Vanmiddag zou het rustiger worden toch?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik moet vanacht met het vliegtuig. Hoop toch dat het dan over is met die wind.
Onze hond die weigert gewoon als het regentquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:46 schreef over_hedge het volgende:
ik moet de hond zo uitlaten. Lekker in deze wind
DIe van ons helaas nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Onze hond die weigert gewoon als het regent
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:46 schreef over_hedge het volgende:
ik moet de hond zo uitlaten. Lekker in deze wind
De ene keer heb je het mee de andere keer tegen. Iedere keer zulke kortsluiting krijgen heeft geen zin, het zit er nou eenmaal in. Accepteer het of speel geen fifa meer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:00 schreef Jorwol het volgende:
Man man man, heb weer stevig gevalletje EAids hier, Benzema werd in strafschopgebied kapot geschopt, bal werd niet eens geraakt, blinde bal naar voren -> cross, keeper duikt er naast, 90e minuut 0-1
Oh het is zo en dus mag je er niet over klagen? Houd toch op ventquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:04 schreef Johnbon het volgende:
[..]
De ene keer heb je het mee de andere keer tegen. Iedere keer zulke kortsluiting krijgen heeft geen zin, het zit er nou eenmaal in. Accepteer het of speel geen fifa meer.
Nieuwe vidquote:
Klaag lekker tegen een muur.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh het is zo en dus mag je er niet over klagen? Houd toch op vent
Nee, kut spel. Wil eerst in vorm geraken, anders is tegen jou spelen onbegonnen werk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:38 schreef Reemi het volgende:
Zullen wij weer eens een potje FUT Toef?
Ik heb m'n vorm ook nog niet echt gevonden hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, kut spel. Wil eerst in vorm geraken, anders is tegen jou spelen onbegonnen werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |