6-2 6-3 en 6-0quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zat ik ook naar te kijken, maar kan er niets mee puzzelen wat op hetzelfde uitkomt.
gast serieus... dit is zoeken naar hints waar er geen zijn...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
6-2 6-3 en 6-0
6-2= 9-2-1 en 2
6-3= 9-2-1 en 2+1
6-0 = 9-2-1 en 0
Soms moet je creatief zijn om hints te vinden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:07 schreef Dale. het volgende:
[..]
gast serieus... dit is zoeken naar hints waar er geen zijn...
... verdacht...
Dat hielp vorige ronde ook niet zo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Soms moet je creatief zijn om hints te vinden.
Dat is ook waarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat hielp vorige ronde ook niet zo.
Niet zo verdacht als jij die ineens BMstemmen krijgt terwijl je nimmer hebt laten zien over enige spelvaardigheden te beschikken dus...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:07 schreef Dale. het volgende:
[..]
gast serieus... dit is zoeken naar hints waar er geen zijn...
... verdacht...
PP?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
Beamoflight (2) chuck, Hara
Ik ga vooralsnog wel voor PP, though. Misschien dat ik het morgen nog verander, misschien niet.
Is makkelijkerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar hoe kan het dat sommige mensen in hun profiel geen user-id hebben staan maar wel hun username? Bij Tdrone, PS en Dale. staan er geen cijfers maar hun naam
Dat was mij ook opgevallen ja...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar hoe kan het dat sommige mensen in hun profiel geen user-id hebben staan maar wel hun username? Bij Tdrone, PS en Dale. staan er geen cijfers maar hun naam
Ligt aan hoe je er naartoe gaat. Werkt op beide manieren maar als je via fotoboek naar history en profiel gaat krijg je wel gewoon cijfers.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Oh ja, Nattekat vergetenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik weet het niet... BoL heeft best wel veel hints, maar Nattekat heeft dat knipperlicht, en dat vind ik eigenlijk een hele duidelijke/opvallende...
Heb ik ook aan zitten denken, maar kan dat knipperen niet plaatsen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik weet het niet... BoL heeft best wel veel hints, maar Nattekat heeft dat knipperlicht, en dat vind ik eigenlijk een hele duidelijke/opvallende...
Dat lampje dat de benzine bijna op is!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb ik ook aan zitten denken, maar kan dat knipperen niet plaatsen.
Topic rare knipperende smileys misschien?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb ik ook aan zitten denken, maar kan dat knipperen niet plaatsen.
Ja, maar die gaat gewoon branden... Ik zou dan meer een hint richting dat geknipper zoeken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat lampje dat de benzine bijna op is!
We hebben juist een knipperhint, maar Achja vindt dat het niet bij de tekst past.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Topic rare knipperende smileys misschien?
Wat is dit nou weerquote:Heeft de spreuk "Liberté, égalité, fraternité" in haar fotoboek, dat refereert aan de Franse Revolutie, een tijd waarin veel werd geschermd met steekwapens
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Tv haal dat overzicht bij mij als de bliksem weg. Die horen bij achja!
Ik zat al te kijken...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Tv haal dat overzicht privacy etc bij mij als de bliksem weg. Die horen bij achja!
Ik heb gewoon copy paste gedaan hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Tv haal dat overzicht privacy etc bij mij als de bliksem weg. Die horen bij achja!
Zo makkelijk kom je niet van je verdenking af jongeman...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ja ik heb daar niet gepost oid...
edit dan. Dit lijkt nergens opquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb gewoon copy paste gedaan hoor
Een hint die niet zo oppervlakkig is, Bart is een ervaren SL en die heeft niet voor de makkelijkste weg gekozenquote:
Gedaan paniekvogelquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
edit dan. Dit lijkt nergens op
Terug gelezen. Je liegt. Pagina 10 onderaan staat de complete -correcte- lijst.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb gewoon copy paste gedaan hoor
tut tut, ik heb het lijstje van AchJa al gepakt...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Terug gelezen. Je liegt. Pagina 10 onderaan staat de complete -correcte- lijst.
Ik zou dan het liefst een Middeleeuwenhint zien. Want schermen is in feite gewoon riddertje spelenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een hint die niet zo oppervlakkig is, Bart is een ervaren SL en die heeft niet voor de makkelijkste weg gekozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |