Eén van mijn vriendinnen heeft een week ofzo met ze moeten reizen voor dat programma van ze (wat ze 2 jr geleden deden). Omdat zij niet in NL woont had ze de programma's nooit gezien en die schrok echt van de domheid van de 2.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh maar daar ben ik het mee eens, maar dat geldt voor meer figuren op tv die niets kunnen en op een of andere manier blijkbaar toch 'bekend' worden door hun onkunde en/of domheid.
Oh ik jank zo vaak maar dan zorg ik dat niemand het ziet. Lelijk hoofd heb ik toch alquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:29 schreef Uccie het volgende:
Huilen moet je zo min mogelijk doen. Je krijgt er zo'n lelijk hoofd van...ik tenminste wel.
Hier krijg je wel een mooi hoofd van:quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:29 schreef Uccie het volgende:
Huilen moet je zo min mogelijk doen. Je krijgt er zo'n lelijk hoofd van...ik tenminste wel.
Niet waar. Ik heb een foto gezien, dat ziet er prima uit. Huilend weet ik niet natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik jank zo vaak maar dan zorg ik dat niemand het ziet. Lelijk hoofd heb ik toch al
Niet op foto's afgaan... En ik zat niet te vissen, was een grapje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb een foto gezien, dat ziet er prima uit. Huilend weet ik niet natuurlijk.
Wat is het nou, ben je mooi of lelijk tijdens het huilen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet op foto's afgaan... En ik zat niet te vissen, was een grapje.
Volgens mij is IEDEREEN lelijk als hij huilt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Wat is het nou, ben je mooi of lelijk tijdens het huilen?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet op foto's afgaan... En ik zat niet te vissen, was een grapje.
Wij weten heus wel wanneer je huilt, dan zit je namelijk op de kast.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:34 schreef Karina het volgende:
Wat ik bedoelde is dat het me niet uitmaakt of ik er lelijk uitzie als ik huil of gehuild heb, toch niemand die het ziet. Ik zorg ervoor dat niemand het ziet. Wat tegenwoordig heel makkelijk is natuurlijk
Ik moet ook zo naar buiten... gelukkig regent het hier verder niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:35 schreef Uccie het volgende:
[..]oh, nou ja..ik meende het wel, dus ik ga het niet terugnemen.
Ik mag over 10 minuten naar huis, maar ik weet niet of ik wel naar buiten wil.
Is er bij jullie ook een 'niet naar buiten gaan' waarschuwing?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:35 schreef Uccie het volgende:
[..]oh, nou ja..ik meende het wel, dus ik ga het niet terugnemen.
Ik mag over 10 minuten naar huis, maar ik weet niet of ik wel naar buiten wil.
Hehe nee dan huil ik niet, dan bries ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:35 schreef Latert het volgende:
[..]
Wij weten heus wel wanneer je huilt, dan zit je namelijk op de kast.
Nee, en ik zie dat de A12 weer open is, dus ik vermoed dat het niet meer zo hard waait.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Is er bij jullie ook een 'niet naar buiten gaan' waarschuwing?
Ik weet niet in welk deel van het land jouw "hier" is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik moet ook zo naar buiten... gelukkig regent het hier verder niet.
Hier waait het nog behoorlijk en ik hoorde net WEER een sirene...quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, en ik zie dat de A12 weer open is, dus ik vermoed dat het niet meer zo hard waait.
Gelderland.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk deel van het land jouw "hier" is.
Oh dan zit je deze keer gunstig. Het schijnt vooral aan de kust en bij de wadden heel erg te zijn.quote:
Ja maar bij jou waait het geloof ik echt wel harder dan bij mij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier waait het nog behoorlijk en ik hoorde net WEER een sirene...
Amsterdam zal het wel verdiend hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Ja maar bij jou waait het geloof ik echt wel harder dan bij mij.
Niet meer of minder dan Den Haag. Al woon ik er best met plezier.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Amsterdam zal het wel verdiend hebben.
Dat zal het zijn jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Amsterdam zal het wel verdiend hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |