je kunt ook een sjaal maken van Brum's borsthaarquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb de 2e in mn mandje gemikt en ga die gewoon nemen
Ja dat zal ik voortaan verzamelenquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
je kunt ook een sjaal maken van Brum's borsthaar
of zijn penishaar voor een wat grovere draadquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat zal ik voortaan verzamelen
Ja tering hequote:Op zondag 27 oktober 2013 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
bwhehehe, ja, zeker met dit weer, dan gaan hele families erhen als "leuk" uitje
Als het zo druk is, is het dus NIET leuk nee
Zelfde volk wat voor de gezelligheid naar de MediaMarkt gaat
was je in Delft of in Barendrecht? Delft zeker?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja tering hewe stonden bij de kassa en der was dus een kudde mini marrokkanen met moeder erbij, en die kinderen steeds tegen mij en m'n moeder aanduwen en alles, en die moeder gewoon niks doen en een beetje dom lachen
echt ga dooooooooood. En toen wou ik dus vervolgens pinnen staan die kinderen gewoon doodleuk voor dat apparaat alle knopjes in te drukken en alles, dus heb ff flink hard tegen die kinderen gezegd dat dat niet zo netjes is en dat hun moeder dat hun had moeten leren. Toen keken ze allemaal bang naar me
![]()
Maar echt, deze drukte was niet normaalga voortaan wel door de weeks een keer 's avonds ofzo. Maar we hebben gelukkig een bed gevonden wat even duur is als deze boxspring die hier staat met betere matrassen en meer garantie dus yay
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:37 schreef Diconnected het volgende:
En fml ik heb dus was meegegeven aan m'n moeder, dekbedden enzo, want is nogal kut hier ophangen aangezien ik ook al een normale was moest draaienmaar het is echt hard aan het waaien al en dat is kut fietsen
Zo maar even vragen of ze het kan brengen met de auto
gewoon helemaal voor wit gaanquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga mn haar maar eens verven anders is het morgen met al die wind heel erg duidelijk dat ik zo grijs als een postHOE ben
Delft ja, wat een ellendequote:Op zondag 27 oktober 2013 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
was je in Delft of in Barendrecht? Delft zeker?
My god, zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt, treurig wel
Weleens gehad dat een kassamedewerkster maar half voor opvoeder ging spelen omdat de ouders ook niks deden qua ingrijpen. En heb je weleens opgelet op de kassa's voor niet alleen pinnen, maar gemixt cash en pin (of alleen cash, weet niet meer zeker, maar in ieder geval waar je ook contant kunt betalen, dat zijn er tegenwoordig niet veel kassa's meer)?
Staan alleen maar van die gare onguren tjappies met een bult flappen in hun broek, liefst met foute moneyclip erop
Goh.... vast állemaal hélémaal legaal verdiend
Maar fijn dat het gelukt is met het bed
Welke hebben jullie nu? Wij moeten ook nieuwe matrassen en ik wil echt een stevig matras hebben
Ongure Turken, Marokkanen of Westlandse tuindersquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Delft ja, wat een ellendem'n moeder liep echt als een maniak door die zaak heen, we waren der steeds kwijt
Ja die cash dingen zijn wel komisch idd, meestal idd aparte figuren met zakken vol geld
Ik zal ff linkje zoeken enzo
Ja hallo, ik ben sinterklaas nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon helemaal voor wit gaan![]()
Of pittig rood
Of alternatief hip groen
Ja of ik laat broer rijden, die vind dat meestal niet zo ergquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Verwend nest
Tip: over je deur heen mikken (wel eerst even bovenkant deur schoonmaken) of over 2 stoelen die je eindje uit elkaar zet
Jep, en waarvan velen in trainingspakquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ongure Turken, Marokkanen of Westlandse tuinders![]()
En yes, thanks
ok ok, roze danquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben sinterklaas nietmet je wit
ik was nieuwe spullen meestal niet eerst voor ik het gebruik, zo lui ben ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja of ik laat broer rijden, die vind dat meestal niet zo erg![]()
Ja maar had dus nieuw beddengoed gekocht en dus wat hier op bed lag ook aan mama gegeven zodat ze alles in 1x kon wassen en in de droger gooien, anders duurde het nogal lang voordat alles droog was en weer het bed op konMaar idd ik ben een verwend nest
Ja dat heb ik 1 keer gedaan en vond ik niet fijnquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:50 schreef Molo het volgende:
[..]
ik was nieuwe spullen meestal niet eerst voor ik het gebruik, zo lui ben ik![]()
Ah thanks, ik sla het matras even opquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat heb ik 1 keer gedaan en vond ik niet fijn
Dit bed:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S79931136/#/S69912770
En deze matrassen:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20244380/#/10244521
Echt heerlijk stevig, en genoeg ondersteuning voor rug enzo.
Ja ze hebben natuurlijk ook duurdere matrassen enzulks, maar die zitten ff niet in het budgetquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah thanks, ik sla het matras even op
Leuk bed voor goeie prijs! Als jullie er maar niet doorheen boemsen of dattie kraakt ofzo
Waarom 210? Jullie zijn niet zo groot als ons toch? En wij hebben ook een bed van 2mquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het nadeel van Ikea vind ik de maatbeperking. Wij willen graag matrassen van 210 en die zijn schaars
quote:
EHMYGEWRD puckz heeft boobs inspired by sjaan!quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
Kom je ook naar de spelletjes meet? Dan kan ik even in het echt voelen en dan dat bij de chirurg aangeven. Zo met mijn hand bollend... "Ja zo groot dus"
Mijn mohn is 190 en dan is een 2 meter matras best kortquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Waarom 210? Jullie zijn niet zo groot als ons toch? En wij hebben ook een bed van 2m(al hangen Sjon z'n voeten er dan een beetje uit maar dat vind ie niet erg
)
ik heb ook 210!quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Waarom 210? Jullie zijn niet zo groot als ons toch? En wij hebben ook een bed van 2m(al hangen Sjon z'n voeten er dan een beetje uit maar dat vind ie niet erg
)
Sjon is 196quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mijn mohn is 190 en dan is een 2 meter matras best kort
Jodokus wordt niet goed als zijn benen buitenboord hangenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Sjon is 196maar tis maar net wat je fijn vind idd. Hij vind het niet erg dat z'n voeten beetje eruit hangen
ik wil alel kanten in het bed oprollen en nooit buiten t bed vallen, ik wordt helemaal panisch als k een klein stukje geen deken ook geeft daarom heb k de allergrootste genomen die er isquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jodokus wordt niet goed als zijn benen buitenboord hangenEn ik vind het prima, kan ik m`n badjas onderaan leggen anders gebruik ik die ruimte toch niet
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EHMYGEWRD puckz heeft boobs inspired by sjaan!
Ik ga wel gewoon mee naar het ZH kunnenn ze t gelijk namaken
Ja zelfs ik heb ruimte zat over als ik in dat bed slaap mijn godquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil alel kanten in het bed oprollen en nooit buiten t bed vallen, ik wordt helemaal panisch als k een klein stukje geen deken ook geeft daarom heb k de allergrootste genomen die er is
warmte
Ermahgerdquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EHMYGEWRD puckz heeft boobs inspired by sjaan!
Ik ga wel gewoon mee naar het ZH kunnenn ze t gelijk namaken
Ja ik kan nog goed de kreet "EHMYGWERD IK PAS IN DIT BED" toen je bij mij sliepquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja zelfs ik heb ruimte zat over als ik in dat bed slaap mijn god
Ja iddquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik kan nog goed de kreet "EHMYGWERD IK PAS IN DIT BED" toen je bij mij sliep
weet nu al niet meer wat ik wilde vragenquote:
Ik ken het. Ik heb net mijn kralen aan de kant gelegd en ga nu nog ff een paar toertjes babydekentje doen en dan slapenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is mn garen er al?![]()
Ik ben ook al een sjaal voor brum aan het haken, en m'n deken is nog lang niet af.
DOE ALLES TEGELIJK!!
Ermahgerd ik ben echt geen 1.64 hoorrrrrquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit de databank uit te checken maar meeegaamaaanddyy uit vanlooeee is heul geen 1.70 hoordie is even groot als ik.
ik moet ook nog boodschappen doen, hoop echt dat t straks minder wordt want k heb geen avondetenquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:48 schreef Mss het volgende:
Oh fuque. Wat een wind, en ik moet er straks doorheen
Het schijnt aan het einde van de middag te gaan liggen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet ook nog boodschappen doen, hoop echt dat t straks minder wordt want k heb geen avondeten
deze week, vanaf donderdagquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Het schijnt aan het einde van de middag te gaan liggen.
Wanneer komt sf eigenlijk definitief bij jou hokken?
Wajaaa gefeliquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
Nog 9 uur en dan is het exact 1 jaar geleden dat ik mijn laatste sigaret opstak.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
Nog 9 uur en dan is het exact 1 jaar geleden dat ik mijn laatste sigaret opstak.
Ermagerd gaan jullie al trouwen dit dat alles jayquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
deze week, vanaf donderdag
en mooi, dan wacht ik ff en ga ik later
Ik ga de Nieuwjaarsloop in de geneper parken lopenquote:Bedankt voor uw inschrijving.
We kunnen het ook over zwarte piet hebbenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
*bereid zich voor op een feestboek vol over dat het best hard waait en welke vormen van ov er niet functioneren*
Voorspelbaarheid![]()
Tofquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
deze week, vanaf donderdag
en mooi, dan wacht ik ff en ga ik later
Ik vind het wel grappig hoe snel dat weer verdwenen is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
We kunnen het ook over zwarte piet hebben
quote:
JA MAAR STORM JONGEquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig hoe snel dat weer verdwenen is.
Hoor daar helemaal niks meer over
quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor reizen met Fyra hoeft de hele dag geen toeslag worden betaald.
WANT DIE RIJDT TOCH NIET
Ja hier ook, vliegen kartonnen dozen en alles hier door de straat, geen idee waar het vandaan komtquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
holy shit man als k nu naar t strand ga kijken echt niet normaal
de katten zitten ook al voor t raam te kijken naar alles wat er door de straat woeit
Ik hoop dat er niet teveel vanaf die bouwplaats naast ons onze kant op komt gewaaidquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja hier ook, vliegen kartonnen dozen en alles hier door de straat, geen idee waar het vandaan komt![]()
Ai das minder idd. Hier in het begin van de straat staat een hele hoge hijskraan, ik hoop dat ie blijft staan ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik hoop dat er niet teveel vanaf die bouwplaats naast ons onze kant op komt gewaaid
Ik vind het echt heel knap van je.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik geef je groot gelijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sterker nog, hij is al begonnen![]()
Dus heb nu gezegd dat ik niet in de buurt van zijn gezicht kom tot hij dat ding afscheert
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred heeft op tv gehoord van Movember en wil nu meedoen![]()
![]()
Ik denk dat ik maar ga lopen met mijn fiets, volgens mij is dat sneller.quote:
Met de parachute!quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar ga lopen met mijn fiets, volgens mij is dat sneller.
Dan ga ik de verkeerde kant op.quote:
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je video uploaden 35 minuten resterend. Je video wordt live weergegeven op:
oh ja, crappe.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan ga ik de verkeerde kant op.
Ik krijg nu nog een foutmelding. Straks ff opnieuw checken. ..quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je video uploaden 35 minuten resterend. Je video wordt live weergegeven op:
Ja het is niet echt fiets weer idd. Normaal ga ik altijd fietsen naar werk maar dat ga ik nu maar niet doen met een dijk opfietsen enzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar ga lopen met mijn fiets, volgens mij is dat sneller.
Dit is les 1, lossen en vastenquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
Ik zeg al, dat haken zelf lukt me wel nu, maar hoe doe ik de uiteindjes is me nog een vraag. En dan ben ik nog aan het sjaalhaken.
Andere kleuren invoegen of vormpjes haken durf ik nog niet eens over na te denken
je bedoelt recht haken zonder stiekem te meerderen of minderen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
Ik zeg al, dat haken zelf lukt me wel nu, maar hoe doe ik de uiteindjes is me nog een vraag. En dan ben ik nog aan het sjaalhaken.
Andere kleuren invoegen of vormpjes haken durf ik nog niet eens over na te denken
hoe hoog is die dijk? Want als alleen het opfietsen een issue is kun je ook ff afstappen natuurlijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja het is niet echt fiets weer idd. Normaal ga ik altijd fietsen naar werk maar dat ga ik nu maar niet doen met een dijk opfietsen enzo
Ja ik minder kennelijk dan, want mijn lapje wordt een driehoekquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je bedoelt recht haken zonder stiekem te meerderen of minderen?
Jij haakt zoals ik brei.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik minder kennelijk dan, want mijn lapje wordt een driehoek
Ik ga ze kijken! Ik kan de steken wel haken maar haal de benamingen altijd door elkaarquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dit is les 1, lossen en vasten
In les 2 zal ik halve, hele en dubbele stokjes laten zien.
En in les 3 cirkels enzo
Ja wel flink, en heb ook veel open stukken waar ik moet fietsen. En als ik zo naar buiten kijk, heb ik echt het hele stuk tegenwindquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe hoog is die dijk? Want als alleen het opfietsen een issue is kun je ook ff afstappen natuurlijk
Als je maar niet in zuidwestelijke richting hoeft te fietsen is er wehnag aan de hand
hoe ver is het?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja wel flink, en heb ook veel open stukken waar ik moet fietsen. En als ik zo naar buiten kijk, heb ik echt het hele stuk tegenwind
Ah nee, nu snap ik het helemaal! Tnx!quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:58 schreef Puckzzz het volgende:
Gewoon 2 lossen omhoog en dan weer in de eerste steek insteken volgens mij. Doorhaken tot de laatste steek, 2 lossen omhoog, werk keren en hetzelfde doen.
Dico ik zou niet gaan fietsen hoor, het waait echt super hard en straks overbelast je je knie weer enzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja wel flink, en heb ook veel open stukken waar ik moet fietsen. En als ik zo naar buiten kijk, heb ik echt het hele stuk tegenwind
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zou ik in jouw geval inderdaad niet gaan fietsen.
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dico ik zou niet gaan fietsen hoor, het waait echt super hard en straks overbelast je je knie weer enzo
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zullen we een driehoekenpatchworkdeken maken?
Ja joh?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nierkende pousse.Joop heeft pech, ik ging zelf bijna over m'n nek toen ik het wilde opruimen.
Dit is gewoon een plasje slijm, maar het lukt me niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja joh?
Ik heb daar bij pousse nooit zo veel moeite mee, meestal hebben ze te snel gevroten en dan zijn het nog gewoon brokjes maar dan zompig, en anders is het een haarworst
Dat zal idd ook wel schelenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is gewoon een plasje slijm, maar het lukt me niet.
Maar ik ben het niet gewend ook, misschien scheelt het dan.
quote:Mijn aankopen in het buitenland, doe ik vooral…
Via internet 21%
Zelf ter plekke 36%
Via bekenden 2%
Niet van toepassing 41%
Yep, en sinds vandaag stopt de bus voor de deur van m'n werk vanwege omleiding dus helemaal kaassiequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:16 schreef Puckzzz het volgende:
Je kon ook met de bus toch Dico? Lekker met de bus gaan
Cif kan het ook niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is gewoon een plasje slijm, maar het lukt me niet.
Maar ik ben het niet gewend ook, misschien scheelt het dan.
Ditquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja joh?
Ik heb daar bij pousse nooit zo veel moeite mee, meestal hebben ze te snel gevroten en dan zijn het nog gewoon brokjes maar dan zompig, en anders is het een haarworst
Ja maar hondenkots stinkt echt vele malen erger dan kattenkotsquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif kan het ook niet.En de hond heeft al vaak over gegeven; maar hij kan er niet aan wennen iig.
Oh das Vlaardingsquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
kaassie? Heb ik weer nieuwe straattaal gemist?
Ik verschuil mij achter de "niet mijn kat"- kaart.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif kan het ook niet.En de hond heeft al vaak over gegeven; maar hij kan er niet aan wennen iig.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit
Ik vind kattenstront vele malen erger dan kattenkots eigenlijk. Gelukkig ligt dat eerste alleen in de bak
Al was onze oudste pousse van de week zo ontieglijk aan het rotten, dat zelfs de jongste nog ff langs de bak liep om het nog wat beter toe te dekken![]()
onze honden vraten hun kots altijd opquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar hondenkots stinkt echt vele malen erger dan kattenkots
Tenminste, die van de honden van pa wel
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik verschuil mij achter de "niet mijn kat"- kaart.
Oh, even de kliko terughalen. Hij neemt de benen.
En die bak staat in de buurt van de keuken en die kutkat gaat ALTIJD kakken als wij met het eten bezig zijnquote:
Ja dat mochten ze nooit van ma...quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onze honden vraten hun kots altijd op
jep, dat doen ze. Onze kattenbak staat naast mijn make up tafel... Het laat zich raden...quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En die bak staat in de buurt van de keuken en die kutkat gaat ALTIJD kakken als wij met het eten bezig zijn
Maar als ik ze dan overdreven welkom heet en gezellig tegen ze loop te kletsen en ze ga aaien als ze zitten te kakken, dan worden ze boosquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien vinden ze dat gezelliger dan alleen kakken?
De kat aaien terwijl ie kakt is echt fantastischquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar als ik ze dan overdreven welkom heet en gezellig tegen ze loop te kletsen en ze ga aaien als ze zitten te kakken, dan worden ze boos
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik waaide van het kruispunt af, maar kreeg de slappe lach wegens de gillende veertienjarigen die letterlijk omvielen omdat ze nog steeds probeerden met blackberry in de hand te fietsen
Het blijft een verwonderlijk verschijnsel: vier vriendinnen van veertien fietsen samen naar school, allen op een omafiets met bagagerek waar hun cowboysbag op staat, gekleed in skinnyjeans met uggs en een donsjack, (ALLE VIER) en dan allemaal blackberry in de hand en oortjes in. Gezellig samen
Waarschijnlijk whatsappen ze elkaar terwijl ze smane fietsen, ook nog.
lolwhatquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
brandweer komt eraan, mijn huis gaat kapot, of naja, ons pand
nee niet echt lol, de hele dakrand ligt er al af en meerdere dingen van ons pand beginnen los te latenquote:
Dafuqquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee niet echt lol, de hele dakrand ligt er al af en meerdere dingen van ons pand beginnen los te laten
Ja las het net... bizar dit!quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:03 schreef PriemGirl het volgende:
2 doden in amsterdam al door de storm...
damnquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mensen zaten in auto en boom pleurde erop
Ja super sneu, maar t isopd e ceintuurbaan gebeurd, daar moet je dus ook echt niet rijden met dit soort weer daar hangen alemaal van die bomen helemaal schuin over de weg heen zeg maar, als je fietst moet je altijd oppassne dat je niet met je hoofd tegen boom aankapt enzoquote:
Fuck!quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee niet echt lol, de hele dakrand ligt er al af en meerdere dingen van ons pand beginnen los te laten
Ik moet eigenlijk naar de ceintuurbaan straksquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja super sneu, maar t isopd e ceintuurbaan gebeurd, daar moet je dus ook echt niet rijden met dit soort weer daar hangen alemaal van die bomen helemaal schuin over de weg heen zeg maar, als je fietst moet je altijd oppassne dat je niet met je hoofd tegen boom aankapt enzo
niet doen dusquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk naar de ceintuurbaan straks
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:30 schreef Mss het volgende:
Nope, maar ik hoor dat de metro's ook al niet meer rijden dus ik moet toch op de fiets terug
Goede keuzequote:Op maandag 28 oktober 2013 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan niet wachten op mijn 14:00 lunchrondje
Tevens: Bondi box opgezegd.
Ik ben benieuwd of wij dit november box nog gratis krijgenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ben benieuwd of ik een confirmation krijg
Moest het nu doen, want maandag gaan ze de November box chargen
Dat zou wel een prestatie zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of wij dit november box nog gratis krijgenEn of ie dan pas in 2012 komt ofzo.
Alleen de beautygiftsquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
Zijn die van sept. en oktober nog niet geshipt? Of dat weer wel?
Lolquote:J.W. Also in news that he tell the swap group and no one else, the date you will be billed for November selections has been moved to November 10. Just in case you wanted to know and aren't in the swap group.
Vind ik leuk · Beantwoorden · 8 minuten geleden..
J.W. Richard is offering people on the Bondi Swap group a $5 voucher to not publicly complain or vent about the issues Bondi is having, instead they should just email Bondi. Just thought people not on the Bondi swap group might like to know that.
Vind ik leuk · Beantwoorden · 10 minuten geleden
nee hoor, alle statussen staan nog op "Electronic shipping info received"quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alleen de beautygifts
rectificatie: één beautygift![]()
Ik moest lachen. Mijn bestelling van begin oktober had een nummer 3800-iets. Ofwel, ze hebben dubbel zoveel klachten dan bestellingenquote:Hi there
We've received your email and created a case for you. Your case ID is (9659)
We aim to answer all emails within a couple of business hours. If your inquiry is urgent, please visit our website and start a live chat with one of our friendly team members or please call us toll free on 1 (888) 548-2290.
To add additional comments, reply to this email.
heb jij een logisch patroon gevonden? ik zit te googelen maar zit op een site die me toch een partij onduidelijk isquote:
Super gaafquote:
ja ik heb het in mijn hoofd. Ik ga jou pm-en. Ff inloggen op mijn werk pc. Dat typt makkelijker.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb jij een logisch patroon gevonden? ik zit te googelen maar zit op een site die me toch een partij onduidelijk is
tofheidquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja ik heb het in mijn hoofd. Ik ga jou pm-en. Ff inloggen op mijn werk pc. Dat typt makkelijker.
Oh dat is wellicht makkelijkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mir die sjaal staat ook op ravelry
Ben op mijn werk. Z|it al retesnel te typen om zo de pagina weer snel weg te klikkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heeft iemand het filmpje nog bekeken of zit ik echt in de onzichtbaarheidsmodus vandaag?
Ik kan toch al hakenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heeft iemand het filmpje nog bekeken of zit ik echt in de onzichtbaarheidsmodus vandaag?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:
Alleen mn handenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:58 schreef Sharana_LV het volgende:
als taart in beeld is wil k het filmpje wel zien!
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Alleen mn handenen mijn stem
Of je maakt de banen zelf brederquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
Als je 'm breder wilt haak je gewoon meer banen. Ik ga misschien twee verschillende steken gebruiken. Hoe heet die bolle steek? Dat je zo meerdere malen omslaat en dan in 1 keer doorhalen?
bedoel je de puff stitch? of het halve stokjequote:Op maandag 28 oktober 2013 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
Als je 'm breder wilt haak je gewoon meer banen. Ik ga misschien twee verschillende steken gebruiken. Hoe heet die bolle steek? Dat je zo meerdere malen omslaat en dan in 1 keer doorhalen?
Ja dan wordt de vlecht groffer, kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of je maakt de banen zelf breder
Ja puff stitchquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bedoel je de puff stitch? of het halve stokje
Ik had em gekekenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die vind ik ook tofquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja puff stitchDie vind ik zo mooi
quote:Een vrouw is vanochtend op de Herengracht om het leven gekomen toen er een boom om viel. Dat meldt de politie.
Een passerende man werd ook door de boom geraakt, hij is met letsel aan zijn hoofd naar een ziekenhuis gebracht.
Ok yayquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had em gekekenHij is duidelijk
Alhoewel ik de basis chain al kon
Moet em alleen genoeg oefenen nog; maar dat komt dus nog wel
Heb gisteren pas de spulletjes gekregen van mams
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
serieus hebuurman heeft dus t bedrijf gebeld die ons pand gemaakt heeft, die zou hem terugbellen met wat ze gaan done, bellen ze alleen terug om ff te melden dat stormschade niet onder garantie valt
Emoslinger plz.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
serieus hebuurman heeft dus t bedrijf gebeld die ons pand gemaakt heeft, die zou hem terugbellen met wat ze gaan done, bellen ze alleen terug om ff te melden dat stormschade niet onder garantie valt
ik mag hopen dat teen grapje is? als je iets niet moet doen is het dat welquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij gaan naar de bossen, het was leuk jullie gekend te hebben
Het is hier al zo goed als over he. weeralarm was alleen in west-nederlandquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik mag hopen dat teen grapje is? als je iets niet moet doen is het dat wel
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dus ik vanmorgen zo met de hont naar het schijtveld. Niks aan de hand. Ik loop terug nadat hont gescheten heeft, ligt er een boom overdwars in de straat![]()
En ik dacht alleen maar "ERMAGERD IK MAAK OOK WAT MEE NU HOOR IK ERBIJ"![]()
EN DE GIETER OP HET BALKON IS OMGEVALLEN EINZquote:
Ja maar wij liggen te hoog voor die windquote:
Ik wat plastiek zakken voor plastiek die ik van de weg heb moeten sleuren vanmorgen. Maar dat was het eik welquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar wij liggen te hoog voor die wind
Ik heb alleen velen blaadjes gezien.
Oh en een vliegend zeil.
Nee maar da's zelden, wat dat betreft wonen we perfect.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wat plastiek zakken voor plastiek die ik van de weg heb moeten sleuren vanmorgen. Maar dat was het eik wel
Maar ze riepen op de belgische radio iig af dat het storme hier in NL; dus vast dat het wel erg is geweest.. Alleen niet voor ons dan
BRILJANTquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit moet toch een aardige woei geweest zijn:
[ afbeelding ]
Mooi he?quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit moet toch een aardige woei geweest zijn:
[ afbeelding ]
knusquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:40 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan mij die van 2007 nog herinneren want ik zat tone vast met alle mensen die moesten slapen op station sloterdijk
Die weet ik ook nog goed ja. M'n huis bewoog toen mee.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:40 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan mij die van 2007 nog herinneren want ik zat tone vast met alle mensen die moesten slapen op station sloterdijk
Die is ook leuk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Erm
SQ vindt Vereniging ter bevordering van het gebruik van het bedreigde NL woord leuk.
IJs was mijn inspiratorquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Erm
SQ vindt Vereniging ter bevordering van het gebruik van het bedreigde NL woord leuk.
hier komt het anders met bakken uit de lucht!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik dacht: het gaat vast keihard regenen want het is helemaal donkert aan het worden!
Oh wacht, wintertijd.
JA MAAR DA'S 150 KILOMETER VERDER!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier komt het anders met bakken uit de lucht!
JA K HEB T LIEVER BIJ JOU WANT IK MOET NOG BOODSCHAPPEN DOEN VERDOMMEquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA MAAR DA'S 150 KILOMETER VERDER!
jonge je woont in amsterdam, daar is de appie tot middernacht openquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA K HEB T LIEVER BIJ JOU WANT IK MOET NOG BOODSCHAPPEN DOEN VERDOMME
Jamaar k heb nu hongerquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge je woont in amsterdam, daar is de appie tot middernacht open
neequote:
derpjequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee!
dus ik dacht weet je ik mik wel een broodje in de oven maar ik heb ook geen broodbeleg meer!!1
Tenzij chinees.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:55 schreef Mss het volgende:
En anders de thuisbezorgd neger zwarte piet
wij hebben een chinees die bezorgt enkel in het centrum, en die komt dus gewoon op de fiets met al die tassen aan het stuurquote:
Geweldigquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wij hebben een chinees die bezorgt enkel in het centrum, en die komt dus gewoon op de fiets met al die tassen aan het stuur![]()
Ja hier ook! Surinamer dan!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wij hebben een chinees die bezorgt enkel in het centrum, en die komt dus gewoon op de fiets met al die tassen aan het stuur![]()
Ja, ik heb hier zo om gelachen toen ik die chinees ineens op de fiets voor de deur zag staan, zo geniaalquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geweldig
Van die goeikope witte kraakzakkies met plastic bakjes in papier
oh ik ook hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik begin steeds meer te transformeren in een teringhippie, ik denk steeds: zonde van die boom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |