Maar als ik ze dan overdreven welkom heet en gezellig tegen ze loop te kletsen en ze ga aaien als ze zitten te kakken, dan worden ze boosquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien vinden ze dat gezelliger dan alleen kakken?
De kat aaien terwijl ie kakt is echt fantastischquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar als ik ze dan overdreven welkom heet en gezellig tegen ze loop te kletsen en ze ga aaien als ze zitten te kakken, dan worden ze boos
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik waaide van het kruispunt af, maar kreeg de slappe lach wegens de gillende veertienjarigen die letterlijk omvielen omdat ze nog steeds probeerden met blackberry in de hand te fietsen
Het blijft een verwonderlijk verschijnsel: vier vriendinnen van veertien fietsen samen naar school, allen op een omafiets met bagagerek waar hun cowboysbag op staat, gekleed in skinnyjeans met uggs en een donsjack, (ALLE VIER) en dan allemaal blackberry in de hand en oortjes in. Gezellig samen
Waarschijnlijk whatsappen ze elkaar terwijl ze smane fietsen, ook nog.
lolwhatquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
brandweer komt eraan, mijn huis gaat kapot, of naja, ons pand
nee niet echt lol, de hele dakrand ligt er al af en meerdere dingen van ons pand beginnen los te latenquote:
Dafuqquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee niet echt lol, de hele dakrand ligt er al af en meerdere dingen van ons pand beginnen los te laten
Ja las het net... bizar dit!quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:03 schreef PriemGirl het volgende:
2 doden in amsterdam al door de storm...
damnquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mensen zaten in auto en boom pleurde erop
Ja super sneu, maar t isopd e ceintuurbaan gebeurd, daar moet je dus ook echt niet rijden met dit soort weer daar hangen alemaal van die bomen helemaal schuin over de weg heen zeg maar, als je fietst moet je altijd oppassne dat je niet met je hoofd tegen boom aankapt enzoquote:
Fuck!quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee niet echt lol, de hele dakrand ligt er al af en meerdere dingen van ons pand beginnen los te laten
Ik moet eigenlijk naar de ceintuurbaan straksquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja super sneu, maar t isopd e ceintuurbaan gebeurd, daar moet je dus ook echt niet rijden met dit soort weer daar hangen alemaal van die bomen helemaal schuin over de weg heen zeg maar, als je fietst moet je altijd oppassne dat je niet met je hoofd tegen boom aankapt enzo
niet doen dusquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk naar de ceintuurbaan straks
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:30 schreef Mss het volgende:
Nope, maar ik hoor dat de metro's ook al niet meer rijden dus ik moet toch op de fiets terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |