pas met next-gen staat op twitterquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nieuwe vid'FUT is een soort pokemon'
Waar blijft George buddy son pal?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pas met next-gen staat op twitter
Ik kan me met een Pokemon-spel wel vermaken maar met FUT niet echt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nieuwe vid'FUT is een soort pokemon'
Waar blijft George buddy son pal?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:15 schreef Dudeweiser het volgende:
die opblaastent van Ajax kost 3 miljoen
Maar het is wel grappig natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:17 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Zal wel verzekeringswerk worden neem ik aan.
nee joh die is veel te langzaamquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, omzetten was zo gedaanMandzukic zeker beter in dit systeem als ST?
Nou, grapjurk, ik heb toevallig wel Benteke en in mijn Serie A team had ik Gomez. Dus nu serieus: Mandzukic beter als ST?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee joh die is veel te langzaam
Met de punt naar voren spelen lijkt mij eigenlijk een stuk fijner. Probeer 4-3-3 (3) eens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ik in het begin, deze ligt me beter, heb mijn BPL team ook in deze opstelling:quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Met de punt naar voren spelen lijkt mij eigenlijk een stuk fijner. Probeer 4-3-3 (3) eens.
Nee, omdat high defending work rates.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, grapjurk, ik heb toevallig wel Benteke en in mijn Serie A team had ik Gomez. Dus nu serieus: Mandzukic beter als ST?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Er viel een boom voor mijn bus, net niet er bovenop. Dat zorgde voor wat vertraging.
Vervolgens stond er Zwolle op de trein die naar Groningen reed en waar ik dus niet ben ingestapt.
Gelukkig ben ik vroeg weggegaan.
Ah, heb Aubameyang nu al op de TP gezet, geef de Kroaat wel een kans. Aubameyang had ook maar 7 goals uit 11 wedstrijden. Niet Best.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, omdat high defending work rates.
quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Als enige spits vindt ik een spits met H/H gewoon kut. Hij loopt alles behalve in de spits.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |