SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
2. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
3. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
4. AchJa Profiel I History I Fotoboek
5. Timmmmm Profiel I History I Fotoboek
6. DrNick Profiel | History | Fotoboek
7. Burner82 Profiel | History | Fotoboek Town Elder
8. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
9. Nattekat Profiel | History | Fotoboek
10. tdrone Profiel | History | Fotoboek
11. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
12. Lynda Profiel I History I Fotoboek
13. liesje1979 Profiel I History I Fotoboek
14. Rockfire Profiel I History I Fotoboek Dorp
15. toetsenbordridder Profiel I History I Fotoboek
16. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
17. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
18. Dale. Profiel | History | Fotoboek
Belangrijke linkjes:
Dag 1 - burgemeester verkiezingen
Nacht 1
[ Bericht 0% gewijzigd door Bartjebart op 25-10-2013 21:45:16 ]Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Helaas niet, ik vertrouwde jou niet meer, maar het was te laat om het dorp nog te helpen. En vervolgens moest ik ook nog meegaan in jouw manipulatie van Patrique omdat ik anders dood zou zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En hoe heeft jouw taktiek het dorp geholpen vorige keer, BMkandidaat?
Geilquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:34 schreef timmmmm het volgende:
O, maar als je dan niet op mij stemt hè, omdt ik nou eenmaal een geboren leugenaar ben, doe me dan een lol. Stem in ieder geval niet op chuck, Rockfire, TV of Patrique. Die hebben vorige ronde laten zien hoe makkelijk ze in hun bips te nemen zijn door mafia
uhuhquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:39 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Helaas niet, ik vertrouwde jou niet meer, maar het was te laat om het dorp nog te helpen. En vervolgens moest ik ook nog meegaan in jouw manipulatie van Patrique omdat ik anders dood zou zijn![]()
Oepsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens de OP zijn DrNick en Nattekat nog SL, trouwens. Zou lullig zijn als een newbie hullie wat gaat vragen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil ook wel eens blijven leven.Plus ik ben maandag mijn fancy baan kwijtgeraakt, dus heb alle tijd om goed te BM'en
STEM PS.
Oh en ik ben natuurlijk super sexy. Één gelukkige stemmer krijgt een hot and heavy foto.
kan jij hier overheen bieden?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens de OP zijn DrNick en Nattekat nog SL, trouwens. Zou lullig zijn als een newbie hullie wat gaat vragen
Jawel, maar dat weiger ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
kan jij hier overheen bieden?
BIj deze is de stemming gesloten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja dat wordt loten hoor na de stemming
Tja dan zit er niks anders opquote:
Dale moet BM worden PUNTquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:01 schreef Dale. het volgende:
Vote (Harajuke.) en ik stel mijzelf ook beschikbaar als BM.
Chuckie
Harajuku. (1) timmmmm, Dale.
Rockfire
timmmmm
Puntenslijpsel (2) Chuck, Rockfie
Dale.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dale moet BM worden PUNT
Chuckie
Rockfire
timmmmm
Dale. (1) B82
passen jullie die bij hara aan=quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:01 schreef Dale. het volgende:
Vote (Harajuke.) en ik stel mijzelf ook beschikbaar als BM.
Chuckie
Rockfire
timmmmm
Dale.
Bedanktquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dale moet BM worden PUNT
Chuckie
Rockfire
timmmmm
Dale. (1) B82
Bedankt voor je vertrouwen. Ik zal het niet beschamen!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Chuckie
Harajuku. (2) timmmmm, Dale.
Rockfire
timmmmm
Dale. (2) B82, MP
Ik wilde mezelf net verwijderen van de lijst en op jou stemmen, zelfs met de angst dat ik volgende ronde mafia ben en dus wéér geen BM word, MAAR DAT KAN JE NU VERGETENquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik stem natuurlijk op mijn lover.
Chuckie
Harajuku. (2) timmmmm, Dale.
Rockfire
timmmmm (1) PS
Dale. (2) B82, MP
Ik zou liever op Hara stemmen maar ik wil zelf winnen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wilde mezelf net verwijderen van de lijst en op jou stemmen, zelfs met de angst dat ik volgende ronde mafia ben en dus wéér geen BM word, MAAR DAT KAN JE NU VERGETEN
deal.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil het nog wel doen, als ik de enige ben die je geile pics krijgt.
Jij mag gewoon in de rij, ik sta op plek#1, dus heb het meeste recht op de pics.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil het nog wel doen, als ik de enige ben die je geile pics krijgt.
Deal is gemaakt, fucker.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Jij mag gewoon in de rij, ik sta op plek#1, dus heb het meeste recht op de pics.
Dan maar op pics van jou.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:37 schreef Harajuku. het volgende:
Dat wordt weer lekker fappen op je moeder.
Timmmm is er wel fan van, mss kun jij hem eens goed nemen (quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:39 schreef TheVulture het volgende:
ik ga eens even rustig bekijken door wie ik me deze ronde in mijn anus laat nemen, he Timmmm
Ik kan niet wachten om me aan je te gaan ergeren. Brofist.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:39 schreef TheVulture het volgende:
ik ga eens even rustig bekijken door wie ik me deze ronde in mijn anus laat nemen, he Timmmm
Jammer, voetbal. Gemiste kans.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:51 schreef lynda het volgende:
voetbal afgelopen, ff terug lezen
edit; weinig gemist nog, dat scheelt weer.
sexyquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
Kunnen we niet gewoon met zijn drieën BM worden?
Jij, PS en ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
Euhm...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Dank voor je stemquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:48 schreef Nattekat het volgende:
Chuckie (1) Nattekat
Rockfire
timmmmm (2) PS, AchJa
Puntenslijpsel (3) Chuck, Rockfie, Haraliefie
Dale. (2) B82, MP
Volgens mij is timmmmm weer gewoon maffia, die niet wilt dat we of Chuck en Rockfire stemmen
Laten we gewoon nu sluiten. GEFELICITEERD!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
enne tot wanneer is de stemming open?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Laten we gewoon nu sluiten. GEFELICITEERD!!
ja ikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb het koud. Wie komt er met me knuffelen?
Koud...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb het koud. Wie komt er met me knuffelen?
wat nobelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik geef iemand anders de kans.
?quote:
hier welquote:
In Chicago.'s Nachts vriest het, van de week hadden we natte sneeuw.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In Chicago.'s Nachts vriest het, van de week hadden we natte sneeuw.
quote:
Zie het ook net in je onderschrift staan...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In Chicago.'s Nachts vriest het, van de week hadden we natte sneeuw.
ja dat ook ja. Laten we maar jopen dat je maffia bent want echt observerend ben je nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zie het ook net in je onderschrift staan...
Laten we maar hopen dat er geen Chicago-hint komt want dan weet Achja je te vindenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dat ook ja. Laten we maar jopen dat je maffia bent want echt observerend ben je niet
Nu wel jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat er geen Chicago-hint komt want dan weet Achja je te vinden
Nee, het begint al goed...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dat ook ja. Laten we maar jopen dat je maffia bent want echt observerend ben je niet
Koud, natte sneeuw, USA, nachtvorst...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat er geen Chicago-hint komt want dan weet Achja je te vinden
ik denk dat mijn baas al een poosje zocht naar een reden om me te lozen (en ik denk omdat zijn opdrachten terugliepen), dus toen ik een ochtend niet zo druk bezig was (e.g. náást mijn werk fokken/auto verzekering googlen) kwam hij mijn kantoorkast binnenstormen en verklaarde dat hij mijn computer getracked had de afgelopen 2 uur en mocht ik meteen vertrekken. Geen woord over dat ik altijd mijn werk ruim op tijd en in goede kwaliteit afhad, geen waarschuwing, niks. Ipv dat hij dat twee uur eerder ziet en zegt dat ik ff aan het werk moet... Kijk ik hadnatuurlijk niet op mijn werk prive dingen moeten doen, maar wat een lul. En dat kwam nog boven heel vaak overwerken zonder extra betaald te krijgen, onmogelijke tijden, 2+ uur per dag in de auto om op mijn werk en weer thuis te komen. Dus ondertussen ben ik blij dat ik er vanaf ben maar toch he.quote:
hushquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
die fout had ik al es eerder gemaakt
HAHAHHAHAHHAHAHHA.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
is het ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
In Amerika zonder baan zitten lijkt me best wel zwaar.
Idd, geen sociaal vangnet zoals hier...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
In Amerika zonder baan zitten lijkt me best wel zwaar.
"And don't go teachin' 'em about weed and hookers and stuff now ya hear"quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
is het ookga voorlopig nanny-en tot ik weer wat heb
Heb je al een greencard of ben je al een echte Amerikaansequote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
is het ookga voorlopig nanny-en tot ik weer wat heb
you never let me have anything funquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
"And don't go teachin' 'em about weed and hookers and stuff now ya hear"
neitherquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Heb je al een greencard of ben je al een echte Amerikaanse
don't I know itquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om me aan je te gaan ergeren. Brofist.
Jezusquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik denk dat mijn baas al een poosje zocht naar een reden om me te lozen (en ik denk omdat zijn opdrachten terugliepen), dus toen ik een ochtend niet zo druk bezig was (e.g. náást mijn werk fokken/auto verzekering googlen) kwam hij mijn kantoorkast binnenstormen en verklaarde dat hij mijn computer getracked had de afgelopen 2 uur en mocht ik meteen vertrekken. Geen woord over dat ik altijd mijn werk ruim op tijd en in goede kwaliteit afhad, geen waarschuwing, niks. Ipv dat hij dat twee uur eerder ziet en zegt dat ik ff aan het werk moet... Kijk ik hadnatuurlijk niet op mijn werk prive dingen moeten doen, maar wat een lul. En dat kwam nog boven heel vaak overwerken zonder extra betaald te krijgen, onmogelijke tijden, 2+ uur per dag in de auto om op mijn werk en weer thuis te komen. Dus ondertussen ben ik blij dat ik er vanaf ben maar toch he.
Whut... Wat een kansloos figuur.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik denk dat mijn baas al een poosje zocht naar een reden om me te lozen (en ik denk omdat zijn opdrachten terugliepen), dus toen ik een ochtend niet zo druk bezig was (e.g. náást mijn werk fokken/auto verzekering googlen) kwam hij mijn kantoorkast binnenstormen en verklaarde dat hij mijn computer getracked had de afgelopen 2 uur en mocht ik meteen vertrekken. Geen woord over dat ik altijd mijn werk ruim op tijd en in goede kwaliteit afhad, geen waarschuwing, niks. Ipv dat hij dat twee uur eerder ziet en zegt dat ik ff aan het werk moet... Kijk ik hadnatuurlijk niet op mijn werk prive dingen moeten doen, maar wat een lul. En dat kwam nog boven heel vaak overwerken zonder extra betaald te krijgen, onmogelijke tijden, 2+ uur per dag in de auto om op mijn werk en weer thuis te komen. Dus ondertussen ben ik blij dat ik er vanaf ben maar toch he.
Ik neem toch aan dat je niet zomaar akkoord gaat met het ontslag? Hij mag jouw computer niet zomaar tracken, dus daarmee zat hij verkeerd en heeft hij dus geen geldige reden om je te ontslaan. Laat hem maar mooi een ontslagvergoeding betalen...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Murrica! Daar ben je zo je baan kwijt hoor, geen probleemquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:07 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat je niet zomaar akkoord gaat met het ontslag? Hij mag jouw computer niet zomaar tracken, dus daarmee zat hij verkeerd en heeft hij dus geen geldige reden om je te ontslaan. Laat hem maar mooi een ontslagvergoeding betalen...
We hebben het wel over Amerika... daar doen ze niet zo moeilijk over een ontslagje en de reden waaromquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:07 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat je niet zomaar akkoord gaat met het ontslag? Hij mag jouw computer niet zomaar tracken, dus daarmee zat hij verkeerd en heeft hij dus geen geldige reden om je te ontslaan. Laat hem maar mooi een ontslagvergoeding betalen...
Ohquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben het wel over Amerika... daar doen ze niet zo moeilijk over een ontslagje en de reden waarom
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Murrica! Daar ben je zo je baan kwijt hoor, geen probleem
Dit, dusquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben het wel over Amerika... daar doen ze niet zo moeilijk over een ontslagje en de reden waarom
Dan doe ik natuurlijk mee. Als hara geen BM wil worden, dan maar PSquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:34 schreef Harajuku. het volgende:
HAHAHHAHA, SUCKERS.
Chuckie
Rockfire
timmmmm (1) PS
Dale. (2) B82, MP
Afgaand op vorige ronde zou het juist een zegen zijn om die twee stumperds als BM te hebben. Vandaar dat ik dat niet wil. Als je je zo makkelijk laat misleiden als Chuck, moet je die geen echte stem geven. Vooral niet omdat er nauwelijks misleiden bij te pas kwam, hij zit zelf op de ene na de andere mafiaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:48 schreef Nattekat het volgende:
Chuckie (1) Nattekat
Rockfire
timmmmm (2) PS, AchJa
Dale. (2) B82, MP
Volgens mij is timmmmm weer gewoon maffia, die niet wilt dat we of Chuck en Rockfire stemmen
Neequote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm, nu pas net achter de laptop. Ik wil me ook graag verkiesbaar stellen maar iedereen heeft ongeveer al gestemd.
Een beetje slijmen terwijl ze net door ons haar baan kwijt geraakt is. TO LITTLE TO LATE BIATCHquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Nou dan maar geen knuffel ps.
Maar een dubbel dikke knuffel.![]()
Gelukkig ben ik zo niet, van mij krijg je wel een foto. Zo doen echte mannen dat.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Misgunnerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
neee... bishes. Zien jullie niet dat ik het al moeilijk genoeg heb hier
Ik ben er toch johquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind het maar saai als iedereen slaapt
<3quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 03:20 schreef timmmmm het volgende:
BAM, multiquoten ftw
[..]
Ik ben er toch joh
Nou, dan zal ik ook mijn echte naam maar posten. Ik heet Fonsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 03:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik postte bijna een post met mijn echte naam er insillyyyyy
Wat een kutreden. Ben je niet goed ofzo?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:27 schreef DrNick het volgende:
Chuckie (1) Nattekat
Rockfire
timmmmm (3) PS, AchJa, toboridder
Puntenslijpsel (4) Chuck, Rockfie, Haraliefie, timmmmm
Dale. (3) B82, MP, DrNick
Lynda (3) Liesje, TV, Tamashii
Liesje
# vote Dale.
De Dale op vakantie was een toffe jongen dus vandaar. (spreek uit: daalu)
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een kutreden. Ben je niet goed ofzo?
is weer eens wat anders? lynda was recentelijker bm dan ik hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:23 schreef Tamashii het volgende:
Chuckie (1) Nattekat
Rockfire
timmmmm (3) PS, AchJa, toboridder
Puntenslijpsel (4) Chuck, Rockfie, Haraliefie, timmmmm
Dale. (2) B82, MP
Lynda (3) Liesje, TV, Tamashii
Liesje
# vote Lynda
Is weer eens wat anders en zo wordt het nog spannend.
Dat je dat weet..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
is weer eens wat anders? lynda was recentelijker bm dan ik hoor
weet ik ook niet zeker hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat je dat weet..![]()
Ik zou niet eens weten wanneer de laatste keer van wie dan ook was.
Gewoon zeggen dat je heel graag BM wil zijn werkt beter, dan had je mijn stem ook nog wel kunnen krijgen
En dat is nou juist het probleemquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
weet ik ook niet zeker hoormaar ik ben al héél lang geen BM meer geweest, volgens mij sinds voor ik hierheen verhuisde. En ik was maar wat aan het dollen, je kent me langer dan vandaag
whatquote:
Niet dat ik weet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
is weer eens wat anders? lynda was recentelijker bm dan ik hoor
Hou je je weerwolven mond eens jij weerwolfquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een kutreden. Ben je niet goed ofzo?
die is geen kandidaat meerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:23 schreef Dale. het volgende:
[..]
Hou je je weerwolven mond eens jij weerwolf![]()
En waar is mijn stem op Hara gebleven?
Stem op mijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:24 schreef Dale. het volgende:
Oh en vote for me! Waarom? Omdat Knabbel natuurlijk de allertofste eekhoorn is.
Goede vraag.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:28 schreef Bartjebart het volgende:
Nog een half uurtje dan is de stemming ten einde
Ligt aan de uitkomst.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:28 schreef Bartjebart het volgende:
Nog een half uurtje dan is de stemming ten einde
Tot nu toe 1 bovenaan....quote:
Wat is deze (uitbarsting) ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:52 schreef Harajuku. het volgende:
OMG JONGENS HET WAS EEN GRAP OVER STEMMING.
Gelukkig. Geeft zo een troep altijd, was niet van plan dat op te ruimen...quote:
Maffiatactiek...quote:In bovenstaand verhaal staan geen hints en/of aanwijzingen.
alle 4quote:
what-de-ever. Dan mag ik ze nog steeds bedankenquote:
Dat mag zeker.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
what-de-ever. Dan mag ik ze nog steeds bedanken
onderweg naar Haraquote:
?quote:
Fucked, maffia stylequote:
Omdat ik een deal aanschouw, waar ik geen deel van uit maak, ben ik het er mee eens?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:31 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie waren allemaal aanwezig toen deze deal werd gemaakt!
ach gossie. Nou je mag een klacht indienen bij het gemeentehuisquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Omdat ik een deal aanschouw, waar ik geen deel van uit maak, ben ik het er mee eens?
Waar mag ik beginnen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ach gossie. Nou je mag een klacht indienen bij het gemeentehuis
bij het begin, lijkt me handigquote:
Nee, als je het er niet mee eens was geweest had je dit kunnen zeggen of niet op PS moeten stemmen. En dat heb je ook niet gedaan dus niets aan de hand voor jou.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Omdat ik een deal aanschouw, waar ik geen deel van uit maak, ben ik het er mee eens?
Hoe bureaucratisch ben je? Beginnen bij A1, eindigen bij Z99? Of ben je meer Town gericht?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
bij het begin, lijkt me handig
voor jou maak ik een uitzondering. Beginnen bij A1a, alsjeblieft.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoe bureaucratisch ben je? Beginnen bij A1, eindigen bij Z99? Of ben je meer Town gericht?
Ubermaffiachtsmisbruikerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
voor jou maak ik een uitzondering. Beginnen bij A1a, alsjeblieft.
doe eens lief nou.quote:
Jij begonquote:
echt niet?quote:
Welles, ik vroeg alleen hoe bureaucratisch je was... of meer townie... en ik moet naar A1aquote:
5kilo. Teringquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:25 schreef Harajuku. het volgende:
Zo. Na 5 kilo aardappels geschild te hebben omdat ik het stomme idee in mijn hoofd had om zelf patat en hamburgers te maken KAN IK EINDELIJK DE KEUKEN UIT WHOOOOOOOOOO
Was wel lekker. En ok, misschien was het vier. Maakte een deel patat en een deel spicy aardappelblokjes.quote:
Dus 3 aardappels en de rest uit een zakjequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Was wel lekker. En ok, misschien was het vier. Maakte een deel patat en een deel spicy aardappelblokjes.
Niks uit een zakjequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dus 3 aardappels en de rest uit een zakje
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niks uit een zakjeAlles zelf gesneden, gebakken en gekruid.
Al lang... moet bijna bier bij bestellen... of gaan slapen...quote:
Maffiaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
Gelukkig alleen town elder en dorpeling, maar jammer joh.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:28 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb nog nooit verloren met tennis ja.... !!! Wel jammer dat ik nu al dood ben(waarom eigenlijk?
)
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:21 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Waar 'hij' staat kan ook 'zij' of 'het' gelezen worden.
Moge de doden rusten in vrede. Dus helaas niet meer meeposten in dit topic. En voor de rest geldt dat het na het rouwen tijd om hints te gaan zoeken en te verzamelen en breng daarna je stem uit. Op deze manier gaan we morgen om 19:00 de eerste lynch tot uitvoering brengen.
Ow, ok, dat is nieuw voor me.. dat ik niks meer mag zeggen...quote:
Voor mij ook, ik dacht dat ze niet spelinhoudelijk mee mochten praten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, ok, dat is nieuw voor me.. dat ik niks meer mag zeggen...
Jij stuurt me een PM/DM als de ronde is afgelopen en ik weer mag kijken/reageren?
Volgens mij is tijdens een eerder spel besloten dat het beter is om het helemaal niet meer te doen. De scheidingslijn bleek erg dun.quote:1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
Ik zeg niks meer, zorg dat alle dode volgers het uit hun myat gooien.. En ff reminder sturen als het wel weer mag...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef Bartjebart het volgende:
Sorry voor de verwarring.
In de OP staat:
[..]
Volgens mij is tijdens een eerder spel besloten dat het beter is om het helemaal niet meer te doen. De scheidingslijn bleek erg dun.
Ja nouquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:44 schreef Harajuku. het volgende:
Oh serieus? Ik snap dat hij geen mensen mag betichten van mafia zijn, maar hij mag toch wel een keer wat zeggen?
Eerder liepen de dooien te slowchatten als een stel motherfuckers, dat is natuurlijk niet aan te raden
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef lynda het volgende:
Gewoon niets over het spel zeggen simpel.. Kan je dat niet dan moet je uit het topic blijven
Ditquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef lynda het volgende:
Gewoon niets over het spel zeggen simpel.. Kan je dat niet dan moet je uit het topic blijven
Zal die van Lynda even in mijne zetten, dan mis ik verder niets toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Chuck
Autotopics (o.a. onderhoudszaken (benzine), tikkend geluid/sensor (misschien brandstofmeter?))
Vuurwerk
Achja
Brand
Oldtimers
Accijns op brandstof omhoog
Nattekat
Vuurwerk
Knipperlichten
(Atmosfeer) op ontploffen
Fukushima
Lynda
Walking dead -> referentie naar piano, reclame met George Clooney etc.
Blote bips -> spannende date
BoL
tennis
daten
bliksem -> explosie
bodybuilding
Dale.quote:Die Rockfire toch. Terwijl iedereen bij de tennisbanen te vinden reed hij net zijn straat in met zijn brommertje. Hij kwam net terug van een trainingsavond van de regionale schermvereninging. Schermen, dat was echt al jaren zijn passie. Deze avond bestond uit een intensieve training in een naburig dorp. Al bijna bij huis bedacht Rockfire zich dat hij zijn floret en zijn masker in de trainingsruimte had laten liggen. Vervelend, maar niet verschrikkelijk. Morgenavond zou hij, voor zijn date, toch weer gaan trainen. Hij hoopte stiekem wel dat hij dan niet zoveel spierpijn zou hebben want het beloofde een spannende (wink wink) date te worden.
Met regelmaat keek Rockfire over zijn schouder. Hij had steeds het gevoel dat mensen bij hem in de buurt waren en hem bekeken. Hij zag nog net een busje de hoek omslaan. Rockfire vroeg zich af wat dat voor een busje was, maar nog voordat hij daar goed over nadacht was zijn aandacht alweer verslapt en zag hij een briefje van 20 euro op de grond liggen. Altijd mooi meegenomen. Wat Rockfire alleen niet zag was dat er een piano aan een verhuishaak hing. En ook het duistere figuur tussen de auto’s had hij niet gezien. Terwijl Rockfire bukte om het geld op te rapen liet het duistere figuur het touw los. De piano viel naar beneden en raakte Rockfire (dorp) direct op zijn nek. De piano was nog grotendeels in tact. En het duistere figuur? Die speelde nog snel een deuntje op de toetsen en maakte zich toen al snel uit de voeten.
Ah mooi, deel ze dan ook even op in stuk 1 en 2.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik zal alles even samen voegen tot 1 post
Neuh, teveel werkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah mooi, deel ze dan ook even op in stuk 1 en 2.
Toegevoegd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
Liesje
Foto met Patat & snacks op de achtergrond --> fastfood
Was deze nog vergeten
Mss een synoniem ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan echt neits met dat schermen vinden.
Noh, ik zou ze niet slecht willen noemen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Oh ja, wel hele slechte hints naar mij, zeer gewaardeerde medespelers. Mij kun je laten gaan, ik ben gewoon townie, net als vorige ronde.
Ik zat naar degen/mes/zwaard e.d. te kijken, maar straks slaat het op hor of zoquote:
Scherm kan natuurlijk ook letterlijk een scherm zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zat naar degen/mes/zwaard e.d. te kijken, maar straks slaat het op hor of zo
zo deed maarten pieter dat vorige ronde ook.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik moet morgen werken (dag 6 deze week) dus ik stem alvast
##BoL
Beamoflight (1) chuck
Ik vind BoL een goede, behalve idd 10 tennistopics of zoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:29 schreef lynda het volgende:
Ik hoop dat de hint toch wel iets moeilijker zijn dan Ow hij post in tennistopic en het gaat ovr tenissen
Ja und?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zo deed maarten pieter dat vorige ronde ook.
Vriend, de hints spreken toch voor zichquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:31 schreef Dale. het volgende:
_! my relateren aan sex... pffff. Morgen maar ff lezen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Hierna Unchained Melodyquote:
Ik vind het persoonlijk niks, liever Status Quo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Hierna Unchained Melody
Zat ik ook naar te kijken, maar kan er niets mee puzzelen wat op hetzelfde uitkomt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Mmmm dale. heeft in dit topic ( GC / 2 + 9 + 0 + 9 + 1 + 9 + 5 + 9) gepost. Zou dat 6-3 etc niet gewoon een verwijzing wezen naar die TT
6-2 6-3 en 6-0quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zat ik ook naar te kijken, maar kan er niets mee puzzelen wat op hetzelfde uitkomt.
gast serieus... dit is zoeken naar hints waar er geen zijn...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
6-2 6-3 en 6-0
6-2= 9-2-1 en 2
6-3= 9-2-1 en 2+1
6-0 = 9-2-1 en 0
Soms moet je creatief zijn om hints te vinden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:07 schreef Dale. het volgende:
[..]
gast serieus... dit is zoeken naar hints waar er geen zijn...
... verdacht...
Dat hielp vorige ronde ook niet zo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Soms moet je creatief zijn om hints te vinden.
Dat is ook waarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat hielp vorige ronde ook niet zo.
Niet zo verdacht als jij die ineens BMstemmen krijgt terwijl je nimmer hebt laten zien over enige spelvaardigheden te beschikken dus...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:07 schreef Dale. het volgende:
[..]
gast serieus... dit is zoeken naar hints waar er geen zijn...
... verdacht...
PP?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
Beamoflight (2) chuck, Hara
Ik ga vooralsnog wel voor PP, though. Misschien dat ik het morgen nog verander, misschien niet.
Is makkelijkerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar hoe kan het dat sommige mensen in hun profiel geen user-id hebben staan maar wel hun username? Bij Tdrone, PS en Dale. staan er geen cijfers maar hun naam
Dat was mij ook opgevallen ja...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar hoe kan het dat sommige mensen in hun profiel geen user-id hebben staan maar wel hun username? Bij Tdrone, PS en Dale. staan er geen cijfers maar hun naam
Ligt aan hoe je er naartoe gaat. Werkt op beide manieren maar als je via fotoboek naar history en profiel gaat krijg je wel gewoon cijfers.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Oh ja, Nattekat vergetenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik weet het niet... BoL heeft best wel veel hints, maar Nattekat heeft dat knipperlicht, en dat vind ik eigenlijk een hele duidelijke/opvallende...
Heb ik ook aan zitten denken, maar kan dat knipperen niet plaatsen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik weet het niet... BoL heeft best wel veel hints, maar Nattekat heeft dat knipperlicht, en dat vind ik eigenlijk een hele duidelijke/opvallende...
Dat lampje dat de benzine bijna op is!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb ik ook aan zitten denken, maar kan dat knipperen niet plaatsen.
Topic rare knipperende smileys misschien?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb ik ook aan zitten denken, maar kan dat knipperen niet plaatsen.
Ja, maar die gaat gewoon branden... Ik zou dan meer een hint richting dat geknipper zoeken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat lampje dat de benzine bijna op is!
We hebben juist een knipperhint, maar Achja vindt dat het niet bij de tekst past.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Topic rare knipperende smileys misschien?
Wat is dit nou weerquote:Heeft de spreuk "Liberté, égalité, fraternité" in haar fotoboek, dat refereert aan de Franse Revolutie, een tijd waarin veel werd geschermd met steekwapens
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Tv haal dat overzicht bij mij als de bliksem weg. Die horen bij achja!
Ik zat al te kijken...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Tv haal dat overzicht privacy etc bij mij als de bliksem weg. Die horen bij achja!
Ik heb gewoon copy paste gedaan hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Tv haal dat overzicht privacy etc bij mij als de bliksem weg. Die horen bij achja!
Zo makkelijk kom je niet van je verdenking af jongeman...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ja ik heb daar niet gepost oid...
edit dan. Dit lijkt nergens opquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb gewoon copy paste gedaan hoor
Een hint die niet zo oppervlakkig is, Bart is een ervaren SL en die heeft niet voor de makkelijkste weg gekozenquote:
Gedaan paniekvogelquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
edit dan. Dit lijkt nergens op
Terug gelezen. Je liegt. Pagina 10 onderaan staat de complete -correcte- lijst.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb gewoon copy paste gedaan hoor
tut tut, ik heb het lijstje van AchJa al gepakt...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Terug gelezen. Je liegt. Pagina 10 onderaan staat de complete -correcte- lijst.
Ik zou dan het liefst een Middeleeuwenhint zien. Want schermen is in feite gewoon riddertje spelenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een hint die niet zo oppervlakkig is, Bart is een ervaren SL en die heeft niet voor de makkelijkste weg gekozen
Ja, maar ik kan nergens een enkel steekwapen vinden, in welke vorm dan ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:57 schreef lynda het volgende:
Nou wat gebruik je bij schermen?
Je heb het pak, masker, je wapen (Sabel, degen of floret)
Tami heeft masker in fobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |