quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zou ik in jouw geval inderdaad niet gaan fietsen.
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dico ik zou niet gaan fietsen hoor, het waait echt super hard en straks overbelast je je knie weer enzo
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zullen we een driehoekenpatchworkdeken maken?
Ja joh?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nierkende pousse.Joop heeft pech, ik ging zelf bijna over m'n nek toen ik het wilde opruimen.
Dit is gewoon een plasje slijm, maar het lukt me niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja joh?
Ik heb daar bij pousse nooit zo veel moeite mee, meestal hebben ze te snel gevroten en dan zijn het nog gewoon brokjes maar dan zompig, en anders is het een haarworst
Dat zal idd ook wel schelenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is gewoon een plasje slijm, maar het lukt me niet.
Maar ik ben het niet gewend ook, misschien scheelt het dan.
quote:Mijn aankopen in het buitenland, doe ik vooral…
Via internet 21%
Zelf ter plekke 36%
Via bekenden 2%
Niet van toepassing 41%
Yep, en sinds vandaag stopt de bus voor de deur van m'n werk vanwege omleiding dus helemaal kaassiequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:16 schreef Puckzzz het volgende:
Je kon ook met de bus toch Dico? Lekker met de bus gaan
Cif kan het ook niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is gewoon een plasje slijm, maar het lukt me niet.
Maar ik ben het niet gewend ook, misschien scheelt het dan.
Ditquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja joh?
Ik heb daar bij pousse nooit zo veel moeite mee, meestal hebben ze te snel gevroten en dan zijn het nog gewoon brokjes maar dan zompig, en anders is het een haarworst
Ja maar hondenkots stinkt echt vele malen erger dan kattenkotsquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif kan het ook niet.En de hond heeft al vaak over gegeven; maar hij kan er niet aan wennen iig.
Oh das Vlaardingsquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
kaassie? Heb ik weer nieuwe straattaal gemist?
Ik verschuil mij achter de "niet mijn kat"- kaart.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif kan het ook niet.En de hond heeft al vaak over gegeven; maar hij kan er niet aan wennen iig.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit
Ik vind kattenstront vele malen erger dan kattenkots eigenlijk. Gelukkig ligt dat eerste alleen in de bak
Al was onze oudste pousse van de week zo ontieglijk aan het rotten, dat zelfs de jongste nog ff langs de bak liep om het nog wat beter toe te dekken![]()
onze honden vraten hun kots altijd opquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar hondenkots stinkt echt vele malen erger dan kattenkots
Tenminste, die van de honden van pa wel
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik verschuil mij achter de "niet mijn kat"- kaart.
Oh, even de kliko terughalen. Hij neemt de benen.
En die bak staat in de buurt van de keuken en die kutkat gaat ALTIJD kakken als wij met het eten bezig zijnquote:
Ja dat mochten ze nooit van ma...quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onze honden vraten hun kots altijd op
jep, dat doen ze. Onze kattenbak staat naast mijn make up tafel... Het laat zich raden...quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En die bak staat in de buurt van de keuken en die kutkat gaat ALTIJD kakken als wij met het eten bezig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |