De kat aaien terwijl ie kakt is echt fantastischquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar als ik ze dan overdreven welkom heet en gezellig tegen ze loop te kletsen en ze ga aaien als ze zitten te kakken, dan worden ze boos
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik waaide van het kruispunt af, maar kreeg de slappe lach wegens de gillende veertienjarigen die letterlijk omvielen omdat ze nog steeds probeerden met blackberry in de hand te fietsen
Het blijft een verwonderlijk verschijnsel: vier vriendinnen van veertien fietsen samen naar school, allen op een omafiets met bagagerek waar hun cowboysbag op staat, gekleed in skinnyjeans met uggs en een donsjack, (ALLE VIER) en dan allemaal blackberry in de hand en oortjes in. Gezellig samen
Waarschijnlijk whatsappen ze elkaar terwijl ze smane fietsen, ook nog.
lolwhatquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
brandweer komt eraan, mijn huis gaat kapot, of naja, ons pand
nee niet echt lol, de hele dakrand ligt er al af en meerdere dingen van ons pand beginnen los te latenquote:
Dafuqquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee niet echt lol, de hele dakrand ligt er al af en meerdere dingen van ons pand beginnen los te laten
Ja las het net... bizar dit!quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:03 schreef PriemGirl het volgende:
2 doden in amsterdam al door de storm...
damnquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mensen zaten in auto en boom pleurde erop
Ja super sneu, maar t isopd e ceintuurbaan gebeurd, daar moet je dus ook echt niet rijden met dit soort weer daar hangen alemaal van die bomen helemaal schuin over de weg heen zeg maar, als je fietst moet je altijd oppassne dat je niet met je hoofd tegen boom aankapt enzoquote:
Fuck!quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee niet echt lol, de hele dakrand ligt er al af en meerdere dingen van ons pand beginnen los te laten
Ik moet eigenlijk naar de ceintuurbaan straksquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja super sneu, maar t isopd e ceintuurbaan gebeurd, daar moet je dus ook echt niet rijden met dit soort weer daar hangen alemaal van die bomen helemaal schuin over de weg heen zeg maar, als je fietst moet je altijd oppassne dat je niet met je hoofd tegen boom aankapt enzo
niet doen dusquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk naar de ceintuurbaan straks
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:30 schreef Mss het volgende:
Nope, maar ik hoor dat de metro's ook al niet meer rijden dus ik moet toch op de fiets terug
Goede keuzequote:Op maandag 28 oktober 2013 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan niet wachten op mijn 14:00 lunchrondje
Tevens: Bondi box opgezegd.
Ik ben benieuwd of wij dit november box nog gratis krijgenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ben benieuwd of ik een confirmation krijg
Moest het nu doen, want maandag gaan ze de November box chargen
Dat zou wel een prestatie zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of wij dit november box nog gratis krijgenEn of ie dan pas in 2012 komt ofzo.
Alleen de beautygiftsquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
Zijn die van sept. en oktober nog niet geshipt? Of dat weer wel?
Lolquote:J.W. Also in news that he tell the swap group and no one else, the date you will be billed for November selections has been moved to November 10. Just in case you wanted to know and aren't in the swap group.
Vind ik leuk ˇ Beantwoorden ˇ 8 minuten geleden..
J.W. Richard is offering people on the Bondi Swap group a $5 voucher to not publicly complain or vent about the issues Bondi is having, instead they should just email Bondi. Just thought people not on the Bondi swap group might like to know that.
Vind ik leuk ˇ Beantwoorden ˇ 10 minuten geleden
nee hoor, alle statussen staan nog op "Electronic shipping info received"quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alleen de beautygifts
rectificatie: één beautygift![]()
Ik moest lachen. Mijn bestelling van begin oktober had een nummer 3800-iets. Ofwel, ze hebben dubbel zoveel klachten dan bestellingenquote:Hi there
We've received your email and created a case for you. Your case ID is (9659)
We aim to answer all emails within a couple of business hours. If your inquiry is urgent, please visit our website and start a live chat with one of our friendly team members or please call us toll free on 1 (888) 548-2290.
To add additional comments, reply to this email.
heb jij een logisch patroon gevonden? ik zit te googelen maar zit op een site die me toch een partij onduidelijk isquote:
Super gaafquote:
ja ik heb het in mijn hoofd. Ik ga jou pm-en. Ff inloggen op mijn werk pc. Dat typt makkelijker.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb jij een logisch patroon gevonden? ik zit te googelen maar zit op een site die me toch een partij onduidelijk is
tofheidquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja ik heb het in mijn hoofd. Ik ga jou pm-en. Ff inloggen op mijn werk pc. Dat typt makkelijker.
Oh dat is wellicht makkelijkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mir die sjaal staat ook op ravelry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |