quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:43 schreef maily het volgende:
Jij bent niet de enige die er niet over te spreken is....
http://www.ohmyfoodness.n(...)aus-voor-ovenschotel
you fucking love science....quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dafuq...Ik ga het proberen... for science!!
ben benieuwd naar het resultaat; maak je een foto voor hier?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:04 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Scienceisfuckingawesome!
Ja sure... ik zal vrijdag een report hier posten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:05 schreef maily het volgende:
[..]
ben benieuwd naar het resultaat; maak je een foto voor hier?
Haha, serieus... ik heb dat afgelopen zaterdag voor het eerst gegeten. Zo puur op een toastje was het niet te vreten, daarna op een wit bolletje met roomboter, een dun laagje marmite en jonge kaas gegeten en dat was echt wel lekker.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef Woelwater het volgende:
Er schijnen mensen te zijn die dit lekker vinden, vandaar dat ik het ook een keer gehaald heb.. Mocht je het zelf willen proberen, bereidt je er dan alvast op voor om het potje weg te moeten gooien..
[ afbeelding ]
serieus, bespaar je de moeitequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:06 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ja sure... ik zal vrijdag een report hier posten.
da's lekker ergens op, niet zo puur op je bammetjequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef Woelwater het volgende:
Er schijnen mensen te zijn die dit lekker vinden, vandaar dat ik het ook een keer gehaald heb.. Mocht je het zelf willen proberen, bereidt je er dan alvast op voor om het potje weg te moeten gooien..
[ afbeelding ]
Maar juist zo puur op een bammetje is hoe ze er mee adverteren, en dus eigk ook de enige manier hoe ik het geprobeerd heb, buiten puur uit het potje..quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:15 schreef Mirjam het volgende:
da's lekker ergens op, niet zo puur op je bammetje
bijv. een heel klein beetje op kaas of pindakaas
Jonge kaas heeft niet veel smaak, de marmite is een prima toevoeging daar aan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:22 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar juist zo puur op een bammetje is hoe ze er mee adverteren, en dus eigk ook de enige manier hoe ik het geprobeerd heb, buiten puur uit het potje..
Begrijp er nu uit dat het op een wit bolletje met kaas ofzo wel te pruimen is, maar kaas heeft dan dat spul weer niet nodig om lekker te zijn..
Ja heerlijk op een boterham met heel jonge kaasquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef Woelwater het volgende:
[ afbeelding ]
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:14 schreef ImYourPimp het volgende:
Alle kant en klaar maaltijden van de AH.
Zo, daar is geen woord grieks bijquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:43 schreef maily het volgende:
Jij bent niet de enige die er niet over te spreken is....
http://www.ohmyfoodness.n(...)aus-voor-ovenschotel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |