![2mn0jo1.png]()
Boem! In de verte klonk een harde knal. tdrone hoorde het geluid dat bij hem door merg en been ging. Hij wist maar al te goed wat dit te betekenen had. Ondanks dat hij bewust zijn intrek in een huisje in de bergen, ver van het dorp en afgesloten van alle informatie genomen had. Hij wist niet wat er die nacht allemaal gebeurd was, had zich niet aangemeld voor de tenniscompetitie en was al helemaal niet op de hoogte van wie er op dat moment gelyncht werd. Maar dat er een lynch gaande was, was hem wel degelijk duidelijk. Immers was de tweede dag van het spel aangebroken.
Hij kon niet weten dat zijn dorpsgenoot nog geen kwartier geleden het dorpskanon ingeschoven was nadat ze hem, na een heftig stemproces, aangewezen hadden als mogelijke dader voor een van de moorden. Zijn buurman werd met een grote knal het dorp uit geschoten. Hij kon niet weten dat
toetsenbordridder (dorp) gestorven was.
Helemaal verzonken in zijn gedachten merkte hij niet dat de spelleider rond zijn berghutje liep en dat er staven tnt werden ontstoken. Al snel klonk er een tweede harde knal in de omgeving. Het dorp wist wat er gebeurd was, maar begon zich af te vragen wat er toch aan de hand was. Al snel bereikte hen het bericht dat tdrone’s berghut ontploft was. Niemand had gemerkt dat hij naar er naar toe gegaan was. Niemand had hem nog gemist. De mafia baalde, het dorp was blij. En tdrone?
tdrone (mafia) was niet meer.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In bovenstaand verhaal staan geen hints en/of aanwijzingen. Nachtrollen doe je ding, graag
voor 21:30 via een PM.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...