Ik ben het ook niet...quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Dit is een makkie, volgens mij kunnen alleen Achja en ik nog de spion zijn... En ik ben het niet...
Vote Achja
Achja (2) Chuck, TV
Dat denk ik dan weer wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Tamashii is denk ik de andere maffioso
Toen had ik ook gelijkquote:
Waarschijnlijk maffia, want volgens mij kun je niet sterven en killen in dezelfde nacht. Bovendien was er al een speciale maffiarol...quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Er is of een spion of nog een vaste maffia, want anders was het na de kill op Nattekat al klaar geweest...
Op basis waarvan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Tamashii is denk ik de andere maffioso
Ik trek het in, ik denk dat alleen de spion nog over is, Achja dusquote:
Ben ik niet. Maar dat wordt vanzelf wel duidelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik trek het in, ik denk dat alleen de spion nog over is, Achja dus
Volgens mij kan dat wel, alleen wordt er dan vaak 1 stuk tekst van gemaakt, dus dat maakt dat ik een beetje twijfel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk maffia, want volgens mij kun je niet sterven en killen in dezelfde nacht. Bovendien was er al een speciale maffiarol...
Of allebei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |