Misschien was Tim diegene wel aan het beschermen, misschien zit vig helemaal niet in het spel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Maar de nachtwaker zal toch wel iemand hebben vermoord
De SL komt uit de buurt van Assen, misschien is dat de redenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Maar dan nog, er ligt een circuit en je kunt er iets dergelijks doen. Voor veel mensen, en misschien ook voor Bartjebart, is dat één pot nat.
Ik denk niet dat ze zomaar de BM gaan ophangenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik denk alleen met de aantal hints tegen PS, dat ze geen dubbele lynch instelt
Ik dacht dat ik ze per stuk deed?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:52 schreef lynda het volgende:
Er gaan nu wel allemaal hints van 2 kills door elkaar heen.. Weet niet of dat handig is?
Oh ja, dat moet aangepast worden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:53 schreef lynda het volgende:
MEN / [Het Grote FOK!mafia Spel #9] Op naar de tweede nacht alweer!
hier assen en japan bij elkaar bijv
Ja maar wat heeft kelderopruiming met mij te maken? Ik heb niks met kelders of wat dan ook voor opruimingquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind seks met de kelder ook niet sterk, niet iedereen weet wat het keldertje hier is. Kelderopruiming kan prima want het vond plaats in de kelder.
Welterusten doei groetjes zal mij benieuwen of PS nog op tijd langskomt toodles
sex->kelquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft kelderopruiming met mij te maken? Ik heb niks met kelders of wat dan ook voor opruiming
Ooohquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:33 schreef Harajuku. het volgende:
V&A / [TK] Kelderopruiming, pannen-snuisterijen en kleding komt dat zien! dit topic is dat
't keldertje...quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:23 schreef Tamashii het volgende:
Die hints op mijwat heeft sex met kelder te maken? En kelderopruiming? The fuck....
Morgen even zoeken, in de auto na fleetwood mac
Ik zei toch dat ik in het ziekenhuis wasquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 27 oktober 2013 04:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik in het ziekenhuis was
JONGENS DOE EENS NIET VERGETEN DAT ÉÉN VAN DE KILLS NIET DOOR MAFFIA IS GEDAAN. Als ik denk dat jullie dit niet te zeer vertyfen dan ben ik verder wel te porren voor een doppele lynch.... maar ik doe nog geen beloftes.
Je weet heel goed dat er een tijdslimiet aan zit, mevrouw.quote:Op zondag 27 oktober 2013 04:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
JONGENS DOE EENS NIET VERGETEN DAT ÉÉN VAN DE KILLS NIET DOOR MAFFIA IS GEDAAN. Als ik denk dat jullie dit niet te zeer vertyfen dan ben ik verder wel te porren voor een doppele lynch.... maar ik doe nog geen beloftes.
Als je haar wil doodschieten, ja. Lynchen mag gewoon.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:01 schreef DrNick het volgende:
Voor PS doodgaat moeten eerst de BG's weg toch?
Ooh, ok.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je haar wil doodschieten, ja. Lynchen mag gewoon.
Die twee BG'tjes houden geen boos dorp tegen, hè.quote:
Nee iddquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die twee BG'tjes houden geen boos dorp tegen, hè.
te laat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 04:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |