JA K HEB T LIEVER BIJ JOU WANT IK MOET NOG BOODSCHAPPEN DOEN VERDOMMEquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA MAAR DA'S 150 KILOMETER VERDER!
jonge je woont in amsterdam, daar is de appie tot middernacht openquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA K HEB T LIEVER BIJ JOU WANT IK MOET NOG BOODSCHAPPEN DOEN VERDOMME
Jamaar k heb nu hongerquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge je woont in amsterdam, daar is de appie tot middernacht open
neequote:
derpjequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee!
dus ik dacht weet je ik mik wel een broodje in de oven maar ik heb ook geen broodbeleg meer!!1
Tenzij chinees.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:55 schreef Mss het volgende:
En anders de thuisbezorgd neger zwarte piet
wij hebben een chinees die bezorgt enkel in het centrum, en die komt dus gewoon op de fiets met al die tassen aan het stuurquote:
Geweldigquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wij hebben een chinees die bezorgt enkel in het centrum, en die komt dus gewoon op de fiets met al die tassen aan het stuur![]()
Ja hier ook! Surinamer dan!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wij hebben een chinees die bezorgt enkel in het centrum, en die komt dus gewoon op de fiets met al die tassen aan het stuur![]()
Ja, ik heb hier zo om gelachen toen ik die chinees ineens op de fiets voor de deur zag staan, zo geniaalquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geweldig
Van die goeikope witte kraakzakkies met plastic bakjes in papier
oh ik ook hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik begin steeds meer te transformeren in een teringhippie, ik denk steeds: zonde van die boom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |