SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
2. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
3. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
4. AchJa Profiel I History I Fotoboek
5. Timmmmm Profiel I History I Fotoboek Doctor
6. DrNick Profiel | History | Fotoboek
7. Burner82 Profiel | History | Fotoboek Town Elder
8. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
9. Nattekat Profiel | History | Fotoboek Scout
10. tdrone Profiel | History | Fotoboek Mafia
11. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
12. Lynda Profiel I History I Fotoboek
13. liesje1979 Profiel I History I Fotoboek
14. Rockfire Profiel I History I Fotoboek Dorp
15. toetsenbordridder Profiel I History I Fotoboek Dorp
16. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek Dorp
17. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek Burgemeester & mafia
18. Dale. Profiel | History | Fotoboek
Belangrijke linkjes:
Dag 1 - burgemeester verkiezingen
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3
[ Bericht 0% gewijzigd door Bartjebart op 27-10-2013 23:04:33 ]Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Als je eerst bijleest, hoef je de vraag niet te stellenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
Hoezo is toetsenbord ineens dood?! En trdone Wut :'] ? Straks even bijlezen
Kennelijk omdat ik maffia benquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
dit dusquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als wij samen mafia zijn, kan ik ook doorgeven namens de mafia dat jij iemand kilt. Hoef jij niet zelf te doen. Snap je?
onze BM heeft ons omgepraat om op tobo te stemmen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
Komt misschien door je dansende-piet ui?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:22 schreef toetsenbordridder het volgende:
Het ging zoals in het echte leven, het laaide op en menigte keerde zich tegen mij. Alleen omdat ik van adel ben en boven dit gepeupel sta.
Wel cool idee jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Komt misschien door je dansende-piet ui?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:31 schreef Dale. het volgende:
Kut kut kutmijn neukertje kwam daarstraks langs en helemaal vergeten om te stemmen.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:36 schreef BeamofLight het volgende:
Eerlijk gezegd was piano/toetsenbordridder gewoon een zekerheidje....
Als ik er was geweest had ik er ook op gestemd. Slechte hints van de SL.
Ik zeur niet over slechte hints, ik keek naar de hints van iedereen die stemmen had gekregen. Daarvan vond ik enkel die van BoL echt goed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
De twee mensen tegen wie de sterkste hints zijn geweest, namelijk Nattekat en BeamofLight, zitten een beetje obvious te zeuren dat de hints veel te slecht zijn
Die van BoL en Nattekat vond ik goed... Maar een stem op BoL was al sowieso een verloren stem in dit geval.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeur niet over slechte hints, ik keek naar de hints van iedereen die stemmen had gekregen. Daarvan vond ik enkel die van BoL echt goed.
Ik vraag me echt af hoe die hints richting mij konden leiden, enkel het vuurwerktopic klopte.
Dat er meer hints naar jou toe leiden?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:50 schreef BeamofLight het volgende:
Geloof mij nou maar dat ik dorpje ben. Je zult het wsl dalijk wel zien, na de nachtpost
Hij is de sniperquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat er meer hints naar jou toe leiden?
En hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is de sniper
Stop er maar mee, we weten allemaal wat dat TV heeft opgeleverd vorige keer
Ik weet het niet, maar hij doet nu hetzelfde als TV de vorige keer deed. Vandaar die link naar de sniper.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat zo zeker?
ik weet eeerlijk gezegd niet welke hints naar mij leidden, maar als dat er echt op leek....en dan die hints op toboridder....misschien kan de sl proberen hints richting mafia te maken...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat er meer hints naar jou toe leiden?
Ik trek geen conclusies, het was niet serieus bedoeldquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:54 schreef timmmmm het volgende:
Wat een achterlijke conclusies trek jij nattekat, ik zou er bijna spijt van hebben dat ik je gered heb
gayquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Eventjes lief voor elkaar. Eventjes oorlogen klaar. Eventjes niiieeemaaaand meer pijn. Kon het maar altijd... zo zijn.
gelukkig hou je van mequote:
Sorrie, meer kreeg ik niet mee, afgeleidquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En mijn tieten zijn ook wel fenomenaal.
Die zou dan ech dom zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop dat er een nachtwaker is die Dale of Nattekat heeft doodgemaakt.
Cool, ben ik vigilante?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:59 schreef Nattekat het volgende:
En nu zullen we zien of Hara mij heeft neergeschoten...
Misschien, of sniper. Als je het was had je me nu iig neergeschoten.quote:
Nah, dan had ik Dale neergeschoten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien, of sniper. Als je het was had je me nu iig neergeschoten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Harajukuquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie Japan en denk gelijk Tamashiii, even op nader onderzoek uit
Ja en ik denk meteen naar jouquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie Japan en denk gelijk Tamashiii, even op nader onderzoek uit
OH OH OHquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Harajuku
Nou, ga dan hints naar me zoeken, koekenbakker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:25 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ja en ik denk meteen naar jou
-edit- LOOOL achja was mij voor hahahaha
http://nl.wikipedia.org/wiki/Harajuku ... zo te lezen een echte FOK! wijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Harajuku
Oehhquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Dale.
Vriendin-> SEX / Vriendin wil niet pijpen
Japan-> GC / Horror website manga (manga komt uit Japan)
Dat zou kunnen, inderdaadquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de moord op BoL de kill van de nachtwaker is... in die tekst wordt namelijk niet gerefereerd aan een duister figuur en bovendien moet de nachtwaker wel iemand vermoord hebben... en BoL was een van de hoofdverdachten gisteren
Nee, kan niet. Gisteren zat dat verre van huis er ook al in en toen mocht Vig nog niet moordenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, inderdaadDan zijn we weer vigilantehints aan het oplossen
F1 heeft niks met Assen te makenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nattekat
F1-topics -> Assen
Weersvoorspellingtopic en herfsttopic -> Slecht weer
en voor de andere:
20% van de Nederlanders problemen met energierekening -> meterkast
Fukushima --> Japan
Topic code mobiele layout --> telefoon
F1-topic over Japan
Tamashii
Kelderopruiming -> Kelder
Japanse naam etc. -> Japan
SEX-mod -> Kelder(tje)
Figuur met cape in fobo -> Duister figuur
PS
Foto op spoor in fobo -> Trein
California -> lange reis terug
Topic over donder en bliksem -> slecht weer
Het kan ook een verwijzing zijn naar een circuit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 heeft niks met Assen te maken
Nee formule 1 heeft niks met Assen te maken jongenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 heeft niks met Assen te maken
Nop, er zijn motorraces. F1 komt niet in Nederland.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee formule 1 heeft niks met Assen te maken jongen
In de war met Zandvoort?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee formule 1 heeft niks met Assen te maken jongen
Ja, je hebt gelijk. Maar dan nog, er ligt een circuit en je kunt er iets dergelijks doen. Voor veel mensen, en misschien ook voor Bartjebart, is dat één pot nat.quote:
Second that.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Geachte BM,
Zou u een dubbele lynch willen instellen?
Grgr uw volk
Wie zegt dat die rol er in zit?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Maar de nachtwaker zal toch wel iemand hebben vermoord
Misschien was Tim diegene wel aan het beschermen, misschien zit vig helemaal niet in het spel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Maar de nachtwaker zal toch wel iemand hebben vermoord
De SL komt uit de buurt van Assen, misschien is dat de redenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Maar dan nog, er ligt een circuit en je kunt er iets dergelijks doen. Voor veel mensen, en misschien ook voor Bartjebart, is dat één pot nat.
Ik denk niet dat ze zomaar de BM gaan ophangenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik denk alleen met de aantal hints tegen PS, dat ze geen dubbele lynch instelt
Ik dacht dat ik ze per stuk deed?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:52 schreef lynda het volgende:
Er gaan nu wel allemaal hints van 2 kills door elkaar heen.. Weet niet of dat handig is?
Oh ja, dat moet aangepast worden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:53 schreef lynda het volgende:
MEN / [Het Grote FOK!mafia Spel #9] Op naar de tweede nacht alweer!
hier assen en japan bij elkaar bijv
Ja maar wat heeft kelderopruiming met mij te maken? Ik heb niks met kelders of wat dan ook voor opruimingquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind seks met de kelder ook niet sterk, niet iedereen weet wat het keldertje hier is. Kelderopruiming kan prima want het vond plaats in de kelder.
Welterusten doei groetjes zal mij benieuwen of PS nog op tijd langskomt toodles
sex->kelquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft kelderopruiming met mij te maken? Ik heb niks met kelders of wat dan ook voor opruiming
Ooohquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:33 schreef Harajuku. het volgende:
V&A / [TK] Kelderopruiming, pannen-snuisterijen en kleding komt dat zien! dit topic is dat
't keldertje...quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:23 schreef Tamashii het volgende:
Die hints op mijwat heeft sex met kelder te maken? En kelderopruiming? The fuck....
Morgen even zoeken, in de auto na fleetwood mac
Ik zei toch dat ik in het ziekenhuis wasquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 27 oktober 2013 04:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik in het ziekenhuis was
JONGENS DOE EENS NIET VERGETEN DAT ÉÉN VAN DE KILLS NIET DOOR MAFFIA IS GEDAAN. Als ik denk dat jullie dit niet te zeer vertyfen dan ben ik verder wel te porren voor een doppele lynch.... maar ik doe nog geen beloftes.
Je weet heel goed dat er een tijdslimiet aan zit, mevrouw.quote:Op zondag 27 oktober 2013 04:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
JONGENS DOE EENS NIET VERGETEN DAT ÉÉN VAN DE KILLS NIET DOOR MAFFIA IS GEDAAN. Als ik denk dat jullie dit niet te zeer vertyfen dan ben ik verder wel te porren voor een doppele lynch.... maar ik doe nog geen beloftes.
Als je haar wil doodschieten, ja. Lynchen mag gewoon.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:01 schreef DrNick het volgende:
Voor PS doodgaat moeten eerst de BG's weg toch?
Ooh, ok.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je haar wil doodschieten, ja. Lynchen mag gewoon.
Die twee BG'tjes houden geen boos dorp tegen, hè.quote:
Nee iddquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die twee BG'tjes houden geen boos dorp tegen, hè.
te laat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 04:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga zo lekker weg en als ik terugkom hoop ik dat je vet dood bent, PS.
En uiteindelijk ga je op PS stemmen als je doorhebt dat de Tamashiii-lynch niet gaat gebeuren, in de hoop dat wij dan denken dat je superduper town bent want hey, je hebt immers op PS gestemd!quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik twijfel enorm tussen PS en Tamashii, de hints naar Tamashii zijn sterker maar PS heeft haarzelf gisteren wel een beetje verdacht gemaakt.
Dat ben ik niet van plan, ik ga over 30 minuten weg en kom waarschijnlijk niet op tijd thuis. Ik moet dus nu een beslissing maken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En uiteindelijk ga je op PS stemmen als je doorhebt dat de Tamashiii-lynch niet gaat gebeuren, in de hoop dat wij dan denken dat je superduper town bent want hey, je hebt immers op PS gestemd!
Nope.
Hier nog 1,quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf zitten met het idee dat kill 1 van de nachtwaker is.
Op basis van de tweede moord en gisteren blijf ik op
#vote Dale.
PS of Nattekat?quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:54 schreef Tamashii het volgende:
#vote Nattekat
Nattekat (1) Maarten-Pieter
PS (5) Hara, Chuck, DrNick, Nattekat, Tamashii
Dale.(2) TV, AchJa
Onzin, ten eerste zijn er nog 5 stemmen te verdelen en ten tweede is het nog geen 19:00 uur dus kan iedereen theoretisch nog switchenquote:
Hoor de maffia bang wordenquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar dat gebeurt waarschijnlijk toch niet, en een stem switch heeft gister niet in mijn voordeel gewerkt
En er zijn geeneens goede hints naar mij
Oh fucky ducky, jullie hebben al wintertijd. Ik dacht dat het minder dan één uur was tot mijn executie, maar het tijdsverschil is nu andersquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:15 schreef AchJa het volgende:
Een BM die nu al bij de pakken neer zit...
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh fucky ducky, jullie hebben al wintertijd. Ik dacht dat het minder dan één uur was tot mijn executie, maar het tijdsverschil is nu anders
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh fucky ducky, jullie hebben al wintertijd. Ik dacht dat het minder dan één uur was tot mijn executie, maar het tijdsverschil is nu anders
quote:
Dit lijkt mij:quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Posttijden zijn FOK!-servertijden volgens mij.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
Oh thank goodness, geen toetsenbordridderpraktijken.
Omdat de zomertijd is afgelopenquote:
Nattekat (2) Maarten-Pieter, Dale.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:51 schreef Dale. het volgende:
Snel handsfree stemmen lol #vote Nattekat
ty was beetje moeilijk op mobiel fietsendquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nattekat (2) Maarten-Pieter, Dale.
PS (5) Hara, Chuck, DrNick, Nattekat, Tamashii
Dale.(2) TV, AchJa
ywquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:54 schreef Dale. het volgende:
[..]
ty was beetje moeilijk op mobiel fietsend
doe eens lief.quote:
Ik trok mij terug als burgemeester voor jou, was je vuige mafiaquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik trok mij terug als burgemeester voor jou, was je vuige mafia
ohjaquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik trok mij terug als burgemeester voor jou, was je vuige mafia
Hoe weet je het zo zeker dan? PS deed moord 2, moord 1 is door een speciale rol gedaan en zijn richting mij geen hints.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
Okay als er iets is wat kan moorden vannacht, Nattekat alstublieft.
En nacht 1 is verdwenen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe weet je het zo zeker dan? PS deed moord 2, moord 1 is door een speciale rol gedaan en zijn richting mij geen hints.
Als ik echt maffia was, had ik jou gisteren vermoord, jij komt telkens met de hints, vooral richting mij en PS.
Hoezo is moord 1 gedaan door een speciale rol? De kill had toch overeenkomsten met nacht 1?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe weet je het zo zeker dan? PS deed moord 2, moord 1 is door een speciale rol gedaan en zijn richting mij geen hints.
Als ik echt maffia was, had ik jou gisteren vermoord, jij komt telkens met de hints, vooral richting mij en PS.
Wees blij dat PS er niet zo goed in isquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:13 schreef AchJa het volgende:
![]()
En weer een mafia BM... we treffen het wel...
Juist de eerste moord inderdaad, en vig mag nacht 1 niet schieten dus moet dat mafia zijn geweest. Ook dat nog.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoezo is moord 1 gedaan door een speciale rol? De kill had toch overeenkomsten met nacht 1?
hey nou, ik deed wel wat magisch mooie dingen waar ik nog niet op in mag gaanquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wees blij dat PS er niet zo goed in is
Je vertelde vooral veel leugens en had elke keer een ander verhaal, niet de meest slimme tactiek.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hey nou, ik deed wel wat magisch mooie dingen waar ik nog niet op in mag gaan
Zegt onze uber-maffiaquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wees blij dat PS er niet zo goed in is
Bij mij mag ook.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:42 schreef Harajuku. het volgende:
Zeg, die BGs zonder mafiabaas nu, kunnen die niet even hallo komen zeggen in DM?
Gesproken als een echte maffiaquote:
Ja, als mafia zou ik inderdaad de mafiaburgemeester opofferenquote:
deze maffiaburgemeester wel jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, als mafia zou ik inderdaad de mafiaburgemeester opofferen
Ontzettend.. maar bemoei me niet met het spel he.. alleen wat er gezegd wordquote:
Ja!quote:
Je bemoeit je wel met het spel door mij te betichten van mafia, heur.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ontzettend.. maar bemoei me niet met het spel he.. alleen wat er gezegd wordik zoek/zeg geen hints oid
Zei je zelf heur..... dat de townies zich bij je moesten melden als ze bg warenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bemoeit je wel met het spel door mij te betichten van mafia, heur.
Jij trekt conclusies en plaatst die hier. Dit is spelinhoudelijk. En dat mag meer aangezien je 'dood' bent.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zei je zelf heur..... dat de townies zich bij je moesten melden als ze bg waren
Je mag wel af en toe SCen, maar je niet inhoudelijk met het spel bemoeien. dus niet reageren op posts die over het spel gaan en niets over het spel zeggen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:57 schreef Burner82 het volgende:
Iedereen zoekt onmogelijk hints.. maar als je iets zegt over wat hier gewoon gezegd word... kan het niet meer (en ja, ik weet dat Bartje er tegen is dat dooie uberhaupt meelezen hier.... Van hem moeten ze dit topic ongeveer verwijderen uit de Myat....)
ben je altijd zo chagrijnig?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je mag wel af en toe SCen, maar je niet inhoudelijk met het spel bemoeien. dus niet reageren op posts die over het spel gaan.
Zeker niet als je zelf blijkbaar niet over de intellectuele capaciteiten beschikt te begrijpen wat er gezegd wordt.
Ja. Als je klachten hebt moet je bij mijn moeder zijn, want zo ben ik uit de kut gekropenquote:
was een retorische vraag...quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja. Als je klachten hebt moet je bij mijn moeder zijn, want zo ben ik uit de kut gekropen
Blijkbaar welquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:04 schreef timmmmm het volgende:
Het is toch niet lastig te zien wat over het spel gaat en wat niet?
Jupquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Blijkbaar wel
Maar lezen in het algemeen is soms best lastig
Euh, nee, dan moet onze opper sjaggie stil zijn hequote:
Nou ja, ik bemoei me niet met het spel nadat ik dood ben dus......quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euh, nee, dan moet onze opper sjaggie stil zijn he
Tja het is Bartje zijn spel, en dus zijn feestje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:57 schreef Burner82 het volgende:
Iedereen zoekt onmogelijk hints.. maar als je iets zegt over wat hier gewoon gezegd word... kan het niet meer (en ja, ik weet dat Bartje er tegen is dat dooie uberhaupt meelezen hier.... Van hem moeten ze dit topic ongeveer verwijderen uit de Myat....)
je bent sowieso ineens lekker rustig.. Geen achterlijke scheldpartijen meer, geen domme uitspraken... Kan ik wel aan wennen...quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik bemoei me niet met het spel nadat ik dood ben dus......
Dooien moet alltijd hun bakkes houden over het spel, wie er dan ook SL is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Tja het is Bartje zijn spel, en dus zijn feestje.
Ik vind het wel knap van mezelf. Duidelijk zo'n klein pikkie, en toch kan ik erop trappenquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
je bent sowieso ineens lekker rustig.. Geen achterlijke scheldpartijen meer, geen domme uitspraken... Kan ik wel aan wennen...
Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap van mezelf. Duidelijk zo'n klein pikkie, en toch kan ik erop trappen
Ik erger mij ook wel eens aan het chagrijnige gedrag van timmmmm, maar in dit geval heeft hij gewoon gelijk. Houd je mond als je niet snapt dat je niet spelinhoudelijk mag reageren. Ik zit hier ook wel eensquote:
Spannondquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, en nu allemaal koppen dicht en lekker wachten op de nachtpost.
Kinderen die vragen worden overgeslagenquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Nattekat, ik wil nog niet dood vannacht ok pls
Ik had je gisteren al om willen leggen als het konquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Nattekat, ik wil nog niet dood vannacht ok pls
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Vigilante/Sniper, zou je alsjeblieft contact op willen nemen?
Dit.. En doe het aub. MP is te vertrouwen..quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Vigilante/Sniper, zou je alsjeblieft contact op willen nemen?
Klopt, het is Harajuku. met een puntquote:
In jouw sig staat ook 3...quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:33 schreef lynda het volgende:
Uitslag afgelopen verkiezingen:
Achja is winnaar van Yvonne awards
3:
Drie keer zelfde sig
36 bier:
Accijns drank omhoog topic
Hé halloquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:50 schreef toetsenbordridder het volgende:
Gaat lekker hoor, word nogal vol hier in de hemelSend them up!
Ik ben het ook niet...quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Dit is een makkie, volgens mij kunnen alleen Achja en ik nog de spion zijn... En ik ben het niet...
Vote Achja
Achja (2) Chuck, TV
Dat denk ik dan weer wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Tamashii is denk ik de andere maffioso
Toen had ik ook gelijkquote:
Waarschijnlijk maffia, want volgens mij kun je niet sterven en killen in dezelfde nacht. Bovendien was er al een speciale maffiarol...quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Er is of een spion of nog een vaste maffia, want anders was het na de kill op Nattekat al klaar geweest...
Op basis waarvan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Tamashii is denk ik de andere maffioso
Ik trek het in, ik denk dat alleen de spion nog over is, Achja dusquote:
Ben ik niet. Maar dat wordt vanzelf wel duidelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik trek het in, ik denk dat alleen de spion nog over is, Achja dus
Volgens mij kan dat wel, alleen wordt er dan vaak 1 stuk tekst van gemaakt, dus dat maakt dat ik een beetje twijfel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk maffia, want volgens mij kun je niet sterven en killen in dezelfde nacht. Bovendien was er al een speciale maffiarol...
Of allebei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |