Dat is gewoon een oom hoor Johannes.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog een tante voor je topic
[ afbeelding ]
En dan rijden ze volgens de normale regeling, waait er een boom op het spoor, tering groot ongeluk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
Nee hoor dacht ik helemaal niet.
Gelukkig is er morgen geen sjoelen, de treinen zullen wel weer over de zeik zijn en niet rijden of zo vanwege een windje.
Had ik uit kunnen waaien op mijn fietsjequote:Op zondag 27 oktober 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
Nee hoor dacht ik helemaal niet.
Gelukkig is er morgen geen sjoelen, de treinen zullen wel weer over de zeik zijn en niet rijden of zo vanwege een windje.
Dan zegt iedereen: zie je nou welquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan rijden ze volgens de normale regeling, waait er een boom op het spoor, tering groot ongeluk.
Kijken wat iedereen dan zegt.
Het begin vooral. Eerste keer dat ik dat nummer hoorde dacht ik exact hetzelfde. Het duurde alleen wel 5 minuten voor ik erachter was aan wie het me deed denken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
Heel gek, sommige stukjes doen me aan The Police denken...
Tijdje terug hoorde ik echt ELKE dag als ik naar huis reed Catch a grenade, ik kon dat nummer niet meer horenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Andere nummers van Bruno Mars vind ik trouwens maar mwah
Wat vind jij eigenlijk leuk? Ik heb geen flauw idee namelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijdje terug hoorde ik echt ELKE dag als ik naar huis reed Catch a grenade, ik kon dat nummer niet meer horen
Soulmuziek voornamelijk. En Discoquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk leuk? Ik heb geen flauw idee namelijk.
Discomuziek is een breed, niet duidelijk omlijnde beschrijving, maar veel nummers die onder dat genre vallen vind ik leuk. En soul muziek luister ik heel vaak. Ik pas mijn muziek een beetje aan, aan hoe ik me voel/ wat ik doe op dat moment. En daar is soul ook uitermate geschikt voor.quote:
MUZ / FOK! song top 100 allertijden 2012 #2quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen trouwens, ik val om
Trusten
Leuk lijstjequote:Op maandag 28 oktober 2013 00:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
MUZ / FOK! song top 100 allertijden 2012 #2
Dat is mijn smaak.
Mexicanobakker heeft trouwens ook een toffe smaak.
Tx. Heb jij er ook ooit eentje gemaakt? Mijn inspiratie is momenteel even op.quote:
Nee, ik ben niet van de lijstjes. Voor bijv de Top 2000 of een 90's/0's Request maak ik ook nooit lijstjes.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tx. Heb jij er ook ooit eentje gemaakt? Mijn inspiratie is momenteel even op.
Grappig dat sommige mensen in de top 20 vandaag overdag amper of niet gepost hebben. Maar vannacht welquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:14 schreef Pino112 het volgende:
Top 100 van zondag 27 oktober 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 591 Ajacied422
02. 557 Mexicanobakker
03. 507 Karina
04. 433 Rezania
05. 374 Cavaliers
06. 361 GGMM
07. 308 LETMEIN
08. 299 xcachet
09. 294 Pino112
10. 273 johannes_vermeer
Cor [ afbeelding ]
Topshowquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Grappig dat sommige mensen in de top 20 vandaag overdag amper of niet gepost hebben. Maar vannacht wel
Is op maandagavond en dan heb ik altijd muziekrepetitie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Pino, Peunage en Arjan....hebben jullie geen zin om een keer naar het sjoelcafe te gaan?
Iedereen had het natuurlijk over Corries nieuwe modbaan bij VBL. Daarvoor was er niets boeiends te melden.quote:
Hopen dat Corrie een redelijk gifjes beleid heeft anders pest ik 'r zo weg.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Iedereen had het natuurlijk over Corries nieuwe modbaan bij VBL. Daarvoor was er niets boeiends te melden.
Ik zet dat topic tijdens de show altijd uit, werkt veel beter.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op maandagavond moet ik de uitspraken van VI herhalen in het topic of '' of '
' zeggen.
Gaan sp3c en Corrie nu vechten omdat ze voetbalmod is geworden?quote:
Ik pak gewoon VI en Bassie en Adriaan in één zin mee.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op maandagavond moet ik de uitspraken van VI herhalen in het topic of '' of '
' zeggen.
Corrie kan ook wel ijshockeymod worden, tijd zat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gaan sp3c en Corrie nu vechten omdat ze voetbalmod is geworden?
Soms kijk ik het zonder het topic erbij, maar meestal gewoon met. Topshow.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zet dat topic tijdens de show altijd uit, werkt veel beter.
Nee dat lijkt me niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gaan sp3c en Corrie nu vechten omdat ze voetbalmod is geworden?
Top showtje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:14 schreef Pino112 het volgende:
Top 100 van zondag 27 oktober 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 591 Ajacied422
02. 557 Mexicanobakker
03. 507 Karina
04. 433 Rezania
05. 374 Cavaliers
06. 361 GGMM
07. 308 LETMEIN
08. 299 xcachet
09. 294 Pino112
10. 273 johannes_vermeer
Cor [ afbeelding ]
quote:
Geen wapens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Had mijn geld al op sp3c gezet. Ijshockey-stick vs pakken wijn enzulks
Dan staat mijn geld nog steeds op sp3c. Haalt ' ie gewoon zijn moeder erbij.quote:
Ja dan wint hij sowieso.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan staat mijn geld nog steeds op sp3c. Haalt ' ie gewoon zijn moeder erbij.
Vanwege de wind of iets anders?quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:09 schreef Uccie het volgende:
Ik ben benieuwd of ik straks op mijn voeten kan blijven staan, de hoge hakken blijven vandaag maar in de kast.
Ja, wat specu zegtquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vanwege de wind of iets anders?
Zit je veilig binnen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, wat specu zegthet waait hier echt al hard!
Ik ook meestal met, maar als ik de mp4 kijk dan volg ik allles wel beter (duh). Zit ik in mijn eentje keihard te lachenquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Soms kijk ik het zonder het topic erbij, maar meestal gewoon met. Topshow.
Ook al hard 2 get.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:26 schreef Uccie het volgende:
Kan ik niet bij en hier is geen opstapje.
Als dat zo was kon ik niet posten he?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:45 schreef Specularium het volgende:
Is Amsterdam eindelijk ingestort door een beetje wind?
Nee ik las het. Dat is mooi balen.quote:
Ja 12 ME'ers die jou flink in de badjas pakken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:49 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk wilde ik nog wel even naar de AH straks. Wat willen ze doen, me mijn huis weer insleuren?
Mmmm als je het zo bekijktquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja 12 ME'ers die jou flink in de badjas pakken.
Vanavond vrolijke Cor.
twitter:ymkewieringa twitterde op maandag 28-10-2013 om 10:22:49Mijn lichtmetalen lievelingsbril is van mijn gezicht af gewaaid bij de Apollolaan. Misschien vindt iemand hem nog wel. Hoop ik. Heel erg. reageer retweet
Stoer doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Je weet wat er gebeurt als je zoiets zegt he? Slimpie.
Wat er allemaal met Imke aan de hand is, dat vind ik niet zo rullevant.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:58 schreef Karina het volgende:
Oh noes! Stop de persen!twitter:ymkewieringa twitterde op maandag 28-10-2013 om 10:22:49Mijn lichtmetalen lievelingsbril is van mijn gezicht af gewaaid bij de Apollolaan. Misschien vindt iemand hem nog wel. Hoop ik. Heel erg. reageer retweet
Ik wel danquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Wat er allemaal met Imke aan de hand is, dat vind ik niet zo rullevant.
Nou zou ik ook wel erg balen als ik mijn mooie bril kwijt zou zijn...sowieso op dat moment omdat ik dan nooit mijn auto meer thuis krijg!quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:58 schreef Karina het volgende:
Oh noes! Stop de persen!twitter:ymkewieringa twitterde op maandag 28-10-2013 om 10:22:49Mijn lichtmetalen lievelingsbril is van mijn gezicht af gewaaid bij de Apollolaan. Misschien vindt iemand hem nog wel. Hoop ik. Heel erg. reageer retweet
Heb je geen reserve in de auto liggen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou zou ik ook wel erg balen als ik mijn mooie bril kwijt zou zijn...sowieso op dat moment omdat ik dan nooit mijn auto meer thuis krijg!
Ga jij nooit met je Tardis?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou zou ik ook wel erg balen als ik mijn mooie bril kwijt zou zijn...sowieso op dat moment omdat ik dan nooit mijn auto meer thuis krijg!
Vrouwen laten huilen is NIET stoer... maakt niet uit welke vrouw het is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:07 schreef Specularium het volgende:
Die Ymke he? Gijp liet haar huilen.
Weet niet of het stoer is maar wel terecht.
Dat was wel leuke televisie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:07 schreef Specularium het volgende:
Die Ymke he? Gijp liet haar huilen.
Weet niet of het stoer is maar wel terecht.
Jawel, nu nog in een tas in mijn achterbak met alle zooi uit mijn oude auto. Dus eer dat ik die gevonden heb zonder bril. Nee ik zorg wel dat mijn bril gewoon op mijn hoofd blijft zitten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je geen reserve in de auto liggen?
Tuurlijk wel, sommige verdienen het gewoon.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen laten huilen is NIET stoer... maakt niet uit welke vrouw het is.
Zou zo handig zijn, kan ik gewoon naast mijn bureau landen.quote:
Ik vind het een beetje sneu om een vrouw aan het huilen te brengen... maar goed dat zal wel komen omdat ik zelf nogal een softie benquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:09 schreef Latert het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, sommige verdienen het gewoon.
Maar jij niet hoor
Hoe irritant Ymke ook is, dat gun je niemand.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu om een vrouw aan het huilen te brengen... maar goed dat zal wel komen omdat ik zelf nogal een softie ben
Zo'n Imke en Britt mogen weleens goed de waarheid verteld worden. Claudia de Beije mag trouwens ook wel in huilen uitbarsten, zolang het niet van dat gehinnik wordt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu om een vrouw aan het huilen te brengen... maar goed dat zal wel komen omdat ik zelf nogal een softie ben
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
maar goed dat zal wel komen omdat ik zelf nogal een softie ben
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ik ben natuurlijk ook een zacht eitje.
Iemand zolang voeren en zuigen totdat ze gaat huilen vind ik niet OK.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:12 schreef Latert het volgende:
[..]
Zo'n Imke en Britt mogen weleens goed de waarheid verteld worden. Claudia de Beije mag trouwens ook wel in huilen uitbarsten, zolang het niet van dat gehinnik wordt.
Gijp zei dacht ik gewoon waar het op stond, maar Imke had nog nooit van iemand kritiek gehad dus die kon het niet aan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Iemand zolang voeren en zuigen totdat ze gaat huilen vind ik niet OK.
Jij wil dat je partner langer is dan jezelf, dat is het gewoon.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik val dan weer niet op softies...
No offense Uccie
Mensen aan het huilen brengen is altijd sneu, geldt ook voor mannenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, die vertelde dat ie het allemaal maar nep vond.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:15 schreef Latert het volgende:
[..]
Gijp zei dacht ik gewoon waar het op stond, maar Imke had nog nooit van iemand kritiek gehad dus die kon het niet aan.
En waarschijnlijk wist hij dat en maakte hij er gebruik van... Maar goed verder boeit die Ymke me niet, het was meer in het algemeen dat het niet OK is om iemand aan het huilen te brengen, man OF vrouw trouwens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:15 schreef Latert het volgende:
[..]
Gijp zei dacht ik gewoon waar het op stond, maar Imke had nog nooit van iemand kritiek gehad dus die kon het niet aan.
Zie mijn post hierbovenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mensen aan het huilen brengen is altijd sneu, geldt ook voor mannen
Non takenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik val dan weer niet op softies...
No offense Uccie
Dat willen de meeste vrouwenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:16 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij wil dat je partner langer is dan jezelf, dat is het gewoon.
Langer heeft niets te maken met al dan niet soft zijn he?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:16 schreef Latert het volgende:
[..]
Discriminatie is het...ik ga de VN bellen!quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:16 schreef Latert het volgende:
[..]
Ja bullshit, dan kun je huilen altijd gaan gebruiken als een soort Godwin in een discussie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
En waarschijnlijk wist hij dat en maakte hij er gebruik van... Maar goed verder boeit die Ymke me niet, het was meer in het algemeen dat het niet OK is om iemand aan het huilen te brengen, man OF vrouw trouwens.
Mannen horen wel langer te zijn dan vrouwen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:16 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik vind het eerder triest dat men (rtl ofzo) haar / hun doet geloven dat ze goede presentatoren kunnen zijn of worden, terwijl ze alleen een programmaatje kregen omdat mensen moeten lachen als ze weer eens iets doms zeggen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
En waarschijnlijk wist hij dat en maakte hij er gebruik van... Maar goed verder boeit die Ymke me niet, het was meer in het algemeen dat het niet OK is om iemand aan het huilen te brengen, man OF vrouw trouwens.
Ligt eraan. Zijn ook mensen die op commando kunnen janken dan is inderdaad de discussie klaar...quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja bullshit, dan kun je huilen altijd gaan gebruiken als een soort Godwin in een discussie.
Doe je dat is de discussie klaar want het ging waarschijnlijk te ver terwijl dat precies aan de persoon ligt.
Nouja... een threesome met jou, Njo en Karina zou ik wel downloaden. Maar dat zit er dus niet in begrijp ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Discriminatie is het...ik ga de VN bellen!
oh nee...ik was niet beledigd.
Oh maar daar ben ik het mee eens, maar dat geldt voor meer figuren op tv die niets kunnen en op een of andere manier blijkbaar toch 'bekend' worden door hun onkunde en/of domheid.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik vind het eerder triest dat men (rtl ofzo) haar / hun doet geloven dat ze goede presentatoren kunnen zijn of worden, terwijl ze alleen een programmaatje kregen omdat mensen moeten lachen als ze weer eens iets doms zeggen.
Ja zijn vaak vrouwen die dat kunnen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt eraan. Zijn ook mensen die op commando kunnen janken dan is inderdaad de discussie klaar...
Daar moet ik je gelijk in geven, ik ken ze...quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja zijn vaak vrouwen die dat kunnen.
Eén van mijn vriendinnen heeft een week ofzo met ze moeten reizen voor dat programma van ze (wat ze 2 jr geleden deden). Omdat zij niet in NL woont had ze de programma's nooit gezien en die schrok echt van de domheid van de 2.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh maar daar ben ik het mee eens, maar dat geldt voor meer figuren op tv die niets kunnen en op een of andere manier blijkbaar toch 'bekend' worden door hun onkunde en/of domheid.
Oh ik jank zo vaak maar dan zorg ik dat niemand het ziet. Lelijk hoofd heb ik toch alquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:29 schreef Uccie het volgende:
Huilen moet je zo min mogelijk doen. Je krijgt er zo'n lelijk hoofd van...ik tenminste wel.
Hier krijg je wel een mooi hoofd van:quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:29 schreef Uccie het volgende:
Huilen moet je zo min mogelijk doen. Je krijgt er zo'n lelijk hoofd van...ik tenminste wel.
Niet waar. Ik heb een foto gezien, dat ziet er prima uit. Huilend weet ik niet natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik jank zo vaak maar dan zorg ik dat niemand het ziet. Lelijk hoofd heb ik toch al
Niet op foto's afgaan... En ik zat niet te vissen, was een grapje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb een foto gezien, dat ziet er prima uit. Huilend weet ik niet natuurlijk.
Wat is het nou, ben je mooi of lelijk tijdens het huilen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet op foto's afgaan... En ik zat niet te vissen, was een grapje.
Volgens mij is IEDEREEN lelijk als hij huilt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Wat is het nou, ben je mooi of lelijk tijdens het huilen?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet op foto's afgaan... En ik zat niet te vissen, was een grapje.
Wij weten heus wel wanneer je huilt, dan zit je namelijk op de kast.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:34 schreef Karina het volgende:
Wat ik bedoelde is dat het me niet uitmaakt of ik er lelijk uitzie als ik huil of gehuild heb, toch niemand die het ziet. Ik zorg ervoor dat niemand het ziet. Wat tegenwoordig heel makkelijk is natuurlijk
Ik moet ook zo naar buiten... gelukkig regent het hier verder niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:35 schreef Uccie het volgende:
[..]oh, nou ja..ik meende het wel, dus ik ga het niet terugnemen.
Ik mag over 10 minuten naar huis, maar ik weet niet of ik wel naar buiten wil.
Is er bij jullie ook een 'niet naar buiten gaan' waarschuwing?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:35 schreef Uccie het volgende:
[..]oh, nou ja..ik meende het wel, dus ik ga het niet terugnemen.
Ik mag over 10 minuten naar huis, maar ik weet niet of ik wel naar buiten wil.
Hehe nee dan huil ik niet, dan bries ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:35 schreef Latert het volgende:
[..]
Wij weten heus wel wanneer je huilt, dan zit je namelijk op de kast.
Nee, en ik zie dat de A12 weer open is, dus ik vermoed dat het niet meer zo hard waait.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Is er bij jullie ook een 'niet naar buiten gaan' waarschuwing?
Ik weet niet in welk deel van het land jouw "hier" is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik moet ook zo naar buiten... gelukkig regent het hier verder niet.
Hier waait het nog behoorlijk en ik hoorde net WEER een sirene...quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, en ik zie dat de A12 weer open is, dus ik vermoed dat het niet meer zo hard waait.
Gelderland.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk deel van het land jouw "hier" is.
Oh dan zit je deze keer gunstig. Het schijnt vooral aan de kust en bij de wadden heel erg te zijn.quote:
Ja maar bij jou waait het geloof ik echt wel harder dan bij mij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier waait het nog behoorlijk en ik hoorde net WEER een sirene...
Amsterdam zal het wel verdiend hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Ja maar bij jou waait het geloof ik echt wel harder dan bij mij.
Niet meer of minder dan Den Haag. Al woon ik er best met plezier.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Amsterdam zal het wel verdiend hebben.
Dat zal het zijn jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Amsterdam zal het wel verdiend hebben.
Ik heb mijn eigen feestje gemist! En die van 25k ook...dan maar door voor de 50k. In dit tempo wel nog voor de kerst.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:43 schreef Latert het volgende:
Oh, ik ben over de 8000 heen. Nog 2000 en ik kan een feestje bouwen. #nobodycares
Ja wat was dat nou ineens, je stond laatst gewoon bovenaan met 450 posts ofzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen feestje gemist! En die van 25k ook...dan maar door voor de 50k. In dit tempo wel nog voor de kerst.
Ik ga zo ook wat doen, eerste even eten, doe voorzichtigquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:46 schreef Uccie het volgende:
Ok ik ga me er doorheen wagen..zonder rondvliegende bomen te koppen.
Tot laters
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is IEDEREEN lelijk als hij huilt.
Als dat lelijk huilen is, ik teken ervoorquote:
Beetje oefenen met mooi huilen dus maarquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Als ik een mooie huilebalk was had ik vorige week vast geen boete gekregen in de trein
Wie gaat er mee?quote:Via dit liveblog volgt RTV Utrecht de gevolgen van het noodweer in de provincie.
MAANDAG 28 oktober:
13:10 uur: Dierenpark Amersfoort meldt dat het de deuren alsnog opent.
Net zoals oefenen op een porno gezicht voor tijdens de seks; echt iets voor als je tijd te veel hebt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje oefenen met mooi huilen dus maar
Bij ons 3 inbraken, een dorp met 1500 inwonersquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:20 schreef Karina het volgende:
Blijkbaar woon ik in een hele veilige buurt, afgelopen drie maanden zijn er geen inbraken of pogingen tot inbraak geweest.
Ja toen lag ik ziek in bed.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:46 schreef Latert het volgende:
[..]
Ja wat was dat nou ineens, je stond laatst gewoon bovenaan met 450 posts ofzo
Hier ook niet, sterker nog Den Haag geeft 0 resultaten. Dat kan nooit kloppen natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:20 schreef Karina het volgende:
Blijkbaar woon ik in een hele veilige buurt, afgelopen drie maanden zijn er geen inbraken of pogingen tot inbraak geweest.
Gewoon te veel om te tellen. Of niemand durft aangifte te doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:15 schreef Uccie het volgende:
Nee getest met postcode ouders. Daar was vorige maand nog een melding van poging tot inbraak bij de andere flat. En toch niets op het lijstje
Het kaartje zegt toch andere dingen...quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:15 schreef Uccie het volgende:
Nee getest met postcode ouders. Daar was vorige maand nog een melding van poging tot inbraak bij de andere flat. En toch niets op het lijstje
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:57 schreef sp3c het volgende:
ik moest dus naar huis om mijn telefoon te halen, als ik die bij mij had gehad zaten we nu allemaal te fappen, zelfs uccers
Nou goed dan. Ik stel mij wel gewoon dit vrouwtje voor in jouw verhaal.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:57 schreef sp3c het volgende:
ik moest dus naar huis om mijn telefoon te halen, als ik die bij mij had gehad zaten we nu allemaal te fappen, zelfs uccers
ze hadden heel donkere haren maar ik keur het goed want het was heel donkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Nou goed dan. Ik stel mij wel gewoon dit vrouwtje voor in jouw verhaal.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:48 schreef Karina het volgende:
Ik val niet op vrouwen, maar wel op uniformen, dilemma
Zometeen ga ik een grote bak zuurkoolstamppot maken voor vanavond en voor volgende week, ik zit nog even soort van moed te verzamelen want ik heb er niet zoveel zin in. ..
Nou die zal toch niet zo klein zijn geweest. Lijkt me niets zo'n grote dikke overvaller te lijf gaan als je net tot z'n knie komt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:18 schreef sp3c het volgende:
voor mijn gevoel is dit ook een vrij lange politiedame, die van vanochtend waren meer uccers formaat denk ik
Hmmm afgelopen week ook gegeten. Misschien deze week weer!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:48 schreef Karina het volgende:
Ik val niet op vrouwen, maar wel op uniformen, dilemma
Zometeen ga ik een grote bak zuurkoolstamppot maken voor vanavond en voor volgende week, ik zit nog even soort van moed te verzamelen want ik heb er niet zoveel zin in. ..
Je internet komt niet uit een paalquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:13 schreef Karina het volgende:
HahaIk ben van alle markten thuis.
Volgens mij is hier in de buurt een UPC paal omgewaaid of zo, internet is weer zo traag als de spreekwoordelijke stront in de dunne trechter.
Soms wel of hoe werkt dat met mobiel internet?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je internet komt niet uit een paal
Dat wel ja, maar Corrie kennende bedoelt ze met UPC gewoon haar thuisnetwerk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Soms wel of hoe werkt dat met mobiel internet?
Ohja...dat langzame zal wel komen omdat de hele buurt thuis moest blijven.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar Corrie kennende bedoelt ze met UPC gewoon haar thuisnetwerk.
De keuken is een slagveld nu. Te klein pannetje en dan zuurkool en aardappels door elkaar mixenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hmmm afgelopen week ook gegeten. Misschien deze week weer!
Weet ik schat, was bij wijze van spreken he.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je internet komt niet uit een paal
Ik had het voor de verandering niet gemixt maar gestoofd in de oven. Het was echt zo lekker.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:29 schreef Karina het volgende:
[..]
De keuken is een slagveld nu. Te klein pannetje en dan zuurkool en aardappels door elkaar mixen
[..]
Weet ik schat, was bij wijze van spreken he.
Heb ik ook weleens gedaan, in de oven. Ook lekker inderdaadquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had het voor de verandering niet gemixt maar gestoofd in de oven. Het was echt zo lekker.
Volgende keer nog eens met wijn stoven, Riesling, dat moet ook lekker zijn.
Seizoen 1 pas. Aflevering 5 heb ik vanmiddag gekeken. Volgens mij gaat het nu 'los'. Hij gaat terug naar die Pinkerman met de vraag of hij weer wil 'cooken'.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:51 schreef Kentoet het volgende:
Ik heb in de afgelopen twee weken vijf seizoenen Breaking Bad gekeken. Topshow was dat.
Bij welk seizoen ben jij nu Cor?
Vind je het wat?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Seizoen 1 pas. Aflevering 5 heb ik vanmiddag gekeken. Volgens mij gaat het nu 'los'. Hij gaat terug naar die Pinkerman met de vraag of hij weer wil 'cooken'.
Ik begin er nu in te komen. Dus ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even in een spoiler, mochten er mensen zijn die nog moeten kijken.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begin er nu in te komen. Dus ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even in een spoiler, mochten er mensen zijn die nog moeten kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:03 schreef Kentoet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja maakt niet zoveel uit, ik dacht er later aan, huh, volgens mij heb ik iets gemist.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:03 schreef Kentoet het volgende:
[..]Ik vond het vanaf het begin meteen mooi, hoefde er niet in te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
Destijds toen het begon heb ik de eerste gekeken en toen kon ik er niet in komen. Nu heb ik even doorgezet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:06 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik vond het vanaf het begin meteen mooi, hoefde er niet in te komen.
Ja wat ik zei, ik moest er toch even inkomen. En van wat ik gelezen heb wordt het verderop nog beter. Ik vermoed in seizoen 2 al.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Is het nu wel leuk dan, Karina?
Want ik had net als jij ook alleen de eerste 2 eps gezien ofzo, maar vond het ook niet zo boeiend.
Oh okee, dan ga ik het ook nog eens proberen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja wat ik zei, ik moest er toch even inkomen. En van wat ik gelezen heb wordt het verderop nog beter. Ik vermoed in seizoen 2 al.
Verder heb ik ook niets meer liggen en het eerste seizoen is ook maar 7 afleveringen.
Dat laatste was ook wel een reden. Ik had Jericho afgekeken dus ik had wel tijd voor een nieuwe. Al moet ik wel zo langzamerhand eens gaan kijken naar baantjes. Morgen denk ik even bellen heel misschien heb ik meteen 'beet'.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, dan ga ik het ook nog eens proberen.
Ik kijk nu toch bijna geen series meer, alleen nog Mad men en een paar andere. Binnenkort gaat Girls wel weer beginnen
Spannend, hoop dat het wat wordt!quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste was ook wel een reden. Ik had Jericho afgekeken dus ik had wel tijd voor een nieuwe. Al moet ik wel zo langzamerhand eens gaan kijken naar baantjes. Morgen denk ik even bellen heel misschien heb ik meteen 'beet'.
Door de storm?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:32 schreef Webschip het volgende:
Er is een paard deaud naar het schijnt.
Oh lol, nu snap ik pas waar dat over ging. Dat showpaard.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het schijnt Bonfire te zijn.
quote:Hoe oud was het oudste paard ooit?
In Nederland is Elsje het oudste paard ooit. Deze merrie is maarliefst 50 jaar oud geworden. Elsje is ook nog eens haar hele leven actief geweest. Zij heeft namelijk jarenlang de ponytram in de dierentuin van Amersfoort getrokken. Het oudste paard ter wereld was Old Billy. Dit paard leefde in de 18e eeuw in Amerika en is maarliefst 56 jaar oud geworden!
Aww voor Anky wel erg, ze had hem al heel lang volgens mij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Het klinkt wel oud.. volgens mij worden paarden meestal niet zo oud.
Lijkt me wel kut om een paard te zijn dat wordt gebruikt voor paardrijden. Of een paard dat geslacht moet worden, dat is nog erger natuurlijk.
Mmm dan is 30 nog een goede leeftijd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah, paarden worden gemiddeld 25-30 jaar.
[..]
Hoi Travel.quote:
Hola zonnetje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:30 schreef Specularium het volgende:
jgfhgdtye6798fbvh in jullie moeders
Wie is Roy Donders?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:34 schreef OProg het volgende:
Roy Donders op RTL 5.
Aardig WTF gebeuren.
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:35 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ja hij ging krantje betalen bij me. Gewoon in normale kleding, geen bewakers niks
Dé stylist uit het Zuiden voor vrouwen uit volksbuurten en van woonwagenkampen.quote:
Ah de Mari van het kamp.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Dé stylist voor vrouwen uit volksbuurten en van woonwagenkampen.
Ik vind het lichtelijk hilarisch eigenlijk.quote:
Waar werk je?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:35 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ja hij ging krantje betalen bij me. Gewoon in normale kleding, geen bewakers niks
Dit verzin je niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
Die huispakkenHet is niet voor niks voor 'huis'.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:51 schreef sp3c het volgende:
zal ik eens een mooi verhaal vertellen?
ik ging vanochtend naar mijn werk maar de bus kwam maar niet, ik ging er gewoon voor het gemak vanuit dat ik te laat was voor de bus dus ik liep naar een politieauto die daar de weg stond te versperren (half, de eerste 3 wagens reden er gewoon langs omdat Nederlanders schijt hebben aan de politie) zodat de werkmannen omgewaaide lantaarnpalen recht konden trekken om te vragen of ze een bus langs hebben zien komen
zegt een van de (bijzonder aantrekkelijke) politiedames dat het zondag is!
na een korte discussie bleek het maandag en had niemand nog een bus gezien, ik naar huis om de baas te bellen zag ik op mijn telefoon dat mijn wekker nog niet aan wintertijd deed![]()
![]()
het is een ingewikkelde wereld bro's
Leuk hoor. Niets bijzonders gezegd?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:47 schreef Travel. het volgende:
[..]
[..]
Bedankt. Nee geen NRC, buitenlands krantje
Hoi zeurpiet, hoe gaat het verhuizen? Kom je 4 november ook sjoelen? Spec en Oprog komen misschien ook.quote:
Dat lijkt me nou zo heerlijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:49 schreef Frutsel het volgende:
telefoonstekker eruit getrokken en kwam ie dus op dinsdagochtend schoorvoetend vertellen dat ie dacht dat we op zondag belden en hij de hele zondag geslapen had
Nee gewoon standaard riedeltje. Fijne avond toegewenst gekregen. Het was tenminste een vrolijke klant. Op station is 90% gehaast, onredelijk en chagrijnig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Leuk hoor. Niets bijzonders gezegd?
Wow, meer dan 24 uur slapen en dan denken dat je 8 uur oid hebt geslapenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:49 schreef Frutsel het volgende:
![]()
goed stuk Sp3c
![]()
mijn collega was ooit op woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag flink wezen stappen. Die ging zaterdagnacht/zondagochtend rond 6 uur zijn nest in en werd door ons op maandagmorgen wakker gebeld met de vraag waarop ie bleef...
hing pissig op en dat we dat soort grappen maar elders moesten doen...
wij eerst denken dat hij een grap maakte maar vervolgens kwam ie alsnog niet
telefoonstekker eruit getrokken en kwam ie dus op dinsdagochtend schoorvoetend vertellen dat ie dacht dat we op zondag belden en hij de hele zondag geslapen had
ben je gek? dan denken ze hier dat je wat overkomen is... zware paniek enzo...want cornelia heeft de SC gemistquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou zo heerlijkGewoon de hele dag lekker doorslapen.
Nou ik denk dat dat wel meevalt hoor. Dan denken ze dat ik weer boos benquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ben je gek? dan denken ze hier dat je wat overkomen is... zware paniek enzo...want cornelia heeft de SC gemist
Ja, vorige week overgegaan en ben nu wel flink afgedraaid. Nog steeds flink wat dozen uit te pakken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi zeurpiet, hoe gaat het verhuizen? Kom je 4 november ook sjoelen? Spec en Oprog komen misschien ook.
Meer dan 24 uur slapen, dan moet je wel wat gebruikt hebben volgens mij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wow, meer dan 24 uur slapen en dan denken dat je 8 uur oid hebt geslapen
Pics van de lege doos.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, vorige week overgegaan en ben nu wel flink afgedraaid. Nog steeds flink wat dozen uit te pakken.
4 november zou zo maar kunnen.
Dat is raar! Want toen ik om 7:15 fietste zag ik geen enkele omgewaaide boom en toen ik rond 9 uur weer naar huis fietste ook niet terwijl toen ik om half 3 weer terugfietste ik makkelijk een stuk of 8 bomen zag die niet stonden waar en hoe ze moesten staan. Volgens mij was de piek van de storm rond half 11 vanochtend.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:49 schreef sp3c het volgende:
en de echte storm was echt ver voor 7:15
speeltuintje bij mij achter is echt een dikke boom in tweeen geknakt!
Oeh, gefeliciteerd dan!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, vorige week overgegaan en ben nu wel flink afgedraaid. Nog steeds flink wat dozen uit te pakken.
4 november zou zo maar kunnen.
nee joh toen miezerde het alleen en waaide het heel hardquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is raar! Want toen ik om 7:15 fietste zag ik geen enkele omgewaaide boom en toen ik rond 9 uur weer naar huis fietste ook niet terwijl toen ik om half 3 weer terugfietste ik makkelijk een stuk of 8 bomen zag die niet stonden waar en hoe ze moesten staan. Volgens mij was de piek van de storm rond half 11 vanochtend.
Op zondagochtend om 6 uur je nest inkruipen en maandagmorgen (zal wel na 10-en zijn geweest) wakker worden gebeld is ruim 24 uur. En dan gewoon denken dat het nog steeds zondag isquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Meer dan 24 uur slapen, dan moet je wel wat gebruikt hebben volgens mij.
of ie wat gebruikt had weet ik niet, maar goed, hij bracht het anders verdomd geloofwaardig.. maar goed, als je vier nachten flink doortettert en weinig slaap pakt.. geen idee wat dat met je doet, of als je ook nog wat gebruikt hebt... hij had het pas op maandagavond door ofzo, mede omdat de telefoonstekker er dus uit was en hij smiddags gewoon ff zijn dingejtes gedaan had en het pas savonds via de tv doorkreegquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Op zondagochtend om 6 uur je nest inkruipen en maandagmorgen (zal wel na 10-en zijn geweest) wakker worden gebeld is ruim 24 uur. En dan gewoon denken dat het nog steeds zondag is
Ja dat bedoel ik, dan moet hij echt heel ver heen zijn geweestquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Op zondagochtend om 6 uur je nest inkruipen en maandagmorgen (zal wel na 10-en zijn geweest) wakker worden gebeld is ruim 24 uur. En dan gewoon denken dat het nog steeds zondag is
Volgens mij niet hoor, voor zover ik weet kwam de storm pas rond 9 uur aan in Nederland. Maar misschien heb ik het wel verkeerd begrepen. Sowieso wel raar dan dat de schade zoveel later ontstond.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee joh toen miezerde het alleen en waaide het heel hard
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
of ie wat gebruikt had weet ik niet, maar goed, hij bracht het anders verdomd geloofwaardig.. maar goed, als je vier nachten flink doortettert en weinig slaap pakt.. geen idee wat dat met je doet, of als je ook nog wat gebruikt hebt... hij had het pas op maandagavond door ofzo, mede omdat de telefoonstekker er dus uit was en hij smiddags gewoon ff zijn dingejtes gedaan had en het pas savonds via de tv doorkreeg
Nja geen idee. Ik geloof wel dat we om half 12 het ergste wel gehad hadden maar lijkt me sterk dat het hoogtepunt vannacht was. Frutsel weet dat vast, die is van het weer toch?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:59 schreef sp3c het volgende:
naja er zijn vanacht dus lantaarnpalen omgewaaid, das toch flinke schade, half 12 liep ik gewoon buiten, niet echt iets aan de hand
storm kwam rond 0300 uur over ons, hoogtepunt was volgens mij rond 1100 uur vanochtendquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nja geen idee. Ik geloof wel dat we om half 12 het ergste wel gehad hadden maar lijkt me sterk dat het hoogtepunt vannacht was. Frutsel weet dat vast, die is van het weer toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |