Hoi zeurpiet, hoe gaat het verhuizen? Kom je 4 november ook sjoelen? Spec en Oprog komen misschien ook.quote:
Dat lijkt me nou zo heerlijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:49 schreef Frutsel het volgende:
telefoonstekker eruit getrokken en kwam ie dus op dinsdagochtend schoorvoetend vertellen dat ie dacht dat we op zondag belden en hij de hele zondag geslapen had
Nee gewoon standaard riedeltje. Fijne avond toegewenst gekregen. Het was tenminste een vrolijke klant. Op station is 90% gehaast, onredelijk en chagrijnig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Leuk hoor. Niets bijzonders gezegd?
Wow, meer dan 24 uur slapen en dan denken dat je 8 uur oid hebt geslapenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:49 schreef Frutsel het volgende:
![]()
goed stuk Sp3c
![]()
mijn collega was ooit op woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag flink wezen stappen. Die ging zaterdagnacht/zondagochtend rond 6 uur zijn nest in en werd door ons op maandagmorgen wakker gebeld met de vraag waarop ie bleef...
hing pissig op en dat we dat soort grappen maar elders moesten doen...
wij eerst denken dat hij een grap maakte maar vervolgens kwam ie alsnog niet
telefoonstekker eruit getrokken en kwam ie dus op dinsdagochtend schoorvoetend vertellen dat ie dacht dat we op zondag belden en hij de hele zondag geslapen had
ben je gek? dan denken ze hier dat je wat overkomen is... zware paniek enzo...want cornelia heeft de SC gemistquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou zo heerlijkGewoon de hele dag lekker doorslapen.
Nou ik denk dat dat wel meevalt hoor. Dan denken ze dat ik weer boos benquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ben je gek? dan denken ze hier dat je wat overkomen is... zware paniek enzo...want cornelia heeft de SC gemist
Ja, vorige week overgegaan en ben nu wel flink afgedraaid. Nog steeds flink wat dozen uit te pakken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi zeurpiet, hoe gaat het verhuizen? Kom je 4 november ook sjoelen? Spec en Oprog komen misschien ook.
Meer dan 24 uur slapen, dan moet je wel wat gebruikt hebben volgens mij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wow, meer dan 24 uur slapen en dan denken dat je 8 uur oid hebt geslapen
Pics van de lege doos.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, vorige week overgegaan en ben nu wel flink afgedraaid. Nog steeds flink wat dozen uit te pakken.
4 november zou zo maar kunnen.
Dat is raar! Want toen ik om 7:15 fietste zag ik geen enkele omgewaaide boom en toen ik rond 9 uur weer naar huis fietste ook niet terwijl toen ik om half 3 weer terugfietste ik makkelijk een stuk of 8 bomen zag die niet stonden waar en hoe ze moesten staan. Volgens mij was de piek van de storm rond half 11 vanochtend.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:49 schreef sp3c het volgende:
en de echte storm was echt ver voor 7:15
speeltuintje bij mij achter is echt een dikke boom in tweeen geknakt!
Oeh, gefeliciteerd dan!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, vorige week overgegaan en ben nu wel flink afgedraaid. Nog steeds flink wat dozen uit te pakken.
4 november zou zo maar kunnen.
nee joh toen miezerde het alleen en waaide het heel hardquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is raar! Want toen ik om 7:15 fietste zag ik geen enkele omgewaaide boom en toen ik rond 9 uur weer naar huis fietste ook niet terwijl toen ik om half 3 weer terugfietste ik makkelijk een stuk of 8 bomen zag die niet stonden waar en hoe ze moesten staan. Volgens mij was de piek van de storm rond half 11 vanochtend.
Op zondagochtend om 6 uur je nest inkruipen en maandagmorgen (zal wel na 10-en zijn geweest) wakker worden gebeld is ruim 24 uur. En dan gewoon denken dat het nog steeds zondag isquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Meer dan 24 uur slapen, dan moet je wel wat gebruikt hebben volgens mij.
of ie wat gebruikt had weet ik niet, maar goed, hij bracht het anders verdomd geloofwaardig.. maar goed, als je vier nachten flink doortettert en weinig slaap pakt.. geen idee wat dat met je doet, of als je ook nog wat gebruikt hebt... hij had het pas op maandagavond door ofzo, mede omdat de telefoonstekker er dus uit was en hij smiddags gewoon ff zijn dingejtes gedaan had en het pas savonds via de tv doorkreegquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Op zondagochtend om 6 uur je nest inkruipen en maandagmorgen (zal wel na 10-en zijn geweest) wakker worden gebeld is ruim 24 uur. En dan gewoon denken dat het nog steeds zondag is
Ja dat bedoel ik, dan moet hij echt heel ver heen zijn geweestquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Op zondagochtend om 6 uur je nest inkruipen en maandagmorgen (zal wel na 10-en zijn geweest) wakker worden gebeld is ruim 24 uur. En dan gewoon denken dat het nog steeds zondag is
Volgens mij niet hoor, voor zover ik weet kwam de storm pas rond 9 uur aan in Nederland. Maar misschien heb ik het wel verkeerd begrepen. Sowieso wel raar dan dat de schade zoveel later ontstond.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee joh toen miezerde het alleen en waaide het heel hard
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
of ie wat gebruikt had weet ik niet, maar goed, hij bracht het anders verdomd geloofwaardig.. maar goed, als je vier nachten flink doortettert en weinig slaap pakt.. geen idee wat dat met je doet, of als je ook nog wat gebruikt hebt... hij had het pas op maandagavond door ofzo, mede omdat de telefoonstekker er dus uit was en hij smiddags gewoon ff zijn dingejtes gedaan had en het pas savonds via de tv doorkreeg
Nja geen idee. Ik geloof wel dat we om half 12 het ergste wel gehad hadden maar lijkt me sterk dat het hoogtepunt vannacht was. Frutsel weet dat vast, die is van het weer toch?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:59 schreef sp3c het volgende:
naja er zijn vanacht dus lantaarnpalen omgewaaid, das toch flinke schade, half 12 liep ik gewoon buiten, niet echt iets aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |