succesquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Nu blijven we een tijdje staan op station Beilen om te wachten op een teken of we mogen doorrijden om dat we terug moeten.![]()
14.00 begint het tentamen.
Ah, jammer, ik heb m nu al gekocht. Maar weinig betaalbare alternatieven in de bundesliga voor de ST positie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]
[..]
Als enige spits vindt ik een spits met H/H gewoon kut. Hij loopt alles behalve in de spits.
TIK TAK TIK TAK TIK TAK TIK TAKquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Nu blijven we een tijdje staan op station Beilen om te wachten op een teken of we mogen doorrijden om dat we terug moeten.![]()
Taxi bellen, als je vertrouwen hebt in het halen van je tentamen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:44 schreef Ajacied7 het volgende:
Yesyes alles in het noorden ligt plat. Er rijdt helemaal niets meer. Klasse!!!
Vast op station Beilen!
Da's pas kut zegquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Hoek, Cambuur en AZ.. valt nog mee dusquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:48 schreef Johnbon het volgende:
Drie duels pelle.
http://www.voetbalprimeur(...)n-en-eist-drie-duels
Lewa OP!quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ah, heb Aubameyang nu al op de TP gezet, geef de Kroaat wel een kans. Aubameyang had ook maar 7 goals uit 11 wedstrijden. Niet Best.
Als je Robben kan betalen, waarom niet dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:59 schreef MeneerLogica het volgende:
Is dit een goed team zo? of betere spelers? Ik twijfel over muller, robben of blasz RM
[ afbeelding ]
Zie net dat ik dat niet kan hahaquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je Robben kan betalen, waarom niet dan?
Müller vind ik best goed trouwens.
Zou maar op je hoofd vallen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:03 schreef ThadCastle het volgende:
Lolol dakplaten van station den bosch vallen etc. Zit nu vast bij den bosch en ga terug naar tilburg. Lekker jezus
Huntelaar is bij mij wel een goaltjesdief, meer een finisher dus. Hij voelt op zich best snel en sterk aan. Hij wordt niet echt geneukt door sterke verdedigers ofzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zie net dat ik dat niet kan hahaMuller of blasz word het dus. En mensen ervaring met huntelaar in de spits? of beter aubemayang.
Hmm lastigquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Huntelaar is bij mij wel een goaltjesdief, meer een finisher dus. Hij voelt op zich best snel en sterk aan. Hij wordt niet echt geneukt door sterke verdedigers ofzo
4 wedstrijden, 5 goals.
Die is duur. Heb maar 20K te besteden. En nog 130 shadow kaartjes, maar die hou ik nog eventjes apartquote:
is Diouf niks voor jou?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die is duur. Heb maar 20K te besteden. En nog 130 shadow kaartjes, maar die hou ik nog eventjes apartMandzukic eerste wedstrijd gelijk 3 goals
'If you can not be there for whatever reason, you need to visit the resit exam'quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hopelijk ook voor Ajacied7..
#cut4ajacied
Huntelaar doet het goed, kopt er erg veel in, en kan ook nog aardig schieten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zie net dat ik dat niet kan hahaMuller of blasz word het dus. En mensen ervaring met huntelaar in de spits? of beter aubemayang.
hoe moet je dat instellen dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:33 schreef Maoist het volgende:
Het is echt veel makkelijker te winnen met custom tactics
Kijk, prijs-kwaliteit verhouding is eigenlijk best wel ziek voor de hunterquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hmm lastigdenk dat ik dan voor de hunter ga.
Als je prijs + kwaliteit wilt pak je Traore en Doumbia.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kijk, prijs-kwaliteit verhouding is eigenlijk best wel ziek voor de hunter. Discard value?
Ik pikte 'm op met een Engine chemstyle voor 1200 ofzo.
Ze zouden puppies voor hun ogen kapot moeten schieten - Pinoquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
'If you can not be there for whatever reason, you need to visit the resit exam'![]()
Niet als je een Bundesliga team hebt/wilt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Als je prijs + kwaliteit wilt pak je Traore en Doumbia.
Details, details...quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet als je een Bundesliga team hebt/wilt.
Op CDM is hij een eindbaasquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Fellaini, kutste speler waar ik tot nu toe mee gespeeld heb en zn prijs is in de tussentijd ook nog eens gehalveerd![]()
Waarschijnlijk omdat veel mensen je mening delenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Fellaini, kutste speler waar ik tot nu toe mee gespeeld heb en zn prijs is in de tussentijd ook nog eens gehalveerd![]()
Het is een trage lange lul die bij het minste of het geringste gras ligt te happen en erbij loopt als ie een kwartier voor de wedstrijd een dikke blunt zn longen in heeft gezogen.quote:
Waarschijnlijk vanwege de happy hours en ik heb het idee dat EA iedereen happy wil maken dus maar met goeie rares aan het strooien is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat veel mensen je mening delen
Dat laatste is waarheid. Hier zie je veel meer goede pulls dan vorig jaar. Aubameyang die ik een weekje geleden voor 18.75K kocht, is nu voor 13.75K verkocht. Kompany die vorige week voor 47K ging, nu voor 33.5K gekocht. Later voor 36K gekocht, maar het is belachelijk hoe makkelijk je nu al goede spelers kunt halen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is een trage lange lul die bij het minste of het geringste gras ligt te happen en erbij loopt als ie een kwartier voor de wedstrijd een dikke blunt zn longen in heeft gezogen.
[..]
Waarschijnlijk vanwege de happy hours en ik heb het idee dat EA iedereen happy wil maken dus maar met goeie rares aan het strooien is.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is een trage lange lul die bij het minste of het geringste gras ligt te happen en erbij loopt als ie een kwartier voor de wedstrijd een dikke blunt zn longen in heeft gezogen.
[..]
Waarschijnlijk vanwege de happy hours en ik heb het idee dat EA iedereen happy wil maken dus maar met goeie rares aan het strooien is.
Ik hou het bij mijn "budget"-teams hoor. Ik speel dusdanig weinig dat het ook geen zin heeft om dure spelers te kopenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat laatste is waarheid. Hier zie je veel meer goede pulls dan vorig jaar. Aubameyang die ik een weekje geleden voor 18.75K kocht, is nu voor 13.75K verkocht. Kompany die vorige week voor 47K ging, nu voor 33.5K gekocht. Later voor 36K gekocht, maar het is belachelijk hoe makkelijk je nu al goede spelers kunt halen.
Ik heb die shadows en hunters gekocht en daarmee wel weer klaar met tradenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik hou het bij mijn "budget"-teams hoor. Ik speel dusdanig weinig dat het ook geen zin heeft om dure spelers te kopen. Gewoon een of twee uur per week SMLENO'en en dan rond TOTY lekker bargain hunten enzo.
Gewoon bij Team management die sliders aanpassen. Belangrijkste is passing op 100 en high pressure agression op 100quote:
Oh, chill, ga ik ook gebruiken als ik vermoed dat iemand dat bij mij doetquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:57 schreef Maoist het volgende:
[..]
Gewoon bij Team management die sliders aanpassen. Belangrijkste is passing op 100 en high pressure agression op 100
Geeft je wel een gigantisch voordeel ten op zichte van de tegenstander. Heb je het wel is het gevoel of de tegenstander met een man extra speelt of constant dicht op je zit? dan komt het waarschijnlijk door custom tactics en niet alleen door de tacke knoppen in te houden
Het SMLENO'en gaat de laatste tijd niet meer zo goed. Spelers worden alleen maar minder waardquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik hou het bij mijn "budget"-teams hoor. Ik speel dusdanig weinig dat het ook geen zin heeft om dure spelers te kopen. Gewoon een of twee uur per week SMLENO'en en dan rond TOTY lekker bargain hunten enzo.
Bijna iedereen gebruikt het in divisie 1 helaas,quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, chill, ga ik ook gebruiken als ik vermoed dat iemand dat bij mij doetOf als ze vervelend juichen. Of veel replays kijken. Tnx
relaxtquote:
Dat is helemaal niet handig man, die twee op 100. Je moet een goede balans vinden die goed aansluit bij je team en vooral bij je speelwijze. Zomaar dingen op 100 zetten schiet niet op. Verder wel met je eens dat custom tactics heel veel schelen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:57 schreef Maoist het volgende:
[..]
Gewoon bij Team management die sliders aanpassen. Belangrijkste is passing op 100 en high pressure agression op 100
Geeft je wel een gigantisch voordeel ten op zichte van de tegenstander. Heb je het wel is het gevoel of de tegenstander met een man extra speelt of constant dicht op je zit? dan komt het waarschijnlijk door custom tactics en niet alleen door de tacke knoppen in te houden
Als je wat laat bezorgen dan kies je voor subwayquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:01 schreef poker4lifee het volgende:
vandaag maar subway laten bezorgen #gisterengoedmaken
[..]
relaxt
why notquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je wat laat bezorgen dan kies je voor subway![]()
lindgrengirl.gif
Nja, de marges zijn gewoon klein.. Daar waar ik vorig jaar telkens spelers op pikte voor onder de 1k, die dan meer dan 2k waard waren, pak ik ze nu voor 1600 ofzo op en maak ik telkens 300 coins winst ofzo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het SMLENO'en gaat de laatste tijd niet meer zo goed. Spelers worden alleen maar minder waardIk heb gisteren mijn Wallyson die ik in het begin voor 22k had verkocht voor iets meer dan 35k. Het gaat echt nergens over.
Subway is iets te duur als je bekijkt wat je ervoor krijgtquote:
Ik maak echt nog steeds vrij gemakkelijk winst.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het SMLENO'en gaat de laatste tijd niet meer zo goed. Spelers worden alleen maar minder waardIk heb gisteren mijn Wallyson die ik in het begin voor 22k had verkocht voor iets meer dan 35k. Het gaat echt nergens over.
2,5x je investering is echt wel goed hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik maak echt nog steeds vrij gemakkelijk winst.
Vertonghen al 4 x achter elkaar verkocht voor 11Kterwijl ik hem voor 4K ofzo op kon pikken steeds. Zijn geen super grote bedragen maar het telt wel lekker op.
Ik pak nu inderdaad heel weinig winst per speler. Ik had dit weekend wel een redelijke winst gemaakt op Suarez en Jese Rodriguez, ik had ook 2x een IF Januzaj met winst verkocht maar door de tax was dat ook maar weinig winst.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, de marges zijn gewoon klein.. Daar waar ik vorig jaar telkens spelers op pikte voor onder de 1k, die dan meer dan 2k waard waren, pak ik ze nu voor 1600 ofzo op en maak ik telkens 300 coins winst ofzo.
Wat ook wel een verklaring kan zijn, is dat veel mensen nu traden om veel coins/dure spelers te kopen, maar als ze die dan eenmaal hebben dat ze dan stoppen met traden, waardoor er meer voor ons over blijft
100x 600kquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:18 schreef DuTank het volgende:
,5x je investering is echt wel goed hoor
Doe dit maar 10x, dan heb je 60k winst.
vind het maar raar dat jij altijd spelers voor heel wat K's meer kwijt kan en spotgoedkoop op weet te pikken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik maak echt nog steeds vrij gemakkelijk winst.
Vertonghen al 4 x achter elkaar verkocht voor 11Kterwijl ik hem voor 4K ofzo op kon pikken steeds. Zijn geen super grote bedragen maar het telt wel lekker op.
?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Er is een reden waarom het origineel is.
?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, zo kom ik er dagelijks 3 tegen
Je hoeft het natuurlijk niet te geloven. Helaas kan ik de pics van de Vertonghen verkopen niet meer terug zien in mijn FUT webapp. De volgende keer dat ik weer zo'n winst maak stuur ik je wel een DM oke?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind het maar raar dat jij altijd spelers voor heel wat K's meer kwijt kan en spotgoedkoop op weet te pikken.
pics or it didn't happen.
Ja de voorhoede zou ik kunnen begrijpenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Just kidding, ik vind het wel wat hebben
Waarom dan niet IF Campagnaro?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja de voorhoede zou ik kunnen begrijpenMaar de verdediging totaal niet
![]()
![]()
Gezien de pace
voor het toernooitje hequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Toch mooi Dani Alves erin gezet.
Alleen die IF Marquinos lijkt me niksquote:
1,80 en kut workratesquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom dan niet IF Campagnaro?
een beter alternatief?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen die IF Marquinos lijkt me niks
Ik vind hem anders best aardig spelen in mijn team (de NIF dan), maar ik heb ook Coloccini ernaast voor de luchtduelsquote:
ahh zo, valt ook nog wel mee denk ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Subway is iets te duur als je bekijkt wat je ervoor krijgt
Zlatanquote:
Gister gekocht voor 31 om winst te maken, helaas, dan maar gebruiken ipv Lopez.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Nog even wachten en Casillas zakt onder de 30k
De waarde van de teams verdwijnen als sneeuw voor de zonquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:28 schreef byah het volgende:
Ribery vorige week gekocht voor 700k, staat nu al op 625
moet toch haast wel weer een glitch zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De waarde van de teams verdwijnen als sneeuw voor de zon
Nee is gewoon door happy hourquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moet toch haast wel weer een glitch zijn
Alex.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:36 schreef Roypsv het volgende:
iemand een goed alternatief voor Maquinhos if ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |