Geen nieuwsbericht, gewoon een link. Heb ik geregeld, ten we weer begonnenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Doet eens link naar nieuws bericht, dan edit ik hem ff
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Waar staat het op de FP dan?
Doe eens niet. Jij gaat niet over forum->FP crossovers. Dat regelen we in forum crew met een ER/managerquote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe eens niet. Jij gaat niet over forum->FP crossovers. Dat regelen we in forum crew met een ER/manager
ER-manager? Heet gewoon SEH-arts hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe eens niet. Jij gaat niet over forum->FP crossovers. Dat regelen we in forum crew met een ER/manager
ER= Eind Redacteur, Manager is de persoon die de ER's aanstuurt. Is FP crew.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ER-manager? Heet gewoon SEH-arts hoor
Johquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ER= Eind Redacteur, Manager is de persoon die de ER's aanstuurt. Is FP crew.
Nopequote:
Nu ken jij mij dus ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
NopeMaar ken er wel een paar
en modjes, PR, ER's etc
Die vertellen wel eens wat (en loop al een tijdje rond hier
)
* Burner82 pakt turflijstje erbijquote:
Enige actieve is een dooiequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:58 schreef timmmmm het volgende:
Moeten hier geen mensen actief zijn right about now?
We hebben nog een uur.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:00 schreef timmmmm het volgende:
Maar srsly, volgens mij missen we nog een stem of 6
Als iedereen zo denkt zijn we snel klaarquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:01 schreef Nattekat het volgende:
Die van mij, maar ik wacht liever tot die andere 5 klaar zijn
Mijn leven staat op het spelquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als iedereen zo denkt zijn we snel klaar
Je hebt nog een levenquote:
Ik was vorige keer ook na maffiakill1 dood, toen jij nog tot het einde leefdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |