Hoe weet je het zo zeker dan? PS deed moord 2, moord 1 is door een speciale rol gedaan en zijn richting mij geen hints.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
Okay als er iets is wat kan moorden vannacht, Nattekat alstublieft.
En nacht 1 is verdwenen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe weet je het zo zeker dan? PS deed moord 2, moord 1 is door een speciale rol gedaan en zijn richting mij geen hints.
Als ik echt maffia was, had ik jou gisteren vermoord, jij komt telkens met de hints, vooral richting mij en PS.
Hoezo is moord 1 gedaan door een speciale rol? De kill had toch overeenkomsten met nacht 1?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe weet je het zo zeker dan? PS deed moord 2, moord 1 is door een speciale rol gedaan en zijn richting mij geen hints.
Als ik echt maffia was, had ik jou gisteren vermoord, jij komt telkens met de hints, vooral richting mij en PS.
Wees blij dat PS er niet zo goed in isquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:13 schreef AchJa het volgende:
![]()
En weer een mafia BM... we treffen het wel...
Juist de eerste moord inderdaad, en vig mag nacht 1 niet schieten dus moet dat mafia zijn geweest. Ook dat nog.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoezo is moord 1 gedaan door een speciale rol? De kill had toch overeenkomsten met nacht 1?
hey nou, ik deed wel wat magisch mooie dingen waar ik nog niet op in mag gaanquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wees blij dat PS er niet zo goed in is
Je vertelde vooral veel leugens en had elke keer een ander verhaal, niet de meest slimme tactiek.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hey nou, ik deed wel wat magisch mooie dingen waar ik nog niet op in mag gaan
Zegt onze uber-maffiaquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wees blij dat PS er niet zo goed in is
Bij mij mag ook.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:42 schreef Harajuku. het volgende:
Zeg, die BGs zonder mafiabaas nu, kunnen die niet even hallo komen zeggen in DM?
Gesproken als een echte maffiaquote:
Ja, als mafia zou ik inderdaad de mafiaburgemeester opofferenquote:
deze maffiaburgemeester wel jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, als mafia zou ik inderdaad de mafiaburgemeester opofferen
Ontzettend.. maar bemoei me niet met het spel he.. alleen wat er gezegd wordquote:
Ja!quote:
Je bemoeit je wel met het spel door mij te betichten van mafia, heur.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ontzettend.. maar bemoei me niet met het spel he.. alleen wat er gezegd wordik zoek/zeg geen hints oid
Zei je zelf heur..... dat de townies zich bij je moesten melden als ze bg warenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bemoeit je wel met het spel door mij te betichten van mafia, heur.
Jij trekt conclusies en plaatst die hier. Dit is spelinhoudelijk. En dat mag meer aangezien je 'dood' bent.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zei je zelf heur..... dat de townies zich bij je moesten melden als ze bg waren
Je mag wel af en toe SCen, maar je niet inhoudelijk met het spel bemoeien. dus niet reageren op posts die over het spel gaan en niets over het spel zeggen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:57 schreef Burner82 het volgende:
Iedereen zoekt onmogelijk hints.. maar als je iets zegt over wat hier gewoon gezegd word... kan het niet meer (en ja, ik weet dat Bartje er tegen is dat dooie uberhaupt meelezen hier.... Van hem moeten ze dit topic ongeveer verwijderen uit de Myat....)
ben je altijd zo chagrijnig?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je mag wel af en toe SCen, maar je niet inhoudelijk met het spel bemoeien. dus niet reageren op posts die over het spel gaan.
Zeker niet als je zelf blijkbaar niet over de intellectuele capaciteiten beschikt te begrijpen wat er gezegd wordt.
Ja. Als je klachten hebt moet je bij mijn moeder zijn, want zo ben ik uit de kut gekropenquote:
was een retorische vraag...quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja. Als je klachten hebt moet je bij mijn moeder zijn, want zo ben ik uit de kut gekropen
Blijkbaar welquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:04 schreef timmmmm het volgende:
Het is toch niet lastig te zien wat over het spel gaat en wat niet?
Jupquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Blijkbaar wel
Maar lezen in het algemeen is soms best lastig
Euh, nee, dan moet onze opper sjaggie stil zijn hequote:
Nou ja, ik bemoei me niet met het spel nadat ik dood ben dus......quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euh, nee, dan moet onze opper sjaggie stil zijn he
Tja het is Bartje zijn spel, en dus zijn feestje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:57 schreef Burner82 het volgende:
Iedereen zoekt onmogelijk hints.. maar als je iets zegt over wat hier gewoon gezegd word... kan het niet meer (en ja, ik weet dat Bartje er tegen is dat dooie uberhaupt meelezen hier.... Van hem moeten ze dit topic ongeveer verwijderen uit de Myat....)
je bent sowieso ineens lekker rustig.. Geen achterlijke scheldpartijen meer, geen domme uitspraken... Kan ik wel aan wennen...quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik bemoei me niet met het spel nadat ik dood ben dus......
Dooien moet alltijd hun bakkes houden over het spel, wie er dan ook SL is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Tja het is Bartje zijn spel, en dus zijn feestje.
Ik vind het wel knap van mezelf. Duidelijk zo'n klein pikkie, en toch kan ik erop trappenquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
je bent sowieso ineens lekker rustig.. Geen achterlijke scheldpartijen meer, geen domme uitspraken... Kan ik wel aan wennen...
Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap van mezelf. Duidelijk zo'n klein pikkie, en toch kan ik erop trappen
Ik erger mij ook wel eens aan het chagrijnige gedrag van timmmmm, maar in dit geval heeft hij gewoon gelijk. Houd je mond als je niet snapt dat je niet spelinhoudelijk mag reageren. Ik zit hier ook wel eensquote:
Spannondquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, en nu allemaal koppen dicht en lekker wachten op de nachtpost.
Kinderen die vragen worden overgeslagenquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Nattekat, ik wil nog niet dood vannacht ok pls
Ik had je gisteren al om willen leggen als het konquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Nattekat, ik wil nog niet dood vannacht ok pls
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Vigilante/Sniper, zou je alsjeblieft contact op willen nemen?
Dit.. En doe het aub. MP is te vertrouwen..quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Vigilante/Sniper, zou je alsjeblieft contact op willen nemen?
Klopt, het is Harajuku. met een puntquote:
In jouw sig staat ook 3...quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:33 schreef lynda het volgende:
Uitslag afgelopen verkiezingen:
Achja is winnaar van Yvonne awards
3:
Drie keer zelfde sig
36 bier:
Accijns drank omhoog topic
Hé halloquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:50 schreef toetsenbordridder het volgende:
Gaat lekker hoor, word nogal vol hier in de hemelSend them up!
Ik ben het ook niet...quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Dit is een makkie, volgens mij kunnen alleen Achja en ik nog de spion zijn... En ik ben het niet...
Vote Achja
Achja (2) Chuck, TV
Dat denk ik dan weer wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Tamashii is denk ik de andere maffioso
Toen had ik ook gelijkquote:
Waarschijnlijk maffia, want volgens mij kun je niet sterven en killen in dezelfde nacht. Bovendien was er al een speciale maffiarol...quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Er is of een spion of nog een vaste maffia, want anders was het na de kill op Nattekat al klaar geweest...
Op basis waarvan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Tamashii is denk ik de andere maffioso
Ik trek het in, ik denk dat alleen de spion nog over is, Achja dusquote:
Ben ik niet. Maar dat wordt vanzelf wel duidelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik trek het in, ik denk dat alleen de spion nog over is, Achja dus
Volgens mij kan dat wel, alleen wordt er dan vaak 1 stuk tekst van gemaakt, dus dat maakt dat ik een beetje twijfel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk maffia, want volgens mij kun je niet sterven en killen in dezelfde nacht. Bovendien was er al een speciale maffiarol...
Of allebei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |