abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132083979
Ik wil graag een makkelijk te onthouden 06 nummer kopen.
Nu staan er een aantal te koop aangeboden op Marktplaats en ik heb ook al een paar websites gezien waar ze best mooie nummers hebben.

Heeft iemand al eens een 06 nummer aangeschaft bij zo een website?

Ik heb een heel mooi nummer gezien, maar zou graag horen dat iemand er al iets heeft besteld en ontvangen. Het nummer wat ik wil hebben kost 80 euris vandaar :)
pi_132084112
Ik heb een heel mooi 06 nummer, maar die kreeg ik gewoon bij de aanschaf van een prepaid :)
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:20:03 #3
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_132085258
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:59 schreef longinus het volgende:
Ik heb een heel mooi 06 nummer, maar die kreeg ik gewoon bij de aanschaf van een prepaid :)
Ik ook.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:22:04 #4
112251 314
gimme pie!
pi_132085390
"vroeger" kocht je een pre-paid sim of een abo en had de verkoper een hele stapel liggen, kon je gewoon een nummer uitzoeken wat je beviel ^O^

tegenwoordig geen idee, zal wel worden toegewezen? maar om er nu een te kopen via marktplaats vind ik ook wat vreemd.. daarbij, wie zegt dat je geen gekloonde sim koopt?
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:22:05 #5
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_132085392
Hoe makkelijker het nummer hoe hoger de kans op prankcalls?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:35:08 #6
862 Arcee
Look closer
pi_132086127
Echte bazen kopen een eigen bazennummer. 8-)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_132087017
Als je een abo hebt kun je ook je nr wijzigen, en als je er wat voor wil dokken kun je een eigen nummer uitzoeken. Als je het gratis wijzigt kun je btw al uit vijf nummers kiezen.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:37:21 #8
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132093909
Een echt "mooi" nummer is gewoon wel geld waard. Sprak laatst een klant die bijv. 06-12222221 had. Daar is hem toen 50k voor geboden (serieus). Dus er zijn blijkbaar mensen die nogal wat geld overhebben voor zo'n makkelijk te onthouden nummer.
pi_132153032
Dus nog geen ervaringen met kopen van een nummer van zo een website?
Sommige van die sites zien er best fatsoenlijk uit en die bestaan toch ook al ff als ik t me goed herinner.

Voor prank calls ben ik niet zo bang, had vroeger een mooi 06 nummer met veel gelijke nummers, maar had er nooit last van, denk dat je dan een nummer met 8x2 moet hebben ofzo.

Ik ga het wel doen voordat ie weg is. Voor die prijs waag ik maar een gokje.

Laat ik wel weten hoe t afgelopen is. Bedankt voor de reacties iig!

Hey HotSummerNight, mooi lijfspreuken heb je onder je foto. 4 vingers maar ? :)
  maandag 14 oktober 2013 @ 13:09:20 #10
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_132153081
Waarom zou je het eigenlijk willen?

Ze slaan je nummer op in hun tel in het adres boek en kijken nooit meer naar je nummer :")
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
pi_132154102
waarom stap je niet een gerenomeerd telecom winkel binnen en vraagt daar of je ook gewoon zelf mag bepalen welk nummer je wil. mocht hij nog niet ingebruik zijn.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_132185095
Nou Hotsummer, ik heb al eerder zo een nummer gehad en het is best lachen.
Je krijgt er standaard een reactie op, dus als je vaak je nummer weggeeft heb je er wel lol van.

Als je bijvoorbeeld elk weekend aan 20 vrouwen je nummer geeft, zoals ik :), dan krijg je een hoop leuke reacties.
Oh, en ze gaan natuurlijk allemaal gelijk met je mee

Buiten de lol staat het ook goed als je vertegenwoordiger bent of op de werkbus. Kijk maar ns naar die werkbussen met een 06 nummer, de helft van de keren is het een makkelijk nummer.
Sommige gekken, zoals ik, zien er wat in. Anderen weer helemaal niet, die kopen liever een telefoon.

Aan Sjoemie, dat van die Telecom winkels heb ik ook al gedaan. Je krijgt standaard de keuze uit 5 nummers, bij T-Mobile, Telfort of Voda maar daar zit nooit wat tussen. Voor de rest biedt bijvoorbeeld Voda mooie nummers maar alleen bij een abbo en die nummers kosten volgens mij ook 150 eutjes.
bij Telfort vragen ze 22,50 voor een nieuw nummer en dan is het niet eens een speciaal nummer
.
Alles al geprobeerd, maar wil gewoon een prepaid nummer dat ik op mijn visitekaartje en de werkbus kan zitten, zodoende kwam ik op die Marktplaats en die websites terecht.

Wilde net dat nummer aanschaffen, maar volgens mij is ie verkocht :)
pi_132186261
ik snap niet helemaal de logica van een apart nummer.
zolang ik maar gebeld, gesmst of gewhattsappt kan worden op mijn nummer vind ik het al goed.
heb ik echt gen 0669696969 :') ofzo voor nodig.
I am a child of God
God is not dead.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:19:10 #14
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_132186977
ik heb mn geboortedatum en jaar als nummer.
Gewoon omdat het kan :)

Maar nee, er voor betalen ga ik niet. Ik heb het omdat ik bij de provider werk waar het nummer toen zat.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_132187494
inderdaad ik heb echt geen 70 euro over om een "persoonlijk" 06 nummer te krijgen.
I am a child of God
God is not dead.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:20:09 #16
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_132190981
zelfs geen 5 euro.
Kijk ik geef toe dat het voor mij een gaaf nummer is. En misschien als je een schildersbedrijf hebt dat je denkt dat het bij potentiėle klanten blijft hangen, maar ik kan uit ervaring melden dat dat vaak niet het geval is.

Maak visitekaartjes met je beroep en deel die uit, werkt echt beter.
En je adres op de bus werkt ook, maar een nummer niet.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_132191189
Iets zegt mij dat de TS echt zo een controle freak is waar alles kloppend moet zijn.
Komop he. 06 nummer en daar veel geld voor willen neertellen...

@TS: jouw tv en stereo is zeker ook allemaal van hetzelfde merk en alle kopjes in de keuken wijzen zeker ook allemaal naar 1 kant met het oortje? })

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2013 15:28:18 ]
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:43:28 #18
300718 Kenju
Say It!!??
pi_132191717
Wat je moet doen, als je het wat goedkoper wil, is gewoon een prepaidkaartje kopen ergens en dan gewoon uitzoeken tussen wat ze hebben. Daar zitten vaak mooie nummers tussen. Wanneer dit nummer van je eigen provider is, is deze makkelijk om te zetten naar je eigen abonnement.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_132191761
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:27 schreef Iwanius het volgende:
Iets zegt mij dat de TS echt zo een controle freak is waar alles kloppend moet zijn.
Komop he. 06 nummer en daar veel geld voor willen neertellen...

@TS: jouw tv en stereo is zeker ook allemaal van hetzelfde merk en alle kopjes in de keuken wijzen zeker ook allemaal naar 1 kant met het oortje? })
en een playmate :')

zie zijn laatste bericht maar, hij wil graag zo'n nummer omdat hij elk weekend 20 vrouwen denkt te kunnen versieren :')
I am a child of God
God is not dead.
pi_132197319
@ Iwanius. Wat een aannames weer, ik kijk niet eens TV en nee, niet alles is van hetzelfde merk.
Wat betreft die kopjes en de oortjes, dat heb je vast eerder gezien. Traumatje van vroeger misschien?

Ik zie wel in waarom mensen dat doen of waarom ze graag 400 voor een mobiel uitgeven, maar is gewoon niet mijn ding. Ik heb weer andere afwijkingen. Maar ik zou iemand daarom niet gelijk iemand een stempel geven.

Waarschijnlijk kost jouw mobiel minstens het dubbele en daar ben je over een jaar weer op uitgekeken. Ik bel over 10 jaar nog met dat nummer.

Oh, dat van die dames was natuurlijk lichtelijk overdreven. Je moet niet alles even serieus nemen.
Misschien HotSummer dan weer wel, maar dat moet je weer aan haar vragen.

Heb er inmiddels een nummer besteld en verheug me er op, moet binnen 2 dagen binnen zijn.
Geef anders je nummer Iwanius, kan ik je elke ochtend bellen met mn mooie nummer :)

Wel een hoop reacties moet ik zeggen, best gezellig, gelukkig zit er ook iemand(al is t er maar 1) tussen die de afwijking wel begrijpt. Misschien moet je daar ook ns gaan kijken Beamoflight, ze hebben ook nummers van een tientje, misschien kan je die doorverkopen aan je klanten, scheelt ze weer 50k :)
pi_132199420
Struin wat Mediamarkten af. Soms zit op de verpakking van die prepaid-plus-telefoonbundels of prepaidkaarten zelf een sticker met daarop het mobiele nummer. Misschien zit er wat leuks tussen.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:03:10 #22
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_132200026
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:48 schreef Flitskikker het volgende:
Struin wat Mediamarkten af. Soms zit op de verpakking van die prepaid-plus-telefoonbundels of prepaidkaarten zelf een sticker met daarop het mobiele nummer. Misschien zit er wat leuks tussen.
Daar ben je met verplaatsen ook snel 4uur aan kwijt, ben je goedkoper en zekerder uit met 70¤.
pi_132202175
Bij de AH kun je ook Simkaarten kopen en daar achterop staan ook de nummers. Een behulpzame medewerker kan je wel helpen misschien.
pi_132202631
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 20:40 schreef zakpatat90 het volgende:
Bij de AH kun je ook Simkaarten kopen en daar achterop staan ook de nummers. Een behulpzame medewerker kan je wel helpen misschien.
Ik werk bij de AH en zal dat niet doen, een werkend nummer is een werkend nummer.
pi_132203030
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 20:46 schreef wihehin het volgende:

[..]

Ik werk bij de AH en zal dat niet doen, een werkend nummer is een werkend nummer.
Ik ook en bij de kassa. Zat momenten dat ik niks te doen heb. Dan wil ik heus wel wat nummertjes laten zien. (En ze hangen bij ons bij de kassa dus hij kan het evt. ook zelf).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')