succesquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Nu blijven we een tijdje staan op station Beilen om te wachten op een teken of we mogen doorrijden om dat we terug moeten.![]()
14.00 begint het tentamen.
Ah, jammer, ik heb m nu al gekocht. Maar weinig betaalbare alternatieven in de bundesliga voor de ST positie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]
[..]
Als enige spits vindt ik een spits met H/H gewoon kut. Hij loopt alles behalve in de spits.
TIK TAK TIK TAK TIK TAK TIK TAKquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Nu blijven we een tijdje staan op station Beilen om te wachten op een teken of we mogen doorrijden om dat we terug moeten.![]()
Taxi bellen, als je vertrouwen hebt in het halen van je tentamen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:44 schreef Ajacied7 het volgende:
Yesyes alles in het noorden ligt plat. Er rijdt helemaal niets meer. Klasse!!!
Vast op station Beilen!
Da's pas kut zegquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Hoek, Cambuur en AZ.. valt nog mee dusquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:48 schreef Johnbon het volgende:
Drie duels pelle.
http://www.voetbalprimeur(...)n-en-eist-drie-duels
Lewa OP!quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ah, heb Aubameyang nu al op de TP gezet, geef de Kroaat wel een kans. Aubameyang had ook maar 7 goals uit 11 wedstrijden. Niet Best.
Als je Robben kan betalen, waarom niet dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:59 schreef MeneerLogica het volgende:
Is dit een goed team zo? of betere spelers? Ik twijfel over muller, robben of blasz RM
[ afbeelding ]
Zie net dat ik dat niet kan hahaquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je Robben kan betalen, waarom niet dan?
Müller vind ik best goed trouwens.
Zou maar op je hoofd vallen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:03 schreef ThadCastle het volgende:
Lolol dakplaten van station den bosch vallen etc. Zit nu vast bij den bosch en ga terug naar tilburg. Lekker jezus
Huntelaar is bij mij wel een goaltjesdief, meer een finisher dus. Hij voelt op zich best snel en sterk aan. Hij wordt niet echt geneukt door sterke verdedigers ofzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zie net dat ik dat niet kan hahaMuller of blasz word het dus. En mensen ervaring met huntelaar in de spits? of beter aubemayang.
Hmm lastigquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Huntelaar is bij mij wel een goaltjesdief, meer een finisher dus. Hij voelt op zich best snel en sterk aan. Hij wordt niet echt geneukt door sterke verdedigers ofzo
4 wedstrijden, 5 goals.
Die is duur. Heb maar 20K te besteden. En nog 130 shadow kaartjes, maar die hou ik nog eventjes apartquote:
is Diouf niks voor jou?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die is duur. Heb maar 20K te besteden. En nog 130 shadow kaartjes, maar die hou ik nog eventjes apartMandzukic eerste wedstrijd gelijk 3 goals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |