Maar ging wel doodquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was vorige keer ook na maffiakill1 dood, toen jij nog tot het einde leefde
Oh dat is bij nader inzien ook best een leukequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij gaan er ook wel SL-kills komen want een aantal hebben dus nog geen zak gedaan... (looking at you, tdrone...) Ik vind de hints naar toetsenbordridder behoorlijk sterk (want zowel toetsen (piano!) als ridder (schermen!) maar in mijn eentje, zelfs met dubbele stem doe ik er weinig aan
Ja maar als ik daar in mijn eentje op ga stemmen is het ook weer zo nutteloosquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh dat is bij nader inzien ook best een leuke
mmm niet eens heel slecht ideequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij gaan er ook wel SL-kills komen want een aantal hebben dus nog geen zak gedaan... (looking at you, tdrone...) Ik vind de hints naar toetsenbordridder behoorlijk sterk (want zowel toetsen (piano!) als ridder (schermen!) maar in mijn eentje, zelfs met dubbele stem doe ik er weinig aan
Bij een gelijkspel wordt er gekeken wie er het eerst het aantal stemmen heeft gekregen. Diegene zal uiteindelijk gelyncht gaan worden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met een gelijkspel?
Degene die als eerste het aantal stemmen heeft gehaald, wordt gekozen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met een gelijkspel?
Ik wacht op je aan de andere kantquote:
Dale. (4) Lynda, TV, AchJa, Tamashiiquote:
je houdt het lekker spannendquote:
of juist Nattekatquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:51 schreef timmmmm het volgende:
Óf ik blijf natuurlij kgewoon de mafia doodmaken. Rechercheur voor het toetsenbordridderrijtje stemmerts svp
piano toetsen/schermen ridder. Normaal gesproken is dat wel het level van de hintsquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:53 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Haha ja echt. Maar hoezo is dat opeens wel sterk dan? Sta te verbaasd nu
Je hebt je naam tegen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:53 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Haha ja echt. Maar hoezo is dat opeens wel sterk dan? Sta te verbaasd nu
Was harajukeleku er nu maar om de beslissing voor me te nemen wie er dood moetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
of juist Nattekatligt er aan wie er dood gaat/wat diegene was. Als toboridder maffia blijkt zijn de Nattekat stemmers natuurlijk verdachter
Dan mag jij het doen. Of durf je niet op je maffia maatje te stemmen.?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was harajukeleku er nu maar om de beslissing voor me te nemen wie er dood moet
en je vertrouwt mijn mening niet? Dan valt die date nog maar te bezienquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kom op timmmmm, je kan het.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mooi, dan mag ik de date, ik heb het eerste op jou hints gestemd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en je vertrouwt mijn mening niet? Dan valt die date nog maar te bezien
Weer zo'n kneuzenverdachtmaking. Jij hebt het recht verloren op je onderbuik mensen te beschuldigen, want je hebt het nog nooit goed gehadquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dan mag jij het doen. Of durf je niet op je maffia maatje te stemmen.?
*jouwquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Mooi, dan mag ik de date, ik heb het eerste op jou hints gestemd.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Mooi, dan mag ik de date, ik heb het eerste op jou hints gestemd.
Waarom nou gelijk schelden?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weer zo'n kneuzenverdachtmaking. Jij hebt het recht verloren op je onderbuik mensen te beschuldigen, want je hebt het nog nooit goed gehad
oei dat is ook wel sexyquote:
verander nou eens je stem moppiequote:
Liesjequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:56 schreef Nattekat het volgende:
Ummm... wie is het treintje gestart? Die verwijder ik uit mijn testament.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |