Ik ook.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:59 schreef longinus het volgende:
Ik heb een heel mooi 06 nummer, maar die kreeg ik gewoon bij de aanschaf van een prepaid
en een playmatequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:27 schreef Iwanius het volgende:
Iets zegt mij dat de TS echt zo een controle freak is waar alles kloppend moet zijn.
Komop he. 06 nummer en daar veel geld voor willen neertellen...
@TS: jouw tv en stereo is zeker ook allemaal van hetzelfde merk en alle kopjes in de keuken wijzen zeker ook allemaal naar 1 kant met het oortje?
Daar ben je met verplaatsen ook snel 4uur aan kwijt, ben je goedkoper en zekerder uit met 70¤.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:48 schreef Flitskikker het volgende:
Struin wat Mediamarkten af. Soms zit op de verpakking van die prepaid-plus-telefoonbundels of prepaidkaarten zelf een sticker met daarop het mobiele nummer. Misschien zit er wat leuks tussen.
Ik werk bij de AH en zal dat niet doen, een werkend nummer is een werkend nummer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:40 schreef zakpatat90 het volgende:
Bij de AH kun je ook Simkaarten kopen en daar achterop staan ook de nummers. Een behulpzame medewerker kan je wel helpen misschien.
Ik ook en bij de kassa. Zat momenten dat ik niks te doen heb. Dan wil ik heus wel wat nummertjes laten zien. (En ze hangen bij ons bij de kassa dus hij kan het evt. ook zelf).quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:46 schreef wihehin het volgende:
[..]
Ik werk bij de AH en zal dat niet doen, een werkend nummer is een werkend nummer.
Dan kan ik het wel doen ja, maar als verkoopklaar met strikte eindtijd dan kan ik niet een kwartier "verpesten".quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:54 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Ik ook en bij de kassa. Zat momenten dat ik niks te doen heb. Dan wil ik heus wel wat nummertjes laten zien. (En ze hangen bij ons bij de kassa dus hij kan het evt. ook zelf).
Oh ja. Die gasten die je weleens ziet en zoals zij zelf zeggen "in zaken"zitten en met tig mobieltjes rondlopen,wat zeg ik: Soms bellen met twee mobieltjes in de hand en altijd een goede reden hebben waarom ze toch met zoveel mobieltjes en dito nummers moeten rondlopen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:44 schreef sjoemie1985 het volgende:
en een playmate
zie zijn laatste bericht maar, hij wil graag zo'n nummer omdat hij elk weekend 20 vrouwen denkt te kunnen versieren
Leer er maar aan te wennen dat wat voor reactie je hier ook op Fok plaatst er genoeg mensen op je gaan zeiken. Daarom lees ik ook grotendeels alleen maar mee. Ik zie dat het inmiddels gelukt is om iets te bestellenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:45 schreef Japiejotje het volgende:
@ flitskikker. Dat is geen slechte tip op zich.
Heb wel eens in zo n bak gespit, maar heb wel het idee dat die mensen die daar werken dat ook wel doen.
Buiten dat, dan betaal je ook weer voor die telefoon. Dan kan je het net zo goed een nummer bij een webwinkel halen. Als het allemaal klopt en ze leveren natuurlijk
Tenzij je natuurlijk een engeltje hebt als patatje die je een keer de nummertjes laat zien, maar betwijfel of je er wat tussen zal vinden. Het blijft toch lastig hoor
Bedankt voor de reacties iig, stuk leuker dan de paar eerste reacties, begon al te denken, wat een zure boel op dat fok forum haha. Maar dat valt toch wel mee
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:19 schreef Nizno het volgende:
ik heb mn geboortedatum en jaar als nummer.
Gewoon omdat het kan
collega had het al, maar die heeft dag maand jaar. ik heb net even anders omdat dag maand jaar net weer voor 2 jaar verlengd was door iemand die niet eens op die dag geboren isquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:55 schreef Japiejotje het volgende:
@ Iwanius. Wat een aannames weer, ik kijk niet eens TV en nee, niet alles is van hetzelfde merk.
Wat betreft die kopjes en de oortjes, dat heb je vast eerder gezien. Traumatje van vroeger misschien?
Dat is geen stempel geven,maar gewoon je mening aangezien die rariteiten (voor een beter woord) zo afwijken van wat het algemeen geaccepteerde gemiddelde is van gelduitgave aan een mobiel dat het dus vreemd voor anderen aandoet. De insteek dat men zoveel geld spendeert is meestal ook ingegeven door marketing waar men zich aan heeft overgeleverd die erop hameren dat je dit mobieltje moet hebben omdat je anders je ongelukkig voelt en wanneer je het hebt iets exclusief hebt.quote:Ik zie wel in waarom mensen dat doen of waarom ze graag 400 voor een mobiel uitgeven, maar is gewoon niet mijn ding. Ik heb weer andere afwijkingen. Maar ik zou iemand daarom niet gelijk iemand een stempel geven.
Als je mijn post-history bekijkt dan zul je zien dat ik juist erg lang met mijn spullen doe gewoon omdat ik van degelijkheid houd en geen status hoef te ontlenen aan de hardware die ik heb. En ja het kost meestal in eerste instantie soms veel geld maar dan doe ik er ook heel lang mee tot dat ik het weer eens tijd vind om wat nieuws te kopen.quote:Waarschijnlijk kost jouw mobiel minstens het dubbele en daar ben je over een jaar weer op uitgekeken. Ik bel over 10 jaar nog met dat nummer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |