DS2, kom er maar in.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:39 schreef Freire het volgende:
Ben inmiddels toch benieuwd wat SMLENO is..
Sommige mensen...quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:39 schreef Freire het volgende:
Ben inmiddels toch benieuwd wat SMLENO is..
quote:
gr grquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:40 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Sommige mensen...
letten echt niet op.
Eto'o op 6 chem is de beste spits.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
heeft iemand al eens een speler op 6 chem gehad? Maakt dat veel verschil deze FIFA?
Je valt in herhaling.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:47 schreef Roypsv het volgende:
Weet iemand een goede vervanger voor marquinhos?
Van Buyten. Snelheidsmaniak.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:47 schreef Roypsv het volgende:
Weet iemand een goede vervanger voor marquinhos?
Dante is een baasquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:48 schreef Roypsv het volgende:
Is Dante niet te traag als CV ipv marquinhos IF?
Er zijn waarschijnlijk ook maar 7 mensen geweest die überhaupt die kansloze skill challenge hebben gedaan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn op de Xbox nog maar 7 mensen die die free kick skill challenge hebben gehaald50.000 is wel absurd veel als je maar zo weinig punten kan scoren.
Hij staat als een beer achterin, en je kan soms met hem naar voren dribbelen tijdens een counterquote:
ga hem is proberen thnx!quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij staat als een beer achterin, en je kan soms met hem naar voren dribbelen tijdens een counter
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:53 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag mensen van het goede leven. Zit lekker bij de openhaard met een pasoa jus en een stuk gebak. Lekker relaxt hiero
Pasoa Jus? Ik wist niet dat jij een meisje was. Al snap ik nu je stemmingswisselingen wat meer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:53 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag mensen van het goede leven. Zit lekker bij de openhaard met een pasoa jus en een stuk gebak. Lekker relaxt hiero
Jij bent 'neutraal'. Morgen Arsenal Chelsea wat denk je?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij staat als een beer achterin, en je kan soms met hem naar voren dribbelen tijdens een counter
hoe doe je dat en welke tactics?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:54 schreef Toefjes het volgende:
Custom tactics is gewoon cheaten
Maar herken het wel van een aantal wedstrijden dat het tegen me gedaan is.
Dat is serieus lekker. Niks vreemds aan. Maar goed. Het weer is hier wat opgeklaard en het zonnetje schijnt zo af en toequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Pasoa Jus? Ik wist niet dat jij een meisje was. Al snap ik nu je stemmingswisselingen wat meer.
Helemaal niet.. als je alle dozen raakt heb je nog maar 10k ofzo. 50k is gewoon heel moeilijk te halen. En het is zeker niet kansloos.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er zijn waarschijnlijk ook maar 7 mensen geweest die überhaupt die kansloze skill challenge hebben gedaan.
Later leer je pas wat smaak is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat is serieus lekker. Niks vreemds aan. Maar goed. Het weer is hier wat opgeklaard en het zonnetje schijnt zo af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |