quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:57 schreef sp3c het volgende:
ik moest dus naar huis om mijn telefoon te halen, als ik die bij mij had gehad zaten we nu allemaal te fappen, zelfs uccers
Nou goed dan. Ik stel mij wel gewoon dit vrouwtje voor in jouw verhaal.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:57 schreef sp3c het volgende:
ik moest dus naar huis om mijn telefoon te halen, als ik die bij mij had gehad zaten we nu allemaal te fappen, zelfs uccers
ze hadden heel donkere haren maar ik keur het goed want het was heel donkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Nou goed dan. Ik stel mij wel gewoon dit vrouwtje voor in jouw verhaal.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:48 schreef Karina het volgende:
Ik val niet op vrouwen, maar wel op uniformen, dilemma
Zometeen ga ik een grote bak zuurkoolstamppot maken voor vanavond en voor volgende week, ik zit nog even soort van moed te verzamelen want ik heb er niet zoveel zin in. ..
Nou die zal toch niet zo klein zijn geweest. Lijkt me niets zo'n grote dikke overvaller te lijf gaan als je net tot z'n knie komt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:18 schreef sp3c het volgende:
voor mijn gevoel is dit ook een vrij lange politiedame, die van vanochtend waren meer uccers formaat denk ik
Hmmm afgelopen week ook gegeten. Misschien deze week weer!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:48 schreef Karina het volgende:
Ik val niet op vrouwen, maar wel op uniformen, dilemma
Zometeen ga ik een grote bak zuurkoolstamppot maken voor vanavond en voor volgende week, ik zit nog even soort van moed te verzamelen want ik heb er niet zoveel zin in. ..
Je internet komt niet uit een paalquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:13 schreef Karina het volgende:
HahaIk ben van alle markten thuis.
Volgens mij is hier in de buurt een UPC paal omgewaaid of zo, internet is weer zo traag als de spreekwoordelijke stront in de dunne trechter.
Soms wel of hoe werkt dat met mobiel internet?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je internet komt niet uit een paal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |