SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
2. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
3. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
4. AchJa Profiel I History I Fotoboek
5. Timmmmm Profiel I History I Fotoboek
6. DrNick Profiel | History | Fotoboek
7. Burner82 Profiel | History | Fotoboek Town Elder
8. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
9. Nattekat Profiel | History | Fotoboek
10. tdrone Profiel | History | Fotoboek Mafia
11. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
12. Lynda Profiel I History I Fotoboek
13. liesje1979 Profiel I History I Fotoboek
14. Rockfire Profiel I History I Fotoboek Dorp
15. toetsenbordridder Profiel I History I Fotoboek Dorp
16. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
17. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
18. Dale. Profiel | History | Fotoboek
Belangrijke linkjes:
Dag 1 - burgemeester verkiezingen
Nacht 1
Dag 2
[ Bericht 0% gewijzigd door Bartjebart op 26-10-2013 19:03:49 ]Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Die is wel briljant mooi gevondenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
PS kijkt hier wel bijna over haar schouder met daar links een busje. Nee toch, PS?
Oh ja, en dan een scherp geslepen potlood als steekwapenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
PS kijkt hier wel bijna over haar schouder met daar links een busje. Nee toch, PS?
Nee vorige ronde was je lekker actief als spionquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:02 schreef BeamofLight het volgende:
Welke teringhond zit er naar mij te hinten? Flikker toch op. Enige reden waarom ik me hier nog niet gemeld heb is omdat ik dorp ben. Dan vind ik er geen.reet aan en dan dit...
Mensen die mij kennen weten dat ik de waarheid spreek.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee vorige ronde was je lekker actief als spion zijnde
Flikker op met je 'tering hond'. Doe normaal of speel niet. Kind....quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:02 schreef BeamofLight het volgende:
Welke teringhond zit er naar mij te hinten? Flikker toch op. Enige reden waarom ik me hier nog niet gemeld heb is omdat ik dorp ben. Dan vind ik er geen.reet aan en dan dit...
Mensen die mij kennen weten dat ik de waarheid spreek.
Dat flikker op is lekker volwassenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Flikker op met je 'tering hond'. Doe normaal of speel niet. Kind....
Ga met je luie kadaver hints zoeken dan. Dat houdt je van de dorpsstraat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:02 schreef BeamofLight het volgende:
Komt dat uit stuk één? Want dan kan die mooi bij Nattekat, die had toch knipperende smileys in zijn AT?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:11 schreef TheVulture het volgende:
dat 'wink wink' vind ik ook te opvallend in de tekst
Nee uit het tweede stukquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Komt dat uit stuk één? Want dan kan die mooi bij Nattekat, die had toch knipperende smileys in zijn AT?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga met je luie kadaver hints zoeken dan. Dat houdt je van de dorpsstraat.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:22 schreef lynda het volgende:
bedacht Rockfire zich dat hij zijn floret en zijn masker in de trainingsruimte had laten liggen. Vervelend, maar niet verschrikkelijk.
Masker.. Jim Cary was toch the mask?
Sorry, maar ik begrijp überhaupt niet waar je het over hebt. Naar wie is er een hint, en waar haal je het vandaan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
Die dingen heten toch chippendale!? En dan Jim Carey's The Mask inderdaad.
Oh. Dale dus. chippenDALE.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Sorry, maar ik begrijp überhaupt niet waar je het over hebt. Naar wie is er een hint, en waar haal je het vandaan?
Neehee, dat tweede stuk gaat over intensief trainen en hopelijk geen spierpijn. ChippenDALES zijn mannelijke strippers vol spieren.quote:
Ja dat zeg ik tochhhhhhhhh alleen dan als Chip en Dalequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neehee, dat tweede stuk gaat over intensief trainen en hopelijk geen spierpijn. ChippenDALES zijn mannelijke strippers vol spieren.
Oh zo, hihiquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik tochhhhhhhhh alleen dan als Chip en Dale
Die eekhoorns met kutstemmen weet ik niet waarom die dan weer op dat stuk tekst van de moord zouden slaan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef Harajuku. het volgende:
Voor de mensen die morgen komen kijken
Dale
Chippendales --> intensief trainen, spieren
Chip and Dale --> Die eekhoorns met kutstemmen
Masker --> Jim Carey in the Mask
Ja die chipmunks heten Chip and Dalequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die eekhoorns met kutstemmen weet ik niet waarom die dan weer op dat stuk tekst van de moord zouden slaan?
Hij heeft wel dansende chipmunks in zijn fotoboek en die Tinder-hint naar spannende date trekken mij over de streep
Ja, ik hoop niet dat het die 10 tennistopics zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:34 schreef lynda het volgende:
Wat een stilte ineens![]()
Maar stel deze hint klopt.. Dan zal de rest dus ook moeilijker zijn
Die kuthamsters heten chip and dale, chippendales zijn gespierde mannen die intensief trainen en bekeken worden. Daarbij het masker van het schermen, Jim Carey speelde The Mask.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wacht eens...
Dat kijken naar past wel bij die foto bovenaan in zijn fotoboek.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
@Lynda
Wat doe jij in mijn fobo?
[ afbeelding ]
Sorry maar dit hele zaakje stinkt als de pest hoor... Alles wat jij naar mij linkt staat in het bovenste stukje... Waar in principe alleen over Rockfire wordt gepraat en nog helemaal niet over de moord op Rockfire zelf, wat pas in de tweede alinea gebeurt. Waaruit je geen 1 hint richting mij kan pointen...quote:Die Rockfire toch. Terwijl iedereen bij de tennisbanen te vinden reed hij net zijn straat in met zijn brommertje. Hij kwam net terug van een trainingsavond van de regionale schermvereninging. Schermen, dat was echt al jaren zijn passie. Deze avond bestond uit een intensieve training in een naburig dorp. Al bijna bij huis bedacht Rockfire zich dat hij zijn floret en zijn masker in de trainingsruimte had laten liggen. Vervelend, maar niet verschrikkelijk. Morgenavond zou hij, voor zijn date, toch weer gaan trainen. Hij hoopte stiekem wel dat hij dan niet zoveel spierpijn zou hebben want het beloofde een spannende (wink wink) date te worden.
Met regelmaat keek Rockfire over zijn schouder. Hij had steeds het gevoel dat mensen bij hem in de buurt waren en hem bekeken. Hij zag nog net een busje de hoek omslaan. Rockfire vroeg zich af wat dat voor een busje was, maar nog voordat hij daar goed over nadacht was zijn aandacht alweer verslapt en zag hij een briefje van 20 euro op de grond liggen. Altijd mooi meegenomen. Wat Rockfire alleen niet zag was dat er een piano aan een verhuishaak hing. En ook het duistere figuur tussen de auto’s had hij niet gezien. Terwijl Rockfire bukte om het geld op te rapen liet het duistere figuur het touw los. De piano viel naar beneden en raakte Rockfire (dorp) direct op zijn nek. De piano was nog grotendeels in tact. En het duistere figuur? Die speelde nog snel een deuntje op de toetsen en maakte zich toen al snel uit de voeten.
Wtf :S ben je blind ofzo? Vertel mij waar het in dit stukje niet over Rockfire gaat...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ehh...De verhalen over de slachtoffers gaan over de moordenaar. Er staat helemaal niets over Rockfire in dat stuk.
Succesquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:45 schreef Dale. het volgende:
[..]
Sorry maar dit hele zaakje stinkt als de pest hoor... Alles wat jij naar mij linkt staat in het bovenste stukje... Waar in principe alleen over Rockfire wordt gepraat en nog helemaal niet over de moord op Rockfire zelf, wat pas in de tweede alinea gebeurt. Waaruit je geen 1 hint richting mij kan pointen...
Ik ga mij iig richten op de echte hints "Duistere figuur", "20 euro", "Geld", "Busje"
kill!!kilL!KiLL!!kILL!!KILL!!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:54 schreef Harajuku. het volgende:
En dus even FYI, dat andere stuk gaat ook niet over Burner, maar over zijn moordenaar..
Oh, ik heb niets met brommers gevonden bij dalequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:02 schreef AchJa het volgende:
Brommer + floret = Kreidler floret.
Is daar nog wat nuttigs mee te vinden? Zit nu mobiel, zoekt allemaal wat lastiger.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:05 schreef lynda het volgende:
Kan ook niet want het was rock die op de brommer zat en niet zijn killer
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:05 schreef lynda het volgende:
Kan ook niet want het was rock die op de brommer zat en niet zijn killer
Ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]![]()
Er speelt wel een Kitty Kreidler in Yes Man met Jim Carrey?
Oh en dit is voor mij de doorslag.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]![]()
Er speelt wel een Kitty Kreidler in Yes Man met Jim Carrey?
Heb ik al gevonden, Burner!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:19 schreef lynda het volgende:
Nou morgen ga ik wel ff op jacht naar de killer van Burner.
Kreidler kwam van Achja hè, ik heb alleen een link gelegd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
##unvote Nattekat
##vote Dale
BoL (1) Chuck
Dale. (4) Hara, Lynda, TV, Maarten-Pieter
Jezus Bartjebart en Hara wat zijn jullie geniaal
Briljant drink spel (met whiskey of zoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:38 schreef AchJa het volgende:
En die rode lamp, zou dat niet "red light" kunnen zijn alszijnde hoeren => sex?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:56 schreef Burner82 het volgende:
PS, met whiskey of zo, haalt niemand het
Succesquote:
Volgens mij hebben we hem gevondenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Flikker op met je 'tering hond'. Doe normaal of speel niet. Kind....
Vel te vergezocht, ik schat Bartjebart niet zo hoog inquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef Harajuku. het volgende:
Voor de mensen die morgen komen kijken
Dale
Chippendales --> intensief trainen, spieren
Chip and Dale --> Die eekhoorns met kutstemmen
Masker --> Jim Carey in the Mask
De lamp ansich wel maar dat knipperen vind je in de pohi, niet in het moordverhaal zelf.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:45 schreef toetsenbordridder het volgende:
Vind nog steeds die brandstofmeter en dat knipperende lampje iets vitaals.
En toetsen-piano.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat ridder ridder in zijn naam heeft :']
piano en piano vind ik dan weer too obvious net zoals tennistopics, maar goed, ik ken Bart zijn manier van hints schrijven ook niet. Zal hem nog eens goed bekijkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En toetsen-piano.
En voeten in zijn UI.
Maar verder kon ik bij hem niet echt iets vinden. Ik ben zo voor de rest van de dag weg maar vind de hints naar dale niet zo sterk (of eigenlijk juist te sterk) dus ik denk dat ik voor Nattekat ga.
Té sterk? Heb je poep in je ogen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En toetsen-piano.
En voeten in zijn UI.
Maar verder kon ik bij hem niet echt iets vinden. Ik ben zo voor de rest van de dag weg maar vind de hints naar dale niet zo sterk (of eigenlijk juist te sterk) dus ik denk dat ik voor Nattekat ga.
Heeft ze een punt hoor, ik ga ook voor Nattekat tot nu toe.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Té sterk? Heb je poep in je ogen?
Die hints van Dale zijn gorgeous, Tim!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij vindt de hints naar Dale. serieus stérk?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:26 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Heeft ze een punt hoor, ik ga ook voor Nattekat tot nu toe.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die hints van Dale zijn gorgeous, Tim!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 08:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vel te vergezocht, ik schat Bartjebart niet zo hoog in
Verkeerd uitgedrukt; er word teveel in zijn richting geschopt. Álles word dan verdacht.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij vindt de hints naar Dale. serieus stérk?
Ik ga even huilen, brb
Als in: lijkt me een sterk verhaal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat jij Bart niet zo hoog inschat zegt natuurlijk geen flikker.quote:
Dat klopt, maar ik loop dan ook niet als een hysterische te gillen, jij wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:34 schreef timmmmm het volgende:
Dat jij ze prachtig vindt, terwijl ik ze vergezocht vind zegt even weinig natuurlijk
Really?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik loop dan ook niet als een hysterische te gillen, jij wel.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:21 schreef Harajuku. het volgende:
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH OEEEEEEEEEEEEH OEEEEEEEEEEEH
CHIPPENDALE
NAAKTE BREDE MANNEN
BODYBUILDEN SPIEREN FITNESS
OEEEEEEHHHHHHHHH
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:22 schreef Harajuku. het volgende:
Oeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:24 schreef Harajuku. het volgende:
EN HIJ HEEFT JIM CAREY MET ZN MASK ENZO OMG
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh zo, hihiJa dat ook! CHIPPENDALE CHIP AND DALE OH JEZUS DALE JIJ VUIGE MAFIA
quote:
Ja jezus gisteren welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Really?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Haar vriend waarschijnlijk ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
Alleen mis ik bij Tmashhii trainen of iets de sporty kant op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ik bedoelde te zeggen dat zodra iemand een beetje positief is jij gelijk komt gillen dat we allemaal mongolen zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:37 schreef timmmmm het volgende:
Maar je loopt niet als een hysterische te gillen, en ik wel
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Haar vriend waarschijnlijk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Jij bent ook smerig. Een beetje mijn stem er niet bijzetten. Haterquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:08 schreef liesje1979 het volgende:
BoL (1) Chuck
Dale. (4) Hara, Lynda, TV, Maarten-Pieter
Tamashii (1) DrNick
Nattekat (1) liesje.
Als het geen hints zijn vergeef ik Bart nooit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:08 schreef timmmmm het volgende:
Als jij mij vergeeft als het niet te vergezocht blijkt
Waarom ik niet?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:09 schreef BeamofLight het volgende:
kan iemand, behalve Chuck, even laten zien wat er op Dale slaat en op nattepoes?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:13 schreef toetsenbordridder het volgende:
BoL (1) Chuck
Dale. (3) Lynda, TV, Maarten-Pieter
Tamashii (1) DrNick
Nattekat (4) liesje, timmmmm, Hara, toboridder
Alles gaat volgens plan...
Ik mag me niet met de inhoud van het spel bemoeien, maar ik zie hier een stem verloren gaan...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:26 schreef AchJa het volgende:
Fuck it, ik ga voor Dale.
BoL (1) Chuck
Dale. (4) Lynda, TV, Maarten-Pieter, AchJa
Tamashii (1) DrNick
Nattekat (3) liesje, timmmmm, Hara
Je verveelt mequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:13 schreef toetsenbordridder het volgende:
Ja wat voor verduisterpraktijken zijn dit?!
Je hebt gelijk, had de post daarvoor gekopieerd, zal het ff aanpassen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:03 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Ik mag me niet met de inhoud van het spel bemoeien, maar ik zie hier een stem verloren gaan...
Bekijk het zo: je leeft wel nogquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:19 schreef Nattekat het volgende:
Kan ik nog geen dag spelen zonder gelijk weer weggestemd te worden?
Aangezien ik nog geen echt sterke hints langs heb zien komen toch maar even op onderzoek uit...
Jij en Chuck zijn maffia en jij beschermt hem nu gewoonquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:59 schreef timmmmm het volgende:
De hints nar chuck zijn veel te generiek. Auto's en PTA DUS DAT RITJE EN HET TANKEN SLAAT OP CHUCK. How 'bout no?
Tweede keer dat je Chuck gaat beschermen... aan de andere kant, een maffialid die erg openlijk een medelid beschermd klopt ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:59 schreef timmmmm het volgende:
De hints nar chuck zijn veel te generiek. Auto's en PTA DUS DAT RITJE EN HET TANKEN SLAAT OP CHUCK. How 'bout no?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jij en Chuck zijn maffia en jij beschermt hem nu gewoon
##unvote tamashii
##vote timmmmm
BoL (1) Chuck
Dale. (4) Lynda, TV, Maarten-Pieter, AchJa
Nattekat (4) liesje, timmmmm, Hara, Toboridder
Timmmmm (1) DrNick
Ik 'beschermde' dale. ook al jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jij en Chuck zijn maffia en jij beschermt hem nu gewoon
Ja logisch vorige potje was ik zn bodyguardquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tweede keer dat je Chuck gaat beschermen... aan de andere kant, een maffialid die erg openlijk een medelid beschermd klopt ook niet helemaal.
quote:
Ghehehe, door dit soort banden te verzinnen was je vorig potje nou zo makkelijk in je achterste te naaienquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ja logisch vorige potje was ik zn bodyguard
Maar nu niet meerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Waarom moet er een reden zijn om hints slecht te vinden?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar nu niet meer
Twins is de enige andere optie die ik kan verzinnen...
Ik betwijfel juist dat er een connectie is tussen julliequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom moet er een reden zijn om hints slecht te vinden?Echt hoor...
Ik ook. Look what that brought mequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Wat? Het is feitelijk correct dat wij beiden FP Crew zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ghehehe, door dit soort banden te verzinnen was je vorig potje nou zo makkelijk in je achterste te naaien
Dat dat enige waarde heeft dan weer nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Wat? Het is feitelijk correct dat wij beiden FP Crew zijn.
Tuurlijk heeft dat wel waarde - al dan niet dat het leuk staat-quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat dat enige waarde heeft dan weer niet
Ik vind dit een zwakke verdediging. Sterkt mijn gedachte dat je mafia bent.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga weer te vroeg sterven lijkt het op, met dit treintje
En dat met zulke zwakke hints.
Ik heb al eerder aangegeven waarom ik het zwakke hints vond, enkel connecties naar of het rotje (de enige sterke) of de explosie, beiden slaat natuurlijk nergens op omdat een rotje een explosie geeft.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind dit een zwakke verdediging. Sterkt mijn gedachte dat je mafia bent.
Leg trouwens eens uit hoe dit een 'treintje' is
Doet eens link naar nieuws bericht, dan edit ik hem ffquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:57 schreef Burner82 het volgende:
Even voor de FP-crew... Leuk dat we op de FP staanmaar het linkje is naar een gesloten topic
MEN / [Het Grote FOK!mafia Spel #8] De eersten hebben een tuin op hun buik..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Doet eens link naar nieuws bericht, dan edit ik hem ff
Waar staat het op de FP dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
MEN / [Het Grote FOK!mafia Spel #8] De eersten hebben een tuin op hun buik..
Geen nieuwsbericht, gewoon een link. Heb ik geregeld, ten we weer begonnenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Doet eens link naar nieuws bericht, dan edit ik hem ff
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Waar staat het op de FP dan?
Doe eens niet. Jij gaat niet over forum->FP crossovers. Dat regelen we in forum crew met een ER/managerquote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe eens niet. Jij gaat niet over forum->FP crossovers. Dat regelen we in forum crew met een ER/manager
ER-manager? Heet gewoon SEH-arts hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe eens niet. Jij gaat niet over forum->FP crossovers. Dat regelen we in forum crew met een ER/manager
ER= Eind Redacteur, Manager is de persoon die de ER's aanstuurt. Is FP crew.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ER-manager? Heet gewoon SEH-arts hoor
Johquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ER= Eind Redacteur, Manager is de persoon die de ER's aanstuurt. Is FP crew.
Nopequote:
Nu ken jij mij dus ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
NopeMaar ken er wel een paar
en modjes, PR, ER's etc
Die vertellen wel eens wat (en loop al een tijdje rond hier
)
* Burner82 pakt turflijstje erbijquote:
Enige actieve is een dooiequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:58 schreef timmmmm het volgende:
Moeten hier geen mensen actief zijn right about now?
We hebben nog een uur.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:00 schreef timmmmm het volgende:
Maar srsly, volgens mij missen we nog een stem of 6
Als iedereen zo denkt zijn we snel klaarquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:01 schreef Nattekat het volgende:
Die van mij, maar ik wacht liever tot die andere 5 klaar zijn
Mijn leven staat op het spelquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als iedereen zo denkt zijn we snel klaar
Je hebt nog een levenquote:
Ik was vorige keer ook na maffiakill1 dood, toen jij nog tot het einde leefdequote:
Maar ging wel doodquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was vorige keer ook na maffiakill1 dood, toen jij nog tot het einde leefde
Oh dat is bij nader inzien ook best een leukequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij gaan er ook wel SL-kills komen want een aantal hebben dus nog geen zak gedaan... (looking at you, tdrone...) Ik vind de hints naar toetsenbordridder behoorlijk sterk (want zowel toetsen (piano!) als ridder (schermen!) maar in mijn eentje, zelfs met dubbele stem doe ik er weinig aan
Ja maar als ik daar in mijn eentje op ga stemmen is het ook weer zo nutteloosquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh dat is bij nader inzien ook best een leuke
mmm niet eens heel slecht ideequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij gaan er ook wel SL-kills komen want een aantal hebben dus nog geen zak gedaan... (looking at you, tdrone...) Ik vind de hints naar toetsenbordridder behoorlijk sterk (want zowel toetsen (piano!) als ridder (schermen!) maar in mijn eentje, zelfs met dubbele stem doe ik er weinig aan
Bij een gelijkspel wordt er gekeken wie er het eerst het aantal stemmen heeft gekregen. Diegene zal uiteindelijk gelyncht gaan worden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met een gelijkspel?
Degene die als eerste het aantal stemmen heeft gehaald, wordt gekozen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met een gelijkspel?
Ik wacht op je aan de andere kantquote:
Dale. (4) Lynda, TV, AchJa, Tamashiiquote:
je houdt het lekker spannendquote:
of juist Nattekatquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:51 schreef timmmmm het volgende:
Óf ik blijf natuurlij kgewoon de mafia doodmaken. Rechercheur voor het toetsenbordridderrijtje stemmerts svp
piano toetsen/schermen ridder. Normaal gesproken is dat wel het level van de hintsquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:53 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Haha ja echt. Maar hoezo is dat opeens wel sterk dan? Sta te verbaasd nu
Je hebt je naam tegen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:53 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Haha ja echt. Maar hoezo is dat opeens wel sterk dan? Sta te verbaasd nu
Was harajukeleku er nu maar om de beslissing voor me te nemen wie er dood moetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
of juist Nattekatligt er aan wie er dood gaat/wat diegene was. Als toboridder maffia blijkt zijn de Nattekat stemmers natuurlijk verdachter
Dan mag jij het doen. Of durf je niet op je maffia maatje te stemmen.?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was harajukeleku er nu maar om de beslissing voor me te nemen wie er dood moet
en je vertrouwt mijn mening niet? Dan valt die date nog maar te bezienquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kom op timmmmm, je kan het.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mooi, dan mag ik de date, ik heb het eerste op jou hints gestemd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en je vertrouwt mijn mening niet? Dan valt die date nog maar te bezien
Weer zo'n kneuzenverdachtmaking. Jij hebt het recht verloren op je onderbuik mensen te beschuldigen, want je hebt het nog nooit goed gehadquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dan mag jij het doen. Of durf je niet op je maffia maatje te stemmen.?
*jouwquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Mooi, dan mag ik de date, ik heb het eerste op jou hints gestemd.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Mooi, dan mag ik de date, ik heb het eerste op jou hints gestemd.
Waarom nou gelijk schelden?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weer zo'n kneuzenverdachtmaking. Jij hebt het recht verloren op je onderbuik mensen te beschuldigen, want je hebt het nog nooit goed gehad
oei dat is ook wel sexyquote:
verander nou eens je stem moppiequote:
Liesjequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:56 schreef Nattekat het volgende:
Ummm... wie is het treintje gestart? Die verwijder ik uit mijn testament.
Ik vind de hints naar jou kut, maar ik geloof nattekat maar evenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef toetsenbordridder het volgende:
Damn, dat gaat snel. Eerst waren de zogenaamde hints complex en nu is toetsenpiano al voldoende?
Je hebt 1 minuut om ons om te pratenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef toetsenbordridder het volgende:
Damn, dat gaat snel. Eerst waren de zogenaamde hints complex en nu is toetsenpiano al voldoende?
dat is wel hoe het normaal gesproken gaat. Je speelt hier met veteranenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef toetsenbordridder het volgende:
uur? Half uur bedoel jequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
We hebben hele lijstjes met vele hints, maar dan ineens is één hint genoeg om iemand in een uurtje te lynchen?
Verbazend idd...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
We hebben hele lijstjes met vele hints, maar dan ineens is één hint genoeg om iemand in een uurtje te lynchen?
Zoals ik al eerder zei: Die hints waren verschrikkelijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
briljante logica.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Als het nu dus blijkt dat tobo town is, dan is PS maffia.
2x niet stemmen=modkillquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:02 schreef toetsenbordridder het volgende:
Ik snap hem niet meer, hoe kan er nou nóg iemand dood zijn? Je lyncht iemand en dan...? Dat is toch maar 1 iemand.
Tdrone heeft 2x niet gestemd, is automagisch dood.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:02 schreef toetsenbordridder het volgende:
Ik snap hem niet meer, hoe kan er nou nóg iemand dood zijn? Je lyncht iemand en dan...? Dat is toch maar 1 iemand.
niet eens, ik copyde ze van iemandquote:
Die heeft nog niet meegedaan, maar wel aangemeld... Inactieve spelers: DEAUD MOETEN ZE!!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:02 schreef toetsenbordridder het volgende:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dale. (4) Lynda, TV, AchJa, Tamashii
Nattekat (4) liesje, Hara, Toboridder, Maarten-Pieter
toetsenbordridder(6) chuck, DrNick, PS, Nattekat, timmmmmmmmm
En wat blijkt? Nou jongens, wat heeft de maffia het weer goed gedaan. Niet alleen een BM in haar midden, maar ook de lynch van een onschuldige.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
maar een maffia... dus =quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:02 schreef Nattekat het volgende:
Hupla, één weg.
owacht... dubbele dood
En gezellig mee slow chattenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:03 schreef toetsenbordridder het volgende:
Ah ok, dank!
Veel plezier verder, ik blijf kijken
waarom nou meteen de conclusie dat ik maffia benquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
[..]
En wat blijkt? Nou jongens, wat heeft de maffia het weer goed gedaan. Niet alleen een BM in haar midden, maar ook de lynch van een onschuldige.
Dat mag tegenwoordig weerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
En gezellig mee slow chatten
Vorige nacht waren er 2 kills, tdrone was niet actief dus 3 + 1 speciale gok ik?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:06 schreef toetsenbordridder het volgende:
Hoeveel maffia waren er eigk? 2 toch.
Meestal 1/4 of 1/5 van het aantal dorpquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:06 schreef toetsenbordridder het volgende:
In de regel is er ongeveer 1 maffialid per 5 dorpsbewoners, dit kan lichtelijk variëren icm andere rollen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:06 schreef toetsenbordridder het volgende:
Je weet niet of tdrone niet wel actief was met het killen though...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige nacht waren er 2 kills, tdrone was niet actief dus 3 + 1 speciale gok ik?
Twee keer niet doorgeven: Maffia kill & Lynch stemmingquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je weet niet of tdrone niet wel actief was met het killen though...
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je weet niet of tdrone niet wel actief was met het killen though...
?quote:
beetje falende grammaticaquote:
2 stemmingen geweest... 2 stemmingen niet gedaan en modkill... hoe moet hij wel actief geweest zijn?quote:
Beetje falende logicaquote:
Als wij samen mafia zijn, kan ik ook doorgeven namens de mafia dat jij iemand kilt. Hoef jij niet zelf te doen. Snap je?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Twee keer niet doorgeven: Maffia kill & Lynch stemming
Tenzij ook de speciale maffiarollen met maffia worden gegeven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |