Dat is gewoon een oom hoor Johannes.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog een tante voor je topic
[ afbeelding ]
En dan rijden ze volgens de normale regeling, waait er een boom op het spoor, tering groot ongeluk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
Nee hoor dacht ik helemaal niet.
Gelukkig is er morgen geen sjoelen, de treinen zullen wel weer over de zeik zijn en niet rijden of zo vanwege een windje.
Had ik uit kunnen waaien op mijn fietsjequote:Op zondag 27 oktober 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
Nee hoor dacht ik helemaal niet.
Gelukkig is er morgen geen sjoelen, de treinen zullen wel weer over de zeik zijn en niet rijden of zo vanwege een windje.
Dan zegt iedereen: zie je nou welquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan rijden ze volgens de normale regeling, waait er een boom op het spoor, tering groot ongeluk.
Kijken wat iedereen dan zegt.
Het begin vooral. Eerste keer dat ik dat nummer hoorde dacht ik exact hetzelfde. Het duurde alleen wel 5 minuten voor ik erachter was aan wie het me deed denken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
Heel gek, sommige stukjes doen me aan The Police denken...
Tijdje terug hoorde ik echt ELKE dag als ik naar huis reed Catch a grenade, ik kon dat nummer niet meer horenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Andere nummers van Bruno Mars vind ik trouwens maar mwah
Wat vind jij eigenlijk leuk? Ik heb geen flauw idee namelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijdje terug hoorde ik echt ELKE dag als ik naar huis reed Catch a grenade, ik kon dat nummer niet meer horen
Soulmuziek voornamelijk. En Discoquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk leuk? Ik heb geen flauw idee namelijk.
Discomuziek is een breed, niet duidelijk omlijnde beschrijving, maar veel nummers die onder dat genre vallen vind ik leuk. En soul muziek luister ik heel vaak. Ik pas mijn muziek een beetje aan, aan hoe ik me voel/ wat ik doe op dat moment. En daar is soul ook uitermate geschikt voor.quote:
MUZ / FOK! song top 100 allertijden 2012 #2quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen trouwens, ik val om
Trusten
Leuk lijstjequote:Op maandag 28 oktober 2013 00:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
MUZ / FOK! song top 100 allertijden 2012 #2
Dat is mijn smaak.
Mexicanobakker heeft trouwens ook een toffe smaak.
Tx. Heb jij er ook ooit eentje gemaakt? Mijn inspiratie is momenteel even op.quote:
Nee, ik ben niet van de lijstjes. Voor bijv de Top 2000 of een 90's/0's Request maak ik ook nooit lijstjes.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tx. Heb jij er ook ooit eentje gemaakt? Mijn inspiratie is momenteel even op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |