Ben op mijn werk. Z|it al retesnel te typen om zo de pagina weer snel weg te klikkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heeft iemand het filmpje nog bekeken of zit ik echt in de onzichtbaarheidsmodus vandaag?
Ik kan toch al hakenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heeft iemand het filmpje nog bekeken of zit ik echt in de onzichtbaarheidsmodus vandaag?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:
Alleen mn handenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:58 schreef Sharana_LV het volgende:
als taart in beeld is wil k het filmpje wel zien!
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Alleen mn handenen mijn stem
Of je maakt de banen zelf brederquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
Als je 'm breder wilt haak je gewoon meer banen. Ik ga misschien twee verschillende steken gebruiken. Hoe heet die bolle steek? Dat je zo meerdere malen omslaat en dan in 1 keer doorhalen?
bedoel je de puff stitch? of het halve stokjequote:Op maandag 28 oktober 2013 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
Als je 'm breder wilt haak je gewoon meer banen. Ik ga misschien twee verschillende steken gebruiken. Hoe heet die bolle steek? Dat je zo meerdere malen omslaat en dan in 1 keer doorhalen?
Ja dan wordt de vlecht groffer, kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of je maakt de banen zelf breder
Ja puff stitchquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bedoel je de puff stitch? of het halve stokje
Ik had em gekekenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die vind ik ook tofquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja puff stitchDie vind ik zo mooi
quote:Een vrouw is vanochtend op de Herengracht om het leven gekomen toen er een boom om viel. Dat meldt de politie.
Een passerende man werd ook door de boom geraakt, hij is met letsel aan zijn hoofd naar een ziekenhuis gebracht.
Ok yayquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had em gekekenHij is duidelijk
Alhoewel ik de basis chain al kon
Moet em alleen genoeg oefenen nog; maar dat komt dus nog wel
Heb gisteren pas de spulletjes gekregen van mams
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
serieus hebuurman heeft dus t bedrijf gebeld die ons pand gemaakt heeft, die zou hem terugbellen met wat ze gaan done, bellen ze alleen terug om ff te melden dat stormschade niet onder garantie valt
Emoslinger plz.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
serieus hebuurman heeft dus t bedrijf gebeld die ons pand gemaakt heeft, die zou hem terugbellen met wat ze gaan done, bellen ze alleen terug om ff te melden dat stormschade niet onder garantie valt
ik mag hopen dat teen grapje is? als je iets niet moet doen is het dat welquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij gaan naar de bossen, het was leuk jullie gekend te hebben
Het is hier al zo goed als over he. weeralarm was alleen in west-nederlandquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik mag hopen dat teen grapje is? als je iets niet moet doen is het dat wel
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dus ik vanmorgen zo met de hont naar het schijtveld. Niks aan de hand. Ik loop terug nadat hont gescheten heeft, ligt er een boom overdwars in de straat![]()
En ik dacht alleen maar "ERMAGERD IK MAAK OOK WAT MEE NU HOOR IK ERBIJ"![]()
EN DE GIETER OP HET BALKON IS OMGEVALLEN EINZquote:
Ja maar wij liggen te hoog voor die windquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |