Ik denk dat ik maar ga lopen met mijn fiets, volgens mij is dat sneller.quote:
Met de parachute!quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar ga lopen met mijn fiets, volgens mij is dat sneller.
Dan ga ik de verkeerde kant op.quote:
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je video uploaden 35 minuten resterend. Je video wordt live weergegeven op:
oh ja, crappe.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan ga ik de verkeerde kant op.
Ik krijg nu nog een foutmelding. Straks ff opnieuw checken. ..quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je video uploaden 35 minuten resterend. Je video wordt live weergegeven op:
Ja het is niet echt fiets weer idd. Normaal ga ik altijd fietsen naar werk maar dat ga ik nu maar niet doen met een dijk opfietsen enzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar ga lopen met mijn fiets, volgens mij is dat sneller.
Dit is les 1, lossen en vastenquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
Ik zeg al, dat haken zelf lukt me wel nu, maar hoe doe ik de uiteindjes is me nog een vraag. En dan ben ik nog aan het sjaalhaken.
Andere kleuren invoegen of vormpjes haken durf ik nog niet eens over na te denken
je bedoelt recht haken zonder stiekem te meerderen of minderen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
Ik zeg al, dat haken zelf lukt me wel nu, maar hoe doe ik de uiteindjes is me nog een vraag. En dan ben ik nog aan het sjaalhaken.
Andere kleuren invoegen of vormpjes haken durf ik nog niet eens over na te denken
hoe hoog is die dijk? Want als alleen het opfietsen een issue is kun je ook ff afstappen natuurlijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja het is niet echt fiets weer idd. Normaal ga ik altijd fietsen naar werk maar dat ga ik nu maar niet doen met een dijk opfietsen enzo
Ja ik minder kennelijk dan, want mijn lapje wordt een driehoekquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je bedoelt recht haken zonder stiekem te meerderen of minderen?
Jij haakt zoals ik brei.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik minder kennelijk dan, want mijn lapje wordt een driehoek
Ik ga ze kijken! Ik kan de steken wel haken maar haal de benamingen altijd door elkaarquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dit is les 1, lossen en vasten
In les 2 zal ik halve, hele en dubbele stokjes laten zien.
En in les 3 cirkels enzo
Ja wel flink, en heb ook veel open stukken waar ik moet fietsen. En als ik zo naar buiten kijk, heb ik echt het hele stuk tegenwindquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe hoog is die dijk? Want als alleen het opfietsen een issue is kun je ook ff afstappen natuurlijk
Als je maar niet in zuidwestelijke richting hoeft te fietsen is er wehnag aan de hand
hoe ver is het?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja wel flink, en heb ook veel open stukken waar ik moet fietsen. En als ik zo naar buiten kijk, heb ik echt het hele stuk tegenwind
Ah nee, nu snap ik het helemaal! Tnx!quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:58 schreef Puckzzz het volgende:
Gewoon 2 lossen omhoog en dan weer in de eerste steek insteken volgens mij. Doorhaken tot de laatste steek, 2 lossen omhoog, werk keren en hetzelfde doen.
Dico ik zou niet gaan fietsen hoor, het waait echt super hard en straks overbelast je je knie weer enzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja wel flink, en heb ook veel open stukken waar ik moet fietsen. En als ik zo naar buiten kijk, heb ik echt het hele stuk tegenwind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |