weet nu al niet meer wat ik wilde vragenquote:
Ik ken het. Ik heb net mijn kralen aan de kant gelegd en ga nu nog ff een paar toertjes babydekentje doen en dan slapenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is mn garen er al?![]()
Ik ben ook al een sjaal voor brum aan het haken, en m'n deken is nog lang niet af.
DOE ALLES TEGELIJK!!
Ermahgerd ik ben echt geen 1.64 hoorrrrrquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit de databank uit te checken maar meeegaamaaanddyy uit vanlooeee is heul geen 1.70 hoordie is even groot als ik.
ik moet ook nog boodschappen doen, hoop echt dat t straks minder wordt want k heb geen avondetenquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:48 schreef Mss het volgende:
Oh fuque. Wat een wind, en ik moet er straks doorheen
Het schijnt aan het einde van de middag te gaan liggen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet ook nog boodschappen doen, hoop echt dat t straks minder wordt want k heb geen avondeten
deze week, vanaf donderdagquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Het schijnt aan het einde van de middag te gaan liggen.
Wanneer komt sf eigenlijk definitief bij jou hokken?
Wajaaa gefeliquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
Nog 9 uur en dan is het exact 1 jaar geleden dat ik mijn laatste sigaret opstak.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
Nog 9 uur en dan is het exact 1 jaar geleden dat ik mijn laatste sigaret opstak.
Ermagerd gaan jullie al trouwen dit dat alles jayquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
deze week, vanaf donderdag
en mooi, dan wacht ik ff en ga ik later
Ik ga de Nieuwjaarsloop in de geneper parken lopenquote:Bedankt voor uw inschrijving.
We kunnen het ook over zwarte piet hebbenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
*bereid zich voor op een feestboek vol over dat het best hard waait en welke vormen van ov er niet functioneren*
Voorspelbaarheid![]()
Tofquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
deze week, vanaf donderdag
en mooi, dan wacht ik ff en ga ik later
Ik vind het wel grappig hoe snel dat weer verdwenen is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
We kunnen het ook over zwarte piet hebben
quote:
JA MAAR STORM JONGEquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig hoe snel dat weer verdwenen is.
Hoor daar helemaal niks meer over
quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor reizen met Fyra hoeft de hele dag geen toeslag worden betaald.
WANT DIE RIJDT TOCH NIET
Ja hier ook, vliegen kartonnen dozen en alles hier door de straat, geen idee waar het vandaan komtquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
holy shit man als k nu naar t strand ga kijken echt niet normaal
de katten zitten ook al voor t raam te kijken naar alles wat er door de straat woeit
Ik hoop dat er niet teveel vanaf die bouwplaats naast ons onze kant op komt gewaaidquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja hier ook, vliegen kartonnen dozen en alles hier door de straat, geen idee waar het vandaan komt![]()
Ai das minder idd. Hier in het begin van de straat staat een hele hoge hijskraan, ik hoop dat ie blijft staan ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik hoop dat er niet teveel vanaf die bouwplaats naast ons onze kant op komt gewaaid
Ik vind het echt heel knap van je.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik geef je groot gelijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sterker nog, hij is al begonnen![]()
Dus heb nu gezegd dat ik niet in de buurt van zijn gezicht kom tot hij dat ding afscheert
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred heeft op tv gehoord van Movember en wil nu meedoen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |