Ik wat plastiek zakken voor plastiek die ik van de weg heb moeten sleuren vanmorgen. Maar dat was het eik welquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar wij liggen te hoog voor die wind
Ik heb alleen velen blaadjes gezien.
Oh en een vliegend zeil.
Nee maar da's zelden, wat dat betreft wonen we perfect.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wat plastiek zakken voor plastiek die ik van de weg heb moeten sleuren vanmorgen. Maar dat was het eik wel
Maar ze riepen op de belgische radio iig af dat het storme hier in NL; dus vast dat het wel erg is geweest.. Alleen niet voor ons dan
BRILJANTquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit moet toch een aardige woei geweest zijn:
[ afbeelding ]
Mooi he?quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit moet toch een aardige woei geweest zijn:
[ afbeelding ]
knusquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:40 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan mij die van 2007 nog herinneren want ik zat tone vast met alle mensen die moesten slapen op station sloterdijk
Die weet ik ook nog goed ja. M'n huis bewoog toen mee.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:40 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan mij die van 2007 nog herinneren want ik zat tone vast met alle mensen die moesten slapen op station sloterdijk
Die is ook leuk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Erm
SQ vindt Vereniging ter bevordering van het gebruik van het bedreigde NL woord leuk.
IJs was mijn inspiratorquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Erm
SQ vindt Vereniging ter bevordering van het gebruik van het bedreigde NL woord leuk.
hier komt het anders met bakken uit de lucht!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik dacht: het gaat vast keihard regenen want het is helemaal donkert aan het worden!
Oh wacht, wintertijd.
JA MAAR DA'S 150 KILOMETER VERDER!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier komt het anders met bakken uit de lucht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |