quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:46 schreef over_hedge het volgende:
ik moet de hond zo uitlaten. Lekker in deze wind
De ene keer heb je het mee de andere keer tegen. Iedere keer zulke kortsluiting krijgen heeft geen zin, het zit er nou eenmaal in. Accepteer het of speel geen fifa meer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:00 schreef Jorwol het volgende:
Man man man, heb weer stevig gevalletje EAids hier, Benzema werd in strafschopgebied kapot geschopt, bal werd niet eens geraakt, blinde bal naar voren -> cross, keeper duikt er naast, 90e minuut 0-1
Oh het is zo en dus mag je er niet over klagen? Houd toch op ventquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:04 schreef Johnbon het volgende:
[..]
De ene keer heb je het mee de andere keer tegen. Iedere keer zulke kortsluiting krijgen heeft geen zin, het zit er nou eenmaal in. Accepteer het of speel geen fifa meer.
Nieuwe vidquote:
Klaag lekker tegen een muur.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh het is zo en dus mag je er niet over klagen? Houd toch op vent
Nee, kut spel. Wil eerst in vorm geraken, anders is tegen jou spelen onbegonnen werk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:38 schreef Reemi het volgende:
Zullen wij weer eens een potje FUT Toef?
Ik heb m'n vorm ook nog niet echt gevonden hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, kut spel. Wil eerst in vorm geraken, anders is tegen jou spelen onbegonnen werk.
pas met next-gen staat op twitterquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nieuwe vid'FUT is een soort pokemon'
Waar blijft George buddy son pal?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pas met next-gen staat op twitter
Ik kan me met een Pokemon-spel wel vermaken maar met FUT niet echt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nieuwe vid'FUT is een soort pokemon'
Waar blijft George buddy son pal?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:15 schreef Dudeweiser het volgende:
die opblaastent van Ajax kost 3 miljoen
Maar het is wel grappig natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:17 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Zal wel verzekeringswerk worden neem ik aan.
nee joh die is veel te langzaamquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, omzetten was zo gedaanMandzukic zeker beter in dit systeem als ST?
Nou, grapjurk, ik heb toevallig wel Benteke en in mijn Serie A team had ik Gomez. Dus nu serieus: Mandzukic beter als ST?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee joh die is veel te langzaam
Met de punt naar voren spelen lijkt mij eigenlijk een stuk fijner. Probeer 4-3-3 (3) eens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, omzetten was zo gedaanMandzukic zeker beter in dit systeem als ST?
Die had ik in het begin, deze ligt me beter, heb mijn BPL team ook in deze opstelling:quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Met de punt naar voren spelen lijkt mij eigenlijk een stuk fijner. Probeer 4-3-3 (3) eens.
Nee, omdat high defending work rates.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, grapjurk, ik heb toevallig wel Benteke en in mijn Serie A team had ik Gomez. Dus nu serieus: Mandzukic beter als ST?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |