SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:
Ja. Een IF Zusi aflopend voor 107k, en vannacht weer direct verkocht voor 125k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hahah handels baasquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja. Een IF Zusi aflopend voor 107k, en vannacht weer direct verkocht voor 125k![]()
ik ga voor de lange termijn denk ikte druk met GTA
![]()
wel voorbij zien komen dat er iemand een IF hazard had.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ga ook voor de lange termijn hoor, maar ik had weinig cash meer...dus dan maar even snelle in- en verkoop, als uitzonderingquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hahah handels baas![]()
ik ga voor de lange termijn denk ikte druk met GTA
![]()
wel voorbij zien komen dat er iemand een IF hazard had.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De laagste bin is nu 137k.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja. Een IF Zusi aflopend voor 107k, en vannacht weer direct verkocht voor 125kIk heb hem in mijn team, kocht 'm een week terug voor 100k ofzo.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb nog een voorraadje in mijn TP...allemaal gekocht voor 90/100kquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De laagste bin is nu 137k.Ik heb hem in mijn team, kocht 'm een week terug voor 100k ofzo.
Hoe speelt hij eigenlijk?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
de mijne voor 90K maar hij kan nog wel naar 170/180Kquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De laagste bin is nu 137k.Ik heb hem in mijn team, kocht 'm een week terug voor 100k ofzo.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Valt niet echt op. Passing is goed. Gebruik 'm als CDM dus heb zijn schot nog niet echt uitgeprobeerd. Verdedigend prima.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nog een voorraadje in mijn TP...allemaal gekocht voor 90/100k
Hoe speelt hij eigenlijk?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
je weet toch dat je dit soort post's taaltechnisch binnestebuiten moet keren.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ze heeft een ongeluk gehad en nu zit ze in een rolstoel samen met een paard lachen gieren brullen hahahahaahahaha. Ofzo.quote:![]()
Mogguh!
Is er een site waar actuele prijzen van spelers staan? En hebben mensen ervaringen met een duits team?
Spelers van de bundesliga bedoel ik daarmee![]()
Ultimatedb.nlquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Mogguh!
Is er een site waar actuele prijzen van spelers staan? En hebben mensen ervaringen met een duits team?
Spelers van de bundesliga bedoel ik daarmee
En heb een bl team. Is best leuk!![]()
http://www.utt14.com/ voor actuele laagste BIN prijzen. Als je een Bundesliga team maakt dan gewoon Aubameyang in de spits en LB + Y doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Mogguh!
Spelers van de bundesliga bedoel ik daarmee![]()
lopen wel een aantal beesten in de BL iddquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Mogguh!
Spelers van de bundesliga bedoel ik daarmeemaar meeste zijn redelijk aan de prijs.
Colombiaanse gouden CAMnog best lastig wie zouden jullie er neer zetten?
[ Bericht 11% gewijzigd door FCsuarez op 28-10-2013 10:41:21 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Guarinquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lopen wel een aantal beesten in de BL iddmaar meeste zijn redelijk aan de prijs.
Colombiaanse gouden CAMnog best lastig wie zouden jullie er neer zetten?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
inmiddels was ik zo verquote:maar dan nu de CDM nog.
zit op dit.
ibarbo M.Jackson
Guarin
Armero IF rodriguez
Radu ZapataPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je zou het jezelf veel makkelijker maken met Cuadrado op RM. Dan heb je genoeg aan een random Serie A RB, CB en CDM. Nu kom je er niet uit, want er is ook geen fatsoenlijke gold RB.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
inmiddels was ik zo vermaar dan nu de CDM nog.
zit op dit.
ibarbo M.Jackson
Guarin
Armero IF rodriguez
Radu ZapataNAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik weet het die klote Rodriguez is niet te linkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je zou het jezelf veel makkelijker maken met Cuadrado op RM. Dan heb je genoeg aan een random Serie A RB, CB en CDM.klote Ligue 1
![]()
wilde juist hem wel eens proberen met de king of pop en ibarboPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hier is een schip losgeslagen van de kade.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
gewoon om de problemen heen werken dan maar
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niet beter Cambiasso als CDM?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:14 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon om de problemen heen werken dan maarNAC Breda
Rèsbaarge![]()
stats zagen er wel goed uit dus denk maar eens proberenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet beter Cambiasso als CDM?als hij niet bevalt komt de grote kale meneer er in
![]()
maar vind een beetje voetbal op 1 van de 2 CDM posities wel lekker
En jackson en ibarbo worden omgedraaid natuurlijk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hier is mijn grasmat losgeslagen van de bodemquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hier is een schip losgeslagen van de kade.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
lol wut? dan was er ergens toch een kleine opening waar de wind onder kon of niet?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hier is mijn grasmat losgeslagen van de bodem
[ afbeelding ]![]()
Ik snap het ook niet, mijn vrouw stuurt die foto net doorquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
lol wut? dan was er ergens toch een kleine opening waar de wind onder kon of niet?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel best lulligquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, mijn vrouw stuurt die foto net door![]()
![]()
Ach, gronddoek ligt er nog. Kwestie van terugrollen en deze keer wat beter vastmakenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:30 schreef Reemi het volgende:
En de opblaashal van Ajax is ingestort
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Adidas Miicoach trainingshal![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:30 schreef Reemi het volgende:
En de opblaashal van Ajax is ingestort
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die liggen overal.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:32 schreef Zhano het volgende:
Ze kunnen volgens mij beter aangeven waar er geen bomen op het spoor liggen.
Spoorbomen HIHAHO![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die liggen overal.
Spoorbomen HIHAHO![]()
![]()
Ik moet vanacht met het vliegtuig. Hoop toch dat het dan over is met die wind.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:35 schreef Toefjes het volgende:
Vrouw dood door omvallende boom. Dit is wel het punt dat het niet grappig meer is![]()
Vanmiddag zou het rustiger worden toch?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik moet vanacht met het vliegtuig. Hoop toch dat het dan over is met die wind.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik moet de hond zo uitlaten. Lekker in deze wind
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Onze hond die weigert gewoon als het regentquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:46 schreef over_hedge het volgende:
ik moet de hond zo uitlaten. Lekker in deze wind![]()
![]()
DIe van ons helaas nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Onze hond die weigert gewoon als het regentPlus dat het wel droog is hier.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het waait inderdaad echt hard. Ik moet nog bedenken of ik wel naar de winkel ga of niet.. straks waai ik van de fiets af. Ik heb gisteren trouwens die skill challenge van advanced dribbling gehaald met net iets meer dan 75.000![]()
![]()
Man man man, heb weer stevig gevalletje EAids hier, Benzema werd in strafschopgebied kapot geschopt, bal werd niet eens geraakt, blinde bal naar voren -> cross, keeper duikt er naast, 90e minuut 0-1![]()
![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:46 schreef over_hedge het volgende:
ik moet de hond zo uitlaten. Lekker in deze wind
De ene keer heb je het mee de andere keer tegen. Iedere keer zulke kortsluiting krijgen heeft geen zin, het zit er nou eenmaal in. Accepteer het of speel geen fifa meer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:00 schreef Jorwol het volgende:
Man man man, heb weer stevig gevalletje EAids hier, Benzema werd in strafschopgebied kapot geschopt, bal werd niet eens geraakt, blinde bal naar voren -> cross, keeper duikt er naast, 90e minuut 0-1🍆![]()
Oh het is zo en dus mag je er niet over klagen? Houd toch op ventquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:04 schreef Johnbon het volgende:
[..]
De ene keer heb je het mee de andere keer tegen. Iedere keer zulke kortsluiting krijgen heeft geen zin, het zit er nou eenmaal in. Accepteer het of speel geen fifa meer.![]()
Nieuwe vidquote:'FUT is een soort pokemon'
Waar blijft George buddy son pal?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Klaag lekker tegen een muur.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh het is zo en dus mag je er niet over klagen? Houd toch op vent🍆![]()
Nee, kut spel. Wil eerst in vorm geraken, anders is tegen jou spelen onbegonnen werk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:38 schreef Reemi het volgende:
Zullen wij weer eens een potje FUT Toef?![]()
Ik heb m'n vorm ook nog niet echt gevonden hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, kut spel. Wil eerst in vorm geraken, anders is tegen jou spelen onbegonnen werk.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
pas met next-gen staat op twitterquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nieuwe vid'FUT is een soort pokemon'
Waar blijft George buddy son pal?![]()
![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pas met next-gen staat op twitter
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik kan me met een Pokemon-spel wel vermaken maar met FUT niet echt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nieuwe vid'FUT is een soort pokemon'
Waar blijft George buddy son pal?![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:15 schreef Dudeweiser het volgende:
die opblaastent van Ajax kost 3 miljoen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het is wel grappig natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:17 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Zal wel verzekeringswerk worden neem ik aan.
Niet zo grappig als de rode kaart van Pelle maar het kan er mee door.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nee joh die is veel te langzaamquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, omzetten was zo gedaanMandzukic zeker beter in dit systeem als ST?
![]()
Nou, grapjurk, ik heb toevallig wel Benteke en in mijn Serie A team had ik Gomez. Dus nu serieus: Mandzukic beter als ST?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee joh die is veel te langzaam![]()
Met de punt naar voren spelen lijkt mij eigenlijk een stuk fijner. Probeer 4-3-3 (3) eens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Die had ik in het begin, deze ligt me beter, heb mijn BPL team ook in deze opstelling:quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Met de punt naar voren spelen lijkt mij eigenlijk een stuk fijner. Probeer 4-3-3 (3) eens.![]()
![]()
Nee, omdat high defending work rates.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, grapjurk, ik heb toevallig wel Benteke en in mijn Serie A team had ik Gomez. Dus nu serieus: Mandzukic beter als ST?![]()
Er viel een boom voor mijn bus, net niet er bovenop. Dat zorgde voor wat vertraging.
Vervolgens stond er Zwolle op de trein die naar Groningen reed en waar ik dus niet ben ingestapt.
Gelukkig ben ik vroeg weggegaan.![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Er viel een boom voor mijn bus, net niet er bovenop. Dat zorgde voor wat vertraging.
Vervolgens stond er Zwolle op de trein die naar Groningen reed en waar ik dus niet ben ingestapt.
Gelukkig ben ik vroeg weggegaan.
het is echt een drama overal, ik hoop dat mijn auto niet wegwaait zo![]()
![]()
Ah, heb Aubameyang nu al op de TP gezet, geef de Kroaat wel een kans. Aubameyang had ook maar 7 goals uit 11 wedstrijden. Niet Best.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, omdat high defending work rates.![]()
quote:
Het viel heel erg meeLagen wel overal hele grote takken. Die de hond dan probeert mee te nemen.
Ik ben net even naar de winkel geweest omdat ik wilde kijken hoe erg het was. Nou, het was dus best wel erg. Daarom een toepasselijk nummer:![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Als enige spits vindt ik een spits met H/H gewoon kut. Hij loopt alles behalve in de spits.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |