quote:Anouk is haar Symphonica in Rosso-reeks opvallend openhartig begonnen vanavond. De zangeres zit vol medicijnen om haar griep te onderdrukken, is ook nog eens ongesteld én heeft dringend een beurt nodig, vertelde ze in GelreDome.
Even daarvoor had ze ook al haar shirt omhoog getrokken om de enige twee rode accenten te tonen van haar verder zwarte outfit.
,,Ik scheer mijn schaamhaar nog hoor”, vertelde Anouk achteloos nadat een fan haar toeriep dat ze er lekker uit ziet. ,,Ja je weet nooit wie je tegenkomt in de supermarkt. En dan kun je wel denken dat mens is moeder, doe normaal maar mijn kinderen weten dit hoor!” Zo kennen we de Haagse. Ziek leek ze dan ook geenszins meer.
Anouk vermaakte zich prima op het grote podium, voelde zich er volledig thuis. Eerder tijdens het optreden had ze ook haar bh al laten zien: een felrood en goed gevuld exemplaar, zagen 30.000 toeschouwers. ,,Ja gek hè? Ze lijken alleen maar groter te worden”, was Anouk zelf ook opgevallen. Op Pinkpop maakte de Haagse ook al eens haar opwachting in haar ondergoed.
Inderdaad klasse.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik was er vrijdag live bij en ze was geweldig ontwapenend. lief en grote klasse dat ze ondanks dat ze doodziek was elk lied spatzuiver heeft gezongen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |