weet nu al niet meer wat ik wilde vragenquote:
Ik ken het. Ik heb net mijn kralen aan de kant gelegd en ga nu nog ff een paar toertjes babydekentje doen en dan slapenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is mn garen er al?![]()
Ik ben ook al een sjaal voor brum aan het haken, en m'n deken is nog lang niet af.
DOE ALLES TEGELIJK!!
Ermahgerd ik ben echt geen 1.64 hoorrrrrquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit de databank uit te checken maar meeegaamaaanddyy uit vanlooeee is heul geen 1.70 hoordie is even groot als ik.
ik moet ook nog boodschappen doen, hoop echt dat t straks minder wordt want k heb geen avondetenquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:48 schreef Mss het volgende:
Oh fuque. Wat een wind, en ik moet er straks doorheen
Het schijnt aan het einde van de middag te gaan liggen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet ook nog boodschappen doen, hoop echt dat t straks minder wordt want k heb geen avondeten
deze week, vanaf donderdagquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Het schijnt aan het einde van de middag te gaan liggen.
Wanneer komt sf eigenlijk definitief bij jou hokken?
Wajaaa gefeliquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
Nog 9 uur en dan is het exact 1 jaar geleden dat ik mijn laatste sigaret opstak.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
Nog 9 uur en dan is het exact 1 jaar geleden dat ik mijn laatste sigaret opstak.
Ermagerd gaan jullie al trouwen dit dat alles jayquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
deze week, vanaf donderdag
en mooi, dan wacht ik ff en ga ik later
Ik ga de Nieuwjaarsloop in de geneper parken lopenquote:Bedankt voor uw inschrijving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |