Waarom 210? Jullie zijn niet zo groot als ons toch? En wij hebben ook een bed van 2mquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het nadeel van Ikea vind ik de maatbeperking. Wij willen graag matrassen van 210 en die zijn schaars
quote:
EHMYGEWRD puckz heeft boobs inspired by sjaan!quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
Kom je ook naar de spelletjes meet? Dan kan ik even in het echt voelen en dan dat bij de chirurg aangeven. Zo met mijn hand bollend... "Ja zo groot dus"
Mijn mohn is 190 en dan is een 2 meter matras best kortquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Waarom 210? Jullie zijn niet zo groot als ons toch? En wij hebben ook een bed van 2m(al hangen Sjon z'n voeten er dan een beetje uit maar dat vind ie niet erg
)
ik heb ook 210!quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Waarom 210? Jullie zijn niet zo groot als ons toch? En wij hebben ook een bed van 2m(al hangen Sjon z'n voeten er dan een beetje uit maar dat vind ie niet erg
)
Sjon is 196quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mijn mohn is 190 en dan is een 2 meter matras best kort
Jodokus wordt niet goed als zijn benen buitenboord hangenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Sjon is 196maar tis maar net wat je fijn vind idd. Hij vind het niet erg dat z'n voeten beetje eruit hangen
ik wil alel kanten in het bed oprollen en nooit buiten t bed vallen, ik wordt helemaal panisch als k een klein stukje geen deken ook geeft daarom heb k de allergrootste genomen die er isquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jodokus wordt niet goed als zijn benen buitenboord hangenEn ik vind het prima, kan ik m`n badjas onderaan leggen anders gebruik ik die ruimte toch niet
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EHMYGEWRD puckz heeft boobs inspired by sjaan!
Ik ga wel gewoon mee naar het ZH kunnenn ze t gelijk namaken
Ja zelfs ik heb ruimte zat over als ik in dat bed slaap mijn godquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil alel kanten in het bed oprollen en nooit buiten t bed vallen, ik wordt helemaal panisch als k een klein stukje geen deken ook geeft daarom heb k de allergrootste genomen die er is
warmte
Ermahgerdquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EHMYGEWRD puckz heeft boobs inspired by sjaan!
Ik ga wel gewoon mee naar het ZH kunnenn ze t gelijk namaken
Ja ik kan nog goed de kreet "EHMYGWERD IK PAS IN DIT BED" toen je bij mij sliepquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja zelfs ik heb ruimte zat over als ik in dat bed slaap mijn god
Ja iddquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik kan nog goed de kreet "EHMYGWERD IK PAS IN DIT BED" toen je bij mij sliep
weet nu al niet meer wat ik wilde vragenquote:
Ik ken het. Ik heb net mijn kralen aan de kant gelegd en ga nu nog ff een paar toertjes babydekentje doen en dan slapenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is mn garen er al?![]()
Ik ben ook al een sjaal voor brum aan het haken, en m'n deken is nog lang niet af.
DOE ALLES TEGELIJK!!
Ermahgerd ik ben echt geen 1.64 hoorrrrrquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit de databank uit te checken maar meeegaamaaanddyy uit vanlooeee is heul geen 1.70 hoordie is even groot als ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |