Dan kun je er maar beter vroeg dan laat achter komen toch? Probleem nr. 1 opgelost.quote:Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef n0b34l1fe het volgende:
hoe graag ik het ook wil, bang ben haar te ontmoeten... (wat als ze me in het echt opeens niet leuk vind! etc.) dat is probleem nummer 1
Een roos als jullie elkaar voor het eerst ontmoeten. Herkent ze je gelijkquote:Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef n0b34l1fe het volgende:
Probleem nummer 2 is wat minder complex:), ik wil haar met iets leuks en simpels verrassen, maar ik heb geen idee waarmee of hoe!
Ja, dat was zeker snel! haha, maar! makkelijker gezegd dan gedaan :$quote:Op maandag 16 september 2013 21:27 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dan kun je er maar beter vroeg dan laat achter komen toch? Probleem nr. 1 opgelost.
[..]
Een roos als jullie elkaar voor het eerst ontmoeten. Herkent ze je gelijkProbleem nr. 2 ook opgelost.
Nou dat was snel, niet?
Dat niet, een roos kan je bij elke bloemhandel kopen en verder is er zoiets als een trein.quote:Op maandag 16 september 2013 21:28 schreef n0b34l1fe het volgende:
[..]
Ja, dat was zeker snel! haha, maar! makkelijker gezegd dan gedaan :$
zo ver was ik ook alquote:Op maandag 16 september 2013 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat niet, een roos kan je bij elke bloemhandel kopen en verder is er zoiets als een trein.
Nou, vijf-minuten-antwoord FTW.
Gewoon doen, ben je er meteen vanaf. Push jezelf gewoonquote:Op maandag 16 september 2013 21:32 schreef n0b34l1fe het volgende:
[..]
zo ver was ik ook al, maar wat nou als ik dat niet durf?
we sturen af en toe al foto's, dus ik weet dat ze lief en knap is en dat zij ook zo over mij denktquote:Op maandag 16 september 2013 21:32 schreef SherlockHolmes het volgende:
TS, de ultieme oplossing is foto's sturen en webcam Skypen.
hahaha nee ik stuur geen geldquote:Op maandag 16 september 2013 21:33 schreef pl4kkie het volgende:
Een jaar een online vriendin hebben, en haar nog nooit gezien hebben? Stuur je haar ook blindelings geld?
Skype dan.quote:Op maandag 16 september 2013 21:35 schreef n0b34l1fe het volgende:
[..]
we sturen af en toe al foto's, dus ik weet dat ze lief en knap is en dat zij ook zo over mij denktmaar op foto's kan alles anders lijken toch?
*ahum* Catfish *ahum*quote:Op maandag 16 september 2013 21:35 schreef n0b34l1fe het volgende:
[..]
we sturen af en toe al foto's, dus ik weet dat ze lief en knap is en dat zij ook zo over mij denktmaar op foto's kan alles anders lijken toch?
Als je wat niet durft? Bloemen kopen of op de trein stappen?quote:Op maandag 16 september 2013 21:32 schreef n0b34l1fe het volgende:
[..]
zo ver was ik ook al, maar wat nou als ik dat niet durf?
oke misschien had ik dat ook in de topic moeten zetten, maar zij durft ook niet... ik heb haar wel eens een spraakberichtje gestuurd, en daarna gevraagd of zij ook iets wilde sturen, maar dat wilde ze NOG niet zegt ze.quote:Op maandag 16 september 2013 21:36 schreef Baran09 het volgende:
Waarom maak je de stap niet iets minder groot door eerst te gaan skypen?
haha naar haar toe gaan, IRL ontmoetenquote:Op maandag 16 september 2013 21:38 schreef destrovel het volgende:
[..]
Als je wat niet durft? Bloemen kopen of op de trein stappen?
Oh oh....quote:Op maandag 16 september 2013 21:39 schreef n0b34l1fe het volgende:
[..]
oke misschien had ik dat ook in de topic moeten zetten, maar zij durft ook niet... ik heb haar wel eens een spraakberichtje gestuurd, en daarna gevraagd of zij ook iets wilde sturen, maar dat wilde ze NOG niet zegt ze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |