in te houden
Het SMLENO'en gaat de laatste tijd niet meer zo goed. Spelers worden alleen maar minder waardquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik hou het bij mijn "budget"-teams hoor. Ik speel dusdanig weinig dat het ook geen zin heeft om dure spelers te kopen. Gewoon een of twee uur per week SMLENO'en en dan rond TOTY lekker bargain hunten enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |